9.3.10

Η πρωινή καταχνιά...

...δεν έχει ακόμη διαλυθεί, τσουχτερή η ψύχρα στις πλαγιές του Θερίσου. Ξημέρωνε η 10η Μαρτίου του 1905. Και οι πρώτες ακτίνες του ήλιου είδαν τρεις άνδρες να σκαρφαλώνουν τη δασωμένη βουνοπλαγιά. Ήταν ο Βενιζέλος με τον Κ. Φούμη και τον Κ. Μάνο, τους δύο παλιούς συνεργάτες και συμπολεμιστές του. Βιάζονταν γιατί τους περίμεναν. Εκεί ψηλά στο Θέρισο, είχαν συγκεντρωθεί τα πρωτοπαλλήκαρα της Κρήτης - οπλαρχηγοί μπαρουτοκαπνισμένοι με κορμιά αυλακωμένα βαθιά από τις λαβωματιές. Μια ακόμη λαβωματιά δεν είχε να κάνει - κάλλιο το βόλι από τον τύραννο. Ήταν η ψυχή της Κρήτης που σαν είδε τον Βενιζέλο αναγάλλιασε. Μπαλωθιές χαιρέτησαν τον ερχομό του. Ήταν η απάντηση στον πρίγκηπα, απάντηση που έδωσε ο Βενιζέλος ο ίδιος με τούτα τα λόγια:<<Συνεκεντρώθημεν εδώ με την απόφασιν να αποτινάξωμεν την τυραννίαν της Αρμοστείας. Τότε μόνον θα κατοχυρωθεί η ελευθερία του κρητικού λαού, όταν η Κρήτη ενωθεί μετά της Μητρός Ελλάδος>>

Τι θα λεγε τώρα άραγε;

24 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τι να `λεγε ο άνθρωπος τώρα..?
Χαμένα θα τα`χε σίγουρα...
Έτσι που καταντήσαμε με τα... καμώματά μας..!

Καλησπέρα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

αν ειχαμε πολιτικους σαν τον Βενιζελο
το "ΤΩΡΑ"...ετσι οπως το κανανε ,δεν θα υπηρχε Αγγελακι..

φιλια πολλα!!!

Mike είπε...

Απο τους πολυ σημαντικους -μετρημενους στα δαχτυλα- πολιτικους που περασαν απο αυτη τη χωρα τον 20ο αιωνα.
Με λαθη σιγουρα, αλλα με πυγμη, στιβαρος, με δραση στην εξωτερικη πολιτικη, μια μεγαλη πολιτικη (και οχι μονο) φυσιογνωμια. Ενας πραγματικος ηγετης. Πολυ μετα, ακολουθησε ο Ανδρεας. Και μετα τον Ανδρεα, το Χαος...

Καλο βραδυ.

Lilith είπε...

Δεν μπορώ να ξέρω τι θα έλεγε.
Είμαι σίγουρη όμως ότι θα ΕΚΑΝΕ!
Όπως ΕΚΑΝΕ και τότε...
Τότε... που τα παντελόνια είχαν ακόμα "περιεχόμενο".

Καλημέρα Αγγελάκι μου!

D.Angel είπε...

Είναι ορισμένοι άνθρωποι που δεν είναι απλοί πολιτικοί αλλα γεννημένοι ηγέτες! Νομίζω πως δεν υπάρχουν πια! Εξαφανίστηκε το είδος!
Mike θα συμφωνήσω μαζί σου!Ποιός ξεχνάει το Μολών Λαβέ!!!

Σατυρε, Καλυψώ μου και Λιλιθάκι την καλημέρα μου!!!Πάω για δουλειά!
Φιλιά πολλάααααααααααααααα

Osiris! είπε...

Νομίζω πως θα έλεγε να βάλουμε πανιά στην Κρήτη να την κάνουμε πειρατικό, να πάμε και καμιά βόλτα προς Αφρική μεριά, γιατί άμα μείνουμε εδώ, μας βλέπω σε λίγο καιρό, να κάνουμε όλοι κάπως έτσι!

Aloha
;)

WishmasteR είπε...

θα έλεγε πως αφού δεν κατόρθωσαν να μας υποτάξουν με τα όπλα το κάνανε με την tv...
Περαστικά μας παιδιά...

Aggelos Spyrou είπε...

Και να μίλαγε σήμερα, θα τον λογόκριναν τα ΜΜΕ.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Α δεν ξέρω αν δεν το δείξει το δελτίο των 8...

Δυστυχώς νικηθήκαμε από άλλα όπλα ... πολύ πιο ύπουλα

D.Angel είπε...

Οσιρι λες ε;;;
Θα το σκεφτώ σοβαρά!
Οσο για την Κρήτη, έχει σηκώσει την πειρατική σημαία χρόνια τώρα και ακολουθεί δική της ξεχωριστή πορεία!
Καλά που ζεις;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά πειρατή

WishmasteR έτσι!
Ακριβώς έτσι!
Σκέτη παρακμή λέμε
Τα φιλιά μου στην όμορφη Σαντορίνη!

Αγγελε δεν έχεις άδικο!
Απ τη Σκύλα στη Χάρυβδη
Φιλιά πολλά συνονόματε

Μια φορά κι έναν τρελό
έχεις απόλυτο δίκιο!
Ας μη χάσουμε την ελπίδα μας όμως!
Αντε να δούμε
Φιλιά πολλά

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Στα δύσκολα οι κουζουλοί
κρατούνε χαρακτήρα
πάντοτε το παλεύανε
ενάντια στη μοίρα.

Οχι στην ισοπέδωση,
στο άστο δεν πειράζει,
όχι στον ωχαδερφισμός,
εμένα τι με νοιάζει.

οχι και στο ξεπούλημα
της γης της γονικής,
οχι στην αλωτρίωση
της Κρητικής ψυχής........

D.Angel είπε...

Eτσι ακριβώς
Και για να το εμπεδώσουμε το ξαναλέω:

Στα δύσκολα οι κουζουλοί
κρατούνε χαρακτήρα
πάντοτε το παλεύανε
ενάντια στη μοίρα.

Οχι στην ισοπέδωση,
στο άστο δεν πειράζει,
όχι στον ωχαδερφισμός,
εμένα τι με νοιάζει.

οχι και στο ξεπούλημα
της γης της γονικής,
οχι στην αλωτρίωση
της Κρητικής ψυχής........

Φιλιά πολλά σύντεκνε

Prince Of The City είπε...

Εγω παλι πιστευω πως ο Ελ Βενιζελ ηταν μεγαλο FAIL.

Buts thats just me!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάποτε υπήρχαν άντρες μεγάλοι με τεράστια καύκαλα!! τώρα υπαρχουν μόνο μεγάλα καύκαλα...
καλησπέρα...

D.Angel είπε...

Εχω διαβάσει την άποψη σου παλιότερα πρίγκιπα!Ξέρω τι πιστεύεις!
Σχόλια δεν σου αφήνω τελευταία
γιατί είμαι γάβρος ρε συ!
Thats just me χα χα χα
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου

D.Angel είπε...

Φούλη μου αυτό είναι το θλιβερό!
Τώρα γεμίσαμε τηλεσκουπίδια!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

THE LONELY SKIPPER είπε...

ΔΕΝ θα προλαβαινε να πει τιποτα θα πεθαινε απο εγκεφαλικο Ο ΟΜΠΑΜΑ ΠΑΝΤΩς ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΖΗΤΩ ΑΡΑΓΕ? ΠΩς ΝΑ ΤΟ
ΚΑΜΩ ΕΞΠΛΕ ΙΝ?

D.Angel είπε...

Ασε θα το κάνω εγώ!
Ζήτω οι μαλάκες ήθελε να πει
γείτονα! Μεγάλη κατρακύλα σου λέω!

zoyzoy είπε...

Τι να'λεγε??
Θα του'χαν κλείσει το στόμα σε κανένα μπουντρούμι σιγά μην τον άφηναν έξω τα λαμόγια!!

Καλή σου μέρα Αγγελική!!

Osiris! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Osiris! είπε...

Μια καλημέρα από μένα σε όλους εδώ.
Πολλά πολλά φιλιά Αγγελάκι.

Απ' ότι άκουσα θα πρέπει να έχετε παν-Ελλαδική απεργία ή κάτι τέτοιο.
Όπως και νά'χει... για την Κρήτη τον Βενιζέλο, αλλά και για άλλους... που μια ζωή είναι στο φτύσιμο και ποτέ δεν θα μιλήσει κανένας γι'αυτούς, σας αφιερώνω αυτό!

Δεν ξέρω πως ακούγεται σε όλους εσάς εκεί, όμως εδώ, ακούγεται πολύ... μυστήρια...

(Από τον Νότη. Όχι από... άλλους)

Yeah!!!

Fair Winds!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου πόσο δίκιο εχεις!
Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!

Οsiri αν και τις μουσικές προτιμήσεις μου τις ξέρεις οφείλω να πω πως τον Νότη ότι και να λένε τον πάω με χίλια! Καλά τα λέει!
Ευχαριστώ πολύ και πιστεύω πως και οι υπόλοιποι που προανέφερες σ ευχαριστούν! Κάπως έτσι λειτουργούν όλα!Οσο για την απεργία...μπαααα
χλωμά όλα!Μάλλον βαρέθηκαν ακόμα και να απεργούν!Δεν κατέω
Φιλιά πολλά

kakos lykos είπε...

Δεν θα προλάβαινε σήμερα να πει ή να κάνει κάτι, θα του φυτεύανε μία σφαίρα στο κεφάλι, ή θα τον έκλειναν μέσα σαν επικίνδυνο τρελό.Ποιος είναι αυτός που θα τόλμαγε να χαλάσει την συνταγή στους κλέφτες!

Καλό βράδυ Dreamer Angel!

D.Angel είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι
Καλό σου βράδυ λυκάκι μου