26.3.10

Πες τα ρε Γρηγόρη





Δεν ξέρω αν όλο αυτό έγινε για να ανέβει η ακροαματικότητα ενός σταθμού, και ομολογώ πως ο Αρναούτογλου δεν μου είναι και πολύ συμπαθής όμως συμφωνώ με όσα λέει! Μαγκιά του και μπράβο του!

Να κι ένα ποίημα από τον επίκαιρο Γ.Σουρή
για τα λαμόγια μας:

Ποιός είδε κράτος λιγοστό
σ’ όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά’χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
Νά’χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;


Καλό Σ/Κ σε όλους

19 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Απαντησα και στο Ζει Αγγελα μου για τυο συγκεκριμενο θεμα και θα σου μεταφερω επ ακριβως την απαντηση

Του ειπα λοιπον οτι τον Γρηγορη λογω δουλειας τον γνωρισα απο κοντα, οχι τιποτα το ιδιαιτερο, και μου φανηκε καλο παιδι
Αλλα...αλλά, το χερι μου στην φωτια παλι δεν το βαζω

ΦΟΥΛΗ είπε...

κάτι πήρε το αυτί μου ,που έγινε αυτό;λίγο στις ειδήσεις του σταρ και πραγματικά νόμιζα ότι κατάλαβα λάθος!!
Καλησπέρα...

Roadartist είπε...

Μόνο από τον Αρναούτογλου δε περίμενα αυτό το ξέσπασμα :)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Κάτι μάλλον γίνεται με τη σύνδεσή μου και δεν μπορώ να ακούσω...

Το ποίημα του Σουρή όμως άπαιχτο... θα μου επιτρέψεις να το τσιμπήσω κι εγώ...

πολλά πολλά φιλιά και καλο Σ/Κ

Lilith είπε...

Φυσικά και έχει δίκιο σε όσα λέει, αλλά ο Αρναούτογλου είναι υπερβολικός και ουρλιάζει υπερβολικά και για το θεαθήναι... :)
Μην ξεχνάς ότι κάπως πρέπει να κάνει θόρυβο για να μην τον ξεχάσει ο κόσμος. ;)
Όσο για τον στρατό...
Τώρα το κατάλαβε ότι έφαγε ενάμιση χρόνο απ' τη ζωή του τζάμπα;
Ας πάει πρώτα να παραπονεθεί στον πατερούλη του που του έκανε την κατάλληλη πλύση εγκεφάλου και μετά ας έρθει να διαμαρτυρηθεί και για τους υπόλοιπους.

Άντε...
Φιλιά πολλά Αγγελάκι μου και...
περαστικά μας!

zoyzoy είπε...

Σουρή ήθελα ν'αναρτήσω για την επέτειο της 25ης Μαρτίου μα ήρθε μετά το βίντεο και άλλαξα γνώμη.
Ισως γιαυτό του'κλεισαν το στόμα του Γρηγόρη γιατί τα λέει έξω απ'τα δόντια και δεν φοβάται τίποτα!

Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου δεν κατέχω
αλλά με όσα λέει συμφωνώ!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου στον ραδιοφωνικό σταθμό
που δουλεύει νομίζω!
Φιλιά πολλά

Roadartist μου
ούτε κι εγώ! Εξεπλάγην ευχάριστα όμως! Φιλιά πολλά

Μια φορά κι έναν τρελό
ελεύθερα! Κρίμα που δεν μπορείς
να τ ακούσεις! αν το πετύχεις αλλού καλώς! Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
εχεις δίκιο σε όσα λες
αλλά δεν ξέρω!Μακάρι να τα παίρναν
όλοι κρανίο και να μιλάγανε έτσι!
Μ άρεσε το ξέσπασμα του!
Φιλιά πολλά

Ζουζού μου τι να σου πω;
Δεν ξέρω.Δεν τον παρακολουθώ κιόλας
Αλλά το συγκεκριμένο ήταν όλα τα λεφτά!Φιλιά πολλά

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πολύ νεύρο ρε παιδί μου!Δικαιολογημένο και μαζί του,αλλά κρατάω τις επιφυλλάξεις μου όχι για το αν πιστεύει τα όσα λέει,αλλά για το τι θα επιλέξει όταν του παρουσιαστεί το δέλεαρ..Τα φάσκελα τα λάτρεψα!Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

D.Angel είπε...

Dreameraki μου καλώς σε!
Τι να σου πω; Δεν ξέρω
Ομως γουστάρω αυτά που άκουσα!
Φιλιά πολλάααααααααααα

Ολα τα λεφτά τα φάσκελα ε;
Χα χα χα χα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πες τα Γρηγόρη δυνατά
αυτά που μας πονάνε
κλέφτες λαμόγια και λοιποί
λεύτεροι τριγυρνάνε.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

μωρε αγγελακι
δεν μας λειπουν τα στοματα
τα αυτιαααα μας λειπουν
(την τρελα μου μεσα..γκρρρ)


φιλιααα
καλο βραδυυυ!!

Vassilis Online είπε...

η μούντζα έχει ιστορία και ...οδηγίες χρήσης!

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%B1

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μου θυμίζει μια τεράστια αφίσα στο φοιτητικό σπίτι φίλης,η οποία είχε τον Λεωνίδα από τους 300 να μουντζώνει κατά το μέρος μας και έλεγε από κάτω THIS IS PARTA!χχαχαχαχχα!Αυτό ακριβώς μου θύμισες!

Iανος είπε...

Να πσου πω την αληθεια με την μουντζα τρομαξα λιγακι...χιχιχι
Λεω καλε τι της καναμε και μας μουντζωνει...
Αλλα σοβαρα τωρα και αυτα που λεει ο Γρηγορης ετσι ακριβως ειναι και ειδικα εμεις που υπηρετησαμε και σε δυσκολες εποχες τον καταλαβαινουμε απολυτα!
Και για το ποιημα αυτο εχω μια υποψια οτι και μετα απο 50 χρονια παλι επικαιρο θα ειναι!!! :))
Φιλια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

D.Angel είπε...

Φάνη μου ξαναπές το αυτό!
Πολύ μ άρεσε!Την καλησπέρα μου
και τα φιλιά μου σύντεκνε

Βασίλη μου ευχαριστώ για το λινκ!
θα το δω μετά!Φιλιά πολλά σε όλους σας

Dreameraki μου ζηλεύωωωω
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ιανέ μου είμαι
ευέξαπτη αλλά όχι κι έτσι!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου
χα χα χα χα χα
Να σαι καλά
και να περάσεις όμορφα
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Ώπααααα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=yRxjTyE52u8&feature=related

Αυτό για μένα:

http://www.youtube.com/watch?v=svMOKb-aWhQ&feature=related

Και αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=JOD-AtfTmXM&feature=related

Για σένα!

Το νου σου στη Zion μπουρλοτιέρισσα...

Fair Winds

Cya

Osiris! είπε...

Άαααα... και αυτό:

http://www.dailymotion.com/video/xuxmm_teodora-feat-dj-pantelis-opa_music

...για τον άλλον που χτυπιέται.

Μπούχαχαχαααα

D.Angel είπε...

Μπουρλοτιέρισσα το αγγελάκι;;;
Κι εσύ τι κάνεις πειρατής πράμα;;;
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά πειρατή!
Πολύ μου άρεσαν τα βιντεάκια
...εκτός απ το τελευταίο!
Δεν το χω λέμεεεεεε
Χα χα χα χα