6.5.10

Συγνώμη

...που αρνούμαι να μιζεριάσω!

...που ακόμα κι αν με πάρει από κάτω με αυτά που συμβαίνουν
στη χώρα μας, δεν το λέω γιατί κανείς δεν αντέχει την κλάψα!

...που παριστάνω τον καραγκιόζη, για να γελάμε λίγο!

...που προσπαθώ να κάνω πολύχρωμη την γκρίζα ζωή μας!

...συγνώμη που προτιμώ τη βόλτα με τη Sheba στη θάλασσα
από την πορεία, τα δακρυγόνα και τη βία!


Ούτε βολεμένη είμαι, ούτε ζω στη χλιδή, ούτε την έχω ψωνίσει!

Αντίθετα....
Εχω φτύσει αίμα στη δουλειά. Εχω κάνει κατά διαστήματα δυό
δουλειές ταυτόχρονα, 16 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα.
Εχω ξεχάσει τι θα πει γιορτή και αργία και Σ/Κ αρκετά χρόνια.
Μου έχουν φάει ένσημα, έχω ανεχτεί ρουφιανιλίκια, κι έχω σκύψει
το κεφάλι, για να με κρατήσουν στη δουλειά από ανάγκη!
Δεν κατέβηκα από άλλον πλανήτη και δεν βρήκα τίποτα έτοιμο!
Δεν σας τα λέω, για να μου πείτε μπράβο! Δεν είναι αυτός ο σκοπός!
Σκοπός είναι να ανοίξετε τα μάτια σας! Τι νομίζετε πως θα πετύχετε
με τις διαμαρτυρίες, τις πορείες και τις ψευτοεπαναστάσεις;
Νομίζετε ότι συγκινούνται;;; Οτι θα κάνουν πίσω;;;
Οτι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα;;;
Χα χα χα χα χα
Παπάρια!
Εχουν σφίξει τα χέρια κάτω απ το τραπέζι και έχουν αποφασίσει
για το μέλλον μας, εδώ και πολύ καιρό! Και ούτε εσείς, αλλά ούτε
κι εγώ, θα μπορέσουμε να τους σταματήσουμε! Οτι είναι να γίνει,
ας γίνει λοιπόν χωρίς να χυθεί άλλο αίμα! Είναι κρίμα!

Γι αυτό αφήστε με να ζω στον κόσμο μου
και να ξεχνιέμαι για λίγο δίπλα στη θάλασσα!
Για όσο ακόμα μπορώ....

Αφιερωμένο

22 σχόλια:

Roadartist είπε...

αααααααααααα :)
ΑΥΤΟ ειναι που δε θα γκρινιαξεις;;;;

φιλακια πολλα καληνυχτα

argy57 είπε...

Συμφωνώ μαζί σου,
"όχι στην μιζέρια"...

D.Angel είπε...

Είπα εγώ ότι δεν θα γκρινιάξω;;;;
Οχιιιιι....δεν το είπα!
Αλλά και πάλι, αυτό δεν είναι γκρίνια!Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, για να κατανοήσουν μερικοί πως
ο λόγος που δεν γράφω για την κρίση και για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας δεν είναι ότι έχω λύσει το πρόβλημα της ζωής μου και δεν με αγγίζει τπτ

Αυτό!
Γκρίνια είναι αυτό;;;;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Σμουατς

argy57 μου καλημέρα!!!!
Χαίρομαι που συμφωνούμε!
Ας χαμογελάσουμε λίγο!
Οτι είναι να γίνει θα γίνει!
Φιλιά πολλάααααα

argy57 είπε...

Τέρμα στην κατάθλιψη!!!

Την καλημέρα μου και
πολλά φιλιά!

matriga είπε...

Φιλί σε σένα και στην Sheba. Γλύκα είναι η Sheba σου. Σου είπα ότι της βρήκα γαμπρό; χα χα χα

Εύχομαι όλα να πάνε καλύτερα.
Χαμογελάμε και ελπίζουμε για το καλύτερο :)

ELENI είπε...

KAI EΕΓΩ ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ .....ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΑΚΡΙΑ?
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Evie είπε...

Έκανες θαυμάσια!!! Ωραιότατη θεραπευτική βολτιτσα στην λατρευτή μου θάλασσα μαζί με μια άλλη αγάπη μου την σκυλίτσα σου, τυχεροί κι οι δυο σας!! Έτσι είναι όπως τα γράφεις

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ότι θα κάνουν αυτό που θέλουν και έχουν συμφωνήσει το πιστεύω και εγώ,αλλά να τους μπούμε λίγο στο ρουθούνι,να μην καταθέσουμε ετσι εύκολα τα θέλω μας,μπορεί κάτι να κερδίσουμε!!!
Καλημέρα φιλενάδα,να είσαι καλά !!!

D.Angel είπε...

Αργυρώ μου, καλημέρα
και πάλι! Ελα να βλέπω
χαμόγελα!!! Δεν αντέχω άλλη θλίψη!
Φιλιά πολλά

Μαράκι καλημέρα!
Αλήθεια;;; Βρήκες γαμβρό;;;
Να, χαμογελάει κι αυτή τώρα!
χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λενάκι που
δεν ξέρω! Μακάρι να μπορούσα!
Καλημέρα και φιλιά πολλά

Evie μου καλημέρα!
Δεν ξέρω αν έχω δίκιο
ή άδικο. Φως στο τούνελ όμως
δεν υπάρχει και δεν
μπορώ άλλη κλάψα! Ολοι
είμαστε απελπισμένοι κι όλοι
στεναχωριόμαστε! Δεν αλλάζει τίποτα όμως! Φιλιά πολλάαααααα

Φούλη μου καλημέρα!
Δεν ξέρω αν θα κερδίσουμε τπτ
Οχι άλλους νεκρούς!Οχι άλλα σπασμένα μαγαζιά! Στο κάτω κάτω
αυτά που καταστρεφουμε κάθε τόσο
στο κέντρο, εμείς δεν θα τα πληρώσουμε;;; Δεν ξέρω!
Τι να πω...
Φιλιά πολλά

Blackangel είπε...

Καλημέρα και από μένα.

Λέμε ΟΧΙ στη μιζέρια και ΝΑΙ στον προβληματισμό. Γιατί μόνο αυτός θα μας βγάλει από τη μιζέρια. :-))

Τι ράτσα είναι η sheba?

Lilith είπε...

Όταν έπρεπε να τους σταματήσουν, τότε που ήταν ακόμα νωρίς, όχι μόνο δεν έκανε κανείς τίποτα, αλλά βοήθησαν κιόλας το "τέρας" να βγάλει κι' άλλα δολοφονικά κεφάλια!
Τώρα είναι λίγο αργά...
Δεν μπορεί βέβαια να μην υπάρχει λύση.
ΠΑΝΤΑ υπάρχει λύση!
Και λύση και τρόπος.
Πρέπει όμως να είναι Ο ΣΩΣΤΟΣ.
Και όπου και να κοιτάξω, δεν βλέπω κανέναν που να είναι ικανός να τον βρει.

Φιλιά πολλά Αγγελάκι μου !
Και στη Sheba βέβαια! ;)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αγγελικούλι κι εγώ τόσο καιρό ακολουθούσα τη τακτική του βουβού βάτραχου.Το να διαμαρτύρεσαι είναι επιτρεπτό και είναι χρέος του κάθε πολίτη.Το να χουλιγκανίζεις και να σκοτώνεις στο βωμό των δικαιωμάτων σου είναι απλώς ξευτιλιστικό-άδικο και τραγικό για σένα τον ίδιο και έπειτα για τους γύρω σου.Το χέρι που σκότωσε το λένε Υποκρισία.Αυτό που κουβαλάμε οι περισσότεροι μέσα μας,όταν από τη μία πατάμε επί πτωμάτων και από την άλλη βάζουμε τη μάσκα και ίσως αν ζοριστούμε,κυλήσει και κανένα δάκρυ θλίψης,έτσι για το θεαθήναι.
Δεν έχω ζοριστεί.Στάθηκα τυχερή και μου έχουν έρθει βολικά,αλλά ποτέ στη ζωή μου δεν εκμεταλεύτηκα-δεν συνωμότησα εναντίον άλλων και αν κάποτε συναντήσω δυσκολίες-που θα συναντήσω-το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω.
Φιλιά και κύριως μη χάνουμε τους εαυτούς μας.

Osiris! είπε...

Με τέτοιο "μούτρο" στα slides, δεν μπόρεσα να διαβάσω το κείμενο.
Λυπάμαι αλλά κλέβει την παράσταση το μοντέλο!
Χάχαχαχαααα :)

Δεν παίζεται λέμεεεε!!!

Δώσ' της please μια μεγάλη αγκαλιά από μένα. Είναι τυχερή που δεν την έχω κοντά. Θα την "τσαλάκωνα" από τα πολλά φιλιά και τις αγκαλιές και μετά θα είχε αυτή τη... γνωστή φάτσα απορίας του στυλ "τι έπαθε αυτός ο παλαβός τώρα;;;"

Μπούχαχαχαααα :)))

Αφιερωμένο!

http://www.youtube.com/watch?v=9WFw7rgPumY


Χώσταααααα Shebaaaaaaaaa!!!!

D.Angel είπε...

Blackangel καλησπέρα
Η Sheba είναι η πιο
όμορφη pit bullίτσα του κόσμου!
Ναι ναι ναι Σκυλί δολοφόνος :ρ
Δεν βλέπεις πως με τραβολογάει;
Χα χα χα χα χα
Οσο για τα υπόλοιπα....
Χμ

Οχι σε όλα που κουρέλια κάνουν
τα όνειρά μου!Τα χω γραμμένα
κι έχω φτιάξει τον κρυφό
έρωτά μου!

Φιλιά πολλάααααααααααα

Λιλιθάκι καλησπέρα!
Συμφωνώ απόλυτα!
Γι αυτό....
Τη Sheba και βόλτα γρήγοραααα
Χα χα χα χα χα
Σμουατς Λιλιθάκι

Dreameraki RESPECT
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Συνέχισε έτσι!

Osiri καλησπέρα
Είναι για φάγωμα σου λέω!!!
Χα χα χα χα χα
Απίστευτη μορφή!
Φιλιά πολλά κι από μας
Σμουατς από μένα
Αμα σε φιλήσει η Sheba
κάνεις μπάνιο! :) :) :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χμμμμμ.....σοφη μου Αγγέλα.....

D.Angel είπε...

Δεν ξέρω αν είναι σοφία ή απελπισία ή βλακεία βρε Ρίκη μου αλλά αυτό κάνω! Τι να σου πω; Χαμένα τα χω κι εγώ όπως όλοι! Φιλιά πολλάαααααα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

όσο και να διαμαρτύρονται τα μέτρα πέρασαν και είναι ανώφελο να καταστρέφουν αφού πληρώνονται απ΄τους φόρους και τους φόρους ποιοι τους πληρώνουν;!

είμαι περίεργη να δω αν ο τουρισμός μειωθεί και αν θα ρίξουν τις τιμές

D.Angel είπε...

Και λοιπόν καλησπέρα!
Μα ήτανε γνωστό από πριν ότι θα περάσουν! Τι να πω;
Περαστικά μας
Φιλιά πολλά

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Σε αισθάνομαι..:)

D.Angel είπε...

Φιλιά πολλά

Miss Pink είπε...

συμφωνώ!
και το κακό είναι πως τις χρησιμοποιούν τις πορείες και τις διαμαρτυρίες των ανθρώπων όπως τους βολεύει..
πρέπει να βρούμε κάτι άλλο να ξαφνιαστούν..

D.Angel είπε...

Φαντασία!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!