7.3.10

Τιμή και δόξα

Θέρισσος
Mε αφορμή τη σημερινή επέτειο θα θελα όλοι να διαβάσετε την παρακάτω ανάρτηση! ΟΧΙ δεν είναι δική μου! Είναι ενός σύντεκνου που η σιωπή του κραυγάζει και η ψυχή του με αγγίζει!

Στέλιο μου, υποκλίνομαι!

Δεν πουλάμε ρε!

Γαλάζια νερά περιβάλουν ειρηνικά το Νησί,
λεπτεπίλεπτος δαντελωτός μανδύας τα μικρά, λευκά του κύματα.
Όλα τα μπουμπούκια ανθίσανε, και είναι ακόμα αρχές του Μάρτη.
Και οι οι μυρωδιές, αχ αυτές οι μυρωδιές της καταπράσινης Γης!

Και να που κάποιοι μας ζητάνε την Ακρόπολη, για να μας δώσουν λέει παράδες (για να τους ξαναφάνε οι πλούσιοι), την Κέρκυρα, πέντε-έξι ακόμα ιστορικά νησιά, και για bonus, τις πέριξ αυτών βραχονησίδες. Μόνο την Κρήτη δεν τη ζητά κανείς. (Επωλήθη γράφουν τα χαρτιά). Κι ο Παπανδρέου αντί να τους αρχίσει στα γαμοσταυρίδια, μέσα εκεί στην έδρα τους, κρατάει ήπιους τόνους. (Κάτι πρέπει να κρατάει και αυτός).

Η Αφροδίτη της Μήλου, με σήμα το κωλοδάχτυλο. Και το Ελληνικό Δημόσιο αντί να τους ξεσκίσει, αντι να απαιτήσει από το FOCUS καμιά κατοστή εκατομμύρια ευρώ αποζημίωση (όχι για να τα πάρει, που να τα βρουν τα λιγούρια, απλά για να πάθουνε την πλάκα τους και να τους φύγει η μαγκιά), κάνει την πάπια (το εθνικό μας πλέον ζωντόβολο).

Φέρτε τις ρακές ρε, και για μεζέ το φόρο πολυτελείας τους. Σήμερα θα πιω για την ΕΛΛΑΔΑ μας! Τη δικιά μας Ελλάδα που ποτέ κανένας δεν κατάλαβε. Την Ελλάδα που ποτέ κανένας μας δεν πόνεσε, την Ελλάδα που ποτέ κανένας δεν αγάπησε.

Μονάχα κάτι αλαφροΐσκιωτοι την αγαπούν, αλλά αυτοί βλέπουν νεράιδες, αερικά και δροσουλίτες. Και κάτι κορόιδα από τα αρχαία χρόνια την αγάπησαν, μόνο που πήγαν και σκοτώθηκαν για πάρτι της στις Θερμοπύλες. Και κάποιοι ακόμα ξεβράκωτοι γραικοί, κάποιοι θρασείς παπούδες μας, που τα βαλαν με τον τούρκο αφέντη, και πλήρωσαν την αγάπη και την αποκοτιά τους στις σούβλες και στα τσιγκέλια του. Ά και μην ξεχάσω και τους δικούς μας τους ερωτευμένους κουζουλούς, που κυνηγούσαν αλεξιπτωτιστές με τις τσουγκράνες...

Μπράβο σου βρε σύντεκνε!
Τα είπες όλα! Πάλι το διαβάζω και συγκινούμαι γμτ!



ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΡΕ
http://mycreta.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

Πάρτε να χετε και το αρχαιότερο χωριό της Ευρώπης:

25 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Φοβερός ο Κρητικός! να που'χουν μπέσα και ανατριχιάζει ο λόγος τους δεν έπαψαν να νιώθουν και δεν θα πάψουν ποτέ πιστεύω.
Γειά!!στα παντελόνια του Αγγελική πάω να του δώσω συγχαρητήρια!!

Φιλάκια!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δεν ξέρω αν σου΄ρθε η απάντηση στους γερμανούς....μου'στειλαν με email ...αν θες να στο στείλω

D.Angel είπε...

Ζουζού μου έτσι ακριβώς!
Πέρνα απ το σπιτικό του!
Είναι ψυχάρα!
Τα φιλιά μου

Και λοιπόν στείλτο!
Σ ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Φιλιά και καλό βράδυ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανατρίχιασα Αγγέλα μου!

Μπρρρρρ

Ευτυχώς που υπάρχουν ακομα κάτι τέτοιοι αλαφροίσκιωτοι γιατι μονο αυτοί ίσως καταφερουν να σώσουν το κόσμο


Ποιος είναι αυτός ο σύντεκνος να περάσω απο το σπίτι του;

D.Angel είπε...

Ρίκη μου ευτυχώς δε λες τίποτα!!!

Κάνε κλικ στο όνομά του Ρίκη!
Πάνω απ το: Δεν πουλάμε ρε!
Ο κύριος Στέλιος
δεν γράφει συχνα, αλλά όταν
το κάνει, με στέλνει αδιάβαστη!

http://mycreta.blogspot.com/

Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο φιλενάδα για την αναδημοσίευση
Πραγματικά μπράβο στον κο Στέλιο..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΟΙ ΓΕΝΝΑΙΟΙ.

Osiris! είπε...

Στα όπλααααα!!!

Μην αφήσετε κανέναν!!!

Θα δώσω σαν απάντηση την ίδια που έδωσα και για τη Eurovision:

ΟΥ! Ρε!

Δεν πληρώνουμε ρε!
Τι θέλετε!
Ελάτε να τα πάρετε!
Μολὼν λαβέ ρε χ......ς
Βλέπετε πως το έγραψα το "Μολὼν λαβέ";
Με τον παλιό τον τρόπο!!!

Φάτε τους!
(...Φάτε τους πριν πληρώσουμε)

Στα όπλα λεβέντες μου!

Τσάκω και τον ύμνο:

http://www.youtube.com/watch?v=8G1bwt3czkg

AERIKO είπε...

AERIKO παρων!!! ΔΕΝ πουλαμε και δεν μασαμε...ληγμενες κι ετοιματζιδικες τροφες...

Αψογος ο Στελιος οπως παντα υπεροχη κι εσυ που το αναδημοσιευσες.!!

Καλο βραδυ Αγγελε μου και ομορφη νεα εβδομαδα.! Χαμογελο και Φιλί.! :)

Mike είπε...

Τετοια αρθρα καλο ειναι να διαβαζονται. Ωραιος ο Κρητικος αν και σχετικα "ηρεμος" θα ελεγα...

Ειλικρινα ευχομαι να μην προλαβουμε να δουμε το ξεπουλημα της Ελλαδας...

Καλο σου βραδυ και καλη εβδομαδα!

Vassilis είπε...

Aξίζει να διαβάσεις την τελευταία παράγραφο από την ανάρτηση του Γιάννη (Κρητικός και αυτός!)

http://hellenic-potion.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Καλή μου Angel
σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες να γνωρίσω μέσα από την αναδημοσίευση τόσους ενδιαφέροντες (συν)ανθρώπους.
Πάντως το ξαναλέω, δεν πρόκειται για ηρωϊκά, για μεγαλεία ψυχής και μπλα μπλα μπλα.
Εδώ μιλάμε για το αυτονόητο: Μερικά πράγματα, δεν πουλιώνται. Πχ. η Ιστορία.
Πολλά φιλιά!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου πως μπορούσα να μην το αναδημοσιεύσω; Το είδα κι έμεινα!
Καλημέρα φιλενάδα!Μπράβο στον Στέλιο

Σκρουτζάκο μου μακάρι!
Που θα πάει θα ξυπνήσουμε!
Φιλιά πολλά

Πειρατή καλημέρα....
no comment
Ευχαριστώ για το βίντεο!
Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι!!!Κατάλαβες;
Τες πα

Αερικό μου καλημέρα
Αψογος ο Στέλιος!
Δεν πουλάμε ρε
Τέλος
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Mike αρκετά ήρεμος ο σύντεκνος!
Ευαίσθητη ψυχή!
Ευχαριστώ που πέρασες
Την καλημέρα μου

Βασίλη μου, θα περάσω να το δω!
Την καλημέρα μου κ ένα ευχαριστώ!
Φιλιά

D.Angel είπε...

Στέλιο μου καλημέρα!
Το θέμα κάποιες φορές δεν είναι τι λες, αλλά πως το λες! Δεν θα πω άλλα γιατί κατέχω πως δεν τα μπορείς αυτά!
Συνέχισε να γράφεις!
Καλημέρα και πολλά φιλιά!

Άθεος είπε...

Εγώ να σου πω την αλήθεια θα τους έδινα τα... ανατολικά Ίμια... αλλά και τα δυτικά, αν μου έδιναν πολλά!
Έτσι κι αλλιώς δικά μας δεν είναι.
Οι τούρκοι μας τα πήραν με τον τσαμπουκά!

Lilith είπε...

"Και κάποιοι ακόμα ξεβράκωτοι γραικοί, κάποιοι θρασείς παπούδες μας, που τα βαλαν με τον τούρκο αφέντη, και πλήρωσαν την αγάπη και την αποκοτιά τους στις σούβλες και στα τσιγκέλια του".

Εδώ θα σταθώ εγώ...
Μέχρι να ξαναδώ κάποιον να κάνει κάτι αντίστοιχο σήμερα, εγώ μόνο αυτούς θα θυμάμαι και μόνο γι' αυτούς θα μιλάω!

Καλό μεσημέρι σε όλους και καλή εβδομάδα!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εγώ ένα έχω να πω.
Αν η Κρήτη δεν ανήκε στην Ελλάδα, η χώρα μας θα ήταν φτωχότερη και ακόμα πιο δειλή.
Οχι μόνο για αυτό που διάβασα, αλλά από όπου και να κοιτάξεις τους Κρητικούς, θα δεις τη φλόγα στο βλέμμα εκείνη τη λάμψη που καταδιώκει την ηλιθιότητα και το θράσος.
Καλή εβδομάδα.

D.Angel είπε...

Αθεε πες το ψέματα!
Για τα ενδιάμεσα που ναι και..
μεγαλύτερα δεν είπες πράμα!
Χα χα χα Φιλιά πολλά
Καλησπέρα

Λιλιθάκι μου
Εχεις απόλυτο δίκιο!
ΑΠΟΛΥΤΟ
Φιλιά πολλά και καλό σου απόγευμα

Αστρο μου καλησπέρα!
Αυτή η φλόγα!Οφουυ...
Ευχαριστώ που πέρασες
Τα φιλιά μου

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πρέπει να νευριάσουμε
και να ξεσηκωθούμε
να ξέρετε σιγά σιγά
τη γης μας τους πουλούμε.

Χιλιάδες σπίτια στο νησί
είναι αγορασμένα
χώματα των παππούδων μας
είναι σε χέρια ξένα.....

D.Angel είπε...

Σύντεκνε είσαι τυχερός
που χεις ακόμα κάτι
Εμένα τα πουλήσανε
όλα από γινάτι!

Τι να πω;
Κρίμα!
Φιλιά πολλά Φάνη μου

Iανος είπε...

Μονάχα κάτι αλαφροΐσκιωτοι την αγαπούν, αλλά αυτοί βλέπουν νεράιδες, αερικά και δροσουλίτες.
Aυτη η φραση τα λεει ολα!!! Μπραβο του συντακτη!!! Kαλο βραδυ!!! :))

kakos lykos είπε...

Οι ξεβράκωτοι, οι πρωτόγονοι, δεν κατάφεραν να πάρουν την χώρα μας με τα όπλα και θέλουν να την πάρουν με το χρήμα, αλλιώς θα φροντίσουν(μάλλον το φρόντισαν ήδη) να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους.
Όχι ρε δεν πουλάμε, αν θέλετε τα χρωστούμενα, πάρτε τα από τους Κωστάκηδες και τους Γιωργάκηδες, οι οικογενειοκρατία τους και οι φίλοι τους τα έφαγαν, από κει να τα ζητήσετε, όχι από μας.Πάρτε μόνο αυτά που ανήκουν σε αυτούς, η υπόλοιπη Ελλάδα δεν τους ανήκει και δεν πουλιέται.
Άι στο διάολο πια Ευρω-πέη

Καλό βράδυ Dreamer Angel!

D.Angel είπε...

Μπράβο του Ιανέ μου!
Καλημέρα!

Λυκάκι μου ακριβώς έτσι!
Καλημέρα και σ εσένα
Φιλιά πολλά

WishmasteR είπε...

καλησπέρα angel μου... Τα χαιρετίσματα μου στη λεβεντομάνα Κρήτη και στο φίλο που το έγραψε.Απίστευτο αποτύπωμα της πραγματικότητας.

Με μας τους Σαντορινιούς έχουν κοινά οι Κρήτες ακόμα και στη διάλεκτο. στο στρατό έκανα μετάφραση σε ένα παλικάρι απο τα ανώγεια. κανείς δεν τον καταλάβαινε το πιστευεις δε το πιστευεις.... χαχαχαχαχα.

D.Angel είπε...

Σαντορινιέ μου καλώς σε κι απο δω!
Το πιστεύω βέβαια!Αφού κι οι δικοί μου φίλοι και πατριώτες σου έχουν την ίδια προφορά!!!Πέτυχες ανωγειανό βρε;Πω πω!Πολύ βαριά προφορά!!!!
Φιλιά πολλά σαντορινιέ μου!