1.6.10

Paranoid

ή αλλιώς: "Το μυαλό μου κόμπος"

Γιατί γελάτε;
Δεν το κατάλαβα;
Δλδ εσείς με όσα διαβάζετε κι ακούτε κάθε μέρα, είστε καλύτερα από μένα; 1η του μήνα κι αντί για καλό καλοκαίρι, μας λένε να σηκώσουμε όλα τα λεφτά απ την τράπεζα! Βank run ή κάπως έτσι! Και άντε να τα σηκώσω... Να τα κάνω μασούρι να τα βάλω.... σσσσςςςςςςς δεν το λέω! H χαρά του κλέφτη! Κι αν τα βάλετε εκεί που λέω "σςςςςςς" θα ναι κι η χαρά του βιαστή μαζί! Αλλο θέμα έχουμε να σας λύσω;;; Α ναι.... ΙΣΡΑΗΛ... No comment εδώ ο κόσμος χάνεται κι η κυβέρνηση χτενίζεται! Κυβέρνηση, ένα πρόβλημα από μόνη της! Κατά τα άλλα καλά;;;; Α ναι... το ΦΠΑ πάει στα 23% και μαζί μ αυτό και κάποια άλλα προιόντα, τα οποία για την ώρα είναι στο 10% (πχ αναψυκτικά). Αλλο θέμα;;;; Α ναι... για άλλη μια φορά αδικηθήκαμε στη Eurovision (δεν το κάνω θέμα μιας και μου άρεσε το τραγούδι της Γαλλίας) Εδώ αδικήθηκε ο Ντούρος στο Greek idol και πέρασε o Τσακίρης, με τον Αλκαίο θ ασχολούμαι; Αχχχχ... Ντούρος! Τι παιδί κι αυτό! Σαν να βλέπω τον Robbie Williams μικρό! Αχχχχχ Ενα ανεξήγητο πράγμα! Μ αρέσει που είναι σχίζα (μάτι που γυαλίζει, tattoo, τσαμπουκάς κ θράσος) Αχχχχ... Είμαι καλά γιατρέ; Ασε μην απαντήσεις! Τι έγινε τελειώνουμε;;; Πες μου τι σου χρωστάω για τη συνεδρία, γιατί έχω και δουλειές! Απόψε είναι η συναυλία του Ζαν Μισέλ Ζαρ και θέλω να πάω! Τι;;;; Εχει έρθει κι η Ριάνα;;; Γιατρέ γιατί γυαλίζει το μάτι σου; Τι σχέση έχει η Ριάνα με τον Ζαν Μισέλ Ζαρ; Οτι σχέση έχει και ο Ντούρος με τους Black Sabbath; Χμ....
Δεν μπορώ να πω, ένα δίκιο το χεις!

44 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Κι έλεγα πως μόνο εμένα βαράει η ζέστη στο κεφάλι.
Καλό μήνα και καλό (δροσερο αν γίνεται) καλοκαίρι...

Iανος είπε...

Γιατι γλυκιά μου το κάνεις αυτο?Γιατι μου βαζεις να ακούσω εναν απο τους ύμνους της κλασσικής ροκ απο κάποιον Ντούρο?Τι σου έκανα?Εντάξει να δεχτώ ότι σου αρέσει ο πιτσιρικάς σαν φάτσα γιατί απο φωνή άστο καλύτερα... Άλλα εμείς τι σου φταίμε καλέ? Αντε φιλιά στα μούτρα!!! ;) :))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καταιγιστικά γοητευτική. Τώρα το ποιος είναι ο Ντούρος λίγη σημασία έχει για μένα.
Εμένα με γοητεύει ο θυελλώδης τρόπος που τα έριξες στην ανάρτηση κι έφυγες ή είσαι ακόμη εκεί;

Η τρελή είπε...

Το ΤΑΞΙ μου έχει πολλές θέσεις.....να σου κλείσω μία?????
Φιλιάααααααα

matriga είπε...

χα χα χα
Τα είπες και ξεθύμανες!!
Όλα μαζί και ξεκάστε τελειώστε σε βρίσκω. Ευτυχώς, που τα είπες για να είσαι cool στον Ζαρ ;)
Πάντως, μου αρέσει πως είσαι πάντα μέσα σ' όλα! Εγώ ούτε τον Ντούρο ήξερα ούτε ότι μας είπαν να σηκώσουμε τα χρήματα από την τράπεζα.
Συμπέρασμα: Eκείνοι που δεν βλέπουν τηλεόραση είναι πιο ευτυχισμένοι lol

Φιλάκια πολλά!

Miss Pink είπε...

και όμως με αυτά και με κείνα μπήκε ο Ιούνης...
καλό μας καλοκαίρι λοιπόν και άσε τις πολλές σκέψεις..
θα καεί ο εγκέφαλος μας που θα καεί με αυτά που γίνονται, ας καεί λίγο και το κορμί :ΡΡΡ
(τώρα εγώ που συμφωνώ για τη Γαλλία και μου άρεσε ο τυπάς της Μολδαβίας να ανησυχώ γιατρέ της????? :Ρ)

THE LONELY SKIPPER είπε...

ψυχολογικο ιατρειο παραλιας εφαρμοζω συγχρονες και πρωτοποριακες εφαρμογες θεραπειας ΔΝΤ,ΣΗΜΕΝΣ,ΦΠΑ ΚΛΠ ΣΤΕΙΛΤΕ μυνημα με περιστερι

ΦΟΥΛΗ είπε...

τώρα αν σου πω ότι δεν τον ξέρω τον Ντουρο θα με πεις άσχετη;
Καλησπέρα καλό μήνα!!!

Naturedigital είπε...

Παιδιά, μπορεί νάχει πρώτη ο Ιούνης αλλά δεν κάνει πολλη ζέστη σήμερα...
Τι σας πείραξε..?
Είναι κακό που κι εγώ δεν ξέρω τον Ντούρο..?
..Έχει τόνομα ..καμμιά σχέση...?

..Άντε καλό μήνα...
Φεύγω.. Χρειάζομαι αποblogoεξάρτηση..

Κωστής

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Μεταξύ μας...έχω βαρεθεί κι εγώ με όλα αυτά τα θέματα που προβάλλονται συνέχεια λες και δεν μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.
Τον Ντούρο δεν τον ξέρω αλλά αν είναι όπως τα λες...φαίνεται ντούρο παιδί ;)
Καλό μήνα και καλοκαίρι!!
ΦΙλούρες!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλησπερα!!!!!

post2.soo είπε...

Πω ρε συ ψάρωσα. Λέω τι στο διαόλο ο Robbie Williams? Ντόινγκ. Άσε που στην αρχή δεν καταλάβαιν ποιος είναι ο Ντούρος...οεο?
Σε έχει πιάσει παραλήρημα αλλά δεν σε παρεξηγώ, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Θες μερικά από τα χάπια μου? Έχω πολλά! Αν θες κανονίζουμε μαζί την επόμενη συνάντηση. όχι τίποτα άλλο να μας έρθει και πιο φθηνά γαμώτητ!

D.Angel είπε...

Κι εγώ σας αγαπάω βρε!
Χα χα χα χα χα
Γιατί αγάπες μου με ρωτάτε ποιός είναι ο Ντούρος και δεν κάνετε κλικ στο βιντεάκι να τον δείτε;;; Εεε;;;;
Θέλετε να μου πείτε ότι εσείς είστε καλά;;;;Χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα χα

Οε οε οε
οε οε οε
Γιώργος Ντούρος
οε οε οε
οε οε οε

Εντάξει το τραγουδάκι το
εκτέλεσε κανονικά αλλά
είναι ωραίο παιδί ρε σεις!
Μην ξηγιέστε έτσι!
Χα χα χα χα χα

Με λένε Αγγελική και είμαι καλά
Αλλος για τη βάρκα μαςςςςςςς
Χα χα χα χα χα χα χα

Σμουατς στα μούτρα σας

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ καλό καλοκαίρι δε λέω γιατί απλά δε θα κάνω καλοκαίρι

καλημερούδια
χχχ

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Παράνοια!!!!!!!!!!!!!!!Και τρέλα μαζί!!Γι αυτό νιώθω οικεία μαζί σου!Χαχαχχα!Χάθηκα,αλλά για καλό ήταν!Φιλάκια πολλά!

Lilith είπε...

Χμμ...
Δυστυχώς (και λέω δυστυχώς γιατί εγώ τα βλέπω συνήθως αυτά) δεν έχω καταφέρει να δω καθόλου Greek Idol.
Τον Ντούρο, πρώτη φορά τον βλέπω τώρα στο ποστ σου και έψαξα στο youtube και βρήκα και τις άλλες εμφανίσεις του.
Έχεις δίκιο.
Κι' εμένα μ' αρέσει που γυαλίζει το μάτι του και είναι αρκετά καλός. Έχει όμως ένα θεματάκι με την αγγλική προφορά...
Αν το βελτιώσει θα είναι πολύ καλός!
Ωραία!
Την έκανα την κριτική μου για σήμερα...
Φεύγω τώρα... :)))

Φιλιά πολλά!!!

IonnKorr είπε...

- Εσύ έχεις πολύ πλάκα!
- Εγώ σε ανακάλυψα κάπως αργά!!

IonnKorr είπε...

Σε καταχώρησα πάντως στην blogroll ώστε να σε επισκέπτομαι τακτικότερα.

Στάβλους έχεις, βλέπω, να βάζω τ'άλογο.
Γιατί, τώρα με την κρίση, την Porshe την έβαλα στην ναφθαλίνη.
χα..χα..

D.Angel είπε...

Και λοιπόν;E allora?
Καλό μήνα;;;;;;
:)
Φιλιά πολλά κοριτσάκι
Να σαι καλά!

Dreameraki
Γιου χουυυυυυυυυυυυ
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
εχεις δίκιο! Μ αρέσει πολύ
όμως! Εχει αυτό το κάτι!
Αχχχχχχ
Φιλιά πολλά και καλό μήνα
γλυκιά μου

Ionn κάλιο αργά παρά ποτέ
ή αλλιώς το καλό πράγμα αργει να γίνει! Χα χα χα χα χα
Καλό μήναααααααααααααααα

D.Angel είπε...

Δεν έχω μόνο πλάκα!
Εχω και μοναστηράκι
θησείο κλπ
Αλλος για τη βάρκα μαςςςςςς
Σμουατς

AERIKO είπε...

Mια χαρά έτσι χύμα και τσουβαλάτα να τα βλέπω να ανασαίνω.Γειά σου Πατρίδα όμορφη....ναι ετσι ακριβως..ΔΕ ΜΕ ΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΝΙΓΟΥΜΑΙ.

Χαμογελο και Φιλια..!!! :))

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Είναι καλύτερη απ'της πόλης η δική μας η τρέλα λα λα λα λα : )

IonnKorr είπε...

Angel

Έψαξα και βρήκα το τραγούδι που αντιστοίχισε το μυαλό μου σε σένα:
http://www.youtube.com/watch?v=N1GaE90v_EE

Στο αφιερώνω και το τραγούδι και το videoclip!!!

Υ.Γ. Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο άντρας σου. χα..χα..

D.Angel είπε...

ΑΕΡΙΚΟ μου
Σμουατς
Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!
Μην τολμήσεις να ξαναφύγεις
χωρίς να μου το πεις λέμε!
Με άγχωσες!
Prodigy και τελευταία τζη
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dreameraki
είσαι Θεά!
Είναιιιιιιιιιιιι
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σμουατς

IonnKorr
Αυτά περίμενα εγώ από σένα;;;
Χα χα χα χα χα χα
Ενημερώστε το παλικάρι
ότι θ αργήσω να κατέβω!
Πιθανότερο ν ανέβει εκείνος
με τόση αιμορραγία!
Χα χα χα χα χα χα χα
Σμουατς στα μούτρα σου
Ευχαριστώ

D.Angel είπε...

Πάει κι αυτός
Τις έκοψε τις φλέβες!
NEXT PLEASE

Xα χα χα χα
ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΜΑΣ

matriga είπε...

χα χα χα
Τι γίνετε με σένα φιλενάδα;
Από τον Ντούρο στο Ψάλτη και δεν συμmαζεύται από τους πολλούς θαυμαστές πια!
Είναι που εσείς οι Σκορπιοί κάνετε τον κόσμο να παραμιλάει ;)
Άντε και προβλέπω να έρχεται και ο Robin!

matriga είπε...

...το m το λατινικό με μάρανε! lol

D.Angel είπε...

Μαράκι καλησπέρα!
Να σ ενημερώσω ότι ο
χθεσινός που παραμίλαγε
είναι μπάτσος! Επεσε πρωινό
τηλ και με ρωτάγανε πως και
δεν έκανα φασαρία!
Μα γιατί;;;;
Χα χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα χα

Ρε τι τραβάω το αγγελάκι!

Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

matriga είπε...

χα χα χα
Το βλέπω να μου έρχεται το επεισόδιο, αν κυκλοφορήσω μαζί σου! Τέτοια ζήτηση που έχεις - να μην σε ματιάσω κιόλας - προβληματίζομαι μήπως έσφαλα που δεν αγόρασα κάμπριο και γω! ;)
Α, δεν σου είπα... Το έκανα το κουμάντο μου για το κονέ του Σαββάτου.

Καλό βράδυ και πολλά φιλάκια!

D.Angel είπε...

Δεν έχω ζήτηση βρε!
Τον μαλακομαγνήτη έχω!
Χα χα χα χα χα χα
Αντε, μπράβο!
Εύχομαι να περάσεις
όμορφα ;)
Φιλιά πολλά
και πάλι
Σμουατς

matriga είπε...

χα χα χα
Μην το λες αυτό. Απλά στην ποσότητα υπάρχει και μη ποιότητα καμιά φορά ;)

Ευχαριστώ πολύ!!
Θα τα πούμε :)

D.Angel είπε...

PARANOID
όπως το post
Χα χα χα χα

Καλό σου βράδυ Μαράκι
Να σαι καλά

η σιωπηλή κραυγή είπε...

μας βλεπω να μετραμε τα σπυρια απ τον αρακα..γιατι αλλιως δεν τη βγαζουμε καθαρη

zoyzoy είπε...

Μαρί τρελή τα'πες όλα μαζεμένα!
Με ντούρασελ δουλεύεις χα!!χα!
Υπέροχος είναι πιο πολύ μ'αρέσει ο τσαμπουκάς του!
Γιατί αποχώρησε έχασα επεισόδια??

Καλό μήνα βρέ θα την παλέψουμε
φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Κραυγή μου
όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!
Υπομονή! Φιλιά πολλάααααααααααα

Ζουζου μου είδες;;;
Αργώ λίγο, αλλά αμα πάρω φόρα....
Χα χα χα χα χα χα χα
Εφυγε γιατί απλά ήρθε η σειρά του!
Κι εμεινε αυτός:

http://www.youtube.com/watch?v=if5curVfEno

Mα δεν είναι για τα μπάζα;;;;
Ελεος δλδ

Ντούρασελ και τα μυαλά στα κάγκελα!
Χα χα χα χα χα
Καλημέρααααααα

bear είπε...

Να σε ρωτήσω; ποιος είναι ο Ντούρος;;;

D.Angel είπε...

Καλέ μου αρκούδε δεν είδες το
βίντεο που σου χω πάνω πάνω;
Ηταν υποψήφιος προς αποχώρηση
στο Greek Idol και τελικά τον
εφαγε λάχανο το παιδί του λαού:

http://www.youtube.com/watch?v=if5curVfEno

Κρίμα δεν είναι;

Σε κάλυψα; Αν όχι σφύρα!

Osiris! είπε...

Βλέπω ότι κανείς δεν γνωρίζει τον Ντούρο!!!

Ερώτηση:
Πως λέγεται ο άγνωστος Ντούρος;;;

Η απάντηση, εδώ!

Α Χάχαχαχαχαααα
Μπούχαχαχααα :)))

Καλημέρα
Καλό Σ/Κ

Cya ;)

D.Angel είπε...

Εεεεε
εεεεε
Φρένοοοοοοοοοο
Χα χα χα χα χα
Καλημέρα θεότρελε

Marianna είπε...

Είναι που ήθελες να απενεργοποιήσεις τα σχόλια τρομάρα σου μπάχαχα:ppp
Το κουδούνι το άκουσες? Τέλειωσε το διάλειμμα! Θα φας απουσία:p
Φιλιά στον μούργο, σε σένα και στα κοάλα τίποτα μουαχαχα

D.Angel είπε...

Oχι εδώ μαρήηηηη
Στα tattoo ήθελα να το κάνω!
Εδώ έτσι κι αλλιώς τσίρκο είμαστε!
Χα χα χα χα χα χα
Σμουατς

Marianna είπε...

Ή είμαι και γω αλλά είσαι και συ?:ppp

Marianna είπε...

χαχαχαχα
Είσαι και εσύ αλλά είναι και εγώ...
Λιώνω στο γέλιο με την πάρτη σου χοχο

D.Angel είπε...

Είμαστε για να μαστε σου λέω!
Χα χα χα χα χα χα χα