21.2.10

Post it...






























(κλικ για μεγέθυνση)

Οτι είμαστε "λίγο" παράξενη και ιδιόρρυθμη οικογένεια, είναι γνωστό! Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε, είναι αυτός ο τρόπος επικοινωνίας που υπάρχει στη δουλειά, αλλά και στο σπίτι μας! Λίγο η έλλειψη χρόνου, λίγο η διαφορά του ωραρίου εδώ μέσα, λίγο το Αλτσχάιμερ που έχουμε οικογενειακώς μας έκανε να κολλάμε παντού χαρτάκια για παραγγελίες, δουλειές και λοιπές εκκρεμότητες! Τώρα τελευταία έχουμε και καλλιτεχνικές ανησυχίες, αμέεεε! Μπορεί για ορισμένους αυτό το ποστ να είναι αδιάφορο ή γελοίο εμείς όμως το διασκεδάζουμε και γελάμε πολύ!Post it λοιπόν και καλή εβδομάδα! Kisses στα μούτρα σας

Υ.γ Αυτό το "Ξυπνήστεεεε" δεν είναι κορυφαίο;;; :))) :p
Πάλι ρόμπα γίναμε χα χα χα χα

26 σχόλια:

Roadartist είπε...

Δεν λειτουργώ χωρίς post-it!!

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Καλησπερα........Εγω τα γραφω ολα στο μυαλό μου χα χα... Να σαι καλα!!!

Ευρύνοος είπε...

χαχαχα

άμα σου πώ που τα γράφω εγώ θα μας κόψει η λογοκρισίααααααααα!!!!!

χαχαχαχαχα

γι αυτό δέν έχω μνήμη λέμε :)

καλό βράδυ :)

Protoplastos είπε...

οικογένεια!!
συγχαρητήρια!

πολυ ζεστό καιεξαιρετικό ποστ.

η ζωή να σας έχει καλα.

καληνύχτα.

Iανος είπε...

A εισαστε δικοι μου ανθρωποι!!!
Post it maniac ολου του κοσμου ενωθειτε!!!
Εμενα μου αρεσε το Λολα να ενα μηλο!!!
Eτσι ετσι !!! :))
Πολλα φιλια!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δε μπα να βγάλεις όσα σημειώματα θες εγώ είδα μια ζεστή οικογένεια ,και δεν το λέω γιατί έβγαλα το πουκάμισό μου, αλλά ξέρεις εσύ....
Φιλιά σε όλους σας χάρηκα πολύ που τους γνώρισα ,και λέω τους γιατί εσένα σε ήξερα!!! φιλιά φιλενάδα...

υγ Γαμώ τα μυαλά μου και τα λουκούμια μαζί!!!

Osiris! είπε...

Η αλήθεια είναι πως και εγώ όταν είδα αυτό με το "ξυπνήστε", δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς ήταν!
Σκέφτηκα στην αρχή... "μα καλά, πως θα δουν το 'ξυπνήστε' αφού κοιμούνται;"... αλλά μετά σκέφτηκα πως θα ήταν κάποιου είδους επαναστατικό σύνθημα του τύπου:

* ΞΥΠΝΗΣΤΕ (αφυπνιστείτε) *

Μπούχαχαχααα :)))

Δεν πρόκειται να σας ξαναπάρω στα σοβαρά (εσάς εκεί μέσα)... με τίποτα λέμε!
Δεν θα με τρελλάνετε εσείς!!!
:)))

Φιλιά!
Καλή εβδομάδα και καλά ξυπνητούρια


ps: * Μήνυμα σε χαρτάκι κολλημένο στο ψυγείο του Osiri *

"Μωρό μου,
Το porsche το έχω ζεστάνει για να μην ταλαιπωρείσαι πρωί πρωί ζιζινομπιμπικάκι μου.
Σε φιλώ γλυκά (εκεί που σου είπα χτες) ;)

Ο Ζουζουνίνος σου"

:)))

ELENI είπε...

χαχα ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ !! ΑΜΤΕ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

ΛΕΩΝ είπε...

Επίσης κι αυτό με τα σκουπίδια μου άρεσε!
Πολύ ωραίο ποστ!
Φιλιά Αγγελάκι, να τους χαίρεσαι!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα χα
χα χα χα
και ξανα χα χα χα

Δεν ειμαι μοναχη μου λοιπον
Δηλαδη εγω κι η κορη μου

Βρε λες να το χει το νερο τση Κρήτης;

Kisses και στα δικα σου μούτρα

D.Angel είπε...

Roadartist μου σε καταλαβαίνω!
Καλή εβδομάδα κ φιλιά πολλά

Ομάδα Παυσανίας κ Ευρύνοε αν δεν ταιριάζατε....χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Υ.γ Τάσε μνήμη χρυσόψαρου ε;;;lol

Protoplastos καλημέρα και καλωσόρισες! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για το τρυφερό σχόλιο!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.Να σαι καλά κι εσύ!

Ιανέ σουτ βρε
Θα μας περάσουν για βλαμμένα!
Χα χα χα φιλιά πολλά και
καλή εβδομάδαααααα..."Σιγά μην κλάψω"

Φούλη μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ για όλα!Δεν μου γραψες εντυπώσεις μαρήηηηηηηη....
Η Sheba δεν είναι μεγάλη μορφή;Ε; ε; ε; Nα δεις δέσιμο όταν τσακωνόμαστε, μόνο αυτό σου λέω!lol
Χα χα χα χα χα χα
Αστειεύομαι! Είμαστε μια χαρά!
Αν δεν ντρεπόντουσαν οι άλλοι θα ταν πολύ καλύτερα αλλά βλέπεις δεν... Χέσε με ρε Φούλη με τα λουκούμια σου! Χα χα χα χα
Τον άλλο μήνα λέμεεεεε
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiri αυτό δεν είναι το πιο αστείο απ όλα;;; Ποιός το έγραψε, να μην το πω καλύτερα ε;;;Χα χα χα χα
Το Ζζζζζ δεν το είδες; Ποιό αφυπνιστικό μνμ καλέ μου!Τους έκανα πλάκα να ξυπνησουνε γιατί ήθελα να πάω βόλτα!
Δεν κατάλαβα τζουτζούκο της
Μας βέζεις και χέρι τώρα ότι θα σε τρελλάνουμε;;;Εμείς;;;; Δλδ εμάς περίμενες;;;Η μήπως βλέπεις κάτι παράξενο;;;;Ε; Ε; Ε;
Και το κορυφαίο:
Απάντηση στο χαρτάκι του Osiri
Καρδιά μου
ήθελα να στο πω με τρόπο για να μην σε ταράξω....Να......ξέρεις....
Ζουζουνίνο μου
Τράκαρα την Porse (καθώς οδηγούσα ήθελα να "πάρω" και μια δεύτερη γνώμη)
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Καλημέρα τρελοπειρατή μας

Λενάκι μου καλή εβδομάδα
και φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
το έγραψα μετά από νεύρα γιατί περνάγανε και δεν βλέπανε τη σακούλα!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Ρίκη μου λες;;;
Μιλάμε για πολύ γέλιο!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Miss Pink είπε...

aaaaaaaa...
καλέ κυρία με υιοθετήτε????
χιχιχιιχ...
πεθαίνω για "μαλακιούλες" μέσα στο σπίτι..
πάντα άφηνα μυνήματα..
σε χαρτοπετσέτες, σε ψυγεία,
κρυμένα σε τσέπες...
χιχιχ..
φιλιά κορίτσι τρελόοοοοοο :ο)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Παλιά το χρησιμοποιούσαμε,εφταμελής οικογένεια βλέπεις!
Οτι κουλό μπορούσες να διανοηθείς, το διάβαζες!
Εδω κάτω μέχρι στιγμής είναι τα πράγματα λίγο πιο χαλαρά!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!!
Φιλάκια πολλά!!!

Lilith είπε...

Έχω κι' εγώ μανία με τα σημειώματα, αλλά καθότι πιο οικολόγος από εσάς, έχω εγκαταστήσει στο ψυγείο αυτό που γράφεις με τον ειδικό μαρκαδόρο και μετά το σβήνεις και ξαναγράφεις!
Φυσικά, το κακό με αυτό το "σύστημα" είναι ότι δεν μπορείς να κρατήσεις αρχείο από τις - κατά καιρούς - αριστουργηματικές ατάκες!
Μια χαρά σας βρίσκω πάντως! :)
Ξεχωρίζω το "Ξυπνήστε" και το "Γιούπι" της Sheba!

Φιλιά πολλά!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Θα σου κάνω δώρο ένα πίνακα ανακοινώσεων! μη τα πληρώνει όλα το ψυγείο (κλασσικός χώρος τοποθέτησης ΜΕΜΟ!)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Τι ωραία και γλυκειά ανάρτηση!!!

Περίμενα πως και πως να μεγαλώσει η μικρή μου, να μάθει να διαβάζει καλά για να αρχίσουμε την εσωτερική αλληλογραφία. Τώρα και σε μας κυκλοφορούν τα άπειρα χαρτάκια!!!

zoyzoy είπε...

Οντως είναι τρελό αυτό το ξυπνήστεεεε!
Και τι περίμενες να σου γράψουν!!
-Ασε μας ρε μαμάααααααα!!

Μπα εγώ μόνο τα ραντεβού κολλάω!!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

Vassilis είπε...

Πολύ ωραία η επικοινωνία με τα σημειώματα. Και πολύ ωραία η ιδέα να κάνεις post (ανάρτηση) τα post (σημειώματα):)
Καλή εβδομάδα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Γράφω χαρτάκια για δουλειές
στην τσέπη μου τα βάνω
εγέρασα και 'γω, ξεχνώ
και ήντα θες να κάνω;

Μας σεις μωρέ είστε μικιά,
μικιά κοπελιδάκια,
για σας τα σημειώματα
είναι για παιχνιδάκια.

καλή εβδομάδα σε όλους μικρούς και μεγάλους.

D.Angel είπε...

Miss pink έλα στην παρέα μας φαντάρε!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά
Καλό σου βράδυ

Νάντια μου σ ευχαριστώ πολύ
Καλό σου "χαλαρό" βραδάκι
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου δεν ειν κακή ιδέα το ψυγείο αρκεί να το χρησιμοποιείς!
Εγώ το χω απλά για να υπάρχει!
Δεν ξέρω τι έχει μέσα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

GGKB
ένας πίνακας δεν φτάνει αλλά
μη σε βάζω σε έξοδα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

Μια φορα κι εναν τρελο...
χαίρομαι που είμαστε πολλοί!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στην οικογένεια
Καλό σας βράδυ

Ζουζού μου άστα να πάνε!
Χα χα χα χα Ποιά ραντεβού καλή μου!
Δεν θυμάμαι τπτ σου λέω!
Αφασία
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Βασιλάκη μου σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

D.Angel είπε...

Σύντεκνε με πρόλαβες
κι ίντα να κάμω τώρα;
Κολλάμε σημειώματα
για να περνά η ώρα!

Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ
Φάνη μου!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Απ' ό,τι βλέπω από τα παραπάνω σχόλια,εξυλεώθηκες πλήρως!Χχαχαχχα!Θες και τα δικά μου χάλια;;Άκου:Πέραν του ότι έχω γεμίσει το ψυγείο με χίλια δύο "μη ξεχάσω να...",έχω κάνει λίστα delivery τύπου:Σαλάτα:Από το τάδε μαγαζι..Πίτσα¨:Από το τάδε..Να μη ξαναφάω:από το τάδε και το τάδε!Χχαχαχχα!Πέραν της χρησιμότητάς τους,δεν είναι και πολύ χαριτωμένα;;;;!!!!!!!!!!Είναι είναι!Φιλάκια και καληνύχτες!

AERIKO είπε...

AYTA EINAI...!!!! Τα μικρα απλα καθημερινα πολυτιμα που αγαπω κι ας γκρινιαζω συχνα..!!

Καληνυχτα Χαμογελο και Φιλι.! :)

D.Angel είπε...

Dreameraki χα χα χα χα
Εχει δίκιο η Ρίκη
Μάλλον το νερό θα φταίει!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αερικό μου
Σ ευχαριστώ που πέρασες!
Καληνύχτα Χαμόγελο και Φιλί
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Το νερό της Κρήτης λένε είναι η ρακή!Και δεν τη πίνω!Βρες κάτι άλλο να με ενοχοποιεί!Χαχχαχαχα!Απλώς νιώθω οικεία μαζί σου και μου βγαίνει η...λίγο έως πολλή...χαζομάρα μου!!!!!!!!Χχαχχαχχα

D.Angel είπε...

Dreameraki μου
το χω η ρουφιάνα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ
γλυκιά μου.Να σαι καλά
και να γελάς πάντα