24.6.10

Θεραπεία


Επειδή όλοι είστε με την καλή κουβέντα στο στόμα και με στολίζετε
με διάφορα κοσμητικά :p Αποφάσισα, να σας...
ακούσω όλους προσεχτικά και να πάω για ψυχοθεραπεία! Αμέεεεε
Τί νομίζετε; Δεν σας προσέχω; Πήρα λοιπόν το σκυλάκι μου κ το
βιβλιαράκι μου κι έφυγα! Ο γιατρός είπε, μιας κ ο καιρός είναι καλός,
(ρίχνει καρέκλες) να πάω για κάνα μπάνιο, αλλά να μην κάτσω πολύ
στον ήλιο! Μου πρότεινε και βιβλίο για επιπλέον βοήθεια
(ευκολοδιάβαστο για την παραλία :p) με τίτλο:
Πλάτωνας, όχι προζάκ! Χμ.... Ενδιαφέρον!
Τελικά, μετά από μερικές σελίδες ανάγνωσης στην παραλία,
οφείλω να παραδεχτώ πως ο γιατρός είχε δίκιο!
Το βιβλίο γράφει:

"Είναι φυσιολογικό να έχει κανείς προβλήματα και η
συναισθηματική αγωνία δεν είναι απαραίτητα ασθένεια!

Οι άνθρωποι που ψάχνουν για έναν τρόπο να παρακολου-

θήσουν και να διαχειριστούν ένα περιβάλλον που γίνεται
όλο
και πιο περίπλοκο δεν πρέπει να χαρακτηρίζονται
προβληματικοί,
ενώ στην πραγματικότητα ακολουθούν ένα
μονοπάτι,
άφθαρτο απ το χρόνο, προς μια πιο πλήρη και
ικανοποιητική ζωή."

Τ ακούσατε πουλιά μου;;;;
Εγώ είμαι μια χαρά! Εσείς είστε κακιασμένα!
Το πε κι ο γιατρός λέμε!
:p

Σμουατς στα μούτρα σας και καλό Σ/Κ

33 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Μα είδες;
κι εγώ αυτά λέω..

δέν είμαι τρελός..

οι άλλοι είναι..

καλησπέρα :)

Naturedigital είπε...

Είδες για ν' ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες του γιατρού..;
Σου πέρασε κι όλας.
Καλό βράδυ.
Κωστής

Roadartist είπε...

To έχω διαβάσει το βιβλιαράκι, καλά να περάσεις :)

Creep είπε...

Χαχαχα, να δεις, εγώ από την δεύτερή σου πρόταση, που είπες πως πήρες την συμβουλή μας (από μένα σίγουρα όχι, και θα σου πω αμέσως γιατί) ήθελα να σου πω αυτό:

Ποίος είπε πως οι τρελοί είναι κακό πράγμα;

Φιλιά πολλά καλλιτέχνι!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Την επομενη φορα δεν θα πας στο γιατρο, θα ρθεις σε μενα κι εγω θα σε κανω καλα με τη χαχαλοβεργα
μπουαχα χα χα χα χα χα

Και μη νομιζεις πως θα γλιτωσεις την επισκεψη, σε διπλα θα στα παρω

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είσαι καλά; είμαι καλά;
ποιός θα το βεβαιώσει;
Βεβαίωση ποιός το μπορεί
Angela να μας δώσει;

Σ΄ αυτό τον κόσμο τον τρελό
μόνο η κουζουλάδα
μπορεί και είναι δυνατό
να σώσει την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν το σύνθημα
όλοι κουζουλαθείτε
αλλιώτικα τα πράγματα
αμέσως θα τα δείτε.

Iανος είπε...

Ενταξει τωρα?
Εισαι ικανοποιημενη?
Μας εβγαλες κακιασμενους?
Τι μου θυμησες ?Α ναι ενα ρητο που ελεγε οτι οταν οι πολλοι εχουν αντιθετη αποψη απο εσενα μαλλον εχουν δικιο οι πολλοι!χαχαχα...Φιλια στα μουτρα σου... (Δοξα τω Θεο τελειωσαν οι αναρτησεις με το πουλι!)

matriga είπε...

χα χα χα
Ότι θα πήγαινες και σε γιατρό για να σου βεβαιώσει αν δεν είσαι κουζουλή, ομολογώ ότι δεν το περίμενα!!!

Δεν σου είπα, όμως τα νέα... Άλλα μας είπε εμάς, ένα πουλί! :P

Άσε που το ότι ο γιατρός δεν είναι κουζουλός, δεν μας το βεβαιώνει κανείς. Ρώτησες το Χριστόφορο, μήπως ήταν κανένας από τους δικούς του;;;
χα
χα
χα
χα
χα

Φιλιά πολλά!

Artanis είπε...

Εγώ ξέρω κι ένα άλλο που λέει, πώς αν αισθάνεσαι πώς πραγματικά εσύ έχεις δίκιο και όλοι οι άλλοι έχουν άδικο, τότε πρέπει να υποστηρίζεις ακόμα περισσότερο την απόψή σου...
Ο "Ρινόκερος" του Ιονέσκο, σου λέει κάτι;;;
(Ωραίες φωτό, ζήλεψα :(

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ποιος τα διαδίδει αυτά;
Πήξαμε στις άσπρες μπλούζες με τα μακριά μανίκια!!!!
Καλημέρα φίλη...

Marianna είπε...

χαχαχα
Λάθος τα λέει ο γιατρός. Ίσως επειδή οι ψυχίατροι, συνήθως, είναι πιο μουρλαμένοι από τους ασθενείς!
Να αλλάξεις γιατρό το σκέφτηκες?
Μουαχαχα
Εμένα ο γιατρός μου, μου είπε να μην διαβάζω πολύ γιατί θα νομίζω πως ότι διαβάζω απευθείνεται σε μένα και έτσι θα βγάλω λάθος συμπεράσματα. Σκέψου το λίγο μπάχαχα
Καλημέρα σε μισώ! Λολ
Μουάτς

IonnKorr είπε...

Καλά πήγες σε γιατρό και σε έβγαλε εντάξει??
χα..χα..
Την τριλογία σου, για το πουλί, του την έδειξες????

D.Angel είπε...

Μπορείτε ελεύθερα να λέτε ότι θέτε, άλλωστε δημοκρατία έχουμε :ρ
αλλά στο τέλος θα κάνω αυτό που θέλω εγώ!!!!

Καλημέρεςςςςςςς με πολλά πολλά φιλιά!
Σμουατς

Απαξιώ χα χα χα χα χα χα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Καλά ρε φιλενάδα από όοολοο το βιβλίο αυτό διάβασες μόνο ;p
Με λένε dreamer angel και είμαι καλά!!!
Με λένε dreamer angel και είμαι καλά!!!
Με λένε dreamer angel και είμαι καλά!!!
Με λένε dreamer angel και είμαι καλά!!!

Εντάξει βρε σε πιστεύω ... (όλοι έτσι λέμε)

Με λένε temaxisti και όλοι λένε ότι είμαι καλά, αλλά εγώ αισθάνομαι μια ζάλη τελευταία (μάλλον οι ρακές φταίνε)

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

εγω βρε αγγελακι..
απορω γιατι πανε ολοι να με βγαλουν τρελη..αφου το παραδεχομαι..ΡΡ

(μια χαρα εισαιιιι..μην ακους κανεναννν..)

:):):):)
μακια!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Κακιασμένα και ζηλιάρικα, φθονερά, και στριμμένα όντα είμαστε. Μα είναι δυνατόν να καθόμαστε τώρα να σχολιάζουμε την ενασχόληση σου με τα πτηνά και να γελάμε;
Ντροπή μας και φτου μας. Δε μου λες ο γιατρός είναι καλό πουλ....καλός άνθρωπός; Ήθελα να πω!
Είσαι περισσότερο από μια χαρά. Ο Ιονν να δεις που νομίζει ότι θα πλουτίσει πουλώντας πουλιά.. εκεί να δεις...

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αποφάσισες να το ρίξεις στη θεραπεία,ε;;Ουυυυυφ!Άντε κάνε την αρχή να πάρουμε σειρά κι εμείς!!
Summer therapy!Μια χαρά σε βρίσκω!
Πουλάααααακι μου!Για να μη ξεχνιόμαστε!Άκου εκεί κακιασμένα!Τσ τσ τσ,αύξησε σε παρακαλώ τη δόση της θεραπείας!

Iανος είπε...

you may say i'm a dreamer...
Μην κάνεις αυτό μικρο μου...
Μην λες την λεξη πουλάκι σε παρακαλώ...Θα ξαναρχίσει τις αναρτήσεις του πουλιού...Βρες κάτι άλλο να την αποκαλείς ...Μην προκαλούμε και την τύχη μας!!! :))
D.Angel εσύ κανε δουλειά σου μην δίνεις σημασία σε εμάς τα κακιασμενα!!!!χαχαχαχαχα

Miss Pink είπε...

ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟΟΟΟΟ????????
γκρρρρ....

(ο καθένας με τον πόνο του :ΡΡΡΡ)

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή στάκα ντεεεεε
Τώρα το ξεκίνησα!
Κι εσύ απ όλα εγραψα
αυτό σου έκανε εντύπωση;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά κ καλό Σ/Κ
Ναι... με λένε Angel
και είμαι καλάαααααααα

Καλυψώ μου χαίρομαι
για σένα! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατς

Χριστόφορε σ ευχαριστώ
που συμπάσχεις! Μου δίνεις
δύναμη να συνεχίσω!Χα χα χα χα
Για τον Ioνν δεν ξέρω ρε γμτ....
Χα χα χα χα Φιλιάαααααααααα

Dreameraki μου :ρ
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου
και καλό Σ/Κ

Miss Pink ναι
μόλις γύρισα!
Συνταγή γιατρού βλέπεις!
lol
Φιλιά πολλάααααααααααααα

D.Angel είπε...

Iανέ μου sorry
σε πήδηξα! Φτου σου
βρε! Αυτά περίμενα εγώ από σένα;
Χα χα χα χα χα

Smouats

Miss Pink είπε...

ααααααααααα...
τον θέλω τον γιατρό σουυυυυ
ΤΩΡΑ!!!

(καλέ μη πάει ο νούς σου στο πονηρό...
μια συνταγή να γράψει και ελεύθερος :ΡΡΡ)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Σμουατς μικρό μου!
Καλό Σ/Κ

AERIKO είπε...

Πόσο μακριά είναι η νύχτα του χωρίς όρια χρόνου..αν συγκριθεί με το σύντομο όνειρο της Ζωής..!! ΓΚΤΟΥΠ..!! χαχαχα...εδω και κάτι έτη φωτός προτιμώ τη θεραπεία με Σοπενάουερ...εξ άλλου όλη η ιατρική κοινότητα σηκώνει τα χέρια ψηλά με την πάρτη μου...!!

Όμορφο Σ/Κ Άγγελε μου.:)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ιανέ μου έχεις δίκιο!Της έχω έτοιμο τραγούδι,που καίει λίγο κι είναι επίσης και λίγο..ακατάλληλο,αλλά άσε μη δίνω ιδέες!Αγγέλα μου πέρνα εσύ καλά κι άσε μας εμάς..απόλαυσε το μέρος,άκου τα πουλάκια που τραγουδούν..χαχχααχ!

D.Angel είπε...

Αερικό μου
μου λειψες!
Να σαι καλά
Καλό Σ/Κ και σ εσένα
Φιλιά πολλά

Dreameraki :ρ
στα μούτρα σου!
Χα χα χα χα
Καλό Σ/Κ
Σμουατςςςςςςς

artou είπε...

Αγγελάκι μου ο γιτρός σου είναι μια διανοια....το εψαξα και εγω και εκει κατεληξα ολοι οι αλλοι ειναι αρρωστοι εγω μια χαρα ειμαι ακριβως οπως και εσυ!!!

Υ.Γ πεθαίνω για τις φοτο σου και λατρευω το σκυλι σου.φιλιάααααααααα

captainosiris είπε...

Όμορφο ταξίδι οι φωτογραφίες σου!
Ξεχασμένες εικόνες!
Να περνάς όμορφα και να έχεις ένα τέλειο Σ/Κ

Cya Αγγελάκι.

D.Angel είπε...

artou μου
καλωσόρισες και πάλι στην παρέα μας!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ πολύ

Osiri καλησπέρα!
Τι άλλαξες εσύ;
Χαίρομαι που σου άρεσαν!
(Αν και από κινητό)
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
και σ εσένα!
Καλά ταξίδια captain

Osiris! είπε...

Δοκιμαστική Καλημέρα ;)

D.Angel είπε...

Σμουατς

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τέτοια θεραπεία θέλω κι εγώ....να έρθω παρέα!!!!;

D.Angel είπε...

Ελα έλα!
Θα περάσουμε σούπερ!
Φιλιά πολλ