30.5.10

Ηorses


Εκδρομή στον Ε.Σ.Π.Ι.

Οι σταύλοι των εγκαταστάσεων ανοίγουν για το κοινό
κάθε Κυριακή
από τις 11πμ έως τις 2μμ. Οι επισκέπτες
έχουν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στο χώρο, να γνωρίσουν
τα ζώα και την ιστορία τους και αν θέλουν να τα ταίσουν ή
ακόμα και να τα περιποιηθούν. Και για τους πιο κουρασμένους..
υπάρχει το καθιστικό, με καφέ και κουλουράκια, όπου μπορούν
να διαβάσουν έντυπα, να κουβεντιάσουν ή απλώς να χαζέψουν
τα ζώα από τη πολυθρόνα τους…

Βοηθήστε να δώσουμε ένα τέλος στην αδιαφορία

για την κακοποίηση των αλόγων.


http://www.greekhorseprotection.gr/

24 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

πανέμορφα ζώα!!
Καλησπέρα φίλη!!!

Osiris! είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες!!!
Και εσείς είσαστε υπέροχοι!!!
Μου άρεσε πολύ η φωτογραφία που χαϊδεύεις το άλογο!
Μια μεγάλη αγκαλιά!

Ναι στην ομορφιά!
(ειδικά στην απο μέσα...)

Καλά ταξίδια
Fair Winds

astrofegia είπε...

Τι υπέροχα και περήφανα ζώα είναι τα άλογα, Αγγελάκι μου!
Και πολύ όμορφο το slide, που έφτιαξες!
Φιλιά πολλά!

ELENI είπε...

ΠΑΝΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΖΕΥΩ ΦΩΤΟΣ ΣΟΥ ....ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ...ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ...ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

bear είπε...

Τα λατρεύω τα άλογα.
Πολύ θα θελα να είχα άλογο.
Μικρός είχε ο παππούς στο χωριό και όλο τα κακοκαιρία το έκανα βόλτες.
Στα 13 μου όμως είχε γεράσει πολύ και το ......
Γνωστό τι κάνουν στα άλογα όταν γεράσουν για να μην υποφέρουν.
Καλησπέρα

Naturedigital είπε...

Τα πιό όμορφα ζώα. πονάει η καρδιά σου να τα βλεπεις παρατημένα ή κακοποιημένα.
Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση και τις όμορφες φωτογραφίες σου.
Κωστής

D.Angel είπε...

Φούλη μου ναι!
Απίθανα!
Φιλιά πολλά
και να περνάς όμορφα!

Πειρατή
σ ευχαριστούμε πολύ!
Ναι... Πάντα ναι!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Αστροφεγγιά μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου
κι εγώ!
Φιλιά πολλά
και να περνάς πάντα
όμορφα!Σμουατς

bear μου κι εγώ!
Είναι υπέροχα πλάσματα!
Φιλιά πολλά και
καλή εβδομάδα

Κωστή μου
πάντα μ αρέσει να μοιράζομαι
πράγματα μαζί σας! Χαίρομαι
που σου άρεσαν!Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα

Ευρύνοος είπε...

Κάνε κλικ εδω και έκπληξη!

υπέροχα πλάσματα..

καλή εβδομάδα :)

matriga είπε...

Yπέροχη η πρωτοβουλία σου να μας μάθεις αυτό το σύλλογο, όπως και οι φωτογραφίες σας! Λατρεύω τα άλογα, ειδικά γιατί εκτός από όμορφα είναι ελεύθερα και περήφανα. Μπράβο Αγγελική μου :)

Πολλά φιλιά!!

Υ.Γ. Όση ώρα διαβάζω είμαι εδώ ακούω την υπέροχη μουσική του site του συλλόγου. Με ταξίδεψες απόψε, πάλι.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Όμορφη ανάρτηση για πλάσματα ακόμα πιο όμορφα.
Μακάρι κάτι καλό να βγεί απ' την προσπάθεια του συλλόγου...

Μια όμορφη βδομάδα εύχομαι!!!

D.Angel είπε...

Τρελέ μου είναι
υπέροχο το δώρο σου!
Υπέροχο!
Σ ευχαριστώ πολύ

Υ.γ Το Μεσολόγγι που επισκέπτομαι
συχνά έχει υπέροχα άλογα! Σου προτείνω να το επισκεφτείς στην γιορτή το Αι Σημιού! Θα πάθεις!
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ναι, η μουσική αυτή με κόλλησε κι εμένα! Αψογη! Φιλιά πολλά

Μια φορά κι έναν τρελό...
μακάρι! Το αξίζουν!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

THE LONELY SKIPPER είπε...

Τον Πάτροκλο σαν είδαν σκοτωμένο,
που ήταν τόσο ανδρείος, και δυνατός, και νέος,
άρχισαν τ’ άλογα να κλαίνε του Aχιλλέως·
η φύσις των η αθάνατη αγανακτούσε
για του θανάτου αυτό το έργον που θωρούσε.
Τίναζαν τα κεφάλια των και τες μακρυές χαίτες κουνούσαν,
την γη χτυπούσαν με τα πόδια, και θρηνούσαν
τον Πάτροκλο που ενοιώθανε άψυχο — αφανισμένο —
μια σάρκα τώρα ποταπή — το πνεύμα του χαμένο —
ανυπεράσπιστο — χωρίς πνοή —
εις το μεγάλο Τίποτε επιστραμένο απ’ την ζωή.

Τα δάκρυα είδε ο Ζευς των αθανάτων
αλόγων και λυπήθη. «Στου Πηλέως τον γάμο»
είπε «δεν έπρεπ’ έτσι άσκεπτα να κάμω·
καλλίτερα να μην σας δίναμε, άλογά μου
δυστυχισμένα! Τι γυρεύατ’ εκεί χάμου
στην άθλια ανθρωπότητα πούναι το παίγνιον της μοίρας.
Σεις που ουδέ ο θάνατος φυλάγει, ουδέ το γήρας
πρόσκαιρες συμφορές σας τυραννούν. Στα βάσανά των
σας έμπλεξαν οι άνθρωποι.»— Όμως τα δάκρυά των
για του θανάτου την παντοτινή
την συμφοράν εχύνανε τα δυο τα ζώα τα ευγενή. κωνσταντινος καβαφης.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα σε όλους

η σιωπηλή κραυγή είπε...

πολυ μ αρεσουν τα αλογα

D.Angel είπε...

Γείτονα πολλά πολλά
ευχαριστώ! Αψογος!
Φιλιά πολλά

Σύντεκνε, επίσης
να σαι καλά.
Τα φιλιά μου

Κραυγή μου
κι εμένα!
Φιλιά πολλά

Σμουατς στα μούτρα σας!

IonnKorr είπε...

"Βοηθήστε να δώσουμε ένα τέλος στην αδιαφορία για την κακοποίηση των αλόγων."

Πότε θα γίνουν περιττές τέτοιες προτροπές? Σε μια κοινωνία που αυτό θα το θεωρεί αυτονόητο!!!

Επίσης πολύ ωραίο και το Ομηρικό που ανέφερε ο σχολιαστής από την Κάσο:
"καλλίτερα να μην σας δίναμε, άλογά μου δυστυχισμένα! Τι γυρεύατ’ εκεί χάμου στην άθλια ανθρωπότητα πούναι το παίγνιον της μοίρας."

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

υπεροχα πλασματα...
και πολυ αγαπημενα μου
σε ευχαριστω για την ιδεα Αγγελακι!

καλημερα και καλο μηνα
φιλια πολλα..:)

D.Angel είπε...

IonnKorr καλημέρα!
Πόσο δύσκολα έχουν γίνει όλα;
Αυτονόητα; Ποια αυτονόητα;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου
να σαι καλά!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.

matriga είπε...

Καλημέρα Αγγελλική μου
και καλό σου μήνα!!

Φιλάκια πολλά :)

Bitch είπε...

Η μεγαλη μου αδυναμια ειναι τα
ζωα ολα. Αλλα πιο πολυ τα
αλογα!
Οραιες φωτογραφιες!
Σε φιλω..

Bitch είπε...

Ωραιες!! How stupid of me! Sorry..

Τάσος είπε...

Όμορφα και πολλές φορές δύσμοιρα..
Πού να σου πω τι είδα κάποτε στην Ιταλία.. Ας κάνουμε ότι μπορούμε..
(Όπως βλέπεις, επέστρεψα για τα καλά)
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ!
Καλό μήνα κ φιλιά πολλά

Επίσης Μαράκι
Ευχαριστώ πολύ
Σμουατς

Bitch καλώς σε!
Χα χα χα
Να σαι καλά, ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

Τασεεεεε καλώς σε
Αντε να δούμε!!!
Αντε γιατί δεν μπορώ
τα πέρα δώθε λέμε!
Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα