2.3.10

Καθυστέρηση

...λόγω υποχρεώσεων! lol Καλό μήνα σε όλους! Δεν έχω θέμα...κι όπως τα μεσημεριανά το ρίχνω στην........ σουτ καλέ.... κοινωνική κριτική ήθελα να πω!
Σα δε ντρέπεστε!
Eurovision 2010
The 7 Songs Κάνε κλικ καλό μου, τι με κοιτάς σαν χάνος! Το ξέρω ότι άργησα, αλλά εγώ σήμερα τ άκουσα, τι θέτε να κάνω ε; ε; ε; Αλήθεια, δε μου λέτε; Υπάρχουν ακόμα όλοι αυτοί ή χάθηκαν στο δρόμο; Κάτι πήρε τ αυτί μου αλλά δεν κατάλαβα!
Sanny Baltzi Second Skin:Λέω ναι, γιατί μ αρέσουν τα tattoo τους, ο manager τους και τα φέρετρα που θα παρουσιάσουν!!! Ποιές είναι οι νέες τάσεις της μόδας;Τι θα φορεθεί φέτος;
Giorgos Karadimos: Ναι, γιατί έχει τη φοβερή ικανότητα να πολεμάει ενώ κοιμάται! Μόνο αυτός κι ο Γιούρι Γκέλερ το καταφέρνουν.

Emigre: Ναι, γιατί μ αρέσει η μουσική τους
Melisses: Ναι, γιατί...τι να πει κανείς με τον κινέζο;;; Μιλάμε για πολλές κλωτσιές το παλικάρι! Ετσι για εκτόνωση.
Katerine Avgoustaki: Ναι γιατί την φάγανε μπαμπέσικα! Αδικη κοινωνία! Αλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις :)))
GIORGOS ALKAIOS AND FRIENDS: Ναι για τα περασμένα ξεχασμένα
MANOS PUROVOLAKIS: Ναι γιατί μ αρέσει η λύρα (μόνο)
XRISTOS XATZINASIOS: Ναι, γιατί μ αρέσουν οι στίχοι!

Τί;;;;; Βγήκε το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στο φετινό πανηγύρι;;; Κι εγώ γιατί κάθομαι και γράφω τόση ώρα ε;;;; Κρίμας! Αλλη φορά να μ ενημερώνετε νωρίτερα, ντάξει;;;;
Με την άνοιξη, τις πεταλουδίτσες, τα πουλάκια τσίου τσίου και τα λουλουδάκια έχω χάσει επεισόδια! Φιλιά πολλάααααααααα και καλό μήνα με καθυστέρηση! Χα χα χα χα

Υ.Γ: Αααα....ξέχασα να σας ενημερώσω πως εκτός από μένα, κάτι έχει πάθει και η blogger team και δεν με ενημερώνει για τις νέες αναρτήσεις που βάζετε!Οπότε αν αργήσω... φάτε! Ουπς sorry. Μην στραβώσετε, ήθελα να πω! Δεν ξέρω τι έχει πάθει! @%^$%^$^&*


Εδώ είναι το τραγούδι της Αυγουστάκη που βγήκε εκτός!
Μα δεν ήταν το καλύτερο;;;;

26 σχόλια:

Roadartist είπε...

Καλό μήνα!!

Bitch είπε...

Καλο μηνα, Κατερινα. Πλακα εχουν τα γραπτα σου!

monahikoslikos είπε...

Μπα τι διαβάζω έχεις καθυστέρηση?
Γρήγορα στο γυναικολόγο!!!!

Ευρύνοος είπε...

Εμένα, γιατί όλα τα κομμάτια που άκουσα μου έφεραν αναγούλα;

χαχα

χάλια φιλαράκι :)

καλό μήνα !!!

Bitch είπε...

Τι ειπα η γυναικα (Κατερινα). Πως μου ηρθε αυτο πρωη πρωη με την τσιμπλα στο ματι. :-)

Lilith είπε...

Αγαπητή Angel,

Εσύ μπορεί να λες ότι καθυστέρησες, αλλά για τους ΕΝΤΕΛΩΣ ανενημέρωτους, είσαι πολύ μπροστά! :)))
Από πού ν' αρχίσω...
Λοιπόν, παρόλο που ο Καραδήμος μου αρέσει σαν παρουσία (σεμνό παιδί), νομίζω ότι με το τραγούδι του θα πάμε στον πάτο να κάνουμε παρέα με τα χταπόδια! Ο Κινέζος είναι για τα μπάζα, και γενικότερα είναι όλοι τους εντελώς αδιάφοροι! Αν έπρεπε όμως (οπωσδήποτε) να διαλέξω, θα ψήφιζα Αλκαίο που μπορεί το τραγούδι του να είναι το γνωστό ντάχτιριντί με τα "όπα" και τα διάφορα, αλλά τουλάχιστον δημιουργεί έναν κάποιο θόρυβο που σε κάνει να γυρίσεις να τον κοιτάξεις.
Ωραία...
Τώρα που είπα και τη γνώμη μου... μπορείτε, σας παρακαλώ, να μου πείτε ποιον διάλεξαν;
Ευχαριστώ πολύ. :)

Φιλιάααα!!!

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

καλό σου μήνα αγγελάκι...
έτσι με τόσο κέφι και γέλια...

να' σαι πολύ πολύ καλά!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό μήνα στους....καθυστερημένους!
χαχαχαχαχαχ
Τα φιλιάαααα μου

ELENI είπε...

καλο μηνα!!!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Aπό την ενημέρωση της Όπερας,στη eurovision!Καλά το πας!Καλά εγώ χαμπάρι δε πήρα λέμε!Επιβεβαιώνεις τον κανόνα περί ¨καθοδηγησμού"Χαχαχχαχ!Τα φιλιά μου απ'τη πατρίδα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Συμπαθάτε με καλέ,αλλά κι εγω την ίδια καθυστέρηση έχω με τα...καλιτεχνικά δρώμενα της Ελλαδάρας μας και δε φταίει η απόσταση!!
Απλά χε...ήθελα να πω σκοτίστηκα ποιός μαλ....,συμμορφώσου ξανθιά,ποιό καλό παιδι τέλος πάντων θα μας εκπροσωπήσει φέτος στο πανηγυράκι!!
Καλό μεσημέρι Αγγέλα μου!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είσαι τελείως τρελή! εσύ με πέρασες!!
Καλό μήνα καλεεεεεε...

D.Angel είπε...

Ρίκη μου καλησπέρα! Βρε εδώ μιλάμε για ενημέρωση κι εσύ μου λες για κουλουράκια;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Σμουατς

Roadartist μου
καλό σου μήνα γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά

Bitch καλώς σε
Η άνοιξη φταίει για όλα!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λύκε λύκε είσαι εδώ;
Κάνουμε και χιουμοράκι;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μήνα!
Σμουατς

Τρελέ δεν είσαι ο μοναδικός
πίστεψέ με!Να μοιράσω αντιεμετικά;
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό σας μήνα

Bitch ήπιες καφέ;;;
Εντάξει ξύπνησες;;;Να συνεχίσω;
Χα χα χα χα Φιλιά κ πάλι

Λιλιθάκι μου καλησπέρα!
Το story εχει ως εξής!
Πρωί πρωί μου τηλ ο σύντροφος και μου λεει: Βάλε σταρ τώρα!
-Τι έγινε καλέ;
-Κουνήσου λέμε, θέλω να δεις ένα ταττοο!
-Πες μου κανάλι
-9 ακόμα να τα μάθεις;
(ασχολίαστο)
Βάχω σταρ κ είναι οι second skin
και τότε "ξύπνησα" κ μου ρθε στο μυαλό η γιουροβίζιον! Δεν είχα ιδέα πριν! κι εμένα του Αλκαίου μ άρεσε πιο πολύ για τους ίδιους λόγους αλλά μάλλον οι second skin θα πάνε!Οταν έχω έγκυρες πληροφορίες θα σ ενημερώσω!
Φιλιά πολλά
Υ.γ Πολύ θα θελα ν ακούσω λύρα στη γιουροβίζιον αλλά όχι αυτή!

Μια φορα κι εναν τρελο...
είμαι πολύ καλά και φαίνομαι και
το ίδιο επιθυμώ και για εσάς!
Χα χα χα χα Καλό μήνα γλυκιά μου
Πολλά φιλιά

Λιονταράκι ευχαριστώωω
Επίσης χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λενάκι καλό σου μήνα
Τα φιλιά μου

Dreameraki μου να σαι καλά!
Αποθεώστε με! Χα χα χα χα
Θα το ρίξω στην ποιότητα από αύριο, τέλος! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ναντιάκι μου εγώ να δεις!lol
Τα tattoo μελετούσα απ το πρωί!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Φούλη μου χρόνια τώρα!
Χα χα χα χα
Μαρήηηηηηηηη
Εγώ είμαι τρελή ή εσείς που κάθε φορά που γράφω μαλακίες τα σχόλια εκτοξεύονται άμεσα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μήναααααααα

Miss Pink είπε...

κανένα δεν μου άρεσε...
ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ
και τη βαρέθηκα τη Εurovision
να φύγει
να βγεί κάτι άλλο
ουφ... :ΡΡΡΡ
μήπως να κάνουμε τσάκα τσάκα ένα συγκροτηματάκι???
όχι για τα λεφτά μωρε να, για τη συμμετοχή :ΡΡΡ

D.Angel είπε...

Να φύγετε, να πάτε αλλού!
Χα χα χα χα
Λες ε;;;
Χμ, δεν ειν κακό!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα
κοριτσάκι!Σμουατς

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλό μήνα! Κρίμα που ακύρωσαν την Αυγουστάκη! Συγνώμη τώρα...αλλά είνια τραγούδι αυτό του Αλκαίου? Μη τραβάω τα μαστάρια μου η αγελάδα!

Iανος είπε...

Δεν εχω ακουσει κανενα...
Οκ θα αυτομαστιγωθω αργοτερα!!!
Α εγω αμα αργεις θα στραβωνω,και μετα θα μπαινω στον τορνο και θα ισιωνω!!! :)))
Πολλα φιλιααα!!!

D.Angel είπε...

GGKB καλησπέραααααα
Τα τραβάς δεν τα τραβάς είναι καλύτερο απ τις μέλισσες!
Τι να σου πω βρε καλό μου;
Κανένα δε μ αρέσει! Του Αλκαίου
είναι πιο πιασάρικο! Μόνο αυτό!
Τες πα!Καλό μήνααααααααααααααααα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου

Ιανέ μου γιατί σας το βαλα το βίντεο ε;;;Δεν ενημερώθηκες;;;Ντροπή και αίσχος!
Αλλα δέκα μαστιγώματα από μένα για να μάθεις να προσέχεις! Χα χα χα χα
Ισιωνεεεεε Χα χα χα χα
Καλό σου μήνα Ιανέ μου!
Φιλιά πολλά

MONKEYCOP είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ,Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΦΕΥΓΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΩ Ο ΠΑΛΙΟ....

D.Angel είπε...

Εεε όχι και ενασχόληση βρε μπατσόνι μου!Λέμε καμιά... βλακεία να περνάει η ώρα ευχάριστα! Καλό σου βράδυ!
Φιλιά

Mike είπε...

Επι της Γιουροβιζιον δεν εχω αποψη (ουτε απο αποσταση παρακολουθω)... Ωστοσο ευχομαι καλο ξημερωμα και φυσικα καλο μηνα και σε σενα.

D.Angel είπε...

Mike σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου

zoyzoy είπε...

Καλό μήνα βρέ και καθυστερημένα!!
Τα τραγούδια τ'ακουσα την μέρα που βγήκαν απ'την ΝΕΤ.
Ψηφίζω Πυροβολάκη γιατί είναι τρελός και κρητικός και έχει και αγγλικό στίχο!
Του Αλκαίου μου θυμίζε "Οπα μαλάκα όπα, έλα να δείς τα χάλια σου"
Χατζηνάσιος δεν ακούγεται ο τύπος!
Τα υπόλοιπα δεν μ'ακούμπησαν καν.

Καλό σου βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Kαλό μήνα Ζουζού μου!
Τι να σου πω!Το τραγούδι
του Πυροβολάκη δεν μ άρεσε
και δεν μου θύμισε καθόλου Κρήτη!
Σουξεδάκι για να περνά η ώρα μου φάνηκε!Τες πα!Γούστα είναι αυτά!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ γλυκιά μου

Osiris! είπε...

Δεν μ'ενδιαφέρει ρε καθάρματα!!
Εγώ θα ακούω Katerine Avgoustakis!!

Μ'ΑΚΟΥΤΕ;;;

Katerine Avgoustakis!!!

ΝΑ!!!

POSTάρω εδώ τη τραγουδάρα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=u53qWzHvVQM

ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!

ΕΛΛΗΝΙΔΑΡΑ!!!

ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Η Κατερίνα δουλεύει ρε καθάρματα!
Δεν είναι τεμπέλα σαν εσάς!

ΟΥ ρεεεε!!!


Αγγελάκι την καλημέρα μου.
Δεν έχω χρόνο τώρα...
Βρίζω!!!

D.Angel είπε...

Πειρατή καλώς σε
με καθυστέρηση!
Χα χα χα χα
Βρίσε! Σ εμπόδισα εγώ;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελοπειρατή!
Αυτό το ου ρε ήταν όλα τα λεφτά!
Χα χα χα χα χα
Αντε καλημέρες