14.5.10

Oταν γι αλλού ξεκινάς....

κι αλλού η ζωή σε πάει....
...πρέπει να μάθεις να προσαρμόζεσαι,
χωρίς να κάνεις στην άκρη τα θέλω αλλά και τις αξίες σου!
D.Angel

Ασχετο ρε παιδιά το ξέρω,
αλλά έπρεπε να βρω κάτι για να δικαιολογήσω τα παρακάτω!


1)Το πως ξεκίνησα για τον Αλιμο και έφτασα στην Βάρκιζα.

2)Το πως ξεμυαλίστηκα - όχι ότι θέλω πολύ- με τόσα χρώματα κι αρώματα!

3)Το πως χωρέσαμε στο αμάξι για να γυρίσουμε σπίτι!

4)Το πως το σκυλί και το κουνέλι μου την έχουν δει κηπουροί!

5)Το ότι δεν έχω μόνο ένα σκυλάκι κι ένα κουνέλι....:)

6)Το ότι σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα γαιδουράκι όπως αυτό στη φωτό!

7)Το ότι προτιμώ να κοιτάζω τα λουλούδια μου απ το να βλέπω τα τσιμέντα γύρω γύρω!

7)Το ότι είναι 11.30, στις 12.00 δουλεύω και είμαι ακόμα εδώ με μια πετσέτα στο κεφάλι!

Συμπέρασμα...
Προσαρμοστείτε εσείς γιατί εγώ δεν την παλεύω!

43 σχόλια:

greeceland είπε...

O μονος δρόμος της ζωης που αλαζει την ζωη σου αλλα οχι τις αξίες ολες ειναι ο δρομος της Αγάπης!!
Την Καλημερα μου, οτι επιθυμείς!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακι

οι ανατροπες ειναι το αλατι και το πιπερι της ζωης..
φτανει να μπορεις να δεις την θετικη πλευρα τους..

βαθια μεσα του κανεις δεν μπορει να αλλαξει..
ισως καμια φορα αλλαζει διαδρομες
αλλα ο προορισμος μενει παντα σταθερος..

φιλιαααα!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Έεεεεεεεεεεεεεεεεετσι!Αυτή είσαι!Αυτό είναι το νόημα!!!Θύμησε το μας κι εμάς!Κοίτα τα λουλούδια,βγες στη θάλασσα και πάμε όλοι μαζί:Ντεεεε βρε γαιδαρακό ντεεεεε!!!
Μπράβο μωρέ Αγγελάκι!Και χαλάλι η πετσέτα στα μαλλιά!
Συμπέρασμα:Πειράζει που θέλω να προσαρμοστώ εγώ στα δικά σου μέτρα;;;;
(Για να μη σου πω τι υποψίες μου μπήκαν όταν είδα το ροζ-μέσα σε όλη τη μαυρίλα-φόντο!Να μη σου πω!Χιχι!)

monahikoslikos είπε...

Κι ακόμα δεν σφίξανε οι ζέστες... να σε δω να δένεις το γαϊδούρι δίπλα στο τζιπ και δεν θέλω τίποτα άλλο.
Αγάντα Αγγελική κι αυτό θα περάσει μην κωλώνεις.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Προφητικά τα τραγούδια!!
Εμείς γι αλλού κινήσαμε και αλλού η ζωή μας πάει..
Ξέρεις γιατί παρέκαμψες??
Γιατί ακούς την αλήθεια σου.
Φιλιά και καλό ΣΚ.

Lilith είπε...

Να προσαρμόζεσαι χωρίς να συμβιβάζεσαι δηλαδή.
Σωστά...
Αν και... οι προσαρμογές, κάτι ψιλοσυμβιβασμούς τους φέρνουν μαζί τους. ;)

Όσο για τον γλύκα γαϊδουράκο...
Ναι! Απ' ότι βλέπω, αυτός έλειπε από το μπαλκόνι σου!
Χαχαχαχααα :)))
Άντε... πάλι την κάναμε τη βόλτα μέσα απ'το slide show της Angel...!
Ευχαριστούμε! :)

Φιλιά πολλά!!!

ΥΓ: Και στη Sheba, και στο κουνέλι και στα... πτηνά!
Χριστέ μου! Πόση ώρα περνάς στον τομέα "Ζωικές τροφές" όταν πηγαίνεις στο supermarket;;;
Χαχαχαχαχα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλό μου, με τέτοια ζέστη ποιος τη χέζει τη δουλειά! Φράγκο δε θα πάρουμε οπότε ας πάρουμε τις παραλίες!
Ζηλεύω!

D.Angel είπε...

greeceland
Ευχαριστώ πολύ σύντεκνε!
Υπέροχος!
Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου
έχεις απόλυτο δίκιο!
Θα συμφωνήσω μαζί σου! Αρκεί να
μην χάνουμε το δρόμο!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Dreameraki μου
θα με φάει η περιέργια, αν δεν μου πεις! Αλήθεια στο λέω!
Υ.γ Μόνο τα φασόλια πειράζουν!
:ρ Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Λύκε μου είσαι Θεός!
Χα χα χα χα χα χα
Ζήτω η τρέλα!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!
Υ.γ Μα δεν είναι μια γλύκα;

Αστρο μου καλησπέρα!
Σοφό αυτό που είπες
αλλά θα το εκτιμούσα πάρα πολύ
αν μου εξηγούσες ποιά είναι η αλήθεια μου!!!lol Ποιά είναι ο ε ο;;;; Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Λιλιθάκι μου χαίρομαι πολύ
που ταξίδεψες με τις φωτό,
αν και δεν νομίζω
πως δείχνουν και πολλά!
Ηθελα όμως τόσο πολύ να τις μοιραστώ μαζί σας! Εγώ σ ευχαριστώ
που πέρασες!

Υ.γ Οι δουλειές είναι μοιρασμένες!
Ο Νίκος έχει αναλάβει τα πουλιά
και και την ιατρική φροντίδα της Sheba. Η μικρή έχει αναλάβει το κουνέλι! Εγώ τις βόλτες της Sheba, το φαγητό κ το μπάνιο της και τα λουλούδια μου! (Οταν δεν βάζω το ποτιστικό) Δίκαιη μοιρασιά, Ε; Τι λες; Χα χα χα χα Φιλιά πολλάααα

Gi Gaga μου
Αν χώραγες ρε γμτ θα σου λεγα να ρθεις μαζί! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατς στα μούτρα σου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τι καταπληκτικες φωτο ειναι αυτες βρε Αγγελινι μου, και τι υπεροχα σλαιντ
Πως τα φτιαχνετε ρε γμτ αυτα, πειτε και σε μενα της ασχετης να μη ζηλευω
χα χα

υγ αληθεια, αν δεν βαριεσαι πες μου

zoyzoy είπε...

Σε ξεμυάλισαν τα χρώματα και τ'αρώματα??
Πολύ καλή ψυχοθεραπεία η κηπουρική μια χαρά έφτιαξες το μπαλκόνι ν'απολαμβάνεις τη φύση!
Ρε Αγγελα εσύ ζοωλογικό κήπο έχεις εκεί:))

Καλό ΠΣΚ με φιλιά θαλασσινά!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Και που θα το βάλεις καλό μου το γαιδαράκο; στο σαλόνι; θα τον φάει η σιμπα από τη ζήλια!!!
Όμορφα τα λουλουδάκια σου....
Καλό ΠΣΚ φιλιά.....

matriga είπε...

Αγγελική μου,
Χαίρομαι που χαίρεσαι τις μικρές στιγμές της ζωής μας και που δεν συμβιβάζεσαι ;)

Φιλιά πολλά!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

love is in the air???????????(Μη με βρίσεις,εσύ επέμενες!Εγώ μια σκέψη έκανα!)Μη τα ακούσω!!!Μακάρι να πείραζαν μόνο το φασόλια ρε Αγγελική γαμώτο!Μακάρι!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου μπες εδώ και κάνε εγγραφή:
http://www.slide.com/
Μετά πήγαινε εκεί που λέει make a slideshow! Διάλεξε όσες φωτό θες από φακέλους και ανέβασέ τες!
Κάνε μερικές δοκιμές κι αν δυσκολευτείς σφύρα να σου πω!
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Zoyzoy μου άστα!
Μιλάμε για μεγάλη τρέλα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Φούλη μου, λες;;;
Καλά,άμα είναι να το φάει....
θα το σκεφτώ! :ρ :ρ
Χα χα χα Φιλιά πολλάααααααααααα

Αχχχχχ
Μαράκι μου κι εγώ χαίρομαι που
χαιρόμαστε!Αθεράπευτη περίπτωση!
Φιλιά πολλάααααααααα
Σμουατς

D.Angel είπε...

Dreameraki μου
δεν θα σε βρίσω γιατί
σ αγαπώ πολύ! Σμουατς
Λέγε ότι θες, σε καταλαβαίνω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Κερδίζω διακιωματικά το βραβείο της πιο κυκλοθυμικής ανισόρροπης Blogger!Μπορείς να μου το στείλεις με κούριερ να θέλεις!Άσε στα μαύρα μου χάλια είμαι.Αν με έβριζες κι εσύ,θα καταρακωνόμουν!Πέφτω για ύπνο μπας και ηρεμήσω..Φιλιά και το κουνέλι σου μου θύμισε τον Swiffer το δικό μου..(Δεν είναι πλέον εν ζωή..)Καληνύχτα!

D.Angel είπε...

Καλά κοριτσάκι!
Ηρέμησε και πέσε για νάνι!
Αυριο μια άλλη μέρα, ναι;;;;
ΝΑΙ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
...και πολλά χαμόγελα!
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ναι ναι ναι ναι ναι!Φιλιά πολλά κι από μένα!

D.Angel είπε...

Ετσιιιιι
Αντε....ακόμα εδώ είσαι;;;
ΝΑΝΙ είπα
ΤΩΡΑ
ΑΜΕΣΩΣ
:)

Osiris! είπε...

Όσα όνειρα και να πραγματοποιήσεις πάντα να βρίσκεις ένα ακόμη όνειρο και να βάλλεσαι να το πραγματοποιείς.
Αυτό σου εύχομαι.
Πολύ ομορφιά στις φωτογραφίες σου!
Οι εικόνες μετράνε. Οι εικόνες που μένουν μέσα μας για πάντα.

Καλή σου Μέρα εκεί κάτω Αγγελάκι

http://www.softwaregeek.com/images/icons/flowers_story_games_puzzles-15593.png

http://www.canadaroses.com/flowers/Categories/By_Colour/Blue_Flowers/images/canada%20flowers%208.jpg

D.Angel είπε...

Καλημέρα πειρατή!
Μα δεν έχω νέο όνειρο που βάλλομαι να πραγματοποιήσω;;; Δεν είπαμε ότι σκέφτομαι να πάρω γαιδουράκι;;;;
Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες
σχολίασες και άφησες και λουλουδάκια!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Απο το 1 εως το 7 και 7 ήταν μια πανδαισία χρωμάτων.
Κάθε παρέκκλιση από την προκαθορισμένη πορεία είναι εντολή του μέσα μας κρυφού ματιού που θέλει να τραφεί με ομορφιές ή και όχι.. Αυτό πιλοτάρει. Ας το αφήσουμε ξέρει

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Α! Συγνώμη ξέχασα να σου πω πόσο χάρηκα την προηγούμενη ανάρτηση. Και το τραγούδι δεν είχα ακούσει.
Να σαι καλά.
Επίσης όταν μια παρέα κουβεντιάζει περί έρωτος τα μέλη της παρέας είναι ακόμη ζωντανά.

Miss Pink είπε...

χαχαχαχαχα...
και αν κρίνω απο την ανάρτηση,
καλά κάνει η ζωή και σε πάει αλλού...
αφού για αλλού είσαι ;)))))
φιλιαααααααααα
χρωματισταααααααααααα

D.Angel είπε...

Χριστόφορε καλησπέρα
Ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!
Οντως, πανδαισία χρωμάτων!
Που να τα δεις και από κοντά!
Πανέμορφα!

Να αφήσω το έσω να πιλοτάρει λες ε;;;
Δεν έχεις κι άδικο, αν κ η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να το κουμαντάρω τελευταία! Οτι θέλει κάνει! :)
Φιλιά πολλά

Υ.γ Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι! θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου! ΖΩΗ
Φιλιά κ πάλι

Miss Pink
καλησπέρα!
Μα τόσο πολύ φαίνεται;;;
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ετσι μας τραβολογά, από δω κι απο κει η ζωή και, κάνει το κέφι της, και σπάει...πλάκα με την πάρτη μας, αφήνοντάς μας να νομίζουμε πως την κουμαντάρουμε κιόλας, έτσι για να μην νιώθουμε τελείως...άχρηστοι!!

Καλησπέρα!!

D.Angel είπε...

Σατυρε έτσι ακριβώς!
την καλησπέρα μου και
τα φιλιά μου!
Ευχαριστώ που πέρασες ;)

katerina είπε...

AAaaaaa γεια σου Αγγελικώ..έχω και εγώ κουνέλι..απίθανο ε?

D.Angel είπε...

Σκέτη γλύκα Κατερινιώ μου!
Φιλιά πολλάαααααααααααα

kastrini είπε...

Καλημερα Αγγελακι με τα χρωματα κι αρωματα..
Μαλλον που θα την κανω για εξοχη με ολα αυτα που μας εδειξες..
Νασαι παντα καλα να χαιρεσαι την ομορφια που υπαρχει γυρω σου..

Να εχεις μια ομορφη Κυριακη...

ELENI είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Iανος είπε...

α μα τι ωραια αναρτηση...
λιγο απο ολα ειχε...Ομως παραδοξως εμενα αυτες οι αναρτησεις μου αρεσουν....Ρε λες να εχω κατι σοβαρο;
ΦΙλιαααααααααααα !!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Καλημεεεεεεεέρα πεεεεεεέρα ως πεεεεεεέρα!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

φωτο απ΄τα πάτρια εδάφη!!!!

καλή βδομάδα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.

Bitch είπε...

Αγαπητη μου, εισαι υπεροχη. Τα φιλια μου. Δεν τολμω να λεω πολλα, πολλα. Κανω παντα τα λαθη!!

D.Angel είπε...

Καστρινή μου
τι να πω εγώ που ζω στην Αθήνα;;;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Καλή εβδομάδα Ελένη
Φιλιά πολλά

Ιανέ λέω λέω!
Χα χα χα χα χα
Καλησπέρα και πολλά πολλά
φιλιά! Σμουατς

Dreamerakiiiiiiiiiii
Καλησπέραααααααααα
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατς

Και λοιπόν;E allora?
καλησπέρα! Απ τα όμορφα μόνο!
Απ τα όμορφα δεν θέλω να γλιτώσω!
Φιλιά πολλά ξενιτεμένο μας

Σκρουτζάκο μου, δεν χρειαζεται
να μου εξηγείς γλυκέ μου!
Καταλαβαίνω! Φιλιά πολλά και
καλή εβδομάδα κι από δω
Σμουατς

Bitch καλησπέρα!
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα σε όλους

D.Angel είπε...

Επίσης Φάνη μου
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Εκτός από το γαϊδουράκι έχουμε τίποτα νέα όνειρα;
:)))

Πέρασα να ευχηθώ... βασικά το ξέχασα...

Άντε καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα...

http://dl10.glitter-graphics.net/pub/2086/2086480w8v27pq1be.gif

* * * πειρατικά...

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλημερα εδω ειμαι δεν σχολιαζω εχω απεργια καλη εβδομαδα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!

D.Angel είπε...

Πειρατή καλησπέρα!
Εκτός από Αngel είμαι και Dreamer
;) Χα χα χα χα χα χα
Ακόμα τπτ αλλά θα βρούμε!
Φιλιά πολλάααααααααααααα

Γείτονα επίσης καλέ μου!
Κράτα γερά!
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
:ρ :ρ :ρ
Κάτι θα κάνω και για σένα!
Είχα δουλειά μαρήηηη
(και διασκέδαση) :Ρ
Ρίξε μια ματιά στο διπλανό μου σπίτι! Φιλιά πολλάαααααααααααα