6.6.10

Διάλειμμα για διαφημίσεις!


-Να φύγετε κύριε, να πάτε αλλού!

-Γιατί σ εμένα ρε φιλαράκι;

-Τυχαίο; Δεν νομίζω!

-Στη μάνα σου το πες;

-Η βενζίνη έχει φτάσει στο 1,5 euro το λίτρο
κι αυτό είναι άδικο. Γι αυτό λοιπόν το λένε και...
βενζιν-άδικο!

-Ντεν έχω αυτοκίνητο καρντιά μου!

-Το χάσαμε το κορμί πατριώτηηηηηη...

-Δεν είναι τπτ...Συνδέεις τα ψιψιψίνια με τα κοκοκόψαρα...

-Κάνετε λίγο φρρρρρττττ να σας ακούσω;;;;

-Πουτ δι κοτς ντάουν σλόουλι...

-Πουλ όβερ δε γαιδάρ....

-Κυρ αστυνόμε, γιατί μιλάς εγγλέζικα;;;

-Γιορ πέηπερς ορ αη μ γκόννα σουτ!

-Εσύ σουτ

-Μην υπογράφετε εκεί, εδώ υπογράψτε στο μπλουζάκι!

-Σάββαςςςςς καφέεεεε

-Ε ε ε Ο ο ο το πήραμε, το πήραμε το ευρωπαικό!

-Από ροφήματα τι έχεις;;;;

-Πιάσε δυό φασκόμηλα κι ένα τίλιο για μένα!

-Και πού σαι, πιάσε και μια ποικιλία με κουλουράκια.
Μην το πιούμε και ξεροσφύρι!

Και για όσους δεν κατάλαβαν:

http://www.youtube.com/watch?v=dGQ3Y9NfMG0&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=R3OdLy5cMnY&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=OPVQTp90Pe0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cRlOWfyjJFc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=9SNHQOi_d1k

http://www.youtube.com/watch?v=B6-KbEaajV8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=wYKwilAxnOY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ojk-Hw31-kw&feature=related

Τα υπόλοιπα βρείτε τα μόνοι σας!
Α στα διάλα, όλα από μένα τα περιμένετε!

Χα χα χα χα χα χα
Καλή Κυριακήηηηηηηη
Τυχαίο; Δεν νομίζω!

Ηρθα να σας σώσω!

36 σχόλια:

korallenia είπε...

Αγγελάκι μου,

Για τις διαφημισούλες σου …τι καλό έχεις να φάμε…
Σοκολάτες, παγωτά, γλυκά, τα νεύρα μας…

Καλησπέρα Αγγελάκι!
Μια χαρά σε βρίσκω!

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ....ΟΛΟ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ...ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

bear είπε...

Καλή εβδομάδα Αγγελική!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έχει σήμα, σήμα καμπάνα!!!!
Καλησπέρα φιλενάδα!!!

IonnKorr είπε...

Πολύ δυνατό.

Πολλή πλάκα.

Υ.Γ. Το διάλειμμα γράφεται με ένα λ και δύο μ.

zoyzoy είπε...

Μπράβο βρε Αγγέλα το χρειαζόμασταν το διάλειμμα!
Πάλι καλά που'ναι και αυτές να ξεχνιόμαστε λιγάκι!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

Marianna είπε...

χαχαχα άι νταααααααααα όπως λέμε και στο χωριό μου!
Το άλλο το ξέρεις? (δεν είναι διαφήμιση αλλά τέτοια εποχή νομίζω πως θα έπρεπε να γίνει)
-Ζμπούτσαμ?
Το λέμε πολύ εδώ που μένω:-pp Τυχαίο?? Δεν νομίζω!
Κοπελιά ανησυχώ για σένα:-pp Τυχαίο?? Ούτε αυτό νομίζω!
Μπάχαχα

matriga είπε...

Φιλενάδα, καλησπέρα!
Στα τηλέφωνα δεν απαντάς, αλλά μας δηλώνεις πως ήρθες να μας σώσεις! χα χα χα
Πως γίνεται τώρα αυτό, μόνο εσύ το ξέρεις! lol

Πολλά φιλιά!!

Υ.Γ. Το μεσημέρι κοιμόμουν του καλού καιρού ;)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δε τις ξέρω!!!!χρειαζομαι και τα άλλα λινκ...τι να κάνω η έρμη δικαιολούμαι :$

χχχχ

ΛΕΩΝ είπε...

Τα φιλιά μου και καλή μας βδομάδα!

D.Angel είπε...

Κοραλλένια μου
έχω λεξοτανίλ βαλεριάνες και προζακ!
Συνταγή γιατρού
Χα χα χα χα χα χα χα
Καλησπέρεςςςςςςς

Λενάκι ναι αλλά τι με νοιάζει;
Χα χα χα χα
Καλησπέραααα

Αρκούδε μου, επίσης!
Σμουατς

Φούλη μου το ξέχασα αυτό!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σας
Σμουατς

Ionn δίκιο έχεις!
Μες στην τρέλα μου
το έγραψα ανάποδα!
Σμουατς κ ευχαριστώ!

Zoyzoy μου καλησπέρα
Γελάω πολύ μ όλα αυτα!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Μαριάννα μα γιατί;;;;
Στη μάνα σου το πες;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάρα
Σμουατς!

Μαράκι μου είναι που....
έχει σήμα, σήμα καμπάνα!
Αφού δεν χτύπησε ρεεεεεε
Για δοκίμασε σήματα καπνού!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα
Πέρασες όμορφα;

Και λοιπόν χάνεις λέμε!
Αμα κάνεις αναζήτηση με τις
ατάκες που σου χω γράψει,
νομίζω πως θα τις βρεις!
Εχω μπλέξει τα μπούτια μου λέμε!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδααα

Λιονταράκι μου, επίσης!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σας!

matriga είπε...

χα χα χα
Η αλήθεια είναι ότι σήματα καπνού δεν το σκέφτηκα να σου στείλω! Δοκίμασα με κλήσεις, αλλά ατύχησα 3 φορές σήμερα. Θα σε καλέσω αύριο να τα πούμε. Καλό βράδυ :)

Φιλιά πολλά!

Walking in vain είπε...

Άψογο timing στην επιλογή του post, και μιας και ο λόγος για φαγητά και διαφημίσεις να προτείνω και εγώ μια

http://www.youtube.com/watch?v=ngcYF83Nz64&feature=player_embedded

Καλό βράδυ και πολύ καλή βδομάδα :)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
θα τα πούμε αύριο Μαράκι!
Καλό βράδυ και φιλιά πολλά

Walking in vain καλησπέρα!
Πολύ όμορφο βίντεο αν και
μέχρι να το δω σκιάχτηκα
η γυναίκα!Χα χα χα
Αψογο!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Global Greek είπε...

xaxaxaxa oles vlepo sto pneuma ton imeron!!! kalimeres me xamogela loipon simera :-)))

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

καλημερα Αγγελακι
καλη εβδομαδα..:):)

http://www.youtube.com/watch?v=Ij2Xbu-XhCI&feature=related

AERIKO είπε...

Εισαι απιστευτηηη..πετα την τηλεοραση απο το παραθυρο να δεις την υγεια σου.!! Σε Φιλω.!! :))

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλημερα καλη εβδομαδα!ναι εξω η τηλεοραση απ τη ζωη μας εγω στο δασος δεν πιανω ....

Vassilis είπε...

Τα καλύτερα έβαλες! κατέβηκε το Youtube από τo traffic:)
Καλή εβδομάδα!

Lilith είπε...

Πού τον θυμήθηκες τον Ψάλτη;
Χαχαχαχαχα! :)))

Φιλιά!
Καλή εβδομάδα!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Σε λατρεύω σε λατρεύω σε λατρεύω!Χαχαχαχαχχαχαχαχαχχα!
Μαζί με το βενζιν-άδικο,έρχεται και το πρωιν-άδικο,που δικαιολογεί την αδικία του πρωινού ξυπνήματος!
ΘΕΑ!!
Τώρα ό,τι κι αν πεις,έχεις καταχωρηθεί στις αγαπημένες μου μακράαααν!Χχαχααχχαχαχ!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πολύ ανεβασμένη σε βρίσκουμε!
Τυχαίο? Δε νομίζω!
χα,χα,χα!
Φιλιά πολλά.

D.Angel είπε...

Global Greek άστα!
Ζήτω η τρέλα λέμε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου
σούπερ το βιντεάκι!
Χα χα χα χα χα
Καλη εβδομάδαααααα
Φιλιά πολλά

Αερικό μου τι λες;;;;
Και μετά με τι θα γελάω;;;
Χα χα χα χα χα
Καλησπέρα και πολλά φιλιά!

Μάγε μου όλα είναι
θέμα επιλογών!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Βασίλη μου γέλασα πολύ
με όλο αυτό! Φιλιά πολλά
Καλη εδβομάδαααααα

Λιλιθάκι μου
ρωτάς κάτι πράγματα!
Τρελή είμαι ότι θέλω κάνω!
Χα χα χα χα χα
Τυχαίο; Δε νομίζω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Dreameraki
κι εγώ κι εγώ κι εγώ!
Χα χα χα χα χα
Αυτό το πρωιν-άδικο άστα!
Μεγάλο ζόρι! Φιλιά πολλάααααα
Καλή εβδομάδα τρελό μου

Αστρο δεν ξέρω!
Τι λένε τ άστρα και τα ζώδια;;;
Χα χα χα χα χα
Καλή εβδομάδαααα
Φιλιά πολλάαααααααα

Bitch είπε...

Μια καλή εβδομάδα σου εύχομαι.
Καλέ η ηλίθια μετά από εκατό
χρόνια βαζώ και τους τόνους..
Φιλιά!

porcupine είπε...

Ακόμα γελάω...Πού τα θυμήθηκες όλα βρε θηρίο?Είχα ξεχάσει πολλά από αυτά!Να 'σαι καλά!!!

D.Angel είπε...

Bitch καλησπέρα
και συγχαρητήριαααα
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατς

porcupine καλησπέρα!
Ε τι;;; Μπρίκια κολλάμε;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

η σιωπηλή κραυγή είπε...

xaxa πετυχημενο!!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ κραυγή μου
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Iανος είπε...

Ενα διάλειμμα απο το διαφημιστικό διαλειμμα μπορω να εχω παρακαλω...
Πολλες διαφημησεις ρε παιδι μου ουτε το Αλτερ με τους Μαzoo and the zoo τοσες!!! Φιλιααα!!! :))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αγγελινι φτανω με τη χαχαλοβεργαααααααααααααααα

χα χα χα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μπράβο διαφημίσεις φιλενάδα!!!
Συνήθως ήταν ευκαιρία για ένα κατουρηματάκι, αλλά εσύ το προχώρησες, οπότε προλαβαίνουν και για κάνα ντουζάκι, παραγγέλνουμε και κάνα βρώμικο, ε! ρίχνουμε και ένα (αν κοιμηθήκαν τα σκασμένα βέβαια)

D.Angel είπε...

Eλα βρε Ιανέ μου
Να γελάσουμε λίγο!
Δεν αντέχω άλλο όλο αυτό που συμβαίνει γύρω μας! Φιλιά πολλάααααα

Ρίκη μου έλα και θα τα πούμε!
Αν και δεν τα πάω καλά με τον πολύ κόσμο θα προσπαθήσω να ρθω!
Στείλε μου ένα mail για το πόσο θα μείνεις εδώ! Φιλιά πολλάααααα

Τεμαχιστή μου καλημέρα!
Θέλω βρώμικοοοοοοοο
ΜΠουαααααααα
Φιλιά πολλά βρε τρελάρα!
Σμουατς

Marianna είπε...

Τα νεύρα μου.... Που πήγε το δικό μου σχόλιο?? Λογοκρισία φίλη? μπάχαχα. Σοβαρά τώρα είχα γράψει και βλέπω πως εξαφανίστηκε ουά! Τι να κάνω να το ξαναγράψω? Ήτανε αυθόρμητο και δεν το θυμάμαι τώρα, α στα διάλα!
Γκρρρρ σ'αγαπώ!

D.Angel είπε...

Θα ψάξω να το βρω ρε συ!
Χα χα χα χα χα χα
Δεν μπορεί να χάθηκε!

Γκρρρρρρ
κι εγώωωωωωω

Marianna είπε...

Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις:p
Η μαμακία ξέρεις ποιά είναι? Όχι αυτό το άσπρο που κολλάει αλλά το ότι το βρήκες πτφφφ
χιχι

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Είσαι για δέσιμο κι εσύ!
Χα χα χα χα χα