6.4.10

Πάσχα στο χωριό



Ε, ναι...
Οπως το μεγαλύτερο ποσοστό των Αθηναίων, έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε Πάσχα στο χωριό! Φορτώσαμε λοιπόν παιδιά/σκυλιά στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για Πελοπόννησο αυτή τη φορά! Ο σύζυγος μες στην καλή χαρά, που πάει στα πάτρια, εγώ στον κόσμο μου, όπως πάντα που πάω εκδρομή, η μικρή μες στη γκρίνια γιατί ζαλίζεται στις στροφές και η Sheba εκστασιασμένη που βλέπει λιβάδια και ζωάκια να τρέχουν! Δεν έχω να σας πω νέα, μιας και δεν έκανα τπτ ιδιαίτερο! Το Σάββατο δεν πήγα στην Ανάσταση, αλλά όπως κάθε χρόνο, σχολίασα όλους τους υπόλοιπους που πήγαν! Ειδικά τα μαλλιά των γυναικών, που απ την πολλή λακ στο μαλλί, ήταν έτοιμες για ανάφλεξη έτσι και πλησίαζαν κερί, ήταν κορυφαίο! Η Κυριακή, ήταν η μέρα της κραιπάλης πάλι. Επρεπε να γυρίσω στην Αθήνα με τα πόδια, για να χωνέψω όλο αυτό το φαγητό που σαβούριασα προχτές! Δευτέρα η μέρα της επιστροφής. Κλασσικά εικονογραφημένα με κίνηση στα διόδια και μπινελίκια στην κακιά σκάλα! Πάει, πέρασε κι αυτόοοο.... Αντε βρε και του χρόνου

24 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Και του χρόνου!!!
Εμείς τα κλασικά η μια στην Αθήνα λόγο δουλειάς, ήρθε χθές, και η άλλη να δουλεύει από το πρωί μέχρι κλείσιμο!!! βούλιαξε πάλι το νησί από τον κόσμο!! φυσικά γι να μην είμαστε μόνοι πήγαμε στο μαγαζί που δούλευε η μικρή και την είδαμε κιόλας..
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.....
Φιλιά πολλά σε όλους...

Roadartist είπε...

...Και του χρόνου με υγεία! :)
Χρόνια πολλάααααα :)

Lilith είπε...

Και του χρόνου... και του χρόνου!!!
θα έχουμε χωνέψει μέχρι του χρόνου, έτσι δεν είναι; :)))
Σαν τη μέρα της Μαρμότας έχει καταντήσει η ζωή μας...

Φιλιάαααα!!!

ΥΓ: Η Sheeba... όλα τα λεφτά!
Αυτό θα πει χαρούμενη φατσούλα! :)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χρόνια πολλά!
Και του χρόνου με υγεία όλοι!!!!
Και με καλές αποδράσεις!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Και του χρόνου!
αν και για μένα ήταν οι 5 πιο βαρετές μέρς του χρόνου ως τώρα!:P
Φιλιά!

monahikoslikos είπε...

Και του χρόνου και του χρόνου.... βάζω στοίχημα, πάλι θα αναστηθεί.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μη θαρρεις, ολοι μια απο τα ιδια
Εμενα με σαβουρωσανε και με πηγαν σε ενα χωριο, στους Κουναβους αν εχεις ακουστα και πηγα η καλη σου σιναμενη λυγαμενη με κοντομανικο πουκαμισο και δε σου λεω τιποτα
Παγωσε το κοκκαλο μου κι αν δεν μου εδιναν ενα αντιαναιμικο μπουφαν να φορεσω δεν θα την εβγαζα καθαρη
Αρνι δεν εφαγα εγω αλλα δεν αφησα καλιτσουνι για καλιτσουνι αφαγωτο
Μακια


ΥΓ Εχεις παιδια και συζυγο Αγγελινι μου, δεν το ηξερα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακι
και του χρονου και χρονια πολλα
και απο εδω

ζηλεψα..τα καλτσουνια που εφαγε η Ρικη..:(..

μακιαααα!!

Vassilis Online είπε...

είδαν καλά τα μάτια μου στις φωτογραφίες; Eτουφέκισες ορέ Angel? :):)

ikor είπε...

Αντικρυστό θύμισε η διάταξη με τα αρνιά! Πώς φαίνεται η επιρροή σου συντέκνισσα!!

Χρόνια πολλά!

Iανος είπε...

Χριστος Ανεστη!!! Χρονια πολλα και καλα!!! και του χρονου !!! :))

Ευρύνοος είπε...

Πέσανε και ντουφεκιές είδα!

άντε και του χρόνου βρέ :)

τώρα πάμε για δίαιτες..
χαχαχα

καλό βράδυ :)

Osiris! είπε...

Η ουσία είναι μία
κι' όλα τα καλά αρνιά,
πάνε γωνία:

...ό,τι και να κάνεις, όπως και να το πεις, όπως και να το φέρεις άλλο Κρήτη και άλλο Πελοπόνησσος.

Δεν λέω... μπορεί, κατά κάποιον τρόπο, να είναι ένα μεγάλο νησί και αυτό, αλλά...

Βέβαια... υπάρχουν και πολύ χειρότερα από αυτό, όπως το να τρως την ημέρα της Λαμπρής, Quarter Pounder with Cheese!

Μπούχαχαχααα :)

Αυτό για αποτοξίνωση:

http://www.youtube.com/watch?v=JaFSLX9lhiA


και αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=ZP9StnsGtug&feature=related

...για τοξίνωση :)))

Η Sheba πέρασε πιο καλά απ' όλους τελικά. Όχι θα κάτσει να σκάσει... ;)

Χρόνια πολλά, πολλά φιλιά και με το καλό μια Κρήτη να στανιάρουμε.

Cya

D.Angel είπε...

Φούλη μου, άντε και του χρόνου να στε όλοι μαζί!Φιλιά πολλά

Roadartist μου, να σαι καλά
Επίσης.Φιλιά πολλά

Lilith όχι κι έτσι! Λες να περιμένω μέχρι του χρόνου;Χα χα χα χα
Happy dog η Sheba! Φιλιά πολλά

Σάτυρε σ ευχαριστώ πολύ!
Τα φιλιά μου

Gi Gaga περαστικά!Χα χα χα
Οχι εγώ καλά πέρασα!Ευτυχώς ήταν μόνο 2 μέρες και γύρισα πίσω σύντομα!Χα χα χα χα Φιλιά αγάπη

Λύκε μου λες; Χα χα χα
Εμείς να δούμε πότε!Και μη μου αναφέρεις πάλι την άνοιξη!Χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Ρίκη μου έχω κι απ αυτά!Χα χα χα
Ευτυχώς εμείς είχαμε καλό καιρό και δεν μαζεύτηκα από την εξοχή!
Φιλιά πολλά συντέκνισσα!Μμμμμ
όμορφα τα καλιτσούνια!

Καλυψώ μου κι εγώ!
Και του χρόνου κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου 8 μπαλωθιές μονάχα, έτσι για ν ανάψουν τα αίματα!
Επανάσταση βρε!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ikor δεν ήταν δικά μου!Χα χα χα
Ξένα αρνιά εφωτογράφιζα!Αλλά το πρόσεξα κι εγώ! Φιλιά πολλά

Ιανέ μου να σαι καλά κι εσύ!
Φιλιά πολλά

Τρελέ είδες; Το ξεκαπνίσαμε!
Πέρασες καλα;;;Φιλιά πολλά
στα μούτρα σας

Πειρατή ναι..η Κρήτη είναι Κρήτη και δεν μοιάζει με κανένα αλλο μέρος αλλά λίγο το αρνί, λίγο οι μπύρες, λίγο οι μπαλωθιές, λίγο τα άλογα...μια χαρά ήτανε για διήμερο!
Η Κρήτη δεν είναι μόνο για τόσο!
Φιλιά πολλάαααα
Πάω να δω τα βιντεάκια!

korallenia είπε...

Αγγελάκι μου καλημέρα!
Με έπνιξες με το κείμενο σου πρωί πρωί
Χαχαχαχαχα
Μια από τα ίδια όλοι μας τελικά!
Να έχεις μια όμορφη μέρα σου εύχομαι και καλό περπάτημα για χώνεψη!

Πολλά φιλιά!

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!!!

ΥΓ: μίλησε κανείς για σαβούριασμα;:))

D.Angel είπε...

Κοραλλένια
δεν τρώμε και δεν πίνουμε
όταν ερχόμαστε εδώ μέσα!
θα το γράψω στην είσοδο!
Οχι τπτ άλλο μα φιλί της ζωής
εδώ δεν παίζει! lol
Καλό σου απόγευμα και ευχαριστώ πολύ
για τις ευχές. Φιλιάαααααααααα

Μια φορά κι έναν τρελό
άστα να πάνε! Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα
γλυκιά μου!

Dreameraki μου
όπως όλοι! Ελπίζω του χρόνου
κι εσύ να περάσεις καλύτερα!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Την έκανες τελικά την επανάστασή σου ρε κουζουλό με τις μπαλωθιές.. ά και μη ξεχάσεις μόλις αρχίσεις να βελάζεις κόψε τα χόρτα ε;
Άντε και του χρόνου στο νησί

matriga είπε...

Αγγελική μου,
Ήρθα να σου χαρίσω ένα αγαπημένο τραγούδι μου και τα φιλιά μου!

http://www.youtube.com/watch?v=XaOMwwhwGp8&feature=related

D.Angel είπε...

Tεμαχιστή μου για ποιό κουζουλό λες;;;;Χα χα χα χα
Την έκανα αλλά το χέρι μου ακόμα πονάει γμτ... Μέχρι του χρόνουυυυ
έχουμε καιρό!Θα δούμε!Για την ώρα φιλιά πολλά Τεμαχιστή μου, να σαι καλά!

Μαράκι μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Πάω να τ ακούσω!
Φιλιά, καλημέρες

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Εγώ δούλευα μέχρι παρασκευή βράδυ αργά στις 10.Σαββατο και Κυριακή δεν σταμάτησε να βροχάει....τη Δευτέρα βγήκε ήλιος και πήγαμε μια βόλτα....άντε και του χρόνου :))))

καλημερούδια
χχχ

Η τρελή είπε...

Άντε και του χρόνου καλή μου!
Πέρασες όμορφα, αυτό έχει σημασία! όσο για το πολύ φαΐ....θεώρησέ το ως παράπλευρη απώλεια...!
Φιλιάααααα

D.Angel είπε...

Κι εγώ Σάββατο μετά τη δουλειά έφυγα!
Κατά τις 4 για την ακρίβεια αλλά ευτυχώς είχε καλό καιρό!
Καλημέραααα
Φιλιά πολλάαααα

D.Angel είπε...

Τρελή μου καλημέρα
Εχω πολλές παράπλευρες απώλειες τελευταία!Μόνο τα κιλά παραμένουν σταθερά!Χα χα χα χα χα καλημέρααα
Φιλιά πολλά