5.3.10

Σκέψεις και άλλα...

16 χρόνια μετά το θάνατο της τελευταίας Ελληνίδας θεάς, τα ματ ξυλοκοπούν στο κέντρο της Αθήνας τον μέγα Μανόλη Γλέζο! Δεν ξέρω αν οι εχθροί της χώρας μας είναι μέσα, ή έξω απ τα σύνορα! Δεν ξέρω! Στη χειρότερη εποχή για την οικονομία της χώρας μας, τίτλος ενός άρθρου στην γερμανική εφημερίδα Bild Zeitung γράφει: «Πουλήστε τα νησιά σας και την Ακρόπολη μαζί». Η Ακρόπολη, σύμφωνα με το δημοσίευμα, κοστολογείται 100 δις ευρώ. Ο Φρανκ Σέφλερ, βουλευτής των Ελεύθερων Δημοκρατών και εκπρόσωπος της επιτροπής του γερμανικού κοινοβουλίου και ο Μάρκο Βάντερβιτς, βουλευτής της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης υποστηρίζουν ότι αν πρόκειται η Ε.Ε. και η Γερμανία να βοηθήσει την Ελλάδα θα πρέπει να υπάρχουν εγγυήσεις σε αντάλλαγμα. «Λίγα νησιά μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά» Μιλάμε για την Ακρόπολη και για ορισμένα απ τα Επτάνησα κύριοι!http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_FlM
Το κόλπο έχει ως εξής:Βήμα 1ο) Η ελληνική αξιοπιστία πλήττεται από παντού. Βήμα 2ο) H Goldman γνωρίζει άριστα όλες τις πτυχές του ελληνικού χρέους. Γνωρίζει επίσης τι πρόκειται να γίνει, αφού η ίδια το ετοιμάζει. Βήμα 3ο) Η τράπεζα δεν περιορίζεται φυσικά στα κέρδη από το ελληνικό χρέος. Κερδοσκοπεί αμέσως κατά του ευρώ, πιστή στην αρχή “αγοράζουμε στη φήμη και πουλάμε στο γεγονός”. Από την αγορά CDS, παίζοντας δηλαδή τη χρεωκοπία της Ελλάδας, η Γκόλνtman υπολογίζεται ότι κέρδισε ένα έως τρια δισεκατομμύρια δολλάρια. Οι χρηματιστές της Γουώλ Στρητ δηλώνουν στους δημοσιογράφους: “H δουλειά μας είναι να βγάζουμε λεφτά, όχι να σκεφτόμαστε τι θα συμβεί στους Ελληνες πολίτες, δεν υπάρχει εξάλλου νόμος που να απαγορεύει να εκμεταλλευτείς τον μαλάκα” (δήλωση του Αμίτ Σαρκάρ, επικεφαλής αμερικανικού επενδυτικού ταμείου, Μαριαν, 20.2.2010)
Υποδούλωση της Ελλάδας σημαίνει υποδούλωση της Ευρώπης κύριοι!
Η Ελλάδα γίνεται προνομιακή δίοδος για τον έλεγχο της Ευρώπης και την εξασθένηση του ευρώ, προτού το ευρωπαϊκό νόμισμα καταστεί κύριο αποθεματικό. Επιδιώκεται επίσης να γίνει το νέο υπόδειγμα μιας Ευρώπης χωρίς κοινωνικό κράτος.
Αρθρο από την εφημερίδα "Kόσμος του Επενδυτή, 27.2.2010
"Ηλίθιε νεοέλληνα, γνωρίζεις πως όταν λέω ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΘΕΑ μιλάω για τη μεγάλη ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ; Γνωρίζεις επίσης ότι στον Β παγκόσμιο πόλεμο (στις 31 Μαΐου 1941, δυο φοιτητές με κίνδυνο της ζωής τους), ο Μανώλης Γλέζος και ο Απόστολος Σάντας, κατέβασαν νύχτα, τη μισητή σημαία των γερμανών από τον ιερό λόφο της Ακρόπολης; Σ αυτόν τον άνθρωπο, τόλμησε να σηκώσει χέρι το άθλιο μπατσόνι; Ηλίθιε νεοέλληνα γνωρίζεις ότι στα Τέμπη μετά την κατολίσθηση, φορτώνονται στη ζούλα και φεύγουν εκτός Ελλάδας κοιτάσματα γρανίτη;

Τα γνωρίζεις αυτά, ή το μόνο που σε νοιάζει είναι πότε έκλασε η Μενεγάκη και με ποιόν πηδήχτηκε η Τζούλια;
Εκανα την επανάσταση μου και σήμερα! Τα πα και ξεθύμανα! Και τώρα τα νέα μου! Χεστήκατε θα μου πείτε, αλλά αν αντέξατε να διαβάσετε ως εδώ, σας παρακαλώ κάντε μου τη χάρη να φτάσετε ως το τέλος! Είναι σημαντικό για μένα!
Σήμερα το πρόγραμμα, είχε βόλτα στο Λαιμό της Βουλιαγμένης! Οποτε έχει λιακάδα, μ αρέσει να πηγαίνω θάλασσα. Τώρα τελευταία όμως, προσπαθώ να πηγαίνω μία φορά την εβδομάδα στον Λαιμό, για να δώσω φαγητό σ ένα σκυλάκι! Το συγκεκριμένο σκυλάκι, μαζί μ άλλο ένα που δεν το έχω δει τελευταία, κάνανε βόλτες στην περιοχή και τα τάιζαν τα παιδιά που είχαν την καντίνα! Η καντίνα για άγνωστο λόγο έκλεισε και βάνδαλοι την σπάσανε κι είναι γεμάτη γυαλιά! Το σκυλάκι όμως, επειδή εκεί μεγάλωσε, αρνείται να φύγει! Παρακαλώ λοιπόν όποιον έχει διάθεση και πηγαίνει βόλτα προς τα κει, να του πάει λίγο φαγητό και να του ρίξει λίγο νερό στο μπολάκι του! Είναι ήρεμο και του αρέσουν τα χάδια!Επίσης, οφείλω να πω πως φαίνεται χτυπημένο στη μέση και τα δύο πίσω πόδια δεν τα πατάει καλά κ ξαπλώνει συνέχεια! Α, και το ένα αυτί του είναι πολύ πρησμένο! Πάρα πολύ! Πήγα να το κοιτάξω,αλλά δεν μ άφησε γιατί πόνεσε! Αν υπάρχει κάνας κτηνίατρος please ας πάει να του ρίξει μια ματιά γιατί δείχνει να υποφέρει! Αυτά...Και μη μου πείτε μπράβο, γιατί δεν το κανω γι αυτό!

Καλό Σ/Κ

30 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

"δεν υπάρχει εξάλλου νόμος που να απαγορεύει να εκμεταλλευτείς τον μαλάκα”
Η φιλοσοφία του καπιταλισμού σε όλο του το μεγαλείο!!
Βέβαια αυτό το τσιτάτο είναι ευαγγέλιο για τους εγχώριους καπιτάλες,οι παγκόσμιοι θα σκεφτόντουσαν διαφορετικά???
Αφήστε με ρε να μαζέψω τα΄πράγματά μου,πετέω αύριο!!!
Καλησπέρα!!!!

Lilith είπε...

"δεν υπάρχει εξάλλου νόμος που να απαγορεύει ΣΤΟ ΚΑΘΙΚΙ να εκμεταλλευτείς τον μαλάκα”

Έτσι είναι...
Όπως και δεν υπάρχει και νόμος που θα τιμωρήσει τον μαλάκα που προφανώς θα χτύπησε το σκυλάκι!
Μακάρι να διαβάσει κάποιος το ποστ σου και να πάει να το βοηθήσει...
Γιατί... ξέρεις γιατί αυτό το shit-hole ο κόσμος μας υπάρχει ακόμα και δε βούλιαξε;
Γιατί στέκονται στηρίγματα κάτι ψυχές χρυσάφια!
Και είμαι σίγουρη ότι κάποια απ' αυτές τις ψυχές θα το βοηθήσει το σκυλάκι.
Να' σαι καλά που τα βάζεις αυτά τα θέματα με τα ζώα βρε Angel, αλλά μαύρη γίνεται η ψυχή μου κάθε φορά...

Καλησπέρα!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αυτό που έγινε με τον Γλέζο είναι ένα από τα πιο ντροπιαστικά περιστατικά της σύγχρονης ιστορίας μας από θέμα συμβολισμού τουλάχιστον.
Ολοι, ανεξάρτητα που ανήκουν πολιτικά, ακόμα και ανένταχτοι, πρέπει να σέβονται τον Γλέζο όχι μόνο για ό,τι έκανε αλλά και για το ήθος του που ΣΠΑΝΙΖΕΙ σε πολιτικό.

Για την πώληση νησιών, είπαμε: Τα γεράκια καραδοκούν!!!!
Είναι παλιά ιστορία...

Για τα σκυλάκια τι να πεις? Εδώ πριν από κάμποσα χρόνια με τα αυτοκίνητα, κάποιοι, βάζανε...σημάδι τις γάτες...
Για χαβαλέ...

Καλησπέρα

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Να τιμωρηθουν οι αστυνομικοι ..που εριξαν σπρευ...Εδω και τωρα ...

D.Angel είπε...

Ναντιάκι μου
καλό σου ταξίδι!
Τι να σχολιάσω;Τα ίδια σκεφτόμαστε!
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
να σαι καλά κι εσύ!Τα είπες όλα!
Λυπάμαι αν σε στεναχώρησα!Ευχομαι κάποιος να βρεθεί και να προσέξει το σκυλάκι για να χαρούμε όλοι μας!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε καλώς σε!
Θα συμφωνήσω μαζί σου!
Κατάντια! Ντροπή!
Αισθάνομαι μεγάλη θλίψη για όλα!
Οσο για τα γατάκια που μου λες,
ακόμα γίνεται!Δεν θα βρεθεί κανεις στον δρόμο μου; Θα φτύσει αίμα!
Φιλιά πολλά

Σαλονικιά μου καλησπέρα
Μακάρι να τιμωρηθούν!
Μακάρι
Ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΟΝΟ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ .ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!

monahikoslikos είπε...

Με την κυβέρνηση που μπλέξαμε όλα είναι πιθανά... μέχρι να γίνει η Ακρόπολη Γερμανική Μπυραρία.
Καλό Σ/Κ

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου, το δεύτερο μισό της ανάρτησης, έγινε κανονική ανάρτηση στον ΛΕΩΝ, ελπίζοντας πως θα βρεθούν κι άλλοι για βοήθεια!
Όσο για το πρώτο....ου΄τε να τους φτύσω δεν αξίζουν....!
Καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα να είσαι σίγουρη αν έμενα πάνω ένα πέρασμα θα το έκανα από εκεί,άλλωστε μες το καθημερινό μας πρόγραμμα είναι και η βόλτα για φαΐ στα αδέσποτα!!!
Καλημέρα .....

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα καλημέρα (σε σας "κάτω" , εδώ "πάνω" έχει ψωφόκρυο)
Στην αρχή σκέφτηκα: μπράβο η φιλενάδα "με ένα σμπάρο (ανάρτηση)δυό τριγώνια (θέματα)", αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι αναφερόσουν στο ίδιο πράγμα, γιατί οι ίδιοι νεοέλληνες που πυροβολούν τις γάτες για την πλάκα τους, που τραυματίζουν τα σκυλιά και τα αφήνουν να πεθάνουν από την πείνα, είναι αυτοί που σηκώνουν το χέρι τους πάνω στο σύμβολο της σύγχρονης ιστορίας μας. Είναι ο ίδιος καφρόμπατσος (με στολή ή όχι) που δηλητηριάζει τη ζωή μας,... άντε πάλι πολλά έγραψα ... καλό σαββατοκύριακο

Roadartist είπε...

Δεν έχω λόγια ρε συ για την κατάντια μας.. ΚΑΙ που είσαι ακόμη.. φιλάκια..

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Δυστυχώς ιδού η κατάντια μας.Κι όποιος νομίζει πως η οικονομική και πάσης φύσεως κρίση τελειώνει με τις φραγές και τις περικοπές ΓΕΛΙΕΤΑΙ!Είμαστε στημένοι στο τοίχο από χίλια δύο μέτωπα και απλώς περιμένουμε πόσο πολύ θα μας πονέσουν οι βολές.Γιατί το ότι θα είναι πολλές και επίπονες σιγά σιγά αρχίζει να το αντιλαμβάνεται και ο τελευταίος ονειροπόλος!Έχουμε να ζήσουμε μαύρες μέρες!Και διαβάζοντας περί πώληση νησιών και Ακρόπολης (πρώτη φορά το άκουσα,δεν το γνώριζα),το τραγικό είναι πως δεν εντυπωσιάστηκα!Όλα τα περιμένω πια..Τραγικό!Είμαστε ικανοί να πουλήσουμε και να πουληθούμε για να σώσουν κάποιοι το τομάρι τους!Δεν λέω άλλα γιατί ήδη χαλάστηκα!
Όσον αφορά το σκυλάκι,μακάρι να βρει μια αγκαλιά σύντομα.Αν και οι μισοί πλέον είναι "απασχολημένοι" επί το έργον της Αλεξανδράτου και οι άλλοι μισοί έχουν βγάλει τεφτέρια και κάνουν υπολογισμούς για το πόσο θα πεινάσουν..
Σκέφτηκα κι εγώ να γράψω κάτι παρεμφερές,το ξεκίνησα,αλλά ειλικρινά σφίχτηκε η καρδιά μου,αγχώθηκα και το έστειλα στο διάολο..
Η θάλασσα όλα τα γιάννει Αγγελικούλα μου,ε;Ειδικά αν σε έχει μεγαλώσει..
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια παιδιά! Σας ευχαριστώ από καρδιάς Δεν ξέρω τι ν απαντήσω στον καθένα και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι!
Λιονταράκι μου σ ευχαρστώ για την αναδημοσίευση!Να σαι καλά!
Σκρουτζάκο, λύκε, τεμαχιστή Φούλη
Roadartist ευχαριστώ από καρδιάς!!!
Dreameraki μου η θάλασσα όλα τα γιατρεύει ναι αλλά το σκυλάκι μου κλεψε την καρδιά και δεν σας έβαλα φωτό από τη θάλασσα!Αυτή εκεί θα ναι και θα με περιμένει πάντα!
Οσο για το θέμα που ήθελες να γράψεις σου χω βίντεο που τα λέει όλα!Εσυ μη γράψεις τίποτα!

Ριξτε μια ματιά εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_FlM

τα λέει όλα!

Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Την αγάπη μου σε όλους!

THE LONELY SKIPPER είπε...

αυτοι λοιπον οι αστυνομικοι που ειναι και οι φυλακες ας πουμε εν μερη της ελλαδας χτυπουν την ιστορια σκεψου ΠΟΣΟ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΕΙΝΑΙ τωρα που θα προσληφθουν και αλλοδαποι στην αστυνομια μετα τις ελληνοποιησεις φτυνομε τον ευατον μας ΕΚΤΑΚΤΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ H TZOYLIA ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ
ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ τον φελλο της σαμπανιας
ποσο αραγε θα το διαθεσουν?

zoyzoy είπε...

Ένα συγνώμη δεν λύνεται το θέμα!
Περισσότερο ντροπιαστήκαμε μ'αυτή την πράξη σαν έθνος παρά το δάχτυλο του focus!
Τι περιμένεις από ανιστόρητα βλαχαδερά που φοράνε μια στολή και "γ--νε και δέρνουνε"

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μαζεύονται πολλά μαζί
και όλα μας πονάνε
Angel που πηγαίνουμε;
που άραγε μας πάνε;;;;;

Ευρύνοος είπε...

Καλά, έχουμε πρωθυπουργό μπάμια..

αν είχε κάτι μέσα στο παντελόνι του, έπρεπε να πεί οτι δυστυχώς δέν υπάρχουν πουθενά στον πλανήτη τόσα χρήματα για να αγοράσουν την Ακρόπολη..

πωλούνται οι αιώνες;
πωλείται η Ιστορία;
πωλείται Η Αληθινή Δημοκρατία;

όπως λέει και μιά διαφήμιση, υπάρχουν πράγματα ανεκτίμητα..

οπότε που να βρούν οι ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ του πλανήτη χρήμα να αγοράσουν αυτά;

Ε ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ;

μου θέλετε και Ακρόπολη..

χαχαχαχααχαχαχαχαχα

σκατά στον τάφο σας ρεεεεεεεεεε!!!!

ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ Ε ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ..

Αγγελική μην σβήσεις τον σχόλιο αυτό

αναλαμβάνω κάθε ΕΥΘΥΝΗ..
επώνυμα..

Τάσος Χατζησπυρίδης..

matriga είπε...

Mάτια μου, είσαι Θεά!
Τα είπες όλα τόσο ωραία και δεν έχω τίποτα να συμπληρώσω.
Όσο για το συγκεκριμένο σημείο στο Λαιμό, τι να σου πω...
Είναι ένα μέρος που το αγαπώ και έχω πολύ καιρό να επισκεφτώ. Με θλίθει που το σκυλάκι έγινε θύμα κάποιων άρρωστων ψυχών. Μπράβο σου που έβαλες αυτήν την ανάρτηση και θα το δούμε πολλοί για να βοηθηθεί. Είσαι ψυχούλα και γι'αυτό σε θαυμάζω και σ' αγαπώ.

Πολλά κοχυλένια φιλιά!'
Στο αφιερώνω
http://www.youtube.com/watch?v=QlqblJuvWOI&feature=related

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια σας!Είστε ψυχάρες!
Τρελέ έχω διαγράψει πολλά σχόλια ως τώρα;;;Μη με ζοχαδιάζεις ρεεεεε
Αντε μη σε βάλω ολόκληρη ανάρτηση!

Φιλιά πολλά σε όλους και καλή Κυριακή! Είμαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας απόψε!Δεν την παλεύω!
Καλό ξημέρωμααααααααα
Σμουατς

Άθεος είπε...

Αυτή τη φορά ήσουν τόσο διαφορετική... μα τόσο διαφορεική!
Εύγε κορίτσι μου!
...ΕΣΎ ΘΑ ΠΑΣ ΜΠΡΟΣΤΆ!

D.Angel είπε...

Αθεε αυτό είναι καλό ή κακό τώρα;
Με μπέρδεψες!
Χα χα χα
Καλή Κυριακή Αθεε
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Να ρωτήσω;
Μήπως έμεινε καθόλου πίτσα;
Αααα...Αν έμεινε και καμιά coca cola μια χαρά θα ήταν.
Και όχι Αμερικάνικη, ε; Από τις άλλες... τις Ελληνικές θέλω!

Φιλιά.
Περαστικά στο σκυλάκι.

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ....ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!

Osiris! είπε...

Αααα... να ρωτήσω και κάτι άλλο;
Ποιος είναι το καθίκι και ποιος ο μαλάκας στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Για να στο πω καλύτερα... ποιος είναι το θύμα;
Όποιος παίζει στο χρηματιστήριο είναι κατά τη γνώμη σου, μαλάκας, καθίκι, ή θύμα;
Και πως έχει τις γνώσεις ένας μαλάκας, ένα καθίκι ή ένα θύμα να παίζει στο χρηματιστήριο;
Τόσο εύκολα είναι τελικά τα ανώτερα οικονομικά;

Αααα να ρωτήσω και κάτι άλλο;
Όταν αγοράζεις κάτι και μετά το χρωστάς τελικά συνηθίζεις να το πληρώνεις στο τέλος, ή απλά βάζεις τα κλάματα όταν έρθει η επιταγή;
Όταν δεν έχεις και ένα μέλος τις οικογένειάς σου έχει πάρει την πιστωτική και κάνει αγορές το αφήνεις να συνεχίζει και απλά κάθεσε και το κοιτάς ή κάνεις κάτι γι'αυτό;

Γενικά μιλάω...

Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Λενάκι μου καλή εβδομάδα!

Osiri έχεις απόλυτο δίκιο
αλλά τι μπορώ να κάνω εγώ γι αυτό;
Σαφώς και οι από πάνω παίξανε και χάσανε και πρέπει να πληρώσουν!
Αυτό που δεν δέχομαι είναι το ξεπούλημα της χώρας μου, για τα δικά τους παιχνιδάκια! Εγώ δεν τους ψήφισα και δεν έπαιξα, αλλά εγώ θα χάσω!Και δεν είμαι ούτε μαλάκας, ούτε καθίκι, αλλά με κάνουν να αισθάνομαι θύμα!
Γιατί να μην πληρώσουν απ τα κλεμμένα;Γιατί εξευτελίζουν
τη χώρα μου; Μεγάλο γιατί!

"Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα"

Τόσο απλά!

Την καλησπέρα μου πειρατή!
Οι ιδέες δεν πουλιούνται γμτ
Το ελληνικό πνεύμα δεν εξαγοράζεται!Ενα ολόκληρο έθνος το κάνανε να ντρέπεται! Και έχει και συνέχεια! Το 2012 είναι κοντά!
Η γερμανία θα χτυπήσει δυτικά
Η τουρκία ανατολικά
Βόρεια θα μας φάνε τα κοράκια
Μήπως να φύγω για την Κρήτη;;;
Το πολύ πολύ να με δεις σε καμιά καμήλα!Δεν μπορείς να πεις!Το χιούμορ μου σπάει κόκαλα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ:))

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου επίσης!
Να σαι καλά
Φιλιά

Άθεος είπε...

Καλό κορίτσι μου, καλό!
Πώς σου πέρασε η ιδέα ότι σου λέω κακά πράγματα…
Τελευταία όλο σε παινεύω!
…όλο σε παινεύω!

D.Angel είπε...

Αντε να δούμε που θα βγει!
Καλή εβδομάδα Αθεε
Τα φιλιά μου

ANGELINA..... είπε...

"Ηλίθιε Νεοέλληνα....."
πόσο δίκιο έχεις.....
κρίμα για το σκυλάκι..δυστυχώς είναι αρκετά μακριά μου...
καληνύχτα και καλή εβδομάδα....