30.3.10

Εφιάλτης στο δρόμο...

με τα τσουρέκια part 2
Σίγουρα όλοι θυμάστε την περυσινή μου ανάρτηση κι ακόμα γελάτε με τον πόνο μου! Αυγά έχουμε, κουλουράκια βγάλαμε, βιτρίνα ετοιμάσαμε...άρα τι μένει;;;Το τύλιγμα των τσουρεκιών φυσικά! Ενα τσουρέκι,δύο τσουρέκια, τρία τσουρέκια -το κέρατό μου, τέσσερα τσουρέκια -την εβδομάδα των παθών περνάω, πέντε τσουρέκια -την τύχη μου μέσα... Εκατό τσουρέκια-αύριο σκέφτομαι σοβαρά ν αρρωστήσω, εκατόν ένα τσουρέκια -σαν τα Δαλματίας τον ατέλειωτο έχουν... Διακόσια τσουρέκια -μα τον Θεό θα σαλτάρω σε λίγο... Τριακόσια τσουρέκια -και δεν θα πάω και στην Κρήτη γαμώ την @%8@*$ μου... ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟ... ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑΑΑΑΑΔεν κάνω πλάκα, έχω σαλτάρει! Από το Σάββατο τυλίγω κάθε μέρα εκατό τσουρέκια με φιόγκους,κόκκινα αυγά και διακοσμητικά λουλουδάκια!!! Τα χω παίξει! Πονάνε τα χεράκια μου σας λέω! Αύριο ελπίζω να ναι τα τελευταία!!!Αλλιώς σας το δηλώνω,θα φύγω για Κρήτη κολυμπώντας!!!

Και μην τολμήσει κανείς να μου πει, άντε και του χρόνου!!! Το φαντάζεστε;;;
Τυλίγοντας τα τσουρέκια THE TRILOGY
Xα χα χα χα


Καταλαβαίνετε ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσω απ όλους για να ευχηθώ! Εκτός αυτού, το Σάββατο ξαναφεύγω ταξίδι, οπότε...

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΧΑΑΑΑΑΑΑ
Ουπς λάθος
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑα

40 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Α, ωραία θα 'ρθω να πάρω τυλιγμένα...
γιατί που να ψάχνω για ζελατίες και κορδέλλες.
χαχαχα...

Υ.Γ: Αγάντα φιλενάδα, τελειώνουν!!!

Roadartist είπε...

:)))))

Πριν πέρασα έξω από ένα φούρνο και μοσχομύριζε τσουρεκάκι.. μου έσπασε τη μύτη :)))

Καλά να περάσετε!!

Καλή ξεκούραση, καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν ξέρω τι θα κάνεις την Πέμπτη σε θέλω, είναι ξεχωριστή μέρα !! εντάξει; οποτε δεν σου εύχομαι αμεεεε

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είναι ωραία στη θωριά
δεν λέω καλαμπούρια
όλο το διαδίκτυο
μύρισαν τα κουλούρια

ΛΕΩΝ είπε...

Πολλές ευχές γλυκιά μου και....καλό κουράγιο με τα τσουρέκια....!!!!!
Να περάσεις καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς και σ αγαπάνε!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΥΓ. Πιάσε 15 κομμάτια με διπλούς φιόγκους παρακαλώ!!!!
ΧΕΧΕΧΕΧΕ

Ευρύνοος είπε...

γμτ..

θέλω κι εγώ τσουρέκι καλέ κυρία!!

στείλε μου κανένα με φάξ :)

καλή Ανά(σ)ταση :)

George είπε...

εγώ πάλι έχω την παραξενιά να το θέλω καυτό μόλις βγει απο το φούρνο οπότε να είσαι σίγουρη πως αυτά τα τυλιγμένα τσουρέκια τα αποφεύγω !!!
Πάντως καλή σου Ανάσταση και να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ωχ καημενο μου, κατακαημενο μου
Το Σαββατοκυριακο ζωγραφισα 40 αυγα για τη κορη και τις ανηψιες και ειπα στο τελος πως δεν θελω να ξαναδω αυγα μπροστα μου
Πόσο μαλλον εσυ...αλλα υπομονη, λιγες μερες εμειναν ακομα , που θα παει....

Φιλακια γλυκα στο κουρασμενο κοριτσακι

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Δύσκολα τα τσουρέκια!!!

Ευχές κι από εμένα!
Καλή Ανάσταση να έχουμε!

Ολοι!

Και από όλες τις...απόψεις!!

AERIKO είπε...

Σε καταλαβαίνω...αυτές τις μέρες παω κι εγω πεταδην..κυριολεκτικά.!
Καλό Πάσχα ..για ανάσταση δεν μιλώ αργεί ακομη.Υγεία και καλή καρδιά να τρεχουμε αφου μπορούμε.Πολλά Φιλιά.!! :))

ΠΕΤΣΑ! είπε...

KAΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΓΓΕΛΑ ΜΟΥ....

ΦΙΛΑΡΕΣ!

Miss Pink είπε...

μόλις γύρισα απο το σπίτι φίλης μου όπου... ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ τσουρέκια...
πότε φεύγεις για Κρήτη είπαμε????
ναι καλεέε.. κολυμπώντας κανένα πρόβλημα.. έρχομαιιιιιιι....
χιχιχι...
καλό Πάσχα γλυκό μου..
να περάσεις όοοοοπως θες και του χρόνου ατύλιχτα ;Ρ
φιλιά

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλητερα να διακοσμεις τσουρεκια παρα να σου τα κανουν τσουρεκια οι τηλεφωνητριες απο τις τραπεζες (Θα μυριζω το βραδυ την μυρωδια απο το εργαστηρι σου απο το καταστρωμα του καραβιου οταν θα περνα απο τον αλιμο)υπομονη
εσυ βρηκες τροπο να μετρας την ζωη με τα τσουρεκια με ποσες χιλιαδες θα παρεις συνταξη?μηπως δις ε? βρεφος ακομα εισαι εχεις μελλλλλλλλλλλον
ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ

ELENI είπε...

ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ .....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Χαχχαχαχαχαχαχ!Εγώ το περσινό επεισόδιο το έχασα,αλλά δεν άργησα να μπω στο κλίμα!Αγγελική;;;Τσουρεεεεεέκι!Χαχαχαχα!(Αντί για μπανάνα,που έλεγε ο τύπος στη διαφήμιση)!Καλό Πάσχα καλή μου,άσε τα τσουρέκια και πιάσε τα αυγά τώρα!!Φιλάκια,να ξεκουραστείς και να χαρείς τους δικούς σου ανθρώπους!

WishmasteR είπε...

περασα για να ευχηθώ καλές γιορτές και να μας δίνει φώτιση και κουράγιο...

Katerina είπε...

Καλό Πάσχα κούκλα μου και καλή ξεκούραση να έχεις!!
Πριν φύγεις μπορείς σε παρακαλώ να μου τυλίξεις μια δεκάδα τσουρέκια???

χιχιχιχιχι

φιλιά!!

zoyzoy είπε...

Ελα ρε κάνεις τσουρέκια και μου πήραν 1/2 μέρα χθες να τα φτιάξω άσε πολύ χώσιμο:(
Θέλω συνταγή επειγόντως και οδηγίες!

Χαρούμενη Ανάσταση να'χεις με τα πρόσωπα που αγαπάς!

Με φιλιά θαλασσινά!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Βρε Αγγελακι
τι κανεις;;;;
τους χτυπας τατουαζ και δωρο ενα τυλιγμα;;;;ΡΡΡΡΡ

χαχαχαχαχαχα
κουραγιοοοο...και..

Καλη(νεα) Ανασταση γλυκεια μου..
φιλια..:):)

D.Angel είπε...

Λύκε γκρρρρρ
Χα χα χα χα χα
Δεν τελειώνουν γμτ!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist ευχαριστώ πολύ
Επίσης
Φιλιά πολλά

Φούλη μου όλα οκ
Τα κατάφερα
Θα μου ευχηθείς τώρα;;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φάνη μου άστα
Περνάω μεγάλο ζόρι!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

Λιονταράκι κάνουμε και πλακίτσα;;;
Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ καλό μου!
Επίσης
Φιλιά πολλά

Τάσε αμα είναι να στο στείλω με φαξ
τσάκω ένα απ τη φωτό! Χα χα χα
Φιλιά πολλά και να περάσετε όμορφα

George μου σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης
Φιλιά πολλά σμουατς

Αστα Ρίκη μου
Αστα Φιλιά πολλά
και να περάσεις όμορφαααααα

BloG-_o_-SatIRuS
μεγάλο πακέτο! Φιλιά πολλά
και καλή ανάσταση γενικώς!

Αερικό μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ, επίσης
καλά κουράγια
Φιλιά πολλά

Πέτσα μου επίσης
Σμουατς στα μούτρα σου

Miss Pink θες ν ακούσεις ευχές;
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά παλαβό μου! Να περάσεις σούπερ

Γείτονα άστο μην τα συζητάς
Φιλιά πολλά και ο Θεός βοηθός

Λενιώ μου επίσης
Να σαι καλά

Dreameraki μου κορυφή!
Angel oυυυυ ουυυυ έλα τσουρέκι!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά και να περάσεις όμορφα

WishmasteR και πολύ καλα εκανες
Ευχαριστώ πολύ
Επίσης
Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου γκρρρρρρ
Χα χα χα χα Επίσης γλυκιά μου
Να σαι καλά κι ευχαριστώ που πέρασες Φιλιά πολλά

Ζουζου μου οχι εγώ μαρήηηη
Ο Νίκος με τον βοηθό τα κάνουνε!
Εγώ είμαι επί του αμπαλάζ λέμε
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλό Πάσχααααααα

Καλυψώ μου μακάρι να κανα tattoo
αλλά αυτό το διάστημα μόνο τσουρέκια βλέπω!Χα χα χα χα
Να περάσεις όμορφα κοπελιά μου
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Δεν ξέχασα κανέναν ε;;;
Αν ναι σφυρίξτε γιατί απ τη νύστα δεν βλέπω μπροστά μου! Φιλιά πολλάααα

Lilith είπε...

Αχ! Τι ομορφιά θεέ μου!!!
Τσουρεκάκια... κουλουράκια...
Μην ανησυχείς Αγγελάκι μου.
Του χρόνου θα σε αντικαταστήσω!
Τρελλαίνομαι για κάτι τέτοια!
Ναι, καλά κατάλαβες...
Για το τύλιγμα τσουρεκιών μιλάω!
What can i say...
I'm a freak!
Χαχαχαχαχααα!!!

Φιλιά πολλά πολλά και Καλή Ανάσταση σε όλη την οικογένεια και να δώσεις και ένα μεγάλο (πασχαλινό) φιλί ειδικά στη Sheeba από μένα! :)

monahikoslikos είπε...

Θα σου ξανάρθω το πρωϊ

matriga είπε...

Αγγελική μου, εγώ ήρθα και τα πήρα τα τσουρέκια μου, αλλά έχω θολώσει από τον πειρασμό να μην φάω, γιατί νηστεύω. Τι κακό είναι και αυτό; Με τρελάνανε οι μυρωδιές και οι λιχουδιές στο μαγαζί σας. Όσο για το τύλιγμα, σε βρήκα αστέρι και μάλλον είσαι τραβάτε με και ας κλαίω... γιατί είδα πως ότι κάνεις το κάνεις με κέφι. Είσαι άπιαστη ;)

Πολλά φιλιά
και καλό Πάσχα να έχετε γεμάτο γέλια και χαρά!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλή Ανάσταση Αγγέλα μου!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Καταρχήν πάω να διαβάσω την περσινή ανάρταση!
Κατα δεύτερον ένα τσουρέκι θα το τσάκιζα άνετα χωρίς φιόγκους και διακοσμητικά!!!!

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!
χχχ

Iανος είπε...

Γεια σας ενα τσουρεκακι θα ηθελα παρακαλω!Τι;Ωχ καλα καλε μια ερωτησουλα εκανα... :)
Καλο Πασχα και καλη Ανασταση σε ολους τους τομεις της ζωης σου! :)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πού τα βρήκες αυτά τα μυρωδικά;; (Έτσι για να συνεχίσω τη καφρίλα από τη διαφήμιση)Χχαχαχχαχα!Φιλάκια!Φεύγω!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι καλώς σε!
Εγώ να δεις πως τρελαίνομαι
ειδικά μετά τα πρώτα 100!
Χα χα χα χα
Πολλές ευχές κι από μένα και πολλά φιλιά! Σμουατς

Λύκε μου χα χα χα
Δεν πιστεύω να σε δω και αύριο;
Δεν θα το αντέξω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα
Υ.γ Ευχαριστώ πολύ! :)

Μαράκι μου γι αυτό δεν πρόκειται ν αδυνατίσω ποτέ λέμε! Χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ που πέρασες φιλενάδα! Οσο για το τύλιγμα,
τί να κάνω πια;Δουλεύω στον αυτόματο! Χα χα χα Φιλιά πολλά
και καλό Πάσχα

Ναντιάκι μου επίσης
Ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά και τις καλύτερες μου ευχές κοριτσάκι

Και λοιπόν,
μπούχτισα να τα βλέπω φέτος!
Φιλιά πολλά Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Σμουατς

Ιανέ μου χα χα χα χα
Επίσης γλυκέ μου.Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Dreameraki χα χα χα χα
χα χα χα χα χα
Απίστευτη!
Φιλιά πολλάααααααααα

Osiris! είπε...

Γύρισααααααα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ew22VLOOaE8&feature=related

:)))

Βλέπω έχουμε πάλι προβλήματα, ε;
Μπούχαχαχααα
Έλα... δεν θέλω να πέφτουμε τώρα!
Νομίζω πως πολύ σύντομα θα μας αφήνεις comments από καμιά Κρήτη.
Είμαι σχεδόν σίγουρος! :)))

Πέρασα να σου φέρω...
Ευχές από τη Zion για ένα όμορφο Πάσχα καθώς και
...την προσωπική, πειρατική, ευχητήρια κάρτα μου.

Σου εύχομαι... να πας μια τόσο μεγάλη και όμορφη βόλτα που να μη θέλεις να ξαναγυρίσεις. :)))

Καλή Ανάσταση και πολλά φιλιά
* * *

D.Angel είπε...

Πειρατή καλώς σε!
Εχουμε σοβαρά προβλήματα λέμε!
Χα χα χα χα χα
Για Κρήτη δεν ξέρω αλλά σίγουρα θα την κάνω για κάπου μετά το Πάσχα!lol
Ευχαριστώ πολύ για το βίντεο τις ευχές αλλά και την κάρτα! Μην εύχεσαι τέτοια βρε πειρατή...
θες να με ψάχνετε;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Mike είπε...

Καλο Πασχα και καλη Ανασταση ευχομαι, να περασεις παρα πολυ ομορφα και ξεκουραστα :)

Υσ.: Καποιοι ανθρωποι ειναι πολυ τυχεροι..
Καθονται ολη μερα σε ενα ευχαριστο περιβαλλον και τυλιγουν τσουρεκια με πολυχρωμους φιογκους!!!

D.Angel είπε...

Μike καλημέρα
δεν ξέρω αν είναι τύχη αυτό!Πάντως το να έχει κάποιος δουλειά στις μέρες μας και μάλιστα τόση είναι πολυτέλεια! Εχεις δίκιο!
Καλή Ανάσταση γλυκέ μου
Καλό Πάσχα
Φιλιά πολλά

Protoplastos είπε...

Να περάσεις όμορφα.

kakos lykos είπε...

Αφού έχεις πάρει το κολάι, δεν πας κι απ' την κολλητή μου που έχει φούρνο, να τις δώσεις ένα χεράκι με τα δικά της τσουρέκια;;;;
χαχαχαχαχαχα

Ευτυχισμένος ο καινούργιος Πάσχας Dreamer Angel ;)

Και τώρα ας σοβαρευτώ, αρκετά σε πείραξα.
Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις, καλό Πάσχα, με αγάπη, υγεία και ευτυχία!!!

korallenia είπε...

Ξέρω ότι δεν είναι σωστό να γελάμε όταν ο άλλος πονάει…μα δεν γίνεται αλλιώς…έχω λυθεί στα γέλια με αυτά που γράφεις και στο ποστ αλλά και στις απαντήσεις των σχολίων…χαχαχαχαχαχχαχχα

Ναι…θα το τολμήσω! Και του χρόνου Αγγελάκι μου!

Καλή Ανάσταση σε σένα και στην οικογένεια σου!

Πολλά πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Πρωτόπλαστε σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου

Λυκάκι, δεν έρχεται εκείνη από δω να βάλει ένα χεράκι;Χα χα χα χα
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Επίσης.Φιλιά πολλά

Κοραλλένια μη γελάς ρε κάθαρμα!
Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου!
Πολλά πολλά φιλιά ΣΜΟΥΑΤΣ

Evie είπε...

Χαρούμενο Πάσχα, Καλή Ανάσταση

Άθεος είπε...

Ευτυχισμένα πάθη!

D.Angel είπε...

Χριστός Ανέστη Evie μου
Να σαι καλά!
Φιλιά

Αθεε μες στην καλή χαρά!
Το είδα το
Agora τη Μεγ.Εβδομάδα!
Καλό αν και την ιστορία την γνώριζα!
Αντε σειρά σου τώρα για τον πλανήτη Πανδώρα! :)
Φιλιά