12.5.10

Θαύμα


Αχχχ....
Ερωτας!

Σε θέλω τόσο, όμως δικαίωμα δεν έχω να σε δω,
απλά να τρέξω, να σου φωνάξω, να σου πω πως σ΄αγαπώ!
Θα γίνω νύχτα, μέσα στα χέρια σου σκοτάδι θα ντυθώ,
θα σε τυλίγω, σαν τη ζωή θα σε κρατώ, θα σε φιλώ.

Έλα νύχτα, στην θάλασσα, στην θάλασσα του κόσμου
έλα πάρε, πάρε το σώμα μου και το σώμα σου δώσ' μου
να ΄μαι νύχτα, να χάνομαι, στου κορμιού σου την ζάλη, να γλιστρώ!

Σε θέλω τόσο, πόσες ζωές πρέπει να ψάξω να σε βρω
και ποιες πυξίδες δείχνουν τον δρόμο απ΄το πόνο μου να βγω!
Σε θέλω φως μου, κι όλα τα δίνω το κατώφλι να διαβώ,
αυτό που φέρνει, σ ένα άλλο κόσμο που θα σ΄έχω μόνο εγώ...



Μην ακούσω καμιά μαλακία του στυλ "Κάτι τρέχει με το αγγελάκι μας". Τίποτα δεν τρέχει κι αν ακόμη έτρεχε, δεν θα σας το έλεγα! Χα χα χα χα χα Το post αυτό, το έβαλα για 3 λόγους 1) Για μια κουβέντα που είχαμε στην παρέα, περί έρωτος και άλλων τέτοιων δαιμονίων. 2) Γιατί μου άρεσε η φωτογραφία (θαύμα δεν είναι;) και 3) Γιατί δεν ακούω τέτοια τραγούδια (αν και το συγκεκριμένο μου αρέσει πολύ) και είναι μια καλή αφορμή -για μερικούς- ν αρχίσουν να μου πετάνε γαρδένιες μετά από αυτό! Ελάτε παιδιά! Αντε να το χαρείτε!!! Αφού το ξέρετε... είναι η μοναδική σας ευκαιρία!
Χα χα χα χα χα χα
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

18 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Κάτι τρέχει με το αγγελάκι μας"
Οχι πες!! πες κάτι!!δεν άκουσα! πως είπατε!!! ορίστε!!!
Φιλιααααααα

George είπε...

Αγγελάκι να αλλάξεις το χρώμα του μπλόγκ σου γιατί με τέτοια που έγραψες σήμερα και βλέποντας και μαύρο χρώμα νόμιζα πως μπήκα στο δικό μου και έψαχνα να βρω ποιος μου έκλεψε τους κωδικούς!!!!!!
Άντε μια καλημέρα .... και ένα φιλί γιατί με αναστάτωσες πρωί πρωί
:))))))))

you may say i'm a dreamer.. είπε...

1)Ετοιμαζόμουν να σου ευχηθώ-γιατί κρυφοδιάβασα στα σχόλια της Ρίκης-καλή ξεκούραση για το τρέξιμο που έπεσε!
2)ΧΑΙΡΟΜΑΙ που έβαλες ανάρτηση με αισιόδοξο μήνυμα!Ακόμη κι αν ο έρωτας θεωρείται για κάποιους πολυτέλεια,για μένα,νομίζω ότι αυτός μας σώζει!Το καρδιοχτύπημα ρε πούστη μου!
3)Αρέσει και σε μένα το συγκεκριμένο τραγούδι
4)Μυστικό-μη το μαρτυρήσεις:Με εκφράζει
5)Αν δεν τρέχει κάτι με το Αγγελάκι μας-του έυχομαι να τρέξει!
6)Ερωτευτείτεεεεεεε ρεεεεεεεεε!
Φιλιά πολλά με τις πιο γλυκές μου ευχές!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασε τα σαπια Αγγελα....σε συνδυασμό με την εξαφάνιση, την αναίτια ακεφιά....γκουχου γκουχου....χμμμμ χμμμμμ

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ώπα!Τώρα αρχίζει και με επηρρεάζει η Ρίκη!Κάτι βλέπει παραπάνω!!Και για να το συνεχίσω παραπάνω,να και τα λουλουδάκια με τα ηλιοβασιλέματα!!Η επόμενη ανάρτηση σου τη κόβω να έχει τίτλο Καψουροπονάω μα δεν το μαρτυράω!Χαχχαχαχχα!(Σε πειράζωωωωωωω)Αλλά από εδώ και στο εξής τα λόγια σου φιλτράρονται!Το νου σου-κρύβε λόγια-εικόνες-τραγούδια!

ELENI είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 1 ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!

Lilith είπε...

Ωραία η Πέγκυ!
Να! Αυτά είναι!
Εγώ Αγγελάκι μου, ακούω ό,τι είναι όμορφο και αγγίζει την ψυχή μου.
Το μόνο που δεν αντέχω (και νομίζω ότι δε θα το αντέξω ποτέ) είναι το σκυλάδικο που προσβάλει τη νοημοσύνη και τ' αυτιά μου!
Είναι πολύ όμορφο τραγούδι...
Είμαι σίγουρη ότι ο Έρωτας (και τα υπόλοιπα δαιμόνια) θα το τραγουδούσαν άνετα! :)

Φιλιάααα!!!

Osiris! είπε...

Θα μου επιτρέψεις να μη σχολιάσω τίποτα.
Πάω να χώσω μερικά γκάζια ακόμη για να ακούνε τα σκάφη!

Τα λόγια είναι μπούρδες.
...Και τα μικρά μυαλά.
...Και οι μικροί άνθρωποι!

Χώσταααααα Πέγκυ!!!

http://www.youtube.com/watch?v=KA62IuYI6gs

ΛΕΩΝ είπε...

"Τα λουλούδια στην κυρία από μένα...."
χαχαχαχαχα
Φιλιάααααααα

matriga είπε...

Μα που βρίσκομαι; Στης Ελένης το blog ή στο δικό μου;
χα χα χα
Είσαι εσύ μια πονήρω!! τσ τσ τσ
Μας τα λες για να μην στα πούμε εμείς. Μανούλα μου το ζητάσει η η ψυχούλα σου το λουλουδικό! lol

http://lh4.ggpht.com/_4fCItSrqu4A/SnA673ZQpsI/AAAAAAAACfo/j4IpKCeKFy0/s800/gardenia2.jpg

Πολλά φιλάκια!!

Υ.Γ. Μα τι μας έπιασε όλες με τον έρωτα; Κολλητικό είναι;

Το τι γέλιο έκανα τώρα... δε λέγεται!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μμμμμ..ώστε σκορπίνα κι' εσύ...
:-)

Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω από του φίλου George.

Το τραγούδι δεν το ήξερα αλλά συμφωνώ με την επιλογή σου. Ο ΄Ερωτας..μεγάλη υπόθεση!!!
Είναι και το μόνο που κανένας πολιτικός δε μπορεί ούτε να περικόψει, μήτε να φορολογήσει αλλά ούτε και να καταργήσει.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

D.Angel είπε...

Φουλη μου :ρ :ρ :ρ
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάς!
Χα χα χα χα

George αν δεν κάνω λάθος
είμαι πιο παλιά απο σένα ψάρακα!
Χα χα χα χα
Για πέσε κάτω και κάνε 40 πους απς
να στρώσεις και μετά τα ξαναλέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Dreameraki
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ!
Χαίρομαι επίσης που σε εκφράζει το άσμα! Και ποιόν δεν εκφράζει;;;
Dreameraki μου τρέχα γύρευε γενικώς δλδ! Χα χα χα χα
Τι ερωτευτείτε ρεεεε;;;;
Πάλι;;;; Δεν μπορώ! Νυστάζω τώρα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Ρίκη μου για την ώρα μόνο το αμάξι τρέχει!Αντε και η Sheba
Ξερόβηχας;;;; Halls εντριβή με βιξ και μια τσικουδιά! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοπελιά μου

Dreameraki κάνε κάτι σύντομα
γιατί δεν πας καλά λέμε!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Καψουροπονάω! Χα χα χα χα χα χα
Είσαι για δέσιμο!
Χα χα χα χα
Φιλιά θεόμορυρλο

Λενάκι καλησπέρα!
Το είδα και σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά και καλό βράδυ

Λιλιθάκι μου
δεν μπορώ να κάνω σχόλιο πάνω στο σχόλιο! Με βρίσκεις σύμφωνη! τα είπες όλα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατς

Πειρατή καλησπέρα!
............
Χώστα!
Ομορφο βίντεο
δεν το έχω ξαναδεί!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Λιονταράκι σε είχα για καλό παιδί!
Πάει χάλασες κι εσύ!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου

Μαράκι είδες;;;
θαυμα θαύμα χα χα χα χα
Ομορφο το λουλουδικό!
Σ ευχαριστώ!
Ευτυχώς το γλίτωσα το πανέρι!
Χα χα χα χα
Λες να είναι σαν τη γρίπη των χοίρων;;;; Εμβόλιο υπάρχει;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ καλώς σε!
Σκορπίνα κι εγώ! Ναι
και μάλιστα σκληροπυρηνική!
Χα χα χα χα χα χα
Χαίρομαι που σου άρεσε
το τραγουδάκι! Εχεις απόλυτο δίκιο!
Ελπίζω να σε ξαναδώ εδώ!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Να σε κάνω να γελάσεις ήθελα μωρέ!Ωχουυυυυύ!Το συμπέρασμα είναι ένα:Έγραψες κάτι θετικό κι όποιοι κι αν είναι οι λόγοι που το προκάλεσαν ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΙ!Φιλιά και καληνύχτες!

D.Angel είπε...

Dreameraki μου
Σμουατς στα μούτρα σου!
Ωχουυυυυυυυυυυ
Χα χα χα χα χα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είδα οι φιλενάδες σου
συμπέρασμα έχουν βγάλει
και βλέπουνε την αλλαγή
να είναι και μεγάλη.

Αυτές καταλαβαίνουνε
σίγουρα τη καρδιά σου
και επιβεβαιώνονται
τώρα απ΄ τα γραφτά σου.

μη κρύβεσαι δεν το μπορείς
όλα το μαρτυρούνε
και τα λουλούδια του Μαγιού
και κείνα θα το πούνε

καλή βραδιά σε όλους.

astrofegia είπε...

....μου αρέσουν οι παπαρούνες!
Καλημέρα!
(το πίστευες πως δεν ήξερα αυτό σου το σπιτάκι? ;) )

George είπε...

37.... 38.... 3.... ουφ!!! Χάρισε μου τις δυο κάμψεις!!! Είμαι και σε κάποια ηλικία ..... άκαρδη!!!
χαχαχαχαχα

D.Angel είπε...

Αστροφεγγιά μου καλησπέρα!
Φυσικά και το πιστεύω!
Είναι βέβαια παλιότερο
απ το tattoo αλλά δεν το
πολυδιαφημίζω! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

George ok
Ημιανάπαυση!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά