8.4.10

Goοdmorning

Vietnam.... Αντε να ετοιμαζόμαστε για την Πρωτομαγιά σιγά σιγά!

-Καλημέρα.

-Καλημέρα απάντησε ο φύλακας.

-Πως λέγεται αυτό το όμορφο μέρος;

-Αυτός είναι ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!

-Τι καλά που φτάσαμε στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ γιατί διψάμε!

-Μπορείτε Κύριε να μπείτε και να πιείτε όσο νερό θέλετε, και ο φύλακας του έδειξε την πηγή.

-Και το άλογο και ο σκύλος μου διψούν επίσης.

-Λυπάμαι πολύ, είπε ο φύλακας αλλά εδώ απαγορεύεται η είσοδος στα ζώα.

Ο άντρας αρνήθηκε με μεγάλη δυσκολία, μιας και διψούσε πολύ, αλλά δεν ήθελε να πιει μόνο αυτός. Ευχαρίστησε τον φύλακα και συνέχισε την πορεία του.Αφού περπάτησαν για αρκετή ώρα στην ανηφοριά, εξαντλημένοι πλέον και οι τρείς έφτασαν σε ένα άλλο μέρος, η είσοδος του οποίου ξεχώριζε από μια παλιά πόρτα που οδηγούσε σε έναν χωματόδρομο περικυκλωμένο από δέντρα.Στη σκιά καθόταν ένας άντρας κι είχε το κεφάλι του σκεπασμένο με ένα καπέλο. Μάλλον κοιμόταν.

-Καλημέρα είπε ο διαβάτης.

-Ο άντρας έγνεψε σε απάντηση με το κεφάλι του.

-Διψάμε πολύ το άλογό μου , ο σκύλος μου κι εγώ.

-Υπάρχει μια πηγή ανάμεσα σε εκείνα τα βράχια, είπε ο άντρας δείχνοντας το μέρος. Μπορείτε να πιείτε όσο νερό θέλετε.


Ο άνθρωπος , το άλογο και ο σκύλος πήγαν στη πηγή και κατεύνασαν τη δίψα τους.Ο διαβάτης γύρισε πίσω να ευχαριστήσει τον άνδρα.

-Μπορείτε να ξανάρθετε όποτε θέλετε, απάντησε εκείνος.

-Επί τη ευκαιρία, πως ονομάζεται αυτό το μέρος; ρώτησε ο διαβάτης.

-ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!

-Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ; Μα ο φύλακας της μαρμάρινης εισόδου μου είπε οτι εκεί ήταν ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ.

-Εκείνο δεν ήταν ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ. Ήταν η ΚΟΛΑΣΗ, απάντησε ο φύλακας.

Ο διαβάτης έμεινε σαστισμένος.

-Θα έπρεπε να τους απαγορεύσετε να χρησιμοποιούν το όνομα σας. Αυτή η λάθος πληροφορία μπορεί να προκαλέσει μεγάλο μπέρδεμα, είπε ο διαβάτης.

-Σε καμιά περίπτωση! αντέτεινε ο άνδρας! Στην πραγματικότητα μας κάνουν μεγάλη χάρη, διότi εκεί παραμένουν όλοι όσοι είναι ικανοί να εγκαταλείψουν τους καλύτερους τους φίλους!

PAULO COELHO

19 σχόλια:

ELENI είπε...

GOOD MORNING ...ANGEL!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ καλή η ιστορία σου φιλενάδα!!
Καλημέρα

Roadartist είπε...

Η ιστορία όμορφη.. Πρωτομαγιά;;; Πως περνάει έτσι ο καιρός;;;; ..ουφ..

matriga είπε...

Καλημέρα φιλενάδα.
Πόσο μου αρέσει ο Κοέλιο!
Πολύ καλή ιδέα είχες να βάλεις
αυτή την ιστορία :)

Πολλά φιλιά!!

Lilith είπε...

Σωστός ο Coelho.
Καρφίτσα δε θα πέφτει πάντως στον... ψευτοπαράδεισο!
Χαχαχαχααα :)))

Καλημέρα Αγγελάκι μου!

επί λέξει είπε...

Τελικά πόσο διαπλεκόμενα μπορεί να είναι η αλήθεια και το ψέμα, η γαλήνη με την εκκωφαντική άρνησή της, το παρ΄ολίγον με το εντελώς, το εδώ με το εκεί; Μάλλον η τρέλα που κουβαλάς, γλυκιά μου φιλενάδα,δίνει τις καλύτερες απαντήσεις. Και σε ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας!!!!!!!!

Savvina είπε...

Καλημέρα φιλενάδα.
Πολύ ωραία η ιστορία που μας έβαλες, μας αφήνει ωραία μηνύματα.
Εγώ θα διάλεγα την δεύτερη πηγή, γιατί ακόμη και στον Παράδεισο θα θέλω δίπλα μου τους καλύτερους μου φίλους.
Γιατί ακόμη και εκεί μπορεί να τους έχω ανάγκη κάποια στιγμή.
Πλησιάζει Πρωτομαγιά, πω πω πω πώς περνάει ο καιρός...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά δεν έχω πεί ακόμη λόγω πολύ φόρτου εργασίας αυτές τις ημέρες.
Καλή σου μέρα.
Πολλά φιλιά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βαρεθηκα τις γιορτες φετος
Η μια πισω απο την αλλη
πφφφφ

Osiris! είπε...

Ώχ!

Κατάλαβα για ποιον χτυπάει η καμπάνα...

Ε... εντάξει βρε Αγγελάκι.... χάθηκα λίγο τελευταία, αλλά δεν ήταν ανάγκη να μου ξηγηθείς και έτσι!!!

Τς τς τς!!!

Μισό να σου χαρίσω κάτι, μήπως και ηρεμήσουν λίγο τα ...πνεύματα...

http://www.youtube.com/watch?v=bxINZK_MXE4

Την κοπέλα στο clip, την είδα να πίνει νερό και να δίνει και στο γατάκι της.
Πολύ καλή ψυχή! :)))

Και... επειδή μας έφερες ένα τόσο όμορφο κείμενο, αυτό, για σένα... ;)

:)))

Φιλιάαααα

D.Angel είπε...

Καλησπέρα Ελένη!

Καλησπέρα Φούλη μου, φιλιά πολλά

Roadartist μου είδες;Πέφτει και Σάββατο!Φιλιά πολλά

Μαράκι καλησπέρα!Ναι,
κι εγώ έτσι νομίζω!
Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα

Λιλιθάκι μου είδες συνωστισμός;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Επί λέξει μου αν και το μόνο που κατάλαβα είναι ότι κουβαλώ μια α τρέλα σ ευχαριστώ πολύ! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!

Σαββινάκι μου καλησπέρα
Ολα καλά αλλά στο τέλος μου το χάλασες! Αυτό το ακόμη και εκεί μπορεί να τους έχω ανάγκη κάποια στιγμή τί το θελες;;;Εεεε;;;;
Τη Sheba την θέλω παντού γιατί είμαι άρρωστη μαζι της και δεν μπορώ χωρίς αυτήν, όχι γιατί την έχω ανάγκη! Ελπίζω να ξεκουραστείς τώρα που πέρασαν οι γιορτές ε;
Χρόνια πολλά,Φιλιά στα μούτρα σας και καλό σου απόγευμα φιλενάδα :)

Ρίκη μου απόλαυσε το για όσο κρατήσει!Φιλιά πολλά

Πειρατή όχι βρε!
Χα χα χα χα
Ομορφο το τραγουδάκι
Ηρέμησα τώρα!
Ο παράδεισος μπορεί να περιμένει!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΛΕΩΝ είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌΟΟΟΟΟΟΟΟ!
Μπράβο Αγγελική που το μοιράστηκες μαζί μας!
Φιλιάαααααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εχουμε γίνει Αφιλοι,
στον κόσμο τον δικό μας
κοιτάζουμε , μου φαίνεται,
μόνο τον εαυτό μας.

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου καλημέρα
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε
Φιλιά

Φάνη μου, εδω και χρόνια
Κατάντια! Φιλιά πολλά
Καλημέρααααα

katerina είπε...

Αγγελική μου καλημέρα και χρόνια πολλά,όμορφο το κείμενό σου..

Iανος είπε...

Σωστος ο Παολο!!! ;)
Και οπως λενε και οι αγαπημενες μου Τρυπες Ω ειναι ωραια στον Παραδεισο!!!! Πολλα φιλια!!!

D.Angel είπε...

Κατερινιώ μου Χρόνια πολλα
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά

Ιανέ μου βρήκες κι εσύ μια φυλακή για την καρδιά σου;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Υπέροχος ο Coelho!

Δεν σε πιστεύω μετράς τις μέρες για κοπάνα πάλι?
Σάββατο πέφτει η 1Μαγιά οπότε τζάμπα τα σχέδια:))

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μου τη δίνει ο Κοέλιο γιατί λέει αλήθειες!
Καλώς σας βρήκα βρέ!!

D.Angel είπε...

Ζουζου μου καλησπέρα
Στη δική μου δουλειά και το Σάββατο super είναι!Ασε που έχω έτοιμο και τον προορισμό!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

Ναντιάκι μου καλωσόρισες!
Νομίζω πως δεν είσαι η μόνη!
lol Φιλιά πολλά κοριτσάκι