19.3.10

Ξέφυγα

...κι έφυγα



Καλό Σ/Κ σε όλους!

25 σχόλια:

ELENI είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ!!!
ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΑΞΙΔΙ.....ΟΥΦ ΖΗΛΕΥΩ!!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Βρε ταξιδιάρικο πουλί....όλο μας ξεσηκώνεις!!!!
Φιλιάααααα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Με το καλό πίσω στα πάτρια εδάφη!!!
Καλό Σ/Κ!

Iανος είπε...

Kαλο Σ/Κ!!! Να περασεις υπεροχα!!! :)
Φιλια!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Mη μου πεις πως ερχεσαι κατω;;;

Mike είπε...

Πολυ καλα να περασεις λοιπον, αφου βρηκες την ευκαιρια μην την αφηνεις!

matriga είπε...

Φιλενάδα μου, έφυγες και καλά έκανες!
Εύχομαι να περάσεις καλά το τριήμερο και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου.
Τα φιλιά μου και αναμένω την νέα σου ταξιδιάρικη ανάρτηση ;)

Πολλά πολλά φιλιά!!

Osiris! είπε...

Αααα...Μάλιστα!
Λοιπόν...άκου:
Θα κάνουμε μια συμφωνία.
Σου προσφέρω όλα αυτά που βλέπω να γυρνάνε γύρω γύρω... μαζί και τον σύλλογο Κρητών-Σπουδαστών "Ο Ψηλορείτης" ΚΑΙ το Hotel Agapi... και εγώ κρατάω τον Λόρδο.
Εντάξει;

Μπορεί να μην καταλαβαίνεις τα λόγια, αλλά άκουσέ το:

http://www.youtube.com/watch?v=_c9nGX-DfzQ

Πίστεψέ με. Μόνο αυτό, είν' αρκετό!
Ειδικά εκεί που είσαι θα με καταλάβεις...

Live to Ride - Ride to DIE
Fair Winds
☀ Οsiris ☀

monahikoslikos είπε...

Οπου κι αν πας να (μας) θυμάσαι....

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακι

να ΠΕΤΑΣ!!
ομορφα να περασεις...
φιλια ομορφια μου!!!

D.Angel είπε...

Καλημέρα σε όλουςςςςς
Ρίκη μου όχι δεν έρχομαι κάτω!
Δεν είδες τις φωτό λέμε!Χα χα χα
Οταν έρθω θα σε ενημερώσω, ναι;;;

Λείπω από την Πέμπτη και δεν εχω pc
για να περάσω απ τα σπίτια σας...
Μην παρεξηγηθεί κανείς, τον έφαγα!

Οsiri....
υπέροχο το βίντεο με το ποίημα...
Σ ευχαριστώ πολύ....
όμως....
κάποιο επεισόδιο έχεις χάσει....
Δεν πειράζει...
Σε συγχωρώ καθότι μεγαλόψυχη!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Σας θυμάμαι....
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
να χετε!!!

ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΚΡΗΤΗ;;;;
Χα χα χα χα χα

Φιλιά ρεεεεεεε

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ βρε ταξιδιάρικο πουλί!! καλά να περάσεις!!

kakos lykos είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Dreamer Angel και να περνάς όμορφα όπου πας.

:)

Lilith είπε...

Έφυγα κι' εγώ!
Να' σαι καλά Αγγελάκι μου...
Μεσολόγγι, ε;
Βλέπω όμως ότι η Κρήτη σ' ακολουθεί παντού!
Όπως και η... Αγάπη! ;)
Μου άρεσε η φωτογραφία με το ηλιοβασίλεμα και η αμέσως επόμενη με το μπλε χρώμα.
Επίσης, έχω να πω ότι είσαι από τους ανθρώπους που όταν φωτογραφίζουν, τραβάνε ίσιο τον ορίζοντα.
Αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα...
Είσαι ισορροπημένο άτομο!!! :)))

Φιλιά πολλά πολλά!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ζηλεύω και πάλι ζηλεύω!!!!καλά να περάσεις και μακριά από τεχνολογίες....ξεκούραση!!!!

φιλιά :))

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Nα πω κι εγώ με τη σειρά μου οτι ζηλεύω!Φαίνεται τέλεια εκεί!Να το ευχαριστηθείς όσο μπορείς περισσότερο κοριτσάκι!Φιλάκια!

D.Angel είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Να στε καλά!
Ναι, περνάω όμορφα κι εδώ,
αλλά το Μεσολόγγι δεν είναι Κρήτη
Χα χα χα χα χα

Λιλιθάκι μου είναι καρμικό;;;
Χα χα χα χα
Χαίρομαι που πρόσεξες το κόλλημα που έχω με τις φωτό!Είναι κάτι που σπάει σε όλους τα νεύρα! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Φιλιά πολλά σε όλους
και καλή Κυριακή!!!

Επιστρέφω σύντομα!
Σμουατς

Άθεος είπε...

Καλέ, έφυγα και ξέφυγα, όχι ξέφυγα και έφυγα!
Αλλά από τη βιασύνη σου να φύγεις…
Εγώ φεύγω τώρα!

Vassilis είπε...

επιτυχημένη η ... "απόδραση"!
Καλά να περνάς:)

D.Angel είπε...

Oχι καλέ μου Αθεε!
Εγώ όταν ξεφεύγω φεύγω!
Χα χα χα χα
Καλά το γραψα!
Για που το βαλες;;;
Ε; Καλό ταξίδι
Φιλιά πολλά

Βασιλάκη ναι!
Μια χαρά!
Εχει κι έναν καιρό
μούρλια!
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ SLIDE.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Εμφανίστηκες;;;Έχεις να πεις πολλά!Ελπίζω να γέμισες μπαταρίες!Φιλάκια!

Miss Pink είπε...

αααααααααα..
Και τι καλά που έκανεεεεεεεες :)))
άπο τις φώτο που βλέπω πρέπει να ηρέμησες και αρκετά! :)
πάντα τέτοια γλυκό μου :)

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου καλά εκανες!
Καλή εβδομάδα κι από μένα!
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
μπααααα...μάλλον γύρισα χειρότερα
απ ότι ήμουν όταν έφυγα!
Τες πα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Miss Pink
καλά ήταν....τώρα να δω τι θα κάνω!
Φιλιά πολλά

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ααααα!Δεν θέλω τέτοια!Δεν θέλω τέτοια!Κράτησε τα θετικά κάθε κίνησης!Σίγουρα υπήρχαν πολλά..