14.3.10

Επιλογές (μέρος 3ο)

GREEK IDOL

Να πω την αλήθεια, δεν είχα στο μυαλό μου αυτό, όταν προγραμμάτιζα τη συγκεκριμένη ανάρτηση.Ηθελα να πάμε ένα ταξιδάκι στο χρόνο και να ακούσουμε λίγο Μουντάκη, Ροδινό κ.α Επειδή όμως τα όμορφα μάτια του Νικόλα με ταξίδεψαν, η φωνή του με συγκλόνισε και τα λόγια του μ έκαναν να ριγήσω, είπα να τον συμπεριλάβω μέσα στους μεγάλους!!! Συγχαρητήρια Νίκο Αποστολίδη! Ο Θεός να σ έχει καλά!



O έρωτας για κάποιον που δε βλέπει είναι διαφορετικός, γιατί δε βασίζεται μόνο σε οπτικά ερεθίσματα. Δεν ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά. Ο έρωτας είναι αφή. Όταν σβήσουν τα φώτα, είναι μυρωδιά, είναι αφή, είναι γεύση…Κατά τ’ ‘αλλα είναι ακριβώς το ίδιο συναίσθημα. Σε στέλνει!

Έχω καταφέρει να μη σκέφτομαι αρνητικά του τύπου «Γιατί Θεέ μου να συμβεί αυτό σε μένα;«, «Γιατί Θεέ μου να μη βλέπω;«. Όλες αυτές τις σκέψεις έχω καταφέρει να μην τις έχω στο μυαλό μου, γιατί έχω αποδεκτεί την κατάσταση ως έχει και ξέρω ότι έχω ένα δικό μου τρόπο που βλέπω τον κόσμο. Βλέπω τις ψυχές των ανθρώπων!

Ν.Αποστολίδης

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ...ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ....ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΟΙΑΣΤΕ ΤΟΥ...!!!!!

18 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άρε καθαρματάκι τι μούκανες!!! δεν την εχω δει την εκπομπή.... αλλά το παιδί αυτό είναι χάρμα, με συγκίνησε...
Καλό βράδυ φίλη...

Άθεος είπε...

Αχ βρε διάολε, μ’ έκανες και δάκρυσα!

ELENI είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

matriga είπε...

Αγγελάκι μου, είσαι άξια συγχαρητηρίων για αυτή σου την ανάρτηση. Μας δείχνεις ποιες είναι οι αξίες στη ζωή. Δεν είχα δει την εκπομπή και σ' ευχαριστώ πολύ, που μου έμαθες το Νικόλα.
Να είσαι καλά φιλενάδα.
Μίλησε στην ψυχή μας με την φωνή του. Συγκινήθηκα...
Πολλά φιλιά!

AdeGia είπε...

Τον τελευταιο καιρο περνω ανταρα και ζορια αγρια και νομιζα οτι ειχα σκληρυνει,αλλα μ'αυτο "εσπασα" και γαληνεψα...για λιγο.Τον ευχαριστω.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Χίλια μπράβο Αγγελικούλα!Αυτά πρέπει να μεταδίδονται!Κάτι τέτοια παραδείγματα ανατριχιάζουν και εμψυχώνουν!Μπράβο κοπέλα μου!Καλό βράδυ!

homemade είπε...

angel....μετά απο καιρό πάλι εδώ...σορρυ τρεχαματάκια...
πολύ καλή επιλογη το είδα ...
η δυναμη του ανθρώπου τι κάνει....κορυφαίος και μπράβο του

ευχομαι νασαι καλά

Vassilis είπε...

"ξέρω ότι το χιόνι είναι άσπρο, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα για μένα"
Πράγματα και εικόνες που εμείς τα θεωρούμε δεδομένα, για άλλους δεν είναι τίποτα παρά μία αφηρημένη έννοια.
Όχι Greek idol, αλλά Greek Πρότυπο Ελπίδας πρέπει να γίνει ο Ν.Αποστολίδης.
Και φυσικά δεν είναι ο μόνος, υπάρχουν και άλλοι αγωνιστές με παρόμοια προβλήματα που δεν τα παρατάνε.
Καλή εβδομάδα:)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Και μόνο που προσπάθησα να μπω έστω και για στιγμές στη θέση αυτού του ανθρώπου κατάλαβα το λίγο μου...

καλή σου μέρα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Να είσαι καλά Αγγελική δεν το είχα δει. Μακάρι όλοιμας να είχαμε λίγη από τη δύναμη του και το κουράγιο το , ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος.

zoyzoy είπε...

Δεν είχα δεί τον πρόλογο άκουσα μόνο το ελληνικό τραγούδι και με συγκίνησε το πάθος του χωρίς να γνωρίζω κατάλαβα τη δύναμη της ψυχής του.
Παράδειγμα για μας που τα'χουμε όλα!!

καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!1

D.Angel είπε...

καλή εβδομάδα σε όλους παιδιά!
Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε!
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά!
Ολοι το ίδιο αισθανθήκαμε και ειλικρινά χαίρομαι πολύ γι αυτό!

Υ.γ Χαιρετισμούς!Το λαβα το μνμ!
Είμαι καλά και ξεκουράζομαι!

Φιλιά πολλά σε όλους

Savvina είπε...

Φιλενάδα
μπορεί να έχουμε χαθεί τον τελευταίο καιρό αλλά θα σου πώ ότι αυτή είναι μια από τις καλύτερές σου αναρτήσεις.
Μπράβο σου!!!!
Την εκπομπή την είχα δεί και με συγκίνησε πάρα πολύ τα λόγια αλλά και η χροιά του Νίκου.
Δεν είναι αυτός τυφλός, αλλά εμείς που επειδή βλέπουμε ότι το χιόνι είναι άσπρο, δεν βλέπουμε όσα βλέπει ένας τυφλός, που δεν νοιώθουμε όσα νοιώθει ένας τυφλός.
Άλλωστε δεν είναι πιο τυφλός από εμάς.
Το μόνο που του λείπει είναι η όραση, που πλέον έτσι όπως έχει καταντήσει ο κόσμος καλύτερα που δεν τον βλέπει.
Είναι πιο ευτυχισμένος χωρίς το φώς του.
Άλλωστε βλέπει το φώς που κρύβεται κρυμμένο στην ψυχή του κάθε ανθρώπου και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.
Να είναι καλά.
Εύχομαι να είναι και στον τελικό όχι μόνο γιατί το αξίζει αλλά για να μας μάθει να βλέπουμε την ζωή μέσα από τα δικά του μάτια, τα μάτια της ψυχής, αλλά και για να μας ταξιδέψει για πολλές ακόμη φορές η φωνή του.
Καλή εβδομάδα να έχεις κοριτσάκι.
Πολλά φιλιά.

Lilith είπε...

Αγγελάκι μου, στα είπα στη Zion...
Δεν μπορώ να τα ξαναπώ γιατί δεν αντέχει η ψυχή μου!
Ο Θεός να τον έχει καλά...
Είναι ψυχή-φάρος για μας τους υπόλοιπους.
Όσο για την πρόκλησή σου στο τέλος...
"ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΟΙΑΣΤΕ ΤΟΥ", λες.
Και στο ένα χιλιοστό να του μοιάσουμε, πάλι θα γίνουμε εκατό φορές καλύτεροι άνθρωποι απ' ότι είμαστε τώρα!

Καλό σου απόγευμα και φιλιά πολλά!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

.."ο τυφλος ειναι ο μονος ου εχει μαθει να βρισκει τον δρομο στο σκοταδι.."

ειναι απο ενα τραγουδι που τραγουδα η κορη μου..

εμεις αραγε ποσο βλεπουμε?
Αγγελακι ..αληθινα τετοιες αναρτησεις μας βαζουν να αμφισβητουμε τα δεδομενα..

ΒΛΕΠΟΥΜΕ?
ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ
ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ?

μπραβο στο παλικαρι!
και σε εσενα..δεν την εχω δει την εκπομπη..

φιλια γλυκα Αγγελακι!!!!

D.Angel είπε...

Σαββινάκι,
Λίλιθ
Καλυψώ μου
ευχαριστώ που περάσατε και σήμερα!
Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!!
Σμουατς

Osiris! είπε...

Αφιερώνω στον Νίκο ένα τραγούδι.

Καλή πορεία νά 'χεις Man!

FAIR WINDS

D.Angel είπε...

........
Φιλιά πολλά