28.6.10

3 πουλάκια κάθονται



Τι εννοούμε όταν λέμε:
Σκυλίσια ζωή; ή
Το ξεπέταξε; ή...
Το πνίγει το κουνέλι;


(Είδατε πως μεγάλωσε;)

Είμαι σχεδόν σίγουρη πως...

...σας τα χω πρήξει,
αλλά...
σκασίλα μου!
Βαριέμαι να γράψω οτιδήποτε!



Κάπου εδώ σας αφήνω, αφού ευχαριστήσω την Κατερίνα για το βραβείο που μου έδωσε, αλλά δεν μπορώ να το κάνω copy Χα χα χα χα χα χα χα Με τη σειρά μου, θα το δώσω μόνο σε όσους ξέχασα την προηγούμενη φορά! 1ος και καλύτερος ο Τεμαχιστής! (έτσι κι αλλιώς δεν δέχεται βραβεία, οπότε σκασίλα του αν το έκανα copy ή όχι!) 2ος BloG-_o_-SatIRuS. Οι υπόλοιποι πάρτε τα μόνοι σας!Φιλιά στα μούτρα σας! Εφυγααααα

27 σχόλια:

bear είπε...

Επίσης φιλιά στα μούτρα σου. Ματς μουτς

Iανος είπε...

Τα πουλακια γιναν 3 ,προστεθηκε και ενα κουνελι ...Απο το καλο στο καλυτερο πας βρε!Αντε και εις ανωτερα!ΚΑι μην με ρωτησεις δεν ξερω πια ειναι... :P ΣΟυατς στα μουτρα σου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

έλα και στο τέλος θα το φτιάξουμε το ζωολογικό κήπο!!!
Φιλιά πολλά...

υγ α που είσαι, εχω ένα γατάκι αδέσποτο μούρλια να το στείλω;;;;

Naturedigital είπε...

Γιατί λέμε..

"από την πόλη έρχομαι
και στην κορφή κανέλλα.."..;

Στα χωριά δεν έχουνε κανέλλα..;

..Φιλιά και σε σένα και καλή βδομάδα..

Κωστής

zoyzoy είπε...

Πειράζει που δεν κατάλαβα!
Ο κούνελος μια χαρά τώρα ποιος τον πνίγει δεν έχει και σημασία!
Δηλαδή και την άλλη εβδομάδα που θα κρυφτεί και ήλιος τι θα πάθεις??

Καλή εβδομάδα με φιλιά!!

D.Angel είπε...

Αρκούδε ξανά ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣ

Ιανέ μου ευχαριστώ πολύ
ΕΠΙΣΗΣ χα χα χα χα
Σμουατςςςςς

Φούλη μου αν δεν είχα
τη Sheba άνετα σου λέω!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Κωστή μου ούτε εσύ ξέρεις ε;;;;
Φιλιά πολλάααααααααα

Ζουζού μου δεν ξέρω-δεν απαντώ!
Χα χα χα χα χα

Αντε βρε και στα δικά σας!
Φιλιά πολλάααααααααααααααααααα

Creep είπε...

Πφ, ποιός χέζεται για το αν γράφεις ή όχι! Εδώ πέρα διαβάζουμε για πουλιά!

(Ναι, κλασσική περίπτωση λυσσασμένης. :Ρ)


Kiddin.

Γέεεελα, γέεεελα, γέλα, πουλί μου, γέεεελα. Γέεεεεεεεεελαααααα. :Ρ

Οκ, αντίο. :Ρ

Δραπέτης είπε...

Τι ΦΑΤΣΑ είναι αυτός με το μαύρο μάτι!!
Καλά να περνάς!!! :))))


(Ο αγώνας πως πάει;;;)

ELENI είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ...ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ...ΕΠΕΣΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΠΑΛΚΟΝΑΚΙ ....ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ ΖΙΟΝ ΦΙΛΑΚΙΑ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε, που το εχεις το πουλι;;;;;;;
χα χα χα χα χα


Μιλαμε εισαι φοβερη!!!!!

Ξανα χα χα χα χα

D.Angel είπε...

Creep χα χα χα χα χα χα
Δεν υπάρχεις! Χα χα χα
Φιλιά πολλά... τσίου

Δραπέτη μου είναι αυτή
και είναι η πανέμορφη
σκυλίτσα μου η SHEBA
Μεγάλη μορφή!

Ποιός αγώνας;;;;ο ε ο;;;;

Φιλιά πολλά

Ελένη και πολύ καλά έκανες!
Φιλιά πολλά κι από μένα

Ρίκη μου, τώρα που έγινε
φίρμα, θέλει να παίρνει
πόζες αλλιώς δεν μου κάθεται!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πειράζει αν τα μούτρα μου έχουν και γένεια; (Για τα φιλιά ρωτάω)
Ποτέ δεν μας " πρήζεις" όπως υπάρχουν τόσοι που έχουν αυτό το χάρισμα. Εσένα σε χαιρόμαστε.

Artanis είπε...

Αχουτο, κάθεται μόνο του το πούρπουλο (αργκό του ΣΒΑΖΠ: poor+πούπουλο(μικρό πουλί)= πούρπουλο)
Βλέπω και το ποδαράκι, ελπίζω να του περάσει σύντομα...
Καλημέρα από ΝΖ...

D.Angel είπε...

Χριστόφορε σμουάτς
Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι
όταν χαίρεστε και...
με χαίρεστε!
Καλό σου βράδυ
Φιλιά στα μούτρα σου!

D.Angel είπε...

Αρτάνις μου το είδες;
Ξεπετάχτηκε και είμαι πολύ χαρούμενη!
Θα σε ενημέρωνα για τη φωτό, αλλά με πρόλαβες! Μια χαρά φαίνεται! Σε λίγο θ αρχίσει να τρώει και μόνο του κ θα μου περάσει το άγχος!
Ευχαριστώ πολύ για όλα
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

IonnKorr είπε...

Πειράζει αν τα μούτρα μου έχουν και γένεια; (Για τα φιλιά ρωτάω)
Πάντα μας " πρήζεις". Ευτυχώς όμως, υπάρχουν και τόσοι που δεν έχουν αυτό το χάρισμα.
Αυτούς τους χαιρόμαστε. Απο δώ με το ζόρι περνάμε!!!!

χα..χα..

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

... και πλέκανε πουλόβερ;;;;

πολλά πολλά φιλιά!!!
(σε όλα τα ζωντανά σου)

Marianna είπε...

Ααααααααααα ομόρφυνε ο Πούλης!
Ρώτα την Τζούλια να σου πει για το κουνέλι. Ξέρει καλά...
Σκυλίσια ζωή είναι αυτή που κάνεις εσύ μαρή! Δεν το έχεις καταλάβει ακόμα κακιασμένο?
Πάω να φτιάξω 2ο καφέ, θες? Θα βάλω αλάτι αντί για ζάχαρη.
Μουατς

Και λοιπόν;E allora? είπε...

φιλιά στα μούτρα σου και να μας πρήζεις :)))

Lilith είπε...

Καλά...
Το βραβείο δεν μπορούσες να το κάνεις copy.
Το φεγγάρι, δεν υπήρχε σε μεγαλύτερο;
Σαν ασπιρίνη είναι!
χιχιχι :)))

Φιλιά!!!

D.Angel είπε...

IonnKorr μετά απ αυτό το σχόλιο!
ΝΑΙ. ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΟΛΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ χα χα χα χα Φιλιά βρε! Να σαι καλά

Μια φορά κι έναν τρελό
λες να το μάθω πλέξιμο;;;;
Εποικοδομητικό είναι κ τώρα με την κρίση μπορεί να χρειαστεί!
Φιλιά πολλά

Μαριάννα μου δεν είναι ένας κούκλος;
Χα χα χα χα χα Λίγο αργά για καφέ δεν νομίζεις; Ασε γιατί έχω πιει ήδη δυο εσπρέσσο κ παρ όλα αυτά είμαι σε νιρβάνα! Αλάτι ε;;;;
Καλάααααα Κι εγώ μετά το ταττοο σου
θα σου ρίξω οινόπνευμα! Χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελό!

Και λοιπόν σ ευχαριστώ πολύ!
Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις λέμε!
Σμουατςςςςςςςςς

Λιλιθάκι μου το θέμα μας δεν είναι το φεγγάρι λέμε! Χα χα χα χα χα
Σκασίλα μου και γι αυτό!
Ασε που μπορεί να ναι ασπιρίνη τώρα που το ξανακοιτάζω! Δεν πα
να ναι ότι θέλει! Οτι κ αν είναι σας το πα ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα μου (υπερ) αρκεί που με θυμήθηκες. Ευχαριστώ πολύ ... με συγκίνησες!!!!
(Για να καταλάβεις πόσο: είναι ίσως το 1ο σχόλιο στο οποίο δεν έγραψα κάποια ... εξυπνάδα ):P

Byeια

matriga είπε...

Καλά, είσαι και πολύ κουζουλή!!!! Νομίζω ότι το τρία πουλάκια κάθονταν, βγήκε για κάτι σαν εμάς ;) χα χα χα

Πολλά φιλιά!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Για όλα φταίει το φεγγάρι
το λές και καθαρίζεις,
πουλιά, σκυλιά , γατιά
το χρόνο σου γεμίζεις....

D.Angel είπε...

Ελα βρε Τεμαχιστή, μη μου το χαλάςςςςς...........
Αφού μ αρέσουν οι εξυπνάδες σου λέμε!
Φιλιά πολλά φιλαράκι

Μαράκι μου σου πήρε λίγο χρόνο
αλλά μέσα έπεσες ε; :ρ
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά πουλάκι μου!
Μαρήηηη δεν είπες ότι θα ρθεις;

Φάνη μου νομίζω
πως τον έχω παραγεμίσει!
Μήπως σου βρίσκεται λίγος χρόνος
κι εσένα να μου δώσεις;;;
Εεεε σύντεκνε;;;;
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Από τα πουλιά στα κουνέλια και από τα κουνέλια στα φεγγάρια!Μώρε μπράβο εναλλαγή!!
Φιλενάδα,μήπως το βράδυ κιτρινίζουν τα ματάκια σου και βγαίνει από το στόμα ένα περίεργο Αουυυυυυυυυυύ;;
Χαχαχαχα!Ακόμη να καταφέρω να βάλβω το βραβείο μου στο πλάι να το καμαρώνω..πφφφ!

D.Angel είπε...

Μπαααα απ ότι έχω
παρατηρήσει κοριτσάκι μου
δεν μου συμβαίνει τπτ περίεργο
Χα χα χα χα χα
Δεν πειράζει καλόμ
Δεν χρειάζεται!
Το ξέρω ότι μ αγαπάς έτσι κ αλλιώς!
Σμουατς