1.7.10

Καλό μήνα παίδες


Καλό Φθινόπωρο να χουμε!
Οχιιιιιιιι, δεν τα χω παίξει εγώ! Ο καιρός τα χει παίξει και μας έχει ταράξει στη βροχή, κάθε μέρα! Παρ όλα αυτά, συνεχίζω τα μπάνια μου -σταθερά-, αλλά δεν σας το λέω, για να μη ζηλέψετε! Μπου χα χα. Διακοπές δεν προβλέπονται ακόμα! Ηταν να φύγω αύριο, αλλά το ακύρωσα! Διακοπές από τι; Απ τις διακοπές; Ε, δε λέει! Ασε που πήγα να βγάλω εισιτήρια για 3ήμερο στη Σαντορίνη και μου ζήτησαν περίπου 85 euro. Tι μας λες ρε φίλε; 85 euro για να δω το ηλιοβασί- λεμα; (Το χω ξαναδεί, δεν ξετρελάθηκα) Ακούς εκεί 85 euro! Και οκ να τα δώσω, δεν λέω όχι... αλλά δεν αντέχω τόσες ώρες στο καράβι! Βάλε έναν καφέ, φαγητό, καμιά μαλακία να περάσει η ώρα θα το φάω το 100ρικο. Βάλε και τπτ έξοδα στο νησί πάει το 300ρικο. Ε, για 3 μέρες 300 euro για να πάω Σαντορίνη (που την έχω ξαναδεί), δεν τα δίνω! Και μην ακούσω τπτ για κρίση, γιατί θα με πιάσει κρίση! Φθηνότερο εισιτήριο δεν βρήκα!
Τα πλοία είναι γεμάτα!
Αυτάαααα

Αααα και μη μου πείτε γιατί δεν έβγαζα νωρίτερα εισιτήριο, γιατί λόγω αλλαγής ΦΠΑ τα χουνε κάνει.... άντε μην πω! Αντε...

Μια χαρά με γκρίνια ξεκίνησε κι αυτός ο μήνας!
Αντε να δούμε πως θα εξελιχτεί!

(Πάντως, αν ήθελα να φύγω 3 μέρες στο εξωτερικό
πιο φθηνά θα μου 'ρχόταν)

Μη δίνετε σημασία! Θα μου περάσει! Τα ίδια έκανα και πέρυσι με τη Νάξο! Εβγαλα εισιτήρια, και μετά τα ακύρωσα κι έφυγα 20 μέρες Κρήτη! Από δουλειά να βρίσκομαι....


59 σχόλια:

AERIKO είπε...

Γκρρρρ..Σαντορίνηηη..;χαχαχα

ΚΡΗΤΗ δεν έχει..; Όπου και να πάς
να περάσεις το λιγότερο τέλεια..!!

Καλό Μήνα Ομορφιά μου. :))
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα.!!

D.Angel είπε...

Αερικό μου η Κρήτη είναι must και δεν ρωτάνε τέτοια πράγματα!Χα χα χα
Απλά έλεγα μπας και πάω και Σαντορίνη φέτος αλλά μπαααα....
Αμα δεν σου κάνει κέφι τελικά,
όπου και να πας το ίδιο σου φαίνεται!
Καλό μήνα και μην ευχαριστείς!
Δεν έκανα τίποτα.... που δεν ήθελα!
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Είπα και γω ότι σε τσάκωσα επ'αυτοφώρο και θα σε σχολιάσω πρώτος, αλλά πάνω στο νήμα με πέρασε το AERIKO (όνομα και πράμα, ούτε που κατάλαβα από που μού'ρθε)
Τελικά είσαι μεγάλη ξεσ(η)κώστρα... Εδώ μόλις νυχτώσει ψάχνουμε κουβέρτα και συ μας λες για σαντορίνες και ηλιοβασιλέματα..
Άντε καλά να μας μπει και ο Ιούλης να δούμε και λίγο θάλασσα...
Πολλές καληνύχτες
ΥΓ. Την κάνω γιατί ξέμεινα και από ...καύσιμο. Πότε στράγγιξε η Absolut ούτε που κατάλαβα ('ντάξει ήταν και χρησιμοποιημένη)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Κρήτη θα έρθω τον Αύγουστο Ρίκη μου
Ετοιμάσου! Είπα να ξεκολλήσω λίγο απ το νησί μας αλλά δεν το βλέπω!
Αστα να πάνε! Κρήτη και πάλι Κρήτη λέμε! Αλλο κράτος! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααααααααα

Τεμαχιστή μου προσγειώσου για την ώρα
και βολέψου με τη φωτό της ανάρτησης!
Κι εγώ αυτό κάνω! Χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά και μπάστα λίγο βρε συ! Είπαμε, υπάρχει κρίση!Αντε....
πιες ένα μπουκάλι ακόμα και θα ακούς και τους γλάρους ύστερα! :ρ

bear είπε...

Οι όμορφοι άνθρωποι όπου και να πάνε ωραία περνούν.
Μια πετσέτα, αντηλιακό, μουσικούλα, καφεδιά και το μωρό παραδίπλα και όλα τέλεια.
Καλό σου μήνα χαρά μου!

efi είπε...

Καλό μήνα!
Αχ εμένα μ αρέσει που έχει δροσιά...
Κρήτη θα πάω και εγώ τέλη Αυγούστου, μια κολλητή μου μένει στα Χανιά, σούπερ.

matriga είπε...

Καλό μήνα! Για την Σαντορίνη, δεν θέλω να ακούσω τίποτα.... Είναι σούπερ. Αλλά, όλα αυτά επίτηδες τα λες, για να έχεις την δικαιολογία να πας πάλι στα Χανιά! χα χα χα


Φιλάκι πολλά!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Καλο μηνα
Αγγελακι..
να περασεις ομορφα οπου και να πας..
φιλια!!

Anael είπε...

Καλο Μήνα να'χουμε με πλατιά χαμόγελα και πολύ ενέργεια για να ταξιδεύουμε συνέχεια //ακόμα και νοητά ;-)Λατρεύω joe cocker!Καλημέρα -))Μάκιαααα!

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό μήνα επίσης και....καλό χειμώνα πια...χαχαχαχαχαχ!
Πολλά φιλιάαααα

Naturedigital είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα...
Κρήτη και πάλι Κρήτη..
Δεν παίζεται.
Κωστής.

Osiris είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι
Να έχεις έναν όμορφο Ιούλιο!

Το τραγούδι υπέροχο!
Αυτό μετράει. Το τραγούδι.
Όσον αφορά στον πειρατή που το τραγουδάει...

http://www.youtube.com/watch?v=uQYDvQ1HH-E

Καλή σου μέρα
...πειρατικά... * * *

Cya

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όπως λες πιο φτηνά θα σου έρθει ένα εξωτερικό!!!
Καλημέρα καλό μήνα....

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

καλημέρα και καλό μήνα...έχει γίνει μείζον ζήτημα το να περναμε καλά πλέον...διότι ελάχιστοι περνάνε αληθινά καλά και όχι δεν είναι αυτοί που είναι γυρολόγοι και έχουν πολλά να ξοδέψουν...

να είσαι καλά!

monahikoslikos είπε...

Καλό μήνα και καλό (τρελο) καλοκαίρι σαν και τα μούτρα σου...
φιλιά.

D.Angel είπε...

Αρκούδε μου πέστα!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Εφη μου καλημέρα!
Κι εμένα μ αρέσει που έχει δροσιά αυτόν τον καιρό! Και η θάλασσα είναι σούπερ! Φιλιά πολλά και καλό μήναααα

Μαράκι μου, δεν μ αρέσει! Στις 5 μέρες την προηγούμενη φορά ήθελα να φύγω! Ασε που γκρεμοτσακίστηκα κιόλας! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Καλυψώ μου επίσης!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Αnael μου ευχαριστώ πολύ!
Επίσης! Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
καλά Χριστούγεννα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά
Καλό μήναααααααααα

Κωστή μου μόνο εσύ κ η Ρίκη με καταλαβαίνετε! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααα
Καλό μήναααααααααααααα

A Little Help From My Friends
πειρατή! Χα χα χα χα χα
Καλημέρα και καλό μήναααααααααααα
Και καλά ταξίδιααααααααααα

Φούλη μου, δεν παίζονται λέμε!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό μήνααααααααααααααα

Βιοτέχνες μου κάπως έτσι είναι!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Λύκε μου ευχαριστώ πολύ
Επίσης!Χα χα χα χα
Καλημέρα και καλό μήνααααααααα

Marianna είπε...

Όταν εγώ σου έλεγα καλό φθινόπωρο εσύ κορόιδευες. Βλαμένο γκρρρ
Να μην πας πουθενά. Να κάτσεις στα αυγά σου και στα πουλιά σου και πολύ σου είναι, μουαχαχα.

Έχεις ακούσει ποτέ για την Ζάλτσα? Σιγά μην έχεις ακούσει. Εκεί να δεις ηλιοβασίλεμα. Τι Σαντορίνη και μαλακίες!

Έλα να πάμε μαζί, είναι σχετικά κοντά στα μέρη μου. Ή άσε καλύτερα να το ξανασκεφτώ γιατί δεν ξέρω που πάω να μπλέξω προτείνοντάς σου κάτι τέτοιο.

Μην κλαις, θα σε σκέφτομαι:-p

Δραπέτης είπε...

Καλό μήνα!! Να περάσεις καλά ότι κι αν κάνεις! :)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Αρκούδο.

Εχεις και τα καλέσματα σου!
Με την Ρίκη θα περάσεις υπέροχα!

Καλό μήνα!

Artanis είπε...

Κρήτη και Χανιά, μεγάλη λατρεία...
(Ζηλεύω)
καλό μήνα νά 'χουμε, καλημέρες...

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ολα τριγυρω αλλαζουνε κιολα τα ιδια μενουν ..καλο μηνα!

50fm είπε...

Kαλό μήνα!
Η χαριτωμένη γκρινίτσα είναι απολύτως δικαιολογημένη,αλλά αφού έχεις μια Κρήτη στα πόδια σου μη σε νοιάζει καθόλου!
Φιλιά!

zoyzoy είπε...

Αγγελική μου Κρήτη θα περάσεις ονειρικά!
Ακου 85ευρώ να τα'χουν να τα χαίρονται αν δεν τσιμπήσει ο κόσμος τι θα κάνουν άδεια θα'ναι τα δρομολόγια θ'αναγκαστούν να τα κατεβάσουν τα καθίκια.

Ωραίος μήνας μπήκα και'γω στη λίστα των ανέργων με το Καλημέρα!

Φιλιά θαλασσινά!

Lilith είπε...

Κρίση, ε;
Να'χαμε κι' άλλα πλοία να γέμιζαν!
Γκρίνια για την γκρίνια...
Όπως πάντα άλλωστε.
85 ευρώ για Σαντορίνη;
Δεν πας μέχρι το Λονδίνο μια βόλτα καλύτερα να δεις και καμιά συναυλία της προκοπής;
Ο Cocker υπέροχος!

Φιλιά πολλά!!!

D.Angel είπε...

Μαριάννα μου είσαι πολύ κακιασμένη λέμε! Αλλά για να σκάσεις, σε ενημερώνω ότι μόλις πήρα στα χέρια μου τα εισιτήρια για Κρήτη!
Κι εγώ θα σε σκέφτομαι τσώπα τσώπα
Χα χα χα χα χα χα

Δραπέτη μου σ ευχαριστώ, να σαι καλά
κι εσύυυυυυυυυυυυυυ
Φιλιά πολλά

Γιαγιά Αντιγόνη καλώς σε!
Λες ε;;;; Θα το σκεφτώ!Χα χα χα
Ευχαριστώ που πέρασες! Να σαι καλά
Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα
Σμουατς

Αrtanis μου μιλάμε για αρρώστια όχι αστεία! Δεν βλέπω την ώρα να φύγω! Φιλιά πολλάαααααααααα
Καλό μήναααααααααααα

Μάγε μου κάπως έτσι!
Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα
Ευχαριστώ που πέρασες

Ολγάκι μου, όλοι μου λένε να ξεκολλήσω κ να πάω κ πουθενά αλλού.... μα η καρδιά μου δεν θέλει..... Οφουυυυ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό μήνα να χουμε

Ζουζού μου ωχ....
Καλοκαιρινό δωράκι ήταν αυτό;
Υπομονή γλυκιά μου! Ελπίζω να φτιάξουν τα πράγματα! Φιλιά πολλά
και καλό σας μήνα Σμουατς

Λιλιθάκι μου δεν έχω δίκιο;;;
Μιλάμε ότι δεν ξέρουν τι ζητάνε!
Μου φάνηκαν πολλά για 3 μέρες κοριτσάκι! με καταλαβαίνεις έτσι;
Φιλιά πολλάααααααααααααα
Καλό μήναααααααααααα

Σμουατςςςςςςςςςςςςςς
σε όλους

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα σε όλους.

Σκέφτεσαι τις διακοπές
σκέφτεσαι και την κρίση
απόδραση προς το νησί
είναι η μόνη λύση....

Savvina είπε...

Καλό μήνα...
Επέστρεψα με καινούργιο υπολογιστή, γιατί ο παλαιός τα έπαιξε, γι'αυτό είχα χαθεί αλλά και λόγω δουλειάς.
Καλά για ένα 3ημερο στην Ελλάδα σαφώς και χαλάς περισσότερα από το εξωτερικό.
Μια χαρά θα περάσεις στην Κρήτη κοριτσάκι.
Και εμείς για 10-15 μέρες θα τις περάσουμε στο χωριό, τα μόνα έξοδα είναι τις μεταφοράς.
Καλό βραδάκι.
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Φάνη μου αυτό βλέπω κι εγώ!
Αντε να δούμε φέτος!
Καλησπέρα και καλό μήνα
Φιλιά πολλά

Σαββινάκι καλησπέρα
και με γεια το νέο pc
Κρίση είναι, θα περάσει!
Καλά να περάσετε
Φιλιά πολλά και καλό μήνα να χουμε

IonnKorr είπε...

Γειά σου Ονειροπόλα

"Καλό Φθινόπωρο να χουμε!
Οχιιιιιιιι, δεν τα χω παίξει εγώ!"


Το ποιός τα έχει παίξει είναι προφανές:
Το φθινόπωρο!
(Είπα μπας και υπάρχει κανείς που νομίζει ότι τάπαιξες εσύ.)
xa..xa.. θεόμουρλη, θεοπάλαβη Αγγελίνα.
Πότε θα συνέλθεις? Τι είπε ο γιατρός? Φύγε τρελλή, εσύ θα τρελλάνεις κι εμένα!!!!!!!

Velvet2 είπε...

Δηλαδη ποσα μπανια εχεις κανει μεχρι τωρα, τρελοψαρο?
Και προσεξε μην μου πεις ψεματα γιατι θα το μαθω και θα σε ριξω στην γυαλα με τ αλλα τα χρυσοψαρα να κανεις βουτιες ολο το καλοκαιρι

Αντε καλο μηνα....

matriga είπε...

Επειδή όλα με τα πουλιά ασχολείστε εδώ, είπα να αφήσω ένα σχετικό ανέκδοτο. Αφορά μια ξανθιά που πιάνει πουλιά στον αέρα! χα χα

Διαγωνιζόμενη στο τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» έχει φτάσει στην τελευταία ερώτηση. Αν απαντήσει σωστά, κερδίζει 1.000.000. Αν απαντήσει λάθος, κερδίζει μόνο 32.000.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δεν ήταν εύκολη υπόθεση.

Ήταν, «Ποιο από τα παρακάτω είδη πουλιών δε χτίζει μόνο του τη φωλιά του, αλλά χρησιμοποιεί τις φωλιές άλλων πουλιών; Είναι:
Α) ο κόνδορας;
Β) το χελιδόνι;
Γ) ο κούκος; Ή
Δ) το σπουργίτι;»
Η γυναίκα βρισκόταν σε δύσκολη θέση. Δε γνώριζε την απάντηση.
Και ήταν σε ακόμα πιο δύσκολη θέση γιατί είχε εξαντλήσει 2 από τις 3 βοήθειες, του κοινού και το 50/50. Το μόνο που της απέμενε ήταν να τηλεφωνήσει μια φίλη, και η γυναίκα απευχόταν τη χρήση αυτής της βοήθειας, γνωρίζοντας πως η μοναδική φίλη της που θα βρισκόταν σπίτι εκείνη την ώρα ήταν ξανθιά.
Αλλά η διαγωνιζόμενη δεν είχε εναλλακτική. Τηλεφώνησε στη φίλη της και της διάβασε την ερώτηση και τις τέσσερις πιθανές απαντήσεις.
Χωρίς κανέναν απολύτως δισταγμό, η ξανθιά απαντάει: «Είναι πανεύκολο. Η σωστή απάντηση είναι το Γ: Ο κούκος.»
Η διαγωνιζόμενη έπρεπε να αποφασίσει γρήγορα. Εξέτασε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει μια «αντίστροφη στρατηγική» δηλ. να επιλέξει μία από τις άλλες τρεις απαντήσεις αποκλείοντας την απάντηση που της έδωσε η φίλη της.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η φίλη της ήταν ξανθιά, φαινόταν σα μια λογική επιλογή.
Από την άλλη όμως, η ξανθιά είχε απαντήσει με τόση αυτοπεποίθηση, που η διαγωνιζόμενη δε μπορούσε παρά να την εμπιστευτεί.
«Χρειαζόμαστε μία απάντηση,» λέει ο Αθερίδης.
Σταυρώνοντας τα δάχτυλά της, η διαγωνιζόμενη λέει, "Γ: Ο κούκος."
«Αυτή είναι και η τελική απάντηση;» λέει ο Αθερίδης.
«Ναι, η τελική.»
Μετά από δύο λεπτά της λέει ο Αθερίδης, «Με μεγάλη μου λύπη σας πληροφορώ ότι η απάντησή σας είναι... απόλυτα σωστή. Είστε εκατομμυριούχος!!!"
Τρεις μέρες αργότερα, η νικήτρια του διαγωνισμού διοργανώνει ένα πάρτι για οικογένεια και φίλους - συμπεριλαμβανομένου της ξανθιάς που τη βοήθησε να κερδίσει.
«Τζένη, δεν ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω,» είπε η νικήτρια.
«Χάρη σ'εσένα, είμαι εκατομμυριούχος. Και ξέρεις κάτι; Ήταν η ταχύτητα και σιγουριά με την οποία απάντησες την ερώτηση που με έπεισε να επιλέξω
το Γ. Παρεμπιπτόντως... πως και γνώριζες τη σωστή απάντηση;»

«Έλα τώρα» της λέει η ξανθιά. «Όλοι γνωρίζουν πως οι κούκοι δε χτίζουν φωλιές. Ζουν σε ρολόγια.»

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλό μήνα γκρινιαρούλα μου!!!
Είσαι καλά??

D.Angel είπε...

IonnKorr έχω μια υποψία ότι με ζηλεύεις!Αλλά επειδή είμαι και
μεγαλόψυχη.... σε συγχωρώ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Velvet2 μου καλημέρα!
Οχι πολλά μωρέ! 8 μόνο, γιατί
περίμενα να δροσίσει λίγο!
Αααα τα Σ/Κ δεν πάω γιατί δεν
μπορώ τον κόσμο! Και στη
γυάλα δεν είναι άσχημα!
:ρ :ρ
Φιλιά πολλά κ καλό σου μήνα

Μαράκι, περιμένεις
τώρα να κάτσω να διαβάσω όλο αυτό;;;;Ε ρε κόλλημα με τα πουλιά!
Μαρήηηη αλλάξαμε θέμα λέμε!
Χα χα χα χα χα
Καλημέρα

Ναντιάκι μου υπήρξα και
καλύτερα! ;ρ Εσύ;;;
Ολα καλά;;; Τα μωρά;;;
Καλό μήνα και πολλά πολλά
φιλιά σε όλους σας

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Να πας Κρήτη.
Να πας εκεί που αισθάνεσαι άνετα και γνώριμα.
Καλή η Σαντορίνη δε λέω, αλλά άμα δεν είσαι νεόπλουτη και άμα δεν παντρεύεσαι, δε λέει...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Εχουν πιάσει τρελές ασφυκτικές ζέστες κι εδώ και αν πέσω στο τρένο χωρίς το αρκουδίσιο το πράγμα είναι ανυπόφορο!

Κρίση;Μουχαχαχα δεν έχουν πέσει οι τιμές ούτε λεπτό,γνωστοί μου ήθελαν να έρθουν Ελλάδα και τελικά πάνε Αφρική και Ν.Αμερική με τα ίδια λεφτά...

χχχχ

Iανος είπε...

Καλο μηνα καλε...
Τον ξεκινησες βλεπω μες την γκρινια...Ελπιζω για το καλο ολων μας να μην μας πας και ολο τον υπολοιπο ετσι ;) :)... Χαμογελα λεμεεεε Φιλιααααααα!!!

D.Angel είπε...

Ρίκη;;;;;;
Ηντα;;;;;

Στέλιο μου έχω ξαναπάει Σαντορίνη και αυτή τη φορά δεν θα πλήρωνα διαμονή! Απλά δενννν....
Καταλαβαίνεις έτσι;;;
Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά
μόνο στην Κρήτη! Φιλιά πολλά
σύντεκνε!

Και λοιπόν μου
τα ίδια βλέπω κι εγώ!
Τι να πω;;;; Αστα να πάνε!
Καλά να πάθουμε
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Καλό μήνα Ιανέ μου
Είδες;;;Αμα δεν γκρινιάξω
δεν μπορώ!
Μην είσαι κακιασμένο!
Μια χαρά περνάτε όταν σας γράφω
τα νέα μου! Αντε
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατς

korallenia είπε...

Καλό μήνα Αγγελάκι μου!

Εύχομαι ο Ιούλιος να κουβαλάει στις αποσκευές του…όσο γέλιο και χαρά γίνεται…

Να έχεις ένα όμορφο πρώτο Ιουλίου σ/κ!
Πολλά φιλιά!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γιατί να σου περάσει δηλαδή;;Δεν κατάλαβα!Να μη σου περάσει!85 ευρώ;;Καλά..κάτσε να περάσει λίγο ο καιρός και θα μας παρακαλάνε να πάμε έστω με 10 ευρώ!Να μου το θυμηθείς!Δηλαδή να μη σου πω πού θα πάω,ε;;;Μπορεί να σε πονέσει λίγο..Χαχαχαχ!Θα μάθεις σε λίγο..Φιλάκια και όλα καλά Αγγέλα μου!

D.Angel είπε...

Επίσης Κοραλλένια μου
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά
Καλό Σ/Κ

Dreameraki μου
θα δείξει!
Να με πονέσει;
Λες;
Μπααααα
Χλωμό!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

IonnKorr είπε...

xa..xa.
Πέρασα να πω καλό βράδυ.
χα...χα...

Ο κάφρος-εξωγήινος

D.Angel είπε...

Καλά έκανες!
Χα χα χα
Σ άρεσε έτσι;
lol
Φιλιά πολλά
Καλό σου βράδυ

Leviathan είπε...

kalo minaaaaa!! akousa 8a anevei epitelous oi 8ermokrasia!!!!! :) kalimera kai kali kiriaki! :)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλό μήνα, έστω κι αργά!

Κάπου πήρε το μάτι μου και για ένα βραβειάκι αλλά δεν θυμάμαι σε ποια ανάρτηση ακριβως! Χαχα!
Ευχαριστώ πάντως!!

D.Angel είπε...

Leviathan καλησπέρα!
Ναι, απ ότι είπανε θα πιάσει πάλι
ζέστη αυτή την εβδομάδα!
Καλή Κυριακή κ σ εσένα
Φιλιά πολλά

Σάτιρε να σαι καλά!
Δεν πειράζει μωρέ!
Δε βαριέσαι!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή
Σμουατς

greeceland είπε...

Eνα κυμα δροσιας και Χαρας η ημερα σας!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ σύντεκνοι!
Φιλιά πολλά και σ εσάς

Σκρουτζάκο μου καλές διακοπές
Φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

Πάντα κάθε μέρα.. μια χαρά σε βλέπω.. και έτσι να συνεχίσεις.. Ο καιρός χάλια, αλλά δε πτοούμαστε.. Φιλάκια :)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Σου δίνω 200 ευρώ να πάρεις εσένα και τον σκύλο σου να έρθετε κατά πάνω..Όχι κατά πάνω μου,κατά βορρά μεριά!Τι λες;;Εξαγορά ανοιχτή!

D.Angel είπε...

Roadartist μου
το παλεύω όσο μ αφήνουν και μπορώ!
Δεν πτοούμαστε όχι...
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Dreameraki μου έχω στην τσάντα μου τα
εισιτήρια για Κρήτη κ το ξενοδοχείο κλεισμένο από τώρα! Σιγά μην περίμενα εσένα! Κακιά
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και να περάσει όμορφα

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Καλό μήνα Angel! Ένα σου εύχομαι: να πας όπου σε βγάλει!!! ;)
Και λίγα λες για τη Σαντορίνη ή πόσο ακριβά είναι να ταξιδέψεις και ότι να πας στο εξωτερικό θα σου έρθει πιο φτηνά. Πόσο μάλλον να ζεις εκεί πια.
Οπότε άμα σου βγαίνει για τα πάτρια εδάφη σου, ακολούθησέ τα! Ακόμα κι εγώ, δεν έχ ιδέα τι θα κάνω αυτό το καλοκαίρι. Δεν έχω πάει πουθενά ακόμα, ούτε καν για μπάνιο αλλά δεν με ενοχλεί αυτό. Να βρω τι να κάνω με ενδιαφέρει.
Είμαι από τη Ρόδο κι εκεί θα πάω τον Αύγουστο αν μου κάτσει.
Αλήθεια από ποιο μέρος της Κρήτης είσαι? Είναι όντως μαγευτικό νησί! Καλό βράδυ να 'χεις επίσης!

Heliotypon είπε...

Οι διακοπές κοστίζουν. Φτηνές διακοπές μόνο στο μπαλκόνι σου. Δεν βγήκαμε η πιο ακριβή χώρα της Ευρώπης; (της Αφρικής ήθελα να πω, αλλά τι μου φταίνε οι αφρικανοί να τους προσβάλω;)

Marianna είπε...

Γύρισα ε! Σου έλειψα?
Όχι???! Χέσου:-p

D.Angel είπε...

Καλό μήνα Ευρυνόμη μου
Κάτι έκανα με τις ρυθμίσεις
κι έχασα το σχόλιο σου αλλά δεν πειράζει.Το είχα στο mail και το έφερα εδώ! Είμαι απ το ωραιότερο
μέρος τση Κρήτης γλυκιά μου!
Τα όμορφα Χανιά
Ρόδο δεν έχω έρθει ποτέ!Ξεκολλάω απ την Κρήτη;

Σαντορίνη πήγα τελευταία φορά
αν θυμάμαι καλά το 2001 και πλήρωνα το σουβλάκι 2.50euro
Ελεος

Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα γλυκιά μου!Σμουατς

Heliotypon καλημέρα!
Το ξέρω μα είχα μια ελπίδα
λόγω κρίσης.....
Τες πα
Φιλιά πολλά
Ευχαριστώ που πέρασες

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Μάλλον σκαμπάζεις περισσότερα από κομπιούτερ από μένα για να το σώσεις ;)
Έχω πάει δύο φορές στα Χανιά κι όντως είναι πολύ όμορφα! Μην ανησυχείς, μοιάζουν και με τη Ρόδο οπότε είναι σαν να βλέπεις κι εκεί συνέχεα ;)
Ε όχι είπαμε να κάνουμε διακοπές να ξεκουραστούμε όχι να ξεπαραδιαστούμε...αρκετά μας έχουν βγάλει την πίστη μ' αυτήν την οικονομική κρίση προς συμφέρον των άλλων, να μας χαλάσουν και τη χαρά στις διακοπές???

D.Angel είπε...

Μπαααα τούβλο είμαι!
Χα χα χα χα χα Ετυχε!
Αστα, δεν θέλω ν ακούω για κρίση!
Χα χα χα χα χα
Οσο για τη Ρόδο..
κάποτε θα την επισκεφτώ!
Πότε ακριβώς δεν ξέρω αλλά
έχουμε καιρό! Για την ώρα Κρήτη!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

D.Angel είπε...

Μαριάννα μου
τώρα είδα το σχόλιο σου!
:p Χα χα χα χα
Φιλιά μαρήηηηηη