22.6.10

Αυτό είναι πουλί!


Μεγάλο ταλέντο λέμε!
Χα χα χα χα χα

BREAK για διαφημίσεις!
Κάτω στον γυαλόοοοο, κάτω στο περιγιάλιιιιιιι.....
Ο ήλιος σήμεραααα, βαράει στο κεφάλιιιιιιιιΓιούπιιιιιι

Τι ζαρζαβατικό είναι αυτό;;;
Πως μπορείτε και πετάτε τόσες ντομάτες εν καιρό κρίσης;;;
Ακαρδοι, άσπλαχνοι, εγώ φταίω που σας διασκεδάζω!
Μόνο μία εκτίμησε το ταλέντο μου! (Μάλλον επειδή είναι νέα εδώ)
Η καλή μου creep που αποφάσισε να μου δώσει και βραβείο! Αμεεεε
Εκτός από ντομάτες, πήραμε και βραβείο! Μπορεί να γράφω δίπλα
βραβεία τέλος, αλλά επειδή είναι νέα τη συγχωρώ (το ψώνιο)Οι επόμενοι 8 που θα παραλάβουν το βραβείο μετά
τυμπανοκρουσίας και βεγγαλικών είναι:
1) Ρίκη Ματαλλιωτάκη 2) Marianna 3) Naturedigital 4) Miss Pink
5) you may say i'm a dreamer.. 6) Bitch 7) Iανος 8) ΚΑΛΥΨΩ
Νομίζω πως σε όλους τους παλιούς έχω δώσει βραβεία και ορισμένοι
μάλιστα, (όπως κι εγώ) είπαμε να το σταματήσουμε αυτό γιατί γεμίζει
το blog μας και σέρνεται! Παρ όλα αυτά οι 8 που επέλεξα δεν είναι
και τόσο νέοι εδώ! Υπάρχουν και νεότεροι! Για να μην υπάρξουν
παρεξηγήσεις οι νεότεροι θα πάρουν βραβείο next time...
Σμουατς στα μούτρα σας
Creep ευχαριστώ πολύ


Πάει....
πέταξε το πουλί! Ηρθε το τέλος... Χα χα χα χα χα
(Σίγουρα έχω κάνει λάθος τα links, αλλά βαριέμαι να τα φτιάξω)
Kissesssssssssssssssssssss

Βραβείων συνέχεια!
Να δεις που θα γίνει τριλογία κι αυτό!Χα χα χα
Μόλις ενημερώθηκα απ τον σύντεκνο Κωστή για το νέο βραβείο
και πήγα να το παραλάβω πρώτη πρώτη, τώρα που πήρα φόρα!

Με τη σειρά μου το δίνω στους:
Χριστόφορο και IonKorr - Bear και porcupine - Και λοιπόν E allora?
Δραπέτη - Glogalgreek - Angel και φυσικά creep
Νομίζω είμαστε κομπλέ

Τώρα που είμαστε όλοι βραβευμένοι
σταματάω την παραλαβή- παράδοση
Καιρό είχα να το κάνω αυτό :Ρ

32 σχόλια:

Naturedigital είπε...

Τι να πω πιά για τα πουλιά σας. Πάντως το δικό μου σας τόδειξα.
..Πέρνα όμως μια βόλτα ξανά από τα μέρη μου που σούχω κάτι.
Καλό βράδυ.
Κωστής

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σιγά μη χαλαλίσω τις ντομάτες, πλάκα κάνεις! μαζί με πιπεριές θα κάνω γεμιστά,έχουμε κρίση!!!
Φιλιά λωλή!!!

Naturedigital είπε...

Αγγέλα σ' ευχαριστώ πολύ. Τώρα το είδα. Μου φαίνεται δεν θα κάνομε άλλη δουλειά παρά θα μοιράζομε βραβεία ο ένας στον άλλο.
Πάντως το δικό σου θά καθυστερήσω λίγο να το κρεμάσω για να βάλω και καμμιά φωτογραφία.
Καλό σου βράδυ.
Κωστής

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Bγαζουμε το λαδι μας και το βαζουμε στο πιθαρι μας; χα χα χα χα χα


Αντε χίλια μερσι και παω να παρω και το βραβειο του Κωστη


Σμουατς στα μουτσουνια σου Αγγελακι μου

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Για να δεις πόοοοοοσο κακιά είμαι-μόλις είδα πάλι ανάρτηση περί πουλιών,λέω-τώρα να δει τι θα κάνω-..
Μετά είδα κάπου το όνομά μου και λέω-Σκάσε,σου ετοίμασε δωράκι-
Οπότε....Αγγελάκι μου!!!!!!!!!Τι υπέροχη ανάρτηησ είναι αυτή!!!!!!!!!!Άχουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!Και το πτηνό...πολύ...λυρικό!Χαχχαχαχα!
Καλά!Είσαι φοβερή!!Σ'ευχαριστώ!!!Σημείωση:Έχει και κάρτα αλλαγής;;Χαχχααχα!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ρε συ Αγγέλα..πώς ακριβώς το παραλαμβάνουμε;;Αναλυτικά,ε;Με ξέρεις!

D.Angel είπε...

Κωστή μου είδες που σε
παραπλάνησε ο τίτλος;;;;
Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά

Φούλη μου κράτα
καμιά μερίδα και για μένα ναι;;;
Σμουατς στα μούτρα σου

Ρίκη μου
χα χα χα χα χα
Να σαι καλά κοπελιά!
Χα χα χα χα
Φιλιά στα μούτρα σου!

Dreameraki παρουσιάσου
χα χα χα χα χα
Κάνε αποθήκευση εικόνας
με δεξί κλικ στο pc σου
και μετά αν θες κάνε ποστ
κι εσύ κ δώστο κάπου ή απλά
κρέμασε το στη λίστα σου (δεξιά)
Κατάλαβες γλυκό μου παιδί;;;
(κακιασμένο)Εεεε;;;;
Χα χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Aκομα θα περιμενω τις φωτο;;;;
Γκρρρρρρρρρρρρρρ

D.Angel είπε...

Ποιές φωτό μαρήηηη;;;;;
Τι λες;;;;;

Δραπέτης είπε...

Βράβευση διάβασα;;; Πάω να βάλω κάτι πιο επίσημο!!

Σε ευχαριστώ να σαι καλά!!
:))))

matriga είπε...

Kαλέ τι γίνεται πια εδώ!! Τα πουλιά πάνε και έρχονται και καταρίζουν ασταμάτητα... Οι μεζούρες και αυτές όλο στη μασχάλη!! χα χα
Και να τώρα που θα μετράμε και τα βραβεία σου.... τσ τσ τσ
Θα μου βγει ο σβέρκος από το ένα παράθυρο στο άλλο για να βλέπω ποιος παρέδωσε... ποιο βραβείο και σε ποιον!
Mα τώρα σοβαρά...
Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, Αγγελική μου! Τα αξίζεις με το παραπάνω. Δυστυχώς, δεν μπορώ να σου ευχηθώ να τα εκατοστήσεις, γιατί αυτά τα έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τόσο καιρό.
Όμως, σου εύχομαι να έχεις πάντα τριπλή και τρίδιπλη την αγάπη όλων μας και την αναγνώριση στη δουλειά σου. Μπράβο σε σένα και σ' όσους παρέλαβαν τα βραβεία σου.

Πολλά κακαριστά φιλιά!!

Υ.Γ. Εγώ πειράζει που το παρέλαβα, αλλά δεν το παραδίδω σε κανένα. Είναι μέχρι να μου την δώσει και μένα και να σας γεμίσω πάλι βραβεία, όπως εκείνα που έφτιαχνα δια χειρός... Βαράγκη που λένε!! χα χα χα

Α... και μην το ξεχάσω! Το φακελάκι για το ξεσκόνισμα (καλά δεν τα είπα;; σουσσσ... μην μ' ακούσουν ντε) μπορώ να το παραλάβω, αύριο, γιατί έχω κάτι έκτακτες ανάγκες; Μόνο πούπουλα από τα πουλιά θα δίνεις;

Ευρύνοος είπε...

Μεταφοραί μετακομίσεις βραβείων, η Αγγελική..

χαχαχα

το κομμάτι τα σπάει..




























τα νεύρα!!!

νύχτες...

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Για μένα λέει!Ρικάκι δε σε ξέχασα,αλλά σήμερα μάλωνα με το μισό ελληνικό δημόσιο-τη τύχη μου!Και πού καιρός!Αύριο!
Αγγελικούλι θα το προσπαθήσω αύριο,γιατί είμαι και λίγο άμπαλη,που λέμε εμείς πάνω!Σ'ευχαριστώ και πάλι πολύ πολύ-χάρηκα ρεεε!

bear είπε...

Τελικά δεν με άφησες με το πουλί στο χέρι. Χα χα χα
ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου! :-)

porcupine είπε...

Κι άλλο βραβείο?Με κακομαθαίνετε καλέ.Τρέχω αυτές τις μέρες, αλλά είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.Θα το τιμήσω πάντως το βραβείο σου!

Όσο για το πουλί...Ένα είναι το μεγάλο πουλί...Αυτό του Γιωργάκη (βλ.Παπανδρέου)!Μας έχει ακουμπήσει όλους χιχιχι!

Osiris! είπε...

Συγχαρητήρια Αγγελάκι.
Αξίζει σε εσένα αλλά και σε όλους τους άλλους.
Καλά γλέντια.

Ααα... σχετικά με το πουλί.
Αυτό δεν είναι πουλί.
Αυτό είναι κότα.
Η κότα δεν είναι πουλί.
Η κότα είναι κότα.

Άντε... πάω τώρα.
Τάιζε καλά ήρωα!
Να μεγαλώσει το πουλί να τους μπει στο μάτι είπαμε.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν ξέρω τι να πω! Βλέπω αυτό το πουλί εδώ μπροστά μου και τρομάζω. Και σημειωτέον δεν τρομάζω όταν βλέπω πουλί μπροστά μου.
Μετά βλέπω ότι μαζί με άλλους αξιότιμους σύντεκνους μου απονέμεται βραβείο, και συγκινήθηκα. Συγκινήθηκα μάλιστα τόσο πολύ που το πουλί - αυτό που βλέπω εδώ μπροστά μου - επηρεάστηκε και ζητάει να του παίξω λέει πατριωτικά εμβατήρια. Ήντα να του παίξω τώρα;
Πάντως ευχαριστώ θερμά για την βράβευση και εύχομαι και σε όλους πλούσια φτερά και πούπουλα.
Με εκτίμηση και κελαϊδίσματα πολλά!

Marianna είπε...

χαχαχα το έχω ξανακούσει το κομμάτι με το κοκόρι. Υπάρχει και ένα βίντεο που δείχνει την κότα εκτός από το να τραγουδάει, να χορεύει κιόλας! Τι μου θύμισες με αυτό το κομμάτι γκρρρ, έναν ελεϊνό φίλο μου πτφφφ

Ουυυυυ βραβείο! Γιέι! Ευχαριστώ μουρλό! Θα το κάνω αφίσα και θα το κολλήσω στο δωμάτιό μου μουαχαχα.

Πάντως έχεις ένα θέμα με τα πουλιά...μεγάλο θα έλεγα. Εδώ το πουλί, εκεί το πουλί, που είναι το πουλί οεο? Στον άντρα σου το είπες? Μπαχαχα

Φιλενάδα δεν πας καλά, καθόλου καλά. Δεν ξέρω αν φταίει το καλοκαίρι ή είσαι εκ γεννετής έτσι. Ότι και αν ισχύει από τα δύο το συμπέρασμα είναι πως χρήζεις ιδιαίτερης φροντίδας και παρακολούθησεις:-p

Μουατς λολ

zoyzoy είπε...

Κόλλησες με τα πουλιά εσύ??
και έχει και συνέχεια!

Συγχαρητήρια για τα βραβεία καλέ όχι για τα πουλιά!
Η εκτίμηση μετράει!

Φιλιά θαλασσινά και καλή μέρα να'χεις!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακιιιι..!!

θεεεενκς...
και με τηνν ευκαιρια αυτη
να ευχαριστησω την μαμα και τον μπαμπα μου..που με στηριξαν σε ολη την προσπαθεια αυτη(τι λεω;τζιζους!!)

και μου ελειπε ενα πουλιιι..
θα το παραλαβω αμεσα..και αφου το περασω απο τον πτηνογιατρο(διοτι μου φαινεται πως πουντιασε)θα το κρεμασω εκει που ανηκει..λολ

να σαι καλααα...
με μπολικη τρελααααα..παντααα!!!
φιλαρες!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα με ...ξέχασες (φαντάσου κιόλας να μάζευα βραβεία τί θα σου έσερνα...)
Ας είναι, όλα εδώ (στη ζωή και όχι στο μπλογκ) πληρώνονται!!!
Διαβάζοντας για την ΠΟΥΛΟλογία, σκέφτηκα κάτι φαλλοκρατικό για να ανταποδώσω (εδώ μπαίνει σατανικό γελάκι, αλλά δεν έχω)
Κατηγορείτε του άντρες (οι αλλόφυλες) ότι μπερδεύονται και δεν focάρουν επειδή σκέφτονται και με τα δυο ..κεφάλια :p
ΑΛΛΑ
Εγώ πιστεύω ότι μπερδευόμαστε γιατί ΕΣΕΙΣ μας "ματιάζετε" το ένα κεφάλι. Τώρα πιο από τα δυο είναι ένα ερώτημα για δυνατές ΠΟΥΛΟλύτες.

Χαιρετώ την ομήγυρη
ΥΓ.Ελπίζω να ανταπέδωσα

Creep είπε...

Έλεος! Ακόμα δεν έκανα ανάρτηση για το προηγούμενο βραβείο και παίρνω κι άλλο τώρα!
Στα τσακίδια τα βραβεία! :ΡΡΡ
Το διάβασα λεπτομερώς πως δεν βάζεις πια βραβεία στο μπλόγκ σου, αυτό όμως δεν σημαίνει πως είσαι ανάξια βραβείου. ;)))
Ιχ, πρέπει να περιμένεις όμως μέχρι την δική μου απονομή βραβείων. :Ρ Κάτσε, να κάνω μιά δυό αναρτησούλες και μετά βάζω. ;Ρ
To κομμάτι είναι πραγματικό αριστούργημα, δεν έχω λόγια.-
Φιλιά στον Βελζεβούλη εκεί κάτω!

D.Angel είπε...

Δραπέτη τρέχαααααα
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μαράκι χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ!
Ζήτω η τρέλα!
Αλλος για τη βάρκα μαςςςςςςς
Σμουατς

Τάσεεεεεεεεε
Τι σχόλιο είναι αυτό βρε;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dreameraki ok
Σε συγχωρώ!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου
σε θυμήθηκα είδες;;;;
Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά βρε
Φιλιά πολλά
Σμουατς

porcupine χα χα χα χα
Μα την ησυχία σου!
Δεν βιαζόμαστε
Φιλιά πολλά
Σμουατς

ΟSIRI
ευχαριστώ πολύ!
Κότα ε;;;Οχι πουλί!
Κότα! οκ το εμπέδωσα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά βρε
Σμουατς

D.Angel είπε...

Χριστόφορε!
Μην πεις τπτ!Χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!
Να σαι καλά
Σμουατς

Μαριάννα μου
περίμενε τον χειμώνα και θα σου λυθούν οι απορίες! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!
"Απάντηση στο επόμενο ποστ"
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

Ζουζου μου μιλάμε για σκάλωμα
Χα χα χα χα Ευχαριστώ πολύ
γλυκιά μου! Καλές βουτιές
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Τεμαχιστή μου
και με το παραπάνω!
Η μουλάρα σε ξέχασα!
Sorry βρε συ!
Πω πω ντροπήηηηηηη
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Creep καλώς σε
Τι να πω;;;;
ευχαριστώ πολύ γλυκό μου
παιδί! Φιλιά πολλά
και καλό σου βράδυ
Σμουατςςςςςςςς

globalgreek είπε...

σ'ευχαριστώ ρε ψυχάρα. εγώ το δικό μου θα το δώσω στο πουλί μου;-))))))) Μάαααξ, Μάαααξ, καλέ Μάααξ, που γυρνοβολάει πάλι το πτηνό... βραβείο παιδί μου πήραμε ακους??? Μπα, πάλι θα έχει κρυφτεί σε καμια γωνια για να χέσει!
Φιλιά Angel, με πετυχαίνεις σε μια περίεργη μέρα, αλλά θα επανέλθω. Θέκς και πάλι! xx

Iανος είπε...

Πρωτον:τελικά το πουλί ήταν τριλογία!!!
Δεύτερον:Αν και με στενεύει λιγο το παπιγιόν και το επίσημο ένδυμα με κανει να αισθάνομαι λίγο άβολα θα τα παρακαμψω και θα παραλάβω συγκινημένος το βραβείο και θα ευχαριστήσω πρώτα εσένα που μου το έδωσες και μετα τους γονείς μου τους φίλους μου και του εχθρούς μου...χαχαχα
(δεν έχεις παράπονο οσκαρικη παραλαβή σου επιφύλαξα)...
Φιλιααααααα στα μούτρα!!!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

σε συγχωρώ γιατί απλά εγκατέλειψα τη "πιάτσα" αρκετές μέρες και μάτια που δε βλέπονται ...

φιλιά, καληνύχτα

D.Angel είπε...

globalgreek να σαι καλά!
Φιλιά σ εσένα και στο πτηνό σου!
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

Ιανέ μου είσαι ένας κούκλος!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Τεμαχιστή μου
κι εγώ σ αγαπάω λέμε!
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Για κάποιο λόγο δεν μου φορτώνει το βιντεάκι! Νευρίασε φαίνεται τάσα που άκουσε!

Καλημέρα!!

Miss Pink είπε...

κι εγώ που νόμιζα οτι μας εδωσες για βραβείο ΄κατι σε... πουλί...
χαχαααχαχα
και ηρθα με χαρά να το παραλάβω και...
έμεινα με το πουλί στοχέρι....
χαχαχα..
ανυγουαυ
θα το παρω κι αυτό
αλλα να ξέρεις
μου χρωστάς κάτι σε πτηνό :ΡΡΡΡΡ

IonnKorr είπε...

Κι εγώ που ανησύχησα οτι θα μας έδινες για βραβείο κατι σε... πουλί...
χαχαααχαχα
και ηρθα "με τρόμο" να το παραλάβω οπότε θα το παράταγα...
και θα έμεινες με το πουλί στο χέρι....
χαχαχα..
o.k.
θα το παρω αυτό.

Υ.Γ. Με μερικές ψιλο-αλλαγές συμφωνήσαμε και με την Miss Πινκίνα. χα..χα..

D.Angel είπε...

Ουπς Satirus σε ξέχασα!
Sorry αλλά είστε τόσοι πολλοί ρε γμτ

Για δοκίμασε εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=Osy3Xhk6y38&feature=related
Φιλιά πολλά
Καλημέρες

Μiss Pink
αυτό σου κάνει;

http://imway2fat.files.wordpress.com/2009/04/happy-chicken.jpg

Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλημέρες

IonnKorr

for you:

http://heylaydee.files.wordpress.com/2008/05/dancing-chicken.jpg

Καλημέρεςςςςςςς