11.6.10

Επίκαιρο


Είδατε το χθεσινό σόου της Ζούγκλας;
Είχα την τύχη ή την ατυχία να πέσω πάνω του!
Παρακολουθείστε διάλογο! Θαυμάστε επίπεδο!
Τους άκουγα και γέλαγα με τα χάλια μας!
Το τι φάσκελο έριξα, δε λέγεται!
Αυτοί μας κυβερνάνε τόσα χρόνια;;;;
Υπάρχουν άνθρωποι που τους ψηφίζουν;;;;
Μπράβο! Και εις ανώτερα και περαστικά!
Πως;;; Τι είπατε;;;

Καυγάς Αντώναρου - Κουλούρη


Απ το δεύτερο λεπτό αρχίζει το ωραίο!

Α ρε γιαγιά πόσο δίκιο έχεις!
Αλλάξτε τις πουτάνες ρεεεεεεεεε

Το κόβω γιατί τα πήρα πάλι.
&^%$^%@%*&*%@
Καλό Σ/Κ σε όλους

22 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κουλουρης, Τσοχατζοπουλος,Παπαντωνιου να σκεφτούμε ήταν τα ιδρυτικά μέλη μιας παράταξης!!!! που είσαι καθαρίστρια γιαγιά!!!

Ευρύνοος είπε...

Ο Αντώναρος δέν ήταν δοκιμαστής γαλακτοκομικών προιόντων;

http://www.youtube.com/watch?v=hMLera6BhTY&feature=related

χαχα

για δές ξεψάρωμα χωρίς κουστούμια..

ούστ!!

Roadartist είπε...

O Kουλούρης είναι απίστευτος.. στόκος!!! Και εμείς που τους ανεχόμαστε τόσα χρόνια..
Κάτι πρέπει να γίνει παιδιά δεν γίνεται οι στόκοι να κυριαρχούν.. Ας ξυπνήσουμε έστω και τώρα..

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εικόνα και ομοίωση
είναι μιας κοινωνίας
απομεινάρια εποχής
απίστευτης βλακείας.

Αν όντως το πιστέψουμε
πιστεύω πως μπορούμε
να φύγουν τα φαντάσματα
τον δρόμο μας να βρούμε.

Καλό Σ/Κ

Iανος είπε...

E ας τις αλλαξουμε τις πουτανες εμεις!
Γιατι αν περιμενουμε να φυγουν απο μονες τους ζησε Μαη μου να φας τριφυλι...
ΦΙλιαααααααααααα !!!Και χαλαραααααα κανε διαλογισμο (ξερεις εσυ)χιχιχιχι!!!

Naturedigital είπε...

Εγώ τι πρέπει να πώ τώρα. Που να βρεθεί τόσο σάλιο να τους πνίξει όλους..;
Καλό βράδυ.
Κωστής

D.Angel είπε...

Μ αρέσει που εδώ μέσα
ξεσπαθώνετε χα χα χα χα
Ρίχτε κι άλλα να γουστάρω λέμε!
Χα χα χα χα χα
Μα τι αγγελάκι για δέσιμο
είναι αυτό; Κι εγώ απορώ!
Χα χα χα χα χα χα
Καλό Σ/Κ σε όλους!

Σμουατς Σμουατς Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω δε κατεχω πραμα, ειμαι Αθηνα

Bitch είπε...

Εβαλα και τα δυο βιντεο να παιζουν
μαζι. We are in a Jungle my dear!!!
Φιλια και καλο Σ.Κ.!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου καλωσόρισες!
Αύριο δεν θα προλάβω να σε δω
γιατί έχω δουλειές! Την Κυριακή
όμως έχω κανονίσει να ρθω!
Είμαι free
Φιλιά πολλά κι ελπίζω να
τα πούμε λίγο! Θα μείνεις καιρό;
Την χαχαλόβεργα την έφερες;
Χα χα χα χα

Bitch καλό Σ/Κ
κι από μένα γλυκιά μου!
Τα υπόλοιπα άστα!
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γέλα και τίποτα παραπάνω!
Στα δικά μας τώρα,πήγα στο youtube και το μικρότερο μέγεθος είναι 560 Χ 340!Τι κάνω;;Βρήκα τέλειο τραγούδι και θέλω να το βάλω!!!!!!!!!!!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

ΥΓ:Μπήκα με μια χαρά και αντίκρυσα το ωραίοτατο δαχτυλάκι και μου ήρθε ένα κοκομπλόκο!Χαχαχαχαχα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ενα ένα τα γράφω,αλλά μόλις το είδα..Να φανταστείς ότι ο Κύριος Κουλούρης είναι και φίλος ενός θείου μου-ευτυχώς μακρινού-Ξεφτίλα!!Τ'υφλα να έχει η Αννίτα Πάνια!

matriga είπε...

Μου το έστειλαν με email και δεν το έχασα. Ευτυχώς που βλέπεις tv και μας ενημερώνεις, φιλενάδα ;)
Aλλιώς, θα έχανα επεισόδια και δεν θα είχα ιδέα τι είναι ο Ντούρος!
χα χα χα
Λες, τώρα που έφυγε ο άλλος, να επιστρέψει στο παιχνίδι ο δικός σου;

Φιλάκια πολλά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Για γέλια και για κλάματα. Και ύστερα απορούμε πως φτάσαμε εδώ. Και που είμαστε ακόμη.
Πολύ καλά έκανες και το έβαλες.
Καλό Σ/κ και σένα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

να τι χάνω απ΄την ελληνική καθημερινότητα!!!!

χχχ

D.Angel είπε...

Dreameraki μου καλησπέρα!
Αντιγράφεις αυτό ακριβώς
που βλέπεις κ μου λες με τις διαστάσεις 560 340
και μόλις το κάνεις paste στο
post που ετοιμάζεις αλλάζεις μόνη σου τις διαστάσεις μ αυτές που σου είπα! Προσοχή να τις αλλάξεις και τις δύο φορές! Αυτόοοοοο
Σφύρα κ πάλι αμα τα βρεις σκούρα!
Φιλιά πολλάαααααααααααααααααααα

Μαράκι μου καλησπέρα!
Δεν νομίζω να τον βάλουν!
Τες πα!Φιλιά πολλά και καλό
Σ/Κ ουφφφφφ είμαι ένα πτώμα!

Χριστόφορε αστα να πάνε!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατς

Και λοιπόν δεν νομίζω να ζηλεύεις ε;;;;Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα
Καλό Σ/Κ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

.Aγγελα θα μεινω ως τη Τριτη, Τριτη βραδυ φευγω δηλαδη
Μη μου κανεις καμια και δεν ερθεις να σε δω γιατι γκρρρρρρρρ

Εφερα και τη χαχαλοβεργα χα χα χα χα

D.Angel είπε...

Ρικη μου
αν και δεν τα πάω καλά με τον πολύ τον κόσμο θα κάνω τη θυσία κ θα ρθω!
:Ρ Δεν ξέρεις πόσες μέρες το σκέφτομαι! Είμαι αντικοινωνική εγώ μη με βλέπεις έτσι! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου! Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μακαρι να ησουν μονη σου....λιγα λεω πολλα καταλαβαινε......

THE LONELY SKIPPER είπε...

Θεατροπολιτικοι τεμπεληδες αν τους ριξουμε ακομα και στα μπαζα θα υπαρξει σιγουρα polution .στον ΚΑΙΑΔΑ

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
.............
Ελπίζω να βρούμε χρόνο!
Φιλιά πολλά

Υ.γ Σε λίγο θα ξεκινήσω κι εγώ!
Σμουατς

Γείτονα άστα, βράστα!
Δεν βλέπω φως γενικώς!
Τυχαίο;Δε νομίζω!
Φιλιά πολλά