12.3.10

Επιλογές (μέρος 2ο)

Ξεκινάω με το βίντεο του πειρατή Osiri τον οποίο κι ευχαριστώ πολύ!
Τι θα πεί ευτυχία; Να ζεις όλες τις δυστυχίες
Τι θα πει φως; Να κοιτάς με αθόλωτο μάτι όλα τα σκοτάδια!
Να πεθαίνεις κάθε μέρα, να γεννιέσαι κάθε μέρα! Ν αρνιέσαι ότι έχεις κάθε μέρα! Η ανώτατη αρετή δεν είναι να σαι λεύτερος, παρά να μάχεσαι για ελευθερία!

Μια μέρα όλο το σύμπαντο θα γίνει πυρκαγιά!
Νίκος Καζαντζάκης

Και συνεχίζω με μια επιθυμία! Dreameraki για σένα:
Χαίνηδες


Πειρατή ανταποδίδω με πειρατή!
Τζουγανάκης στο Αμστερνταμ


Συνεχίζω με Χαρούλη και βίντεο του γλυκού μας Αερικού


Πως να αφήσω απ έξω τον Σκουλά;

Πως να μην ακούσετε τον αρχάγγελο της Κρήτης;

Υπέροχο και το βίντεο του σύντεκνου Βασίλη!

Και τέλος άλλος ένας μεγάλος λυράρης.
Γαργανουράκης


Και τόσοι μα τόσοι άλλοι!
Περιμένω παραγγελιές λέμεεεεε
Φιλιά πολλά

19 σχόλια:

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να μη συνεχίσω εγώ τη τραγουδοβεντέτα γιατί θα το κάνουμε το πανηγύρι της τρελής εδώ μέσα!!Σέυχαριστώ καλή μου!Μ'έκανες και χαμογέλασα!

Roadartist είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ τον Καζαντζάκη.. και η "Ασκητική" του είναι ισως το πιο αγαπημένο βιβλίο μου.. Δεν είναι τυχαία πρώτο όνομα στο προφίλ με τα βιβλία.. ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ..

matriga είπε...

Καλησπέρα, Αγγελική μου.
Τι ωραία τραγούδια που έχεις επιλέξει. Ξέρεις πως νιώθω Κρητικιά όλο και πιο πολύ; Μου ανάδεψες θύμισες απόψε από τα παιδικά μου χρόνια στα Χανιά.
Ο Χαρούλης είναι αγαπημένος μου και ο Τζουγανάκης ο δικός σου. Όμως απόψε μου άρεσαν όλα τα τραγούδια και φυσικά το βίντεο με τα λόγια του Καζαντζάκη.

Πολλά κοχυλένια φιλιά, αγαπημένη μου φιλενάδα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εσυ τωρα ή πρεπει να εχεις πολλα κεφια, ή.....

D.Angel είπε...

Dreameraki χαμογέλααααααα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατς

Roadartist μου είναι αγαπημένος!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Μαράκι καλησπέρα
Χαίρομαι που σου άρεσαν και που σε ταξίδεψα πολύ πολύ πίσω!
Φιλιά πολλά φιλενάδα
Καλό Σ/Κ

Ρίκη μου μη φοβού!
Κέφια!Πολλά κέφια!
Φιλιά πολλά κοπελιά μου!
Καλό Σ/Κ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα τι θες πρωί πρωί να πιάσουμε τη ρακί; άσε φιλενάδα κομμένα όλα, με πήρε κυνήγι ο γιατρός πρέπει να αρχίσω τις Λουιζες...
Καλημέρα...

Η τρελή είπε...

Ωραία η "τραγουδοκουβέντα" σας, δεν λέω, αλλά.....αυτή τη στιγμή έχω ανάγκη από τον ήχο της σιωπής!
Φιλιάαααα Αγγελική

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Νιώθω την ανάγκη να σου πω κάτι..Χθες χρειαζόμουν να πιαστώ από κάτι να ανέβω και βρέθηκες εσύ με το χιούμορ σου!Μου έφτιαξες τη διάθεση και βγήκα!5:00 παρακαλώ έδειχνε το ρολόι όταν γύρισα!Άκουσα τα περισσότερα τραγούδια από τις επιλογές σου!Είναι αυτό που λένε..πως καμιά φορά ένας άγνωστος ανθρωπος αρκεί να σε ανεβάσει!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.Θα το θυμάμαι..Καλημέρα!

D.Angel είπε...

Φούλη μου όχι πρωι πρωί Ρακή βρε φιλενάδα!Πιάσε έναν φραπέ ν ανοίξει το μάτι και μετά τις Λουίζες!
Χα χα χα Εχω κέφια άνευ λόγου κι αιτίας και το διασκεδάζω λέμε!
Φιλιά πολλάαααααααααα

Τρελή μου
σε καταλαβαίνω, συμπάσχω!Αντε αυριο Κυριακή ελπίζω να κοιμηθείς λιγάκι!
Φιλιά πολλάαααα

Dreameraki η χαρά είναι όλη δική μου! Να σαι καλά και να περνάς όμορφα! Κι όποτε θες κάποιον να σου φτιάξει το κέφι, σφύρα!
Κάπου εδώ γύρω θα μαι!
Φιλιά πολλάααααααααααα

apinkdreamer είπε...

γεια! πολυ ωραιο το μπλογκ σου!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

παραγγελιές δεν έχω.....έχω καλησπέρες όμως :))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ανώτατη αρετή δεν είναι να σαι λεύτερος, παρά να μάχεσαι για ελευθερία!

ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΑΦΗΝΩ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

Αγνή είπε...

Ωραία τραγουδιστική διάθεση!! Μπράβο D. Angel, μου έφτιαξες το κέφι!! Καλημέρα!! Ευχαριστώ!!

matriga είπε...

Καλημέρα Αγγελική μου!
Τα φιλιά μου :)

D.Angel είπε...

apinkdreamer καλησπέρα
σ ευχαριστώ πολύ!
Πάρα πολύ!
Τα φιλιά μου

Και λοιπόν...
γλυκές καλησπέρες κι από μένα!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά
Καλό απόγευμα Κυριακής γλυκό μου παπί! Καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά

Αγνούλα μου να σαι καλά!
Μια καλησπέρα κι από μένα
Φιλιά πολλά

Μαράκι καλησπέρα
Πολλά πολλά φιλιά
και περαστικά!

Lilith είπε...

Πάντα πίστευα ότι μετά τον Καζαντζάκη, η Κρήτη "καθάρισε" σαν νησί!
Το' κανε το καθήκον της στην πατρίδα!
Να' σαι περήφανη που σε γέννησε το ίδιο χώμα που γέννησε και τον Καζαντζάκη, Angel μου...
Άντε τώρα...
Βάλε ένα ρακί γιατί φούντωσε η καρδιά μου!
Δώρο σε όλους σας, για τις μέρες του Πάσχα που έρχονται...
Από το "Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται" που το διαβάζω κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ένα απόσπασμα που έβαλα πέρσι τέτοια εποχή στο μπλογκ μου:

"Και του λόγου σου, άγιε Ονούφριε, που θες να με ξομολογήσεις, σούριξε, με τι μούτρα, δε μου λες, θα παρουσιαστείς μπροστά στο Θεό; Πας κι έρχεσαι στο χωριό και κορδώνεσαι σαν κόκορας, τρώει κι η αγιοσύνη σου το καταπέτασμα, κι αν έρθει ένας φτωχός, την ώρα που την τυλώνεις, και σου χτυπήσει την πόρτα, μαλακώνεις τη φωνή σου, γεζουίτη, και λες: “Ο Θεός να σε κυβερνήσει, αδελφέ μου∙ κι εγώ πεινώ!”, και την ώρα εκείνη τρέχουν τα ξίγκια από τα γένια σου, τραγόπαπα! Κι αλίμονο στον κακομοίρη το φτωχό που θα πεθάνει και δεν έχει τα θαφτικά του∙ τον αφήνεις και βρωμίζει! Έχεις πάντα ανοιχτή την παλάμη σου και μοσκοπουλάς το Χριστό. Τόσο ο αγιασμός, τόσο η βάφτιση, τόσο το ευκέλαιο, τόσο η στεφάνωση – έβγαλες και συ ταρίφα, αγιογδύτη, και την κόλλησες στην πόρτα της Παράδεισος και στέκεσαι απόξω και τελαλίζεις: “Πλέρωσε, ραγιά, πλέρωσε, αλλιώς δεν μπαίνεις!"

Καλησπέρα!!!
Φιλιά!!!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου έτσι ακριβώς!
Καθάρισε!
Είμαι πολύ περήφανη γλυκιά μου
Πολύ! Να σου φτιάξω ένα ρακόμελο;
Τι λες; Χα χα χα χα
Το έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά και το απόσπασμα και μάλιστα νομίζω πως το χω κι εγώ!Δεν είμαι σίγουρη!
Οπως και να χει σ ευχαριστώ πολύ!
Να το βάζεις κάθε χρόνο να ξεστραβώνονται μερικοί!
Φιλιά πολλάααααααααα

Osiris! είπε...

Τζουγανάκης στο Αμστερνταμ!!!
Είναι θεόμουρλος ο τύπος λέμεεεεε
Ο Καλύτερος!!!

Γειά σου ρε Τζούγααααανάαααακηηηη!!!

Το έχω λιώσει λέμε!!!

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!

* * *

D.Angel είπε...

Εδωσ ο Θεός!
Χα χα χα χα
Φιλιά πειρατή!