9.4.10

Angry Angel

Το χω ξαναπεί αλλά ίσως να μην το είδατε, οπότε ενημερώνω πάλι μπας και με πάρει κανείς στα σοβαρά εδώ μέσα :ρ Ο πίνακας ελέγχου, δεν με ενημερώνει για τις νέες αναρτήσεις σας, -εδώ και πολύ καιρό- κι έτσι δεν παίρνω χαμπάρι τι γίνεται και χάνω επεισόδια! Ερχομαι στα σπίτια σας ψάχνοντας σχόλια και αποθηκευμένα blogs στους σελιδοδείκτες με αποτέλεσμα να ξεχνάω μερικούς και να τσατίζομαι! Αυτά! Το είπα και καθάρισα!

Για να μην κλείσω την ανάρτηση έτσι και πείτε ότι σας ξεπέταξα, έχω θέμα το οποίο λόγω Πάσχα το καθυστέρησα!

I HAVE A DREAM


Ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ γεννήθηκε το 1929 στην Ατλάντα
της Γεωργίας. Σπούδασε θεολογία στο Κολλέγιο του
Μόρχαουζ και στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης. Γιος
πάστορα, χειροτονήθηκε κι ο ίδιος πάστορας στο
Μοντγκόμερυ της Αλαμπάμα. Ηγήθηκε του Χριστιανικού
κινήματος των μαύρων εναντίων των φυλετικών
διακρίσεων με εθνικής εμβέλειας καθιστικές διαδηλώσεις,
κατά το πρότυπο της μη βίας του Γκάντι. Ο αγώνας του
αυτός πολλές φορές είχε ως κατάληξη τη φυλακή.
Αγωνίστηκε ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ.
Το 1964 του απενεμήθη το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης.
Δολοφονήθηκε στις 4-4-1968 στο Μέμφις του Τενεσσή.

«Σχεδόν πάντοτε η μειονότητα των δημιουργικών,
αφοσιωμένων ανθρώπων έκανε τον κόσμο καλύτερο»

Καλό Σ/Κ

17 σχόλια:

matriga είπε...

Aγγελική μου, μην σκας για την ενημέρωση. Είμαστε τόσοι πολλοί που έτσι και αλλιώς δεν μας προλαβαίνεις και να ενημερώνεσαι ;)
Αυτό που μετράει είναι ότι είσαι το Αγγελάκι μας και δεν νομίζω πως νοιάζεται κανείς, αν θα αφήσεις σχόλιο σε αναρτήσεις. Άλλωστε εσύ είσαι πιο τακτική επισκέπτρια από πολλούς που φίλους...

Υπέροχη η επιλογή σου για τον Luther King! Συγχαρητήρια που έκανε αφιέρωσε σ' ένα είδωλο που ενοχλούσε, γιατί είχε όραμα...

Πολλά πολλά φιλιά

ΛΕΩΝ είπε...

Angry Angel???.......χαχαχαχα!

Πάντα γλυκιά μου οι λίγοι κάνουν την διαφορά.....!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

μπραβο Αγγελακι
για την αναρτηση σου!!!!!!!

μερικοι ανθρωποι τοσο φωτεινοι και χαρισματικοι οσο ο Κινγκ δεν πρεπει να ξεχνιουνται..

οσο για τις αναρτησεις..μη σκας..:)


φιλια γλυκα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σε συγχωράω!!!
Καλή μου φιλενάδα με τα ενημερωτικά σου post!!!όσοι μπαίνουν στο ρουθούνι (τους) απλά τους φυσάνε και πέφτουν!!
Φιλιά πολλά...

Lilith είπε...

Σύμπτωση, αυτές τις μέρες διαβάζω ένα βιβλίο για την Αμερικανική ιστορία.
Οι άποικοι δημιούργησαν ένα ολόκληρο έθνος πατώντας πάνω στο πτώμα αλλά και πάνω στο Πνεύμα των ιθαγενών Ινδιάνων.
Και αργότερα, ο Νότος πλημμύρισε στο δολλάριο έχοντας τους σκλάβους να δουλεύουν στις βαμβακοφυτείες.
Η Αμερική είναι μια χώρα που έχει προσφέρει στον κόσμο και καλά και κακά σε αναλογία (κατά τη γνώμη μου) 50-50.
Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, είχε ένα όνειρο. Την παντελή εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων.
Αμήν, θα πω εγώ.
Έχουμε όμως αρκετό δρόμο μπροστά μας.

Καλό σ/κ Αγγελάκι μου!
Σμουάτς στα μούτρα σου! ;)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α ρε Αγγελινη μου, ψυχουλα μου, για μια ακομα φορα με επιβεβαιωνεις για την συνεπεια και τη ντομπρωσυνη σου......



Σμουατς σβουριχτο

Iανος είπε...

Εγω στο εχω ξαναπει θα στραβωνωωωωωωωωωω!!!! χιχιχιχι!!!!
Φιλιααααααα πολλαααααα!!!!

D.Angel είπε...

Παιδιά καλησπέρα και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια αλλά
και για την κατανόηση! Εχω χάσει τον μπούσουλα με τις τσαχπινιές της Blogger team.

Ιανέ είσαι πολύ κακιασμένο!
Χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά και πάλι στα μούτρα σας
Σμουατςςςςςςςςςςςς

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Μωρέ για τα τσαλίμια του blogger μην χολοσκάς και πολύ...

Όσο για τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ να 'σαι καλά που μας τον θύμισες!

Κι επειδή το Σάββατο μας τέλειωσε καλή σου Κυριακή :)

Savvina είπε...

Είδα και εγώ τον τίτλο και τρόμαξα, μπήκα με φόρα να δώ ποιός θύμωσε το αγγελάκι μας.
Δεν πειράζει βρε φιλενάδα, συμβαίνουν αυτά, καλή καρδιά και όποτε θέλεις πέρνα από τα blog μας για σχόλιο.
Έχω και εγώ πρόβλημα με τον blogger, δεν μπορώ να ακούσω την μουσική μου, οι υπόλοιποι όμως την ακούτε.
Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου.
Λίγοι είναι αυτοί που θέλουν το καλό του κόσμου και εξαφανίζονται πολύ γρήγορα.
Γιατί δεν συμφέρει κανέναν από τα μεγάλα κεφάλια να ξυπνήσει ο λαός.
Καλή Κυριακή να περάσεις.
Φιλιά.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Καλή Κυριακή κι από μένα!Τώρα τι να πω κι εγώ..με πρόλαβαν οι παραπάνω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

ΕΓΩ ΘΥΜΩΝΩ ΛΙΓΟ :))))

D.Angel είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο
Σαββινάκι
Dreameraki
Skroytzako
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη
και για τα σχόλια! Γμτ δεν ξέρω τι έχει πάθει το ρημάδι κ δεν μ ενημερώνει! Καλή εβδομάδα να χουμε
Φιλιά πολλάαααααα

Σκρουτζάκο:ρ

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Η χώρα που διεκδικεί τον τίτλο της "μητρόπολης" του σύγχρονου πολιτισμού (αφού σε άλλους τομείς τον...κατέχει ήδη επάξια!). Μέσα σε αυτή την χώρα, μόλις πριν λίγες δεκαετίες, υπήρχε ρατσιστική συμπεριφορά που έφθανε ακόμα και στην άσκηση βίας για ρατσιστικούς λόγους, σε πολλές περιπτώσεις και από κρατικούς λειτουργούς, και ακόμα και με ρατσιστικούς νόμους!
Δυστυχώς, στα τέλη του εικοστού αιώνα, έπρεπε κάποιος να γίνει μάρτυρας υπερασπιζόμενος την ισότητα των φυλών, σε ένα μέρος όπου ταυτόχρονα γίνονταν διαστημικά προγράμματα...

Καλή εβδομάδα!

D.Angel είπε...

Σάτυρε σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το όμορφο σχόλιο!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!
Σμουατς

Osiris! είπε...

Για μερικούς ανθρώπους, αποφεύγω να σχολιάσω, ακόμη και αν έχω πλύνει το στόμα μου.

...

ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΦΩΤΙΝΟΙ ΦΑΡΟΙ

Καλό απόγευμα Angel

Dedicated to my Brothers:

http://www.youtube.com/watch?v=uQYDvQ1HH-E&feature=related

Fair Winds

D.Angel είπε...

Πειρατή
Respect
Σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
Τα φιλιά μου