3.3.10

Eκτακτα νέα μέτρα

...από τους 300
...προς εμάς
Video Bonus

26 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ζωη σε λογου μας φιλεναδα
χα χα

ΦΟΥΛΗ είπε...

τσουζειιιιιι και χωρίς λιπαντικό!!!
Φιλιάαααα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ :))))
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Iανος είπε...

Παλι ρε γαμωτο...
Πω πω μετα σου λενε οτι αυτη η χωρα εχει σεξουαλικα προβληματα!!
Ρε οι πολιτικοι μας φροντιζουν και μας ... αντε να μην το πω ...αγαπανε ολη μερα καθε μερα!!!
Πολλα φιλια!!! :)))

Ευρύνοος είπε...

Να δώ μέχρι πότε θα συνεχίζουν το δούλεμα στον κοσμάκη..
να δώ..

και η πλάκα είναι οτι σηκώνουμε ακόμη αστεία..
ρε πόσο αντοχής είμαστε τελικά;
(για να μην το πώ αλλιώς)..

καλό βράδυ φιλαράκι..

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

ΑΑαααΑΑΑΑααααχχχχ!!!
Πόσο μ'αρέσειιιι!!!!
Για το τραγούδι λέω έτσι?????
Μη παρεξηγηθούμε!!!
Καλησπέρα φιλενάδα!

D.Angel είπε...

Aντε βρε!Με τις υγείες μας!
Χα χα χα χα χα
Και όπως λέει κι ο φίλος Ιανός
"αγαπηθείτε"
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό σας βράδυ

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

τα μαγειρεύουνε καιρό
ας τα υποδεχούμε
μακρύ το τούνελ φίλοι μου
να δούεμ πως θα βγούμε.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μη μου μιλάς για νοίκια,ρεύματα και λοιπά έξοδα!!!ΜΉ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!Γαμωωωωωωωώ τη καταδίκη μου,όλα απλήρωτα είναι!!!

D.Angel είπε...

Welcome to the club φίλοι μου!!!
Γαμώ την καταδίκη μου!
Χα χα χα χα
Καλό ξημέρωμααααα

AERIKO είπε...

χαχαχα απαιχτη εισαι..!! Αν δεν ξυπνησουμε να φανε μια μουτζα την ωρα της καλπης μυαλο δεν θα βαλουν.

Βαρεθηκα...το ιδιο εργο σ επαναληψη ελεος πια..!!

Καλο Ξημέρωμα και Καλο Μήνα ομορφια μου.:)

Osiris! είπε...

Αφιερωμένο απο όλο το Mississippi στην Κρήτη με πολύ αγάπη:

http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY

Χώστα Κρήτηηηηη!!!!

________________________
_|___\__/_\__|___\|_|/_/
_|_|)_|/___\_|___/|_'_<_
_|___//_/_\_\|_|_\|_|\_\
________________________

_______________________________
___/_\__|_\|_|_/___||___||_|___
__/___\_|_.`_||_(__||__|_|_|___
_/_/_\_\|_|\_|_\___||___||____|
_______________________________

______________________________________
_|_____|/_\|_____||_____|/___\__/___\_
___|_|_/___\_|_|____|_|_|_(_)_||_(_)_|
___|_|/_/_\_\|_|____|_|__\___/__\___/_
______________________________________

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

για το καλο μας βρε
ετσι ωστε να τα παρουμε τα βουνα
μια μερα αρχιτερα..
βουνα η καλασνικοοφ..
γκρρ
αντε καλημερα Αγγελακι..
φιλια πολλα!

THE LONELY SKIPPER είπε...

πρωι πρωι πηρε τηλ. η γιουρομπανκ,η
σιτυ και η αλφα να μην χασουν την δοση που την εχω μετα κοπων εξασφαλιση μην και φτωχανουν ,δεν πηραν τελικα χαμπαρι τι εγινε? ΜΠΑ
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ?ζω μαλλον σε εικονικο κρατος θα παω στο μα...κα εκεινο να του πω οτι τα χαπια πρεπει να τα αλαξει μου φερνουν σοβαρες παρενεργιες ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ γειτονησαααααα πρεπει πλεον να αλλαξεις το φουρνο θα κες
ξυλα

D.Angel είπε...

Αερικό μου
χαίρομαι που πέρασες!
Να σαι καλά!Καλό σου μήνα
και φιλιά πολλά

Πειρατή μύρισες μπαρούτι
κι ήρθες με κέφι έτσι;;;;
Χα χα χα χα χα
Το τραγούδι απλά τα σπάει!
Σ ευχαριστώ πολύ κι εγώ κι η Κρήτη!~ D.Angel tattoo με τρέλα!
Το alter ego μου!lol

Καλυψώ μου που θα πάει
θα ξυπνήσουμε!Φιλιά πολλά
γλυκιά μου. Καλό σου απόγευμα

Γείτονααααααα
που να τα βρώ βρε τα ξύλα;;;;
Μήπως εμεινε και τίποτα;
Δεν είμαι και στην Κρήτη γμτ να
καίω τα κουκούτσια! ^%$%^$&
Φιλιά πολλά και περαστικάαααα

zoyzoy είπε...

Με τις υγείες μας!!
Δεν μας σώνει τίποτα!!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καιρός να αφήσουμε τις δικαιολογίες και από τις τεράστιες αποδοχές μας να βοηθήσουμε, ΟΛΟΙ, να βγούμε από την κρίση..!
Και ειδικά οι...φραγκάτοι και συνταξιούχοι των 500 600 700 800Ε!!
Είναι άλωστε και η... πλειοψηφία!!
Αμ πως? Από τους... λίγους θα τα βγάζανε?
Που να πρωτοδώσουν οι καημένοι οι λίγοι???
Δίκαια μέτρα δεν μπορώ να πω...
Να πέσει φωτιά να με κάψει..!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου άστα να πάνε!
Περαστικά μας!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε καλώς σε
Λες κι η Τζούλια γι αυτό
να γύρισε το βίντεο;;;
Χα χα χα χα
Συμπαράσταση λέμε!
Χα χα χα χα
Ουπς
....ακούω πυροσβεστικά!
Δεν πιστεύω να μένεις εδώ γύρω!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

Kαλά τα λέει ο Άλκης :)
καληνύχτα!

D.Angel είπε...

Μια χαρά τα λέει!
και μη χειρότερα!
Καλημέρα γλυκιά μου
Φιλιά

ELENI είπε...

ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

D.Angel είπε...

Επίσης

MOLEMOU είπε...

ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΓΚΡΕΜΟΣ ......ΕΡΧΕΤΕ.

D.Angel είπε...

Molemou καλησπέρα!
Κάτι που δεν μπορείς να τ αποφύγεις
απλά το απολαμβάνεις!Ετσι δεν είναι;
Τι να πω;
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

επί λέξει είπε...

Έλα, μωρέ, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία..........:))

Φιλιά πολλά και ουχί εκπτωτικά!

D.Angel είπε...

Η ελπίδα, όχι εμείς καλέ μου!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ