7.5.10

Μια δοκιμή θα σας πείσει!

Οσο σκοτάδι και αν προσπαθήσεις να δημιουργήσεις

γύρω από ένα αναμμένο κερί,


ανενόχλητο εκείνο θα εκπέμπει το φως του.


Στο παρελθόν έχουν πραγματοποιηθεί επιστημονικές έρευνες, μελέτες και πειράματα, που έχουν αποδείξει πως η συντονισμένη και ενωμένη προσπάθεια θετικής σκέψης ορισμένων ανθρώπων μπορεί να επιφέρει μεγάλες αλλαγές που επηρεάζουν άμεσα, δυναμικά και αποτελεσματικά μία συνολική κατάσταση. Περισσότερα εδώ


Οταν ένας συγκεκριμένος αριθμός ατόμων καταφέρει να συντονιστεί και να μεταδώσει δονήσεις Ειρήνης και Θεραπείας, η επίδραση της ψυχολογικής και διανοητικής κατάστασης αυτού του πλήθους εξαπλώνεται σε ολόκληρο το σύνολο....Αν λοιπόν κατορθώσουμε και συντονιστούμε 333 -το λιγότερο- άνθρωποι σε συγκεκριμένη ώρα της ημέρας για ένα χρονικό διάστημα, μπορούμε όλοι μαζί ενωμένοι και στην πράξη να κάνουμε τη διαφορά.

Βρισκόμαστε εδώ για να ενώσουμε συνειδητά τις καρδιές και τις δυνάμεις μας και να επιφέρουμε με το δικό μας τρόπο τις επιθυμητές αλλαγές για Ειρήνη, Συνεργασία, Αφθονίας, Γαλήνη, Θεραπεία, Αγάπη και Φως τόσο στη χώρα μας όσο και σε ολόκληρη τη Γη.

Μελετήστε προσεκτικά τον παρακάτω οδηγό, λάβετε αυτή την απλή ενεργειακή εκπαίδευση και αν νιώσετε ένα εσωτερικό κάλεσμα, μία ενεργειακή ανάταση και ένα αληθινό άνοιγμα καρδιάς, τότε δεν έχετε παρά να εφαρμόσετε τις παρακάτω οδηγίες και να συντονιστείτε και εσείς μαζί μας σε αυτό τον Κοινό Σκοπό!

Η Εκπαίδευση

Απευθύνεται σε όλους όσους διαθέτουν ανοιχτή καρδιά,
ανοιχτό νου και θετική πρόθεση!

Αν δεν έχεις καθόλου εξασκηθεί σε πρακτικές χαλάρωσης και διαλογισμού ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες:
Κλείσε τα μάτια σου και πάρε μερικές αναπνοές (εισπνοή από τη μύτη, εκπνοή από το στόμα) ώστε να χαλαρώσεις.
Φέρε την προσοχή σου στην καρδιά σου (στο κέντρο του θώρακα, όπου βρίσκεται το ενεργειακό κέντρο της αγάπης) και νιώσε ότι ανοίγεις την καρδιά σου, όπως ένα λουλούδι ανοίγει τα πέταλά του.Άνοιξε διάπλατα την καρδιά σου και άνθισε μέσα στην γαλήνη και την αληθινή αγάπη που βρίσκεται μέσα στο κέντρο της καρδιάς σου.Μείνε για λίγο βιώνοντας αυτή την αίσθηση.
Στη συνέχεια, φαντάσου πως με έναν μαγικό τρόπο αλλάζουν όλα στη ζωή σου, στη ζωή της χώρας σου αλλά και σε ολόκληρη τη γη. Ένα κύμα ειρήνης, θεραπείας, αγάπης, καλοσύνης, χαράς, αφθονίας και γαλήνης απλώνεται παντού. Βίωσε βαθιά μέσα στην καρδιά σου αυτό το συναίσθημα -ακόμα και αν ο νους και η λογική σου αντιστέκονται. Νιώσε πως αυτό έχει γίνει πραγματικότητα, μπορείς με τη φαντασία σου να το δεις στα πρόσωπα των ανθρώπων που είναι λαμπερά και χαρούμενα. Βιώσε αυτή την πραγματικότητα με όλες τις αισθήσεις σου.
Έπειτα νιώσε βαθιά ευγνωμοσύνη. Ευχαρίστησε μέσα από την καρδιά σου για αυτό το δώρο της ειρήνης και της θεραπείας στη ζωή σου, στη χώρα σου, στη γη.
Πάρε δύο βαθιές αναπνοές αναζωογόνησης και ανάτασης και άνοιξε τα μάτια σου.


Εφάρμοσε την παραπάνω άσκηση μερικές φορές, ώστε η καρδιά και ο νους σου να εκπαιδευτούν στο να βιώνουν εύκολα αυτά τα συναισθήματα (της ειρήνης, της γαλήνης, της χαράς, της αφθονίας, της καλοσύνης, της ευγνωμοσύνης και της αγάπης) και όταν σου ζητηθεί να συνδέεσαι εύκολα μαζί τους, ό,τι και αν κάνεις, όπου και αν βρίσκεσαι.

Ο συντονισμός θα πραγματοποιείται κάθε βράδυ στις 9.00 για 10 με 15 λεπτά.

Δεν χρειάζεται να διακόψεις τη δραστηριότητά σου, απλώς να εστιάσεις στο κέντρο της καρδιάς σου και να εκπέμψεις συναισθήματα ειρήνης, γαλήνης, θεραπείας, χαράς, αφθονίας, ευγνωμοσύνης και αγάπης για εσένα, τους γύρω σου, τα πάντα.

Να θυμάσαι πως εκείνη τη στιγμή λειτουργείς ως «κεραία» θετικότητας και αγάπης συντονισμένη με ένα ευρύτερο ενεργειακό δίκτυο, το οποίο δημιουργούμε όλοι όσοι συμμετέχουμε σε αυτή τη διαδικασία.

Θα θέλαμε λοιπόν να σε ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σου και την υπερπολύτιμη βοήθειά σου στο από κοινού έργο μας. Εφάρμοσέ το και διάδωσε το παντού και πάντα, καθώς το φως και η αγάπη δεν έχουν όρια!!!

Δοκιμάστε το και πείτε μου εντυπώσεις!
Οχιιιιι... δεν έχω σαλτάρει! Το έκανα και αισθάνθηκα υπέροχα!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

20 σχόλια:

CHRISTOBAL είπε...

Θα κάνω την προσπάθεια να δω πως θα νιώσω και θα σε ενημερώσω.
Πολύ ενδιαφέρον. Για να δούμε!!

matriga είπε...

Aγγελική μου, θα το δοκιμάσω σίγουρα! Δεν ξέρω για απόψε, γιατί ίσως λείψω για λίγο, αφού μάλλον θα πάω στο νοσοκομείο πάλι.

Είμαι σίγουρη ότι κάνει καλό σ' όλους μας. Η θετική σκέψη δημιουργεί θετική ενέργεια και μας είναι απαραίτητη τώρα ;)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μωρέ λες;;;;;Για να δούμε!Φιλιά πολλά φιλενάδα!Με θετική σκέψη και καλή διάθεση πάνω από όλα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

φιλενάδα θα το δοκιμάσω!! πολλά φιλιά σσσσσσματσ...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Στην δύσκολη την εποχή
που τη ψυχή πλακώνει
είναι καλό και χρήσιμο
ότι μας ανυψώνει.

Η θετική ενέργεια,
η αισιοδοξία
δίνουν δυνάμεις σ΄ όλους μας
και στη ζωή αξία.

Καλό Σ/Κ σε όλους

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ρε συ φιλενάδα το ενδεχόμενο να χαμογελάμε όλοι σα χαζοχαρούμενα μες τη γενική μαυρίλα το σκέφτηκες; Μη μας μπαγλαρώσουν :)

Iανος είπε...

Να δω τι αλλο θα μας βαλεις να κανουμε???
Καρφοκρεββατο,τους αναστεναρηδες??? Εχε χαρη που σου εχω αδυναμια...θα το κανω και αυτο... :) ΦΙΛΙ!!!

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Δοκιμάστε το και πείτε μου
γιατί θα σκάσω!Χα χα χα χα χα

Τεμαχιστή μου το σκέφτηκα
αλλά καλύτερα να με μαζέψουν απ το να βγω με καλάσνικοφ στο δρόμο! Χα χα χα χα χα

Ιανέ είσαι πολύ γκρινιάρης λέμε!
Χιχιχιχιχι
Σμουατς στα μούτρα σου

D.Angel είπε...

thomai μου γιατί διέγραψες το σχόλιο;
Μια χαρά τα είπες! Φιλιά πολλά

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Μου άνοιξε από μόνο του την καρδιά το ότι το διέδωσες κι εσύ μέσα από το μπλογκ σου :) Ένιωσα ακριβώς ότι περιγράφει σαν το είδα γραμμένο κι από σένα!!! :)))))) Τελικά δεν είναι δύσκολο να πετύχουμε αυτό που λέει ειδικά όταν προσελκύουμε ανθρώπους γύρω μας με τη θετική σκέψη και ενέργεια ;)
Να 'σαι καλά και χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία!!!

D.Angel είπε...

Κι εγώ χαίρομαι πολύ
να γνωρίζω αξιολογους ανθρώπους
και να μαθαίνω πράγματα!
Σ ευχαριστώ για το μάθημα!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

zoyzoy είπε...

Είναι μια δύναμη που την χρησιμοποιούν ορισμένοι για ν'ανατρέψουν καταστάσεις.
Να ορίσουμε μέρα και ώρα και να συγκεντρωθούμε να διώξουμε το Δο.Νι.Τη απ'τη χώρα μας!
Αφού δεν μπορούμε αλλιώς έτσι σίγουρα θα τα καταφέρουμε.

Σε βρίσκω πολύ προχώ!!

Φιλιά θαλασσινά και καλό ΣΒΚ!!

D.Angel είπε...

Ζουζού μου
λες;;;;
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Προχώ ε;;;;
Χμ....
Χα χα χα χα χα χα

kastrini είπε...

Καλησπερα!!!!!!!
Μια χαρα Τα γραφεις..τα εχω κανει πραξη εδω και πολυ-πολυ καιρο...
Καλως σε βρηκα καλη μου...

Φιλια πολλα!!!!!

Evie είπε...

Αγγελική μου πολλοί γιατροί δεν πιστεύουν σε τέτοια, αλλά εδω
τα διδάσκουν σε γιόγκα, σε ιδικές κλινικές που διδάσκουν πως να αναπαύσεις εναν πόνο. κ τ λ.
Εγώ έχω ανοιχτό νου και καρδιά, έχω και την τύχη να έχω γεννηθεί με την 6τη αίσθηση. Το έχω κάνει πολλές φορές με απαλή μουσική και μάλιστα έχω χαλαρώσει τόσο πολύ που κατάφερα να κοιμηθώ (όχι όρθια)lol

korallenia είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι μου και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Τώρα όσον αφορά αυτό που εισηγείσαι…ένα έχω να πω…αν μπορούσα όλοι οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε στιγμές χαλάρωσης…ΟΛΑ θα ήταν πολύ καλύτερα…πολύ πολύ καλύτερα!

Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Καστρινή μου
πολύ χαίρομαι που το μαθαίνω!
Καλώς ήρθες και πάλι!
Πολλά πολλά φιλιά

Evie μου
χαίρομαι για σένα!Εγώ τώρα ξύπνησα!
Παλιοζωή... άλλος κοιμάται, άλλος ξυπνάει! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή
Αααα και χρόνια πολλά

Κοραλλένια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης γλυκιά μου!
Να σαι καλά
Σμουατς

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ουπς!!

ααααα
θα το κανω σημεραααα..πως δεν το ειχα δειιιι..!!

φιλιααα Αγγελακιι!!!
τα λεμε το βραδυ;)

Osiris! είπε...

Ε καλά τώρα!

Αν δεις το τι έχω εκπέμψει εγώ δεν θα το πιστεύεις!!!

Χάχαχαααα :)

Πέρα από τα αστεία, φοβερό το θέμα του post σου, μοναδικό, πέρα για πέρα αληθινό και γεμάτο με φως!

Εύγε Angel.
Φιλιά πολλά

http://www.universalharmony.co.cc/e107_images/custom/world-peace.gif

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου θα περιμένω εντυπώσεις!
Για να δούμε! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Ευχαριστώ που πέρασες

Πειρατή χα χα χα χα χα
Χαίρομαι που σου άρεσε
και σ ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο! Πάω να δω το λινκ
που μου έδωσες....
Φιλιά πολλά