12.4.10

Κακοποίηση Pit bull

-Καλημέρα Sheba!-Γκρρρρ, τι θέλεις πάλι;

-Ωρα να σηκωθείς απ το κρεβάτι μου!

-Ασε με να χουζουρέψω λίγο! Το πολύ πολύ να σου φάω την
κουβέρτα!-Ναι ξέρω... τη βλέπω!Γύρνα απ την άλλη μέχρι να ντυθώ!

-Σιγά το θέαμα! :ρ

-Ετοιμη! Ελα να δώσει φιλάκι η μαμά, και να φύγει!

-Αμάν πια, κανείς δεν ησυχάζει σ αυτό το σπίτι...-Σουτ είπα! Ακου τι παθαίνουν ορισμένα άτυχα σκυλάκια
από ανθρώπους τέρατα:

Αθήνα 10 Απριλίου 2010 Ένα απίστευτο τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στο Καβούρι Βουλιαγμένης, με μια αδέσποτη σκυλίτσα ράτσας Pit Bull που βρέθηκε καμένη σε παραλία της περιοχής, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα». Το ζώο έφερε βαρύτατα εγκαύματα στο στόμα, στα μπροστινά πόδια και στην κοιλιά. (Πιθανόν να τη λούσανε με βενζίνη και να την κάψανε ζωντανή.) Τη σκυλίτσα τη βρήκε ένας φιλόζωος, ο οποίος πηγαίνει καθημερινά τα σκυλιά του βόλτα στην παραλία και έπαιζαν μαζί της!
Εφημερίδα Τα Νέα

-Μανούλα μου φοβάμαιιιιι
Υπόσχομαι πως δεν θα ξαναφάω την κουβέρτα σου! Φιλάκι;;;

Δεν ξέρετε πόσο στεναχωριέμαι με όλα αυτά, κι αισθάνομαι υπεύθυνη που δεν την πρόλαβα! Αυτή την εβδομάδα δεν πήγα στη Βουλιαγμένη για να ταίσω τα σκυλάκια! Ισως αν πήγαινα να την συναντούσα και να γλίτωνε! -Παρεμπιπτόντως, τη Μεγάλη Πέμπτη που πήγα τελευταία φορά δεν τα είδα! - Απ τη φωτό φαίνεται πως η άτυχη Pit bullίτσα είχε κομμένα αυτιά! Συνεπώς κάποιος την είχε και την παράτησε εκεί! Κρίμα...

Πρόταση:
Οσοι θέλετε και έχετε τη διάθεση, ψάξτε να βρείτε την ταινία HACHIKO - A dog story με τον R.Gere. Πρόκειται για αληθινή ιστορία. Περισσότερα εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=-KqIzH5Kq8k&feature=related

Y.γ 1 Σήμερα ξαναπήγα στον Λαιμό της Βουλιαγμένης και τα 2 αδέσποτα που ταίζω δεν ήταν εκεί! Αν κάποιος τα μάζεψε,
παρακαλώ να με ενημερώσει.


Υ.γ 2 Dreameraki μου, ρύθμισε τα σχόλια σου, γιατί δεν μπορώ να σου γράψω!

22 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλά είσαι σοβαρή απειλείς τη Sheba με τέτοια δημοσιεύματα....?
Πρόσεξε γιατί αν επαναληφθεί θα σε καταγγείλω στο "Χαμόγελο του Σκυλιού" και θα σου αφαιρέσουν την επιμέλεια...

Φιλιά για καλή εβδομάδα...

ELENI είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ...ΘΥΜΩΝΩ!!!!!!!!!!
ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝ ΠΟΤΕ ΠΕΤΥΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΤΗΝΗ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ....ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΗ ....ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ!!
ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ...ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ .....SORRY ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ...ΘΗΡΙΟ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αν γινοταν λεει να τους πιασω στα χερια μου, ουτε κι εγω ξερω τις θα τους εκανα


Και ετσι που βλέπω τα δικά μας να ραινουν πάνω στα κρεββάτια, νιώθω τύψεις, αλλά πόσα μπορω να πάρω ρε γμτ

Kristine Swan είπε...

Άνθρωποι χωρίς έλεος με του κόσμου τα ψυχολογικά προβλήματα που αντί να μπουν σε κανένα ψυχιατρείο βασανίζουν και σκοτώνουν καημένα σκυλάκια για να ικανοποιήσουν το εγώ τους και να νιώθουν ότι έχουν εξουσία! Άνθρωποι Αρρωστημένοι!!!! :@
Μια φορά έχασα το σκυλάκι μου και κόντεψα να τρελαθώ, αυτοί που βρίσκουν τόσο θράσος και κάνουν τέτοιες πράξεις; :(

Υ.Γ. Καλή εβδομάδα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αγγελιω, μου λες σε παρακαλω παιδακι μου που παρηγγειλες το βιβλιο;

Lilith είπε...

Όταν διάβασα τον τίτλο του ποστ σου, δαγκώθηκα...
Είπα... "όχι πάλι θεέ μου! τι να' γινε πάλι!".
Μετά άρχισα να διαβάζω και χαμογέλασα. Λέω... "μου την έσκασες Αγγελάκι! ΑΥΤΗ ήταν η κακοποίηση; το φιλάκι της Sheba;".
Συνεχίζοντας όμως την ανάγνωση, μου' φυγε το χαμόγελο πάλι.
Μιλάμε για το σκυλάκι που πήγαινες και τάιζες ή για άλλο;
Δεν έχει βέβαια σημασία...
Όποιο και να ήταν...
Εγώ ξέρεις ποιο τίτλο περιμένω πώς και πώς να δω σε εφημερίδα;

ΤΟΝ ΣΑΠΙΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΕΠ' ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΣΚΥΛΑΚΙ.

Αυτό περιμένω να δω!
Όσο για το ότι νιώθεις υπεύθυνη...
Αν είναι δυνατόν βρε Αγγελάκι μου!
Έχεις κάνει και συνεχίζεις να κάνεις τόσα για τα ζωάκια!
Δεν μπορείς, καλή μου, να προλάβεις όλες τις μαύρες ψυχές που κυκλοφορούν γύρω μας.

Φιλιά πολλά!

Miss Pink είπε...

και μετά αν σε πούν ζώο το παίρνεις για βρισιά..
άραγε τι είναι χειρότερο
το ζώο ή το άνθρωπος... :(

zoyzoy είπε...

Αγγελα δεν μπορώ να δώ ταινία με τέτοιο περιεχόμενο.Δεν αντέχω να βλέπω τόσο απάνθρωπα άτομα να βασανίζουν τα ζώα!

Φιλάκι και απο μένα στην πανέμορφη
Sheba!

ΦΟΥΛΗ είπε...

μια από τα ίδια πάλι αι στο διάτανο τα κωλόπαιδα !!! τυχερή Sheba!!
Φιλιά σε όλους..

Savvina είπε...

Φιλενάδα
μπορεί να μην έχω σκύλο ή γάτα στο σπίτι μου, αλλά όταν βλέπω να κακοποιούν με αυτόν τον τρόπο τα ζώα εξοργίζομαι.
Τι έφταιξε αυτή η ψυχή για να περάσει αυτό το βασανιστήριο?
Ποιό διεστραμμένο μυαλό έκανε αυτό το έγκλημα?
Άμα πάθαινε το ίδιο θα του άρεσε???
Και όσο για την ταινία, είπα στον τρελό να την βρεί και να την κατεβάσει για να την δούμε.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε και σήμερα! Δεν ήθελα να σας στεναχωρήσω, αλλά δεν γινόταν να μην αναφερθώ στο γεγονός!Φιλιά πολλά σε όλους!

Ρίκη μου, θα μου το φέρει ένας πελάτης μου, στο μαγαζί! Δεν ξέρω περισσότερα, μόνο πως έχει βιβλιοπωλείο στο κέντρο! Αν τυχόν και δεν το βρει θα σε ενημερώσω. Φιλιά

Λιλιθάκι μου πρόκειται για άλλο σκυλάκι!εκείνο που φωτογράφισα δεν ήταν Pit bull βρε! Αλλά με αφορμή το γεγονός αυτό, πήγα σήμερα να δω αν θα το βρω και δεν ήταν εκεί!
Αυτό με κάνει και ανησυχώ! Θα σας ενημερώσω αν το βρω! Κι εγώ θα το ευχαριστιόμουν αν έβλεπα κάποιο τέτοιο άρθρο στα νέα αλλά που...
Φιλιά πολλά Λιλιθάκι μου

Ζουζού μου δεν πρόκειται για τέτοια ταινία! Απλά δείχνει την αληθινή ιστορία ενός πιστού φίλου!
Φιλιά πολλά

Σαββινάκι δες την και μου λες!

Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τα σχόλια.Πιστεύω πως όλοι αισθανόμαστε το ίδιο και δεν χρειάζεται να πω περισσότερα στα σχόλιά σας! Φιλιά πολλά σε όλους και καλό βράδυ

Lilith είπε...

Μα το θυμόμουνα ότι δεν ήταν Pit bull, αλλά δεν κατάλαβα και είπα να σιγουρευτώ...
Μακάρι να το βρεις!
Ίσως και να το πήρε κάποιος άνθρωπος στο σπίτι του και να είναι καλά...
Αποκλείεται;

Φιλιά Αγγελάκι μου!

apinkdreamer είπε...

εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που γραφεις! προσφατα εγινε παρομοιο περιστατικο κι εδω στη ροδο! ευτυχως τελικα ο δραστης τιμωρηθηκε!
σ'ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο μπλογκ μου κι ακομη πιο πολυ για τα ομορφα σου λογια!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γιατί γιατί γιατί να συμβαίνουν αυτά;;Κατανοώ πως δεν γίνεται να αγαπούν όλοι τα ζώα,αλλά ποιός μπορεί να κάνει τέτοιες πράξεις και γιατί;Τι ζώα είναι αυτά ρε πούστη μου;;Τρελαίνομαι!Ικανοί για όλα,αδίστακτοι!Έτοιμο το υστερόγραφο!Πάλι γκάφα έκανα με τις ρυθμίσεις,δεν είναι να ψάχνω τελικά εγώ!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου δεν αποκλείεται!
Αλλά ήταν δύο τα σκυλάκια!Πήρε και τα δύο;Εγώ κανένα δεν βρήκα!Γάτες όμως κυκλοφορούν στην περιοχή κι αυτό είναι αισιοδοξο!Τουλάχιστον δεν ρίξανε φόλες! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Pink Dreamer ναι το διάβασα!
Να σαι καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς! Ευχαριστώ πολύ που πέρασες.Φιλιά πολλά

Dreameraki μου έλεος!
Θα περάσω αργότερα!
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Να μη φοβάσαι καλή μου.
Η μαμά σου θα σε αγαπάει πάντα.

Μη στεναχωριέσαι καλή μου. Έτσι είναι ο κόσμος. Το ίδιο σκληρός για ζωάκια και ανθρώπους...

Να!

http://www.youtube.com/watch?v=CQzUsTFqtW0

...σου έφερα τον φιλαράκο σου για να παίξετε.

Φιλιά πολλά από μένα.

Φιλιά και σε σένα Angel

Cya

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ κύριε Osiri
Αυτό από μένα και τη μαμά μου:
http://www.livingood.org/blog/wp-content/uploads/2009/01/dog_kiss.jpg

Σλουρπ

Χα χα χα χα

Φιλιά πολλά Osiri
Σμουατς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Νομίζω είναι λογικό
στην εποχή που ζούμε
αυτά κι αλλα χειρότερα
καθημερνά θωρρούμε.

Χάθηκε το φιλότιμο
χάθηκ΄ η ανθρωπιά μας
χάνεται η ευγένεια
και τα αισθήματα μας.

Ολα ισοπεδώνονται
κι αν δεν αντισταθούμε
άγρια ζώα σύντομα
σε ζούγκλα θα γενούμε(γίνουμε)

matriga είπε...

Αγγελική μου,
Λυπάμαι για αυτή την κατάσταση με τα άρρωστα άτομα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας, αλλά χαίρομαι απίστευτα που υπάρχουν και 'Ανθρωποι όπως εσύ δίπλα μας και αγαπούν τα ζώα και νοιάζονται!

Φιλιά πολλά και είμαι σίγουρη ότι η Sheba είναι σαν πριγκιπέσσα δίπλα σου ;)

Πολλά φιλιά!

http://www.youtube.com/watch?v=RIAUcteP6hU&feature=related

D.Angel είπε...

Φάνη μου καλησπέρα!
Εχουμε γίνει ήδη!
Δυστυχώς!
Φιλιά πολλά σύντεκνε
Να σαι καλά

Μαράκι μου κι εγώ λυπάμαι
και δεν βλέπω φως! Η Sheba
περνάει ζωή παραδεισένια!
Ευχαριστώ πολύ για το βίντεο
Μου άρεσε πολύ!
Φιλιά φιλενάδα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Καταρχήν η Sheba είναι απλά θεά!!!!
τα αδέσποτα που τάιζες ελπίζω να τα μάζεψε κανένας και να μη τα δηλητηρίασαν όπως κάνουν συνήθως....δυστυχώς τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται :((((

να μου φιλήσεις την κούκλα

καλημερούδια

D.Angel είπε...

Φιλιά πολλά και σ εσένα γλυκιά μου!
Ευχαριστούμε πολύ κι εγώ αλλά και η Sheba.Να σαι καλά!