16.6.10

Με το πτηνό ανά χείρας...

...ή αλλιώς: "Με το πουλί στο χέρι"


Το άλλο μου μισό, ως γνωστόν, έχει μια μανία ναι ναι ναι...μανία
με τα πτηνά! Οχι καλέ μου αναγνώστη, δεν εννοώ τις....κότες!
Πτηνά είπα... εννοώντας καναρίνια, καρδερίνες κλπ.
Επίσης ως γνωστόν (σσστ δεν το λέμε παραέξω) δεν έχει
την αίσθηση του μέτρου... (είναι άμετρος χα χα χα) και μου χει
γεμίσει όλο το μπαλκόνι με κλουβιά! (Εχω ακούσει ότι γίνονται πολύ
νόστιμα με ρύζι αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα....)

Εδώ και δυό μέρες λοιπόν, δεν μας έφταναν όλα τ άλλα,
έχουμε και 2 ορφανά που προσπαθούμε να τα μεγαλώσουμε!
Η κακιασμένη μάνα τους, δεν τα ταίζει (αυτή θα κάνω με ρύζι) και
αναγκαστικά κάθεται με τις ώρες ο ίδιος (χαράς την υπομονή του)
και τα ταίζει με μια σύριγγα μπας και τη γλυτώσουν!

Μιλάμε για τέρας υπομονής! Τον θαυμάζω! Για τις ώρες ταίσματος,
τη θερμοκρασία περιβάλλοντος κλπ δεν ξέρω, αλλά εκείνος τα γνωρίζει αφού ασχολείται χρόνια μ αυτά! Μιλάμε για μεγάλη αρρώστια...


Μα δεν είναι κακάσχημα;;;;
:) Κάθε σπίτι ένας τρελός, στο δικό μας όλοι :)

Υ.γ Σαν δε ντρέπεστε!
Είδατε πουλί στο χέρι
κι αμέσως εκεί το μυαλό σας...

Τς τς τς τς τς

61 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Γιατί ένα πουλί στο χέρι δημιουργεί συνειρμούς άλλους; Εγώ ο αθώος όταν λέω σε κάποιον πάρε το πουλί σου και φύγε, εννοώ να πάρει το κινητό του και να φύγει. Που είναι δηλαδή το παράξενο;
Πάντως χαράς το κουράγιο και την υπομονής σας αλλά νομίζω αξίζει τον κόπο.
Όπως λέει και μια Αφρικάνικη παροιμία:
"Ένα πουλί στο χέρι, χαρά για πάντα θα σου φέρει."
Ψέμματα δική μου είναι τώρα την έφτιαξα. Μη με πιστεύετε

Naturedigital είπε...

Καλησπέρα.
Με τα πουλιά έχω κι εγώ τρέλα. ¨Οχι τόσο τα μικρά καναρίνια κλπ αλλά τα πιό μγάλα. Τα άγρια. Όπως λέμε αετός κλπ. Σαν κι αυτόν που συνάντησα στις Μαδάρες.
Απόψε είχα όμως και άλλη συναντηση-έκπληξη. Τα μικρά τα γράκια στην πολυκατοικία άρχισαν να πετούνε. Κι έχω φρέσκες φωτογραφίες που μιλάμε. Αυτά όμως σε ανάρτηση. Όταν θα ξεμπλέξω με τις φωτογραφίες της Κρήτης.
Κωστής

bear είπε...

Τι ομορφούλια που είναι. γουτσου γουτσου

monahikoslikos είπε...

Πουλί με πουλί διαφέρει άλλα τρώγονται με ρύζι κι αλλά τα τρώει το μαράζι....

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχα με το πουλί στο χέρι πονήρω
Φιλιά να σας ζήσουν!!!

IonnKorr είπε...

Γιατί ένα πουλί στο χέρι δημιουργεί συνειρμούς άλλους;
Κι εγώ αθώος όταν λέω σε κάποιον "πάρε το πουλί σου και φύγε", εννοώ να πάρει το στυλό του και να φύγει. Που είναι δηλαδή το παράξενο;

Πάντως χαράς το κουράγιο και την υπομονή σας αλλά νομίζω αξίζει τον κόπο.

Όπως λέει και μια Ισπανική παροιμία:
"Ένα πουλί στο χέρι, χαρά για πάντα θα σου φέρει."

Ψέμματα δική μου είναι (όχι του Χριστόφορου) από μένα την έκλεψε. Πίστεψέ με!!!

χα..χα..

Miranda είπε...

Αχουυυυυυυυυυυυυυ, καρδουλακι μουυυυυυυυυυυυυυυυ, τι γλυκουλικο που ειναι, μπραβο που το ταιζετε :D
Τι καλοι :D

Naturedigital είπε...

Δεν άντεξα. Τα ανέβασα τα πουλιά μου.
Δές τα.
Κωστής

matriga είπε...

Το άλλο σου μισό είναι ψυχούλα και τέρας υπομονής!
Εσένα καρδιά μου έπρεπε να σε λένε Παλαβιάρα και όχι εμένα! χα χα χα

Πολλά παλαβιάρικα φιλάκια

Υ.Γ. Σαν δεν ντρέπεσαι...
Ανέφερα ότι είναι τέρας υπομονής
και αμέσως το μυαλό σου να πάει στο τι υπονοώ για σένα! τς τς τς
;)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Η αλήθεια είναι πως είναι πράγματι ασχημούλικα!Αλλά και μόνο η υπομόνη του,τι να πω,ομορφαίνει κι αυτά τα ίδια!Μπράβο βρε παιδιά!Άντε καλή ανατροφή,και άλλους πολλούς καλούς πτηνούς απογόνους!Χαχαχχαχαχα!
Σκέψου να είχε μανία με τίποτα άλλο;;
Σσσσσ μη μιλάς καθόλου-τυχερή είσαι και δεν το ξέρεις!!

Ευρύνοος είπε...

Έλα ρε..

λίγη φαλάκρα έχουν αλλά μετά γεμίζει, μην κάνεις έτσι..

χαχαχα

καληνύχτες!

porcupine είπε...

Εγώ πάλι θα εστιάσω εκτός θέματος και θα σου πω πως το σημαντικό είναι ότι έχεις ΤΑΙΡΙ!!!Τώρα αν έχει 1,2,3....ή 10 πουλιά, σιγά το πράγμα?Ποιός κάθεται σάμπως να μετράει?χιχιχι!

Είναι περασμένη η ώρα γι' αυτό και η άστοχη φλυαρία!!!

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Ώστε δεν είμαι εγώ το μοναδικό τέρας υπομονής -κι επιμονής...- στον κόσμο, ε; Πολύ χαίρομαι!
(Είχα δεν είχα, έπιασα πάλι τις περιαυτολογίες μου, το αυτιστικό!)

Ένα βράδυ πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια, μου συνέβη ένα δυστύχημα και βρέθηκα ξαφνικά ν' αγωνίζομαι να σώσω ένα πουλί -μια κουκουβάγια, μάλιστα-, αλλά στο τέλος πήρα τον... πούλο, δηλαδή μεγάλη στενοχώρια επειδή δεν τα κατάφερα. Συνέβη λίγη ώρα αφότου είχα φύγει από τα μελλίσια μου, που τα είχα τότε στο βουνό πάνω απ' τους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, και, μόλις μπήκα στην άσφαλτο όπου άρχιζαν και τα σπίτια, έπεσε ξαφνικά σαν αστραπή στη γωνιά του προφυλακτήρα μου η κουκουβάγια, που καθόταν σε μία κολώνα της ΔΕΗ. Προφανώς, την είχαν τραβήξει οι προβολείς του αυτοκινήτου μου.
Σταμάτησα και την πήρα στην αγκαλιά μου μέσα στο αυτοκίνητο, ενώ το κεφαλάκι της αιμορραγούσε (μόνο εκεί είχε χτυπήσει). Σε όλη τη διαδρομή μέχρι την Αθήνα τη χάιδευα και της έκανα μαλάξεις, κυρίως στην καρδιά, αλλά δεν κατάφερα να τη σώσω. Το άλλο πρωί, πήγα και την έθαψα σε ένα λόφο. Η στενοχώρια που πήρα ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη.

Έσωσα, όμως, με τον ίδιο τρόπο τον καταπληκτικό γιο της πανέμορφης γατούλας μου το 2004!
Τον έχω σε φωτογραφίες, και κάποια μέρα θα δημοσιεύσω μερικές, γιατί αξίζει τον κόπο.
Την κουκλάρα τη γατούλα μου, όμως, την έχω ήδη ανεβάσει σε βίντεο! Ορίστε:
http://www.youtube.com/watch?v=vCPVhWhtprg
Θα ακολουθήσουν κι άλλες εμφανίσεις της "ντίβας" μου, εν καιρώ. Τώρα μάλιστα, που θα γίνει και κρητικοπούλα σε λίγες μέρες, φαντάσου πόσο θα ομορφύνει ακόμα! Ε, κάποια τυχερά ματάκια θα την απολαύσουν κι από κοντά!...

Θα ομορφύνουν και τα πουλάκια σας, καλέ, χάρη στην υπομονή και την αγάπη του ετέρου ημίσεώς σου!

Και δε μας λέτε, καλέ, ρυζάκι πότε το βλέπετε να ρίχνουμε σ' εσάς;;

Καλημέρα!

Osiris! είπε...

Είναι ψυχάρα ο άνθρωπος λέμεεε!!!
Άψογος!

Καλημέρα και καλές καλοκαιρινές βόλτες

* * *

Marianna είπε...

Πως είναι έτσι το πουλί οεο?!
Καλά κάνει το έτερον ήμισυ και το ταϊζει, άσχετα αν είναι κακάσχημο. Και εγώ θα το έκανα. Δεν μου έχει τύχει βέβαια να ταϊσω πουλί με σύριγγα αλλά έχω ταϊσει πολλά γατάκια!
Του βρήκα όνομα... Πούλη να τον πείτε μουαχαχα
Καλημέρες μαρή!
Μουατς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ionn είσαι μέγας απατεών που βάφτισες το Αφρικάνικο πουλί Ισπανικό.
Συγνώμη για την αναφορά μου τον Ιονν. Αλλά κάποιος πρέπει να του πει ότι:
"Τα Αφρικάνικα πουλιά έχουν ιστορία
ενώ στα ισπανικά κάνουν αγγαρεία"

Και πάλι συγγνώμη D. Angel αλλά με πνίγει το δίκιο. Αμάν πιά!!

D.Angel είπε...

Χριστόφορε καλημέρα!
Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους
αλλά εγώ δεν κάνω κανέναν συνειρμό!
Οταν λέω πουλί στο χέρι εννοώ ακριβώς αυτό: Πουλί στο χέρι
Χα χα χα χα Πως λέμε παπούτσια στο χέρι; Ακριβώς έτσι! Σμουατς στα μούτρα σου σοφέ μου φίλε :P

Κωστή μου δεν με εκπλήσσει αυτό που λες! Κρητικός είσαι! Πως θα μπορούσε να ναι αλλιώς; Φιλιά πολλά και καλημέρεςςςςςςςςςς

Αρκούδε μου έχεις πάει τελευταία σε οφθαλμίατρο;;; Χάλια είναι αλλά
δεν πειράζει, σε συγχωρώ!
Χα χα χα χα χα

Κι άλλο θέλει να πετάξει λύκε μου!
Χα χα χα χα χα
Καλημέρα και πολλά φιλιά
Ελπίζω να ναι όλα καλά, ναι;;;;
Ναι
Σμουατς

Φούλη μου ευχαριστούμε πολύ!
Και τα πουλιά μας επίσης!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

D.Angel είπε...

IonnKorr καλημέρα
Υπάρχει κι μια άλλη που λέει
αν ήταν το πουλί βιολί κλπ κλπ
Το στυλό εννοούσε;; Α στα διάλα κι εγώ νόμιζα το άλλο.....
χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Μιραντάκι μου που χάθηκες εσύ ε;;;;
Εεεεεεεε;;;;;;;Καλά μη λέμε ότι θέμε Γλυκό δεν είναι Χάλια είναι αλλά τες πα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Κωστή μου έρχομαι!
Σμουατς

Μαράκι χα χα χα χα χα
Τυχαίο; Δεν νομίζω!
Χα χα χα χα χα χα
Καλημέρεςςςςςςςςςς

Dreameraki ευχαριστούμε!
Χα χα χα χα χα χα χα
Δεν μιλάω, δεν μιλάω....
Καλημέρα γλυκιά μου!

Τι λε ρε Τάσε;;;;
Μα δεν τα βλέπεις;;;;
Χα χα χα χα χα
Τες πα
Φιλιά πολλά
Καλημέρες

porcupine ευχαριστώ πολύ
για τα καλά σου λόγια!
Εχεις δίκιο! Αν έχει 2 3 ή 5
ποιος κάθεται να τα μετράει;
Αν έχει όμως 30 τα παίρνεις
κρανίο κανονικά! Χα χα χα
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Ιων καλημέρα
Πολύ λυπήθηκα για την ιστορία της
κουκουβάγιας! Η γατούλα σου είναι αστέρι! Να τη χαίρεσαι
Οσο για το ρυζάκι σ εμάς
το χουμε φάει εδώ και χρόνια
μαζί με τα κουφέτα! Χα χα χα χα

Πειρατή καλημέραααα
Μπα; εμφανίστηκες;
Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Μαριάννα καλημέρα!
Χα χα χα χα χα
Ασε, είναι μεγάλο μανίκι!
Δεν τρώνε εύκολα τα σκασμένα!
Γεια σου ρε νονά!
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ καλημέρα και πάλι
Ε άμα είναι να σε πνίγει
το δίκιο χώσε βρε παιδί μου!
Μην σε καταπιέζω!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Marianna είπε...

χαχαχα να προσέχεις το βαφτηστήρι μου ε! Αλλιώς δεν έχει λαμπάδα του χρόνου:-p

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Σιγά μωρέ την είδηση,
μόδα της εποχής μας
αφού το παίζει...το πουλί
και η κυβέρνηση μας...

καλή σας μέρααααααααα

Miss Pink είπε...

wow..
δεν είχα ξαναδεί τόσο μικρό πουλί :ΡΡΡΡ
(με φτερά τουλάχιστον)
χεχε
πραγματικά χαρά στο κουράγιο του όμως και τι να κανεις..
εσύ άκαρδη θα τα άφηνες να πεθάνουν????
όσο για τη μάνα.. όταν με το καλό... ξέρεις, κράτα μας κάνα πιατάκι χιχιιχιχιχι

Lilith είπε...

Ναι βρε Αγγελάκι μου...
Κακάσχημα είναι, αλλά δεν τους το λέμε ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!!!
Εκτός του ότι είναι αγένεια, παλεύουν για τη ζωή τους τα καημένα!
Τς, τς, τς...
Δεν φαντάζομαι να έχει και σένα να του γκρινιάζεις, ο άνθρωπος...
Να τον αφήσεις ήσυχο!
Μ' ακούς;
Να' ναι καλά να του πεις...
Τα σέβη μου.

Φιλιάαα!!!

D.Angel είπε...

Μαριάννα
ούτε σοκολατένιο αυγό;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Φάνη μου πάει...
χάλασες κι εσύ!
Χα χα χα χα χα χα
Οι κακές παρέες φταίνε!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

Miss Pink
θα σας κάνω το τραπέζι
χα χα χα χα χα χα
Προσοχή μην βαρυστομαχιάσουμε!
Χα χα χα χα χα
Καλησπέρεςςςς
Σμουατς

Λιλιθάκι μου
θα του το μεταβιβάσω!
Χα χα χα χα
Δεν γκρινιάζω!
Οχι δεν γκρινιάζω
χα χα χα χα χα
Γκρινιάζω;;;;
Μα αφού είναι κακάσχημα!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Marianna είπε...

Να κάνω στο πουλί δώρο αυγό?!
Δεν είναι προσβολή?!
Μουαχαχα
Χαζό ε χαζό χιχι
Love you λέμε χαχα

D.Angel είπε...

Γιατί αυτό θα το φάει;;;
Χα χα χα χα χα
Σμουατς στα μούτρα σου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα χα
Τωρα το ειδα γιατι σημερα πιασαμε εδω τους 43 βαθμους, κι οπως καταλαβαινεις τσιτσιριστηκαμε και γιναμε εμεις με το ρυζι σημερα απο τη ζεστη, οποτε δεν ηταν για υπολογιστη
Χ α χα χα γελασε με τη ψυχη μου, ναι εχω ιδια πειρα του θεματος

D.Angel είπε...

Αστα Ρίκη μου άστα!
Βράζει ο τόπος!
Υποφέρωωωωω
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλό ξημέρωμα

Marianna είπε...

χαχαχα
Τον έχω ικανό για όλα τον Πούλη. Ρε συ μνημείο να του χτίσεις. Κοίτα πόσα σχόλια έχει ένα πουλί! Έγινα διάσημο και ακόμα καλά καλά δεν έχει βγει από το αυγό μουαχαχα
Καημέρες τζόβενε λολ
Μουατς!

Marianna είπε...

Άι ντα. Το πρωί δεν λειτουργώ και κόβω γράμματα πτφφφ

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Καλημέρα τρελάρα!
Σμουατς

Ζέστηηηηηηηηηη

Τάσος είπε...

Επειδή αν δεν στο έχω πει μαγειρεύω από πολύ μικρός, έχω συνταγές για ρυζότο με πουλάκια..
( Ούτε για πλάκα.. Είναι το μόνο που ούτε φτιάχνω ούτε τρώω.. ακούω κυνήγι και βγάζω καντίλες..)
Φιλιά..

D.Angel είπε...

Τάσο καλώς σε!
Κι εγώ τα ίδια!
Μακριά από κυνήγια
κ από κυνηγούς (δολοφόνους)

Φιλιά πολλά

Bitch είπε...

I tryed once to feed these little
birds. But...
Filia koritsi mou!

IonnKorr είπε...

Πέρασα να δω αν βρήκες το πτηνό σου ή το ψάχνεις ακόμα.
Οι Μουρλοί-Μωροί περιμένουν. Μπες στο καράβι!! χα..χα..

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΠΤΗΝΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ? μπραβο ομως πλυ καλη προσπαθεια να σωζεις μια ζωη η να δινεις ζωη.μπραβο!

D.Angel είπε...

Bitch καλησπέρα!
Καταλαβαίνω!
Κι εμείς τελικά ένα μόνο
καταφέραμε να κρατήσουμε
ζωντανό! Φιλιά πολλά

IonnKorr καλώς σε!
Χα χα χα χα
Είσαι για τα σίδερα σου λέω!
Σμουατς

Μάγε σ ευχαριστώ!
Το παλεύουμε!
Φιλιά πολλά

Black~Martini είπε...

Αγγελουδι....να σου πω πρωτα για τον δικο μου συνηρμο;;χαχαχα....Καταλαβες ντε..μην τα γραφω..Κατι σε μεγεθη περιμενα...χαχαχαα...
Ο συμβιος καταλαβαινω πως εχει μεγαλη υπομονη....που πηγαζει απο ακομα μεγαλυτερη αγαπη που εχει προς τα πουλακια..
Υποθετω πως και εσυ εισαι το ''πουλακι του''αλλα με φτερα αγγελου..(φτερα και πουπουλα παλι)!!....
Εμεις που ζουμε στην φυση τα ακουμε και τα βλεπουμε καθημερινα...Αυτο που μου αρεσει ειναι τα βραδια που μεσα στην ησυχια ακουγονται μονο τα κελαιδισματα τους.Ο αντρας μου λεει πως ειναι αηδονια...Εγω παλι ο,τι πουλι δω ή ακουσω....ΠΟΥΛΙ θα το πω...
Τα νευρα μου δεν ειναι κροσια...ειμαι πολυ κουλ λογω κουρασης.Η νευρωση ειναι απο αγχος και στεναχωρια...Τα χαπακια του γιατρου ομως βοηθησαν παρα πολυ...
Πολλα φιλια...πουλακια μου..!!!

Δραπέτης είπε...

Κυριολεκτικά όμως!!! χαχαχα..

Άθεος είπε...

Να και το πουλί του πουλιού!

D.Angel είπε...

Κοίτα να δεις που ένα
πτηνό εκτόξευσε τα σχόλια!
Χα χα χα χ χα

Black~Martini
καλησπέρα!Το βράδυ
κελαηδάνε τα αηδόνια
και το ξημέρωμα τα κοτσίφια!
Υπέροχα και τα δύο!
ΠΟλλά πολλά φιλιά γλυκιά μου
και.... Ohmmmmmmmmm
χα χα χα

Δραπέτη μου ναι!
Χα χα χα χα
Καλησπέρες

Αθεε ναι!
Παπί είναι;;;
Χα χα χα χα

Αϊάσανθος Ίων είπε...

ΕΞΟΧΑ!

ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ "ΠΟΥΛΑΚΙΑ" ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΪΖΕΤΕ ΜΕ ΜΠΙΜΠΕΡΟ;
Ή ΜΗΠΩΣ Τ' ΑΡΑΔΙΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΑΥΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΒΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΔΙΑ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΑ;

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

D.Angel είπε...

Από παιδιά κ σκυλιά
είμαστε κομπλέ!
Για ότι άλλο, θα σας ενημερώσουμε!
Παρακαλώ
Καλό Σ/Κ

Iανος είπε...

Μα ακομα και μια αναρτηση με ενα τοσο γλυκο θεμα οπως η αγαπη του ανθρωπου για το πουλακι εσυ καταφερες και την εκανες σοκιν!!! Φτου σου χεχεχε!!! Kαλο σ/κ !!!Φιλιααααααα!!! :))

D.Angel είπε...

Για να μη με ματιάξειε υποθέτω ε;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά στα μούτρα σου
Σμουατς

ΠΕΤΣΑ! είπε...

xaxaxaxaxaxa

Θα μπορούσε να γίνει και φιλμάκι με τίτλο "με το πουλί στο χέρι" και να παίζεται η ιστορία δράματος σου!


Φιλάρες!

Velvet2 είπε...

Ανακαλυπτω οτι εισαι
ενα χαρουμενο μουτρακι...
Μ αρεσει αυτο...
Καλη σου μερα αντζελ

homemade είπε...

τα θερμά μου συγχαρητήρια στο άλλο σου μισό για την υπομονη του το κουράγιο να μεγαλώση κατι που δεν έχει να κάνει με αυτόν....
νομίζω ειναι πολυ λίγοι σημερα αυτοί που έχουν τετοια υπομονή...μπράβο του μάλλον λένε οι πράξεις δείχνουν τα αισθήματα του ανθρώπου.....καλά σε ονόμασα τυχερούλα λοιπόν....
να περνάτε ομορφα..σε ευχαριστώ...

υ.γ μονο το καθαρισμα στα κλουβιά να σκεφτώ φτάνει....
μωρε μπράβο του και πάλι....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πόσο μικρά είναι!!!!!!!εεεε νταξ τον καταλαβαίνω,έχω ταίσει εγώ μικρά γατάκια με σύριγγα ουυυυυ!!!

καλή Κυριακή
χχχ

D.Angel είπε...

Πέτσα κάναμε ρεκόρ σου λέω!
Φτάσαμε σχεδόν 50 σχόλια
με το πουλί! Θα σπάγαν
τα ταμία χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκόμ

Velvet2 ναιιιι!!!
Οταν είμαι στις καλές μου
Είμαι κι απ αυτό!Χα χα χα χα
Καλησπέρα σου, φιλιά πολλά

Παναγιώτη καλησπέρα!
Ασε, μιλάμε για τέρας
υπομονής! Χα χα χα χα
Ευχαριστούμε πολύ!
Εσύ; Ολα καλα;;;;
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

Και λοιπόν ασε!
Ψυχάρα σου λέω!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

George είπε...

καλημέρα, καλή Κυριακή

D.Angel είπε...

Επίσης George
Nα σαι καλά!
Φιλιά πολλά

IonnKorr είπε...

Μάλιστα!
Ζεσταίνομαι,
βαριέμαι,
Νυστάζω,
Πεινάω
και κουράστηκα να ασχολούμαι συνέχεια με το πουλί σου!
Πάω να δω το δικό μου! (που δεν είναι χνουδωτό και δεν έχει πούπουλα)!
χα..χα..χα..
Φιλιά

matriga είπε...

Άραγε, γιατί όλοι οι τρελοί να μαζεύομαστε εδώ;;;; χα χα
Μήπως γιατί συχνάζει ο Πρόεδρος των απανταχού Μουρλών;;;; lol

Φιλάκια πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:)))
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙ.ΘΑ ΟΜΟΡΦΥΝΕΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

zoyzoy είπε...

Ελα και με τρόμαξες με τον τίτλο είπα τι έπαθε πάλι η φιλενάδα :))
Ολοι οι τρελοί μαζί αν δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε που λέει και η παροιμία!
Καλά κουράγια στο σύζυγο θα χρειαστεί πολλές σύριγγες ώσπου να φάνε μόνα τους!

Φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

IonnKorr χα χα χα
καλησπέρες
Respect

Μαράκι μου δεν ξέρω!
Τυχαίο, δεν νομίζω!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο καλησπέρα!
Ναι,ελπίζω πως θα ομορφήνει!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδα

Ζουζού μου μια χαρά είμαι!
Μπααα και με μία βολεβόμαστε!
Ενα μας έμεινε μόνο!
Φιλιά πολλάαααα

globalgreek είπε...

ωχουτου το πουλλλλλάκι;-))

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα
Σμουατς

angel είπε...

Kαλημέρα!!!!! D.Angel από την angel:)

D.Angel είπε...

Καλησπέρα Αγγελάκι μου
Περίεργο μου φαίνεται ν αποκαλώ
και κάποιον άλλον άγγελο!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά