2.5.10

I m back

Καλό μήνα και πάλι!
Ναι ναι ναι γύρισα! Και όχι όχι όχι όχι δεν πέρασα καλά! Μάλλον τα άστρα και τα ζώδια μας φέρνουνε εμπόδια! Τα άστρα είπα, δεν είπα η οικονομία μην τρελαίνεστε. Ετσι τουλάχιστον γράφει η αγελαδίτσα στο Astrogaga

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Με τα νεύρα σας να έχουν βαρέσει tilt σαν φλιπεράκι δε θα συνιστούσα να κάνετε βιαστικές κινήσεις. Αν μπορούσατε να κλειδαμπαρωθείτε κάπου και να μη σας δει το φως του ήλιου για καμιά 15αριά μέρες, θα μας βόλευε όλους! Αλλά τι λέω; Με τέτοιο πείσμα που έχετε, δε το βλέπω, οπότε προσπαθείστε να αναβάλετε όσα περισσότερα μπορείτε, ήρεμα και χωρίς πολλά λόγια, και προπάντων μην είστε υπερβολικοί. Aν φτάσει η ώρα που θα σας πουν «σκατόψυχους» και «αναρχομαλάκες» δε θα φτάιω εγώ...σας προειδοποίησα!

Μα γιατί δεν τα γράφεις καλό μου νωρίτερα, να ξέρω να μην κάνω τόσα χλμ άδικα;;; Ξέρεις πόσο μου στοίχισε το ταξίδι;;;;; Εεεε;;;; Ξέρεις;;;;; Και δεν ήταν μόνο αυτό! Είχα και απορίες το ζώων.... Ουπς sorry το ζώδιο ήθελα να πω!


Μέσα στο 2010 και όχι μόνο, έχω πάει αρκετές εκδρομές! Κρήτη: Ενα νησί-κράτος από μόνο του! Παράγει ότι θέλεις και από ψάρια, άφθονα! Μεσολόγγι: Πάλι ένα μέρος γεμάτο αλυκές, ψάρια κλπ. Πάω Θεσσαλία και βλέπω κάμπους ατέλειωτους! Σιτάρια, βαμβάκια, καπνά, ντομάτες, καλαμπόκια κλπ Πάω Πελοπόνησσο και βλέπω εσπεριδοειδή κι αμπέλια!Ατέλειωτες εκτάσεις με ελιές και παντού ζώα....
Και είχα την αφέλεια να πω...
Μα ζούμε σ ένα εύφορο μέρος με υπέροχο κλίμα, τι σκατά μας λείπει;;;; Εντάξει, υπάρχει κρίση! Δεν έχουμε όμως βαριά βιομηχανία, τι μας λείπει και δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα; Μυαλό αγγελάκι, ακούω μια φωνή από δίπλα.... μυαλό! Τι θέλω και ρωτάω τέτοιες ώρες!

Kάθομαι στη στάση του λωτού, μέχρι να περάσω τα διόδια και ξεκινάω....
................Ohm.................


Υ.γ Δεν είναι η λίμνη Πλαστήρα, αλλά μοιάζει πολύ! Είναι η λίμνη Σμοκόβου. Στο προηγούμενο post δεν έβρισκα φωτό να σας βάλω και σας μπέρδεψα.

31 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ηρεμησε καλο μου,ηρεμησε....αντε να σε κανω μια αγκαλιτσα μπας και.....



Μακια

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ποιος έχασε το μυαλό του για να το βρούμε εμείς; Εδώ παιδί μου ξενιτεύτηκαν στην Παταγονία για να γυρίσουν ριάλιτι-πού; στην Παταγονία. Που αν δεν την έβλεπες στο γυαλί θα νόμιζες πως πρόκειται για νέα μάρκα πατατακίων!- τη στιγμή που η Ελλάδα προσφέρει άπειρες δυνατότητες για να γυριστούν ακόμα και τα υπόλοιπα 7 χρόνια στο στο Θιβέτ!
Άσε με!
Όσο για τις προβλέψεις, τι να σου πω; Τα λέω...μ'ακούει κανείς;
Καλό μήνα!

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

έλα πάμε βαθιές ανάσες...
μετράς μέχρι το τρία και ξανά...
έλα δεν είναι δύσκολο :))

καλά καλά το κόβω :)))

φιλιά πολλά!!!

valentina είπε...

Καλο μηνα!
Ειμαι καινουργια εδω, ελπιζω να τα λεμε

matriga είπε...

Καλησπέρα Αγγελική μου.

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σας!
Όλα τα υπόλοιπα μην τα σκέφτεσαι. Μια εμπειρία ήταν και πάει πέρασε.

Καλό μήνα να έχουμε!

Υ.Γ. Αυτή η εικόνα στο τέλος τι να λέει άραγε; Έχει σχέση με τα νεύρα σου στο Πρωτομαγιάτικο ταξίδι;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

καλό μήνα....ωραίες φωτογραφίες και ωραίος καιρός!!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Λίγο να φύγεις μα πολύ
το ξέρεις θα ξεσκάσεις,
καλή βδομάδα εύχομαι
και Μάη να περάσεις.

korallenia είπε...

Αγγελάκι μου, ότι και να λες…εγώ στις φωτογραφίες σου βλέπω μόνο ομορφιά, ομορφιά και ομορφιά!

Καλό μήνα να έχεις! Γεμάτο χρώματα, αρώματα και όμορφες στιγμές!

Πολλά φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άλλα λένε οι φώτο!! μια χαρά πέρασες... τώρα τα κεφάλια κάτω για πολλές σφαλιάρες!!
Καλό μήνα πολλά φιλιά...

monahikoslikos είπε...

κι εγώ επέστρεψα, τα κεφαλια μέσα τώρα για καμια δεκαριά χρόνια και ...καλό μήνα.

D.Angel είπε...

Καλησπέρα φιλαράκια μου
Βρε οι φωτό είναι πανέμορφες αλλά γενικά δεν υπήρχε κέφι! Δεν ξέρω...
δύσκολα όλα...Μαράκι μου δεν διαγραφότανε με τίποτα η φωτό, οπότε την έβαλα στο τέλος αναγκαστικά!
Βαλεντίνα καλώς όρισες!Ελπίζω να σε ξαναδώ! Κοραλλένια μου ήταν πανέμορφα αν και δεν έβγαλα πολλές γιατί ακόμα κι αυτό το βαριόμουνα!
Τώρα ναι....τα κεφάλια μέσα για καιρό όπως λέει κι ο λύκος!
Είπα να το παλέψω μπας κ αλλάξω διάθεση αλλά δυστυχώς δεν...
Την επόμενη φορά! Φιλιά πολλά σε όλους και να περνάτε όμορφα!
Κρίση λέμε
Γαμώ το φελέκι μου %$#$%#%&^&*&(

Σμουατς στα μούτρα σας

D.Angel είπε...

....και συνεχίζω....

......Ohmmmm........

ELENI είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

Kristine Swan είπε...

Αχ, καλά τα λες αγγελάκι, αλλά μην ρίχνεις την διάθεση σου!!!
Καλο μήνα και σε σένα λοιπόν!!! :)

Υ.Γ Για τον αιγόκερω λένε τίποτα καλό; :p

AERIKO είπε...

χμμμμ...για το Μινωταυρο που ειναι και ο μηνας του να δεις γκάζια...χαχαχα να μου περνας καλα και να χαμογελας..!! Καλημέρα και όμορφη εβδομάδα..!! Φιλι.!! :))

Osiris! είπε...

Τίποτα δεν πάει χαμένο.
Μπορεί εσύ να μην πέρασες καλά, όμως εγώ είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω και να θυμηθώ ξεχασμένα μέρη μέσα από τις εικόνες που μας χάρισες!
Πολύ όμορφες Αγγελάκι.
Ευχαριστώ για το πανέμορφο ταξίδι.

Φιλιά πολλά

http://www.youtube.com/watch?v=Ad9U3h2UmcA&feature=related

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σε όλους
Να στε καλά και να χαμογελάτε
Φιλιά πολλά

Πανέμορφο το τραγούδι σου
πειρατή! Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά

Leviathan είπε...

otan den iparxei kefi einai kapos perierga ontos! ade tin epomeni fora euxomai poli poli kalitera na peraseis! :) kalisperaa! :)

D.Angel είπε...

Leviathan
σ ευχαριστώ πολύ
Σμουατς

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Γι αυτό κι εγώ είμαι κάπως τελευταία???
Γκαμώ το ζωδιακό μου γκαμώ!!
Καλο μήνα Αγγέλα μου!
Μυαλό??
Ποιός τόχασε να το βρούμε εμείς?
ΟΕΟ???

D.Angel είπε...

&%^$%&^%*(&*((*&
Ο ε ο ??????
Καλό μήνα κοριτσάκι
Χαλαρά εσύ

Osiris! είπε...

Τι σ...ά γίνεται με σας ορέ;
Το βράδυ κιμά..άστε.
Το πρωί κιμά...άστε.

Τις Κυριακές κιμά...άστε.

Τς τς τς!

Τες πα.
Ήρθα να τηγανίσω τα ζώδια!

Λοιπόν...
Από τότε που δεν κοιμόντουσαν..
Τσάκω αυτό!

http://www.youtube.com/watch?v=p-3Xz4Ri-GA&feature=related

Αυτό!

http://www.youtube.com/watch?v=hU4h3pMNXfA&feature=related

Ένα blues που ακούω εδώ τώρα με κάτι Βραζιλιάνους!

http://www.youtube.com/watch?v=XHNjn328IIk&feature=related

Κι'αυτό,

http://www.youtube.com/watch?v=l8ilbDwkooA

...για party σου.

Την καλημέρα μου στα... ζώδια!
XA!

Άμα τα δεις, πες τους πως πέρασε ο Osiris.

Vamos Guys.

Cya

D.Angel είπε...

Μη φωνάζεις βρε!!!!
Τι σου φταίω πρωί πρωί!
Οριστε, ξύπνησα
Τι κατάλαβες;
Δεν έχω και καφέ γμτ
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Kαλημέρααααα!Καλό μήνα!Πάλι από το σχολείο σε διαβάζω!΄Φιλάκια!Περιμένω τον ΟΤΕ!

D.Angel είπε...

Καλημέρα καλημέρα
να ρθω να τον περιμένουμε μαζί;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Kαλημέρα και από δω!
Μα γιατί να κοιμάσαι
Αγγελική μου, όταν
έρχονται επισκέπτες:;;

Σου έφερε ένα ακόμη
καφέ για να το πιούμε
μαζί.
Πολλά φιλάκια!

http://skopelosbakery.gr/wp-content/uploads/2010/03/freddo-cappuccino.jpg

matriga είπε...

Κι αυτό στο φύλαξα από το βράδυ για τον καφέ σου ;)

http://www.pestaola.gr/images/cherry_pie.jpg

D.Angel είπε...

Μακάρι να κοιμόμουν Μαράκι!
Κάτι συμβαίνει όμως τελευταία
και το βιολογικό μου ρολόι
τα χει δει όλα! Δεν κοιμάμαι πολύ
και αισθάνομαι απίστευτη κούραση!!!!
Είμαι στον 3ο καφέ μα ακόμα τπτ
Φιλιά πολλάααααααααααααα
Το γλυκάκι είναι ότι πρέπει
αυτή τη στιγμή!
Ευχαριστώ πολύ!
Σμουατς

Lilith είπε...

Ο ψαράς, έπιασε τίποτα για να ψήσετε στα κάρβουνα που βλέπω στη φωτογραφία; :)
Έχουν δίκιο τα παιδιά...
Μπορεί εσύ να μην πέρασες και τόσο καλά, αλλά εμείς ταξιδέψαμε μέσα από το slide show!
Thanks ;)

Φιλιά πολλά Αγγελάκι μου!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου
δεν κάνει να σου πω τι έπιασε!
Χα χα χα χα χα χα
Χαιρομαι που σου άρεσαν
οι φωτό αν και λίγες γιατί
βαρέθηκα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου