14.2.10

Love story

Εκεί που καθόμουν αμέριμνος και κοίταζα τη θάλασσα, ήρθε προς το μέρος μου μια πειρατίνα τρέχοντας....Captain σήκω, ώρα για δράση! Σομαλοί πειρατές απήγαγαν την πριγκίπισσα των Θρακομακεδόνων. Ο πατέρας της, πειρατής Γκασπάροου μας δίνει 3000 λύρες να τη φέρουμε πίσω.
Ακούγoντας πριγκίπισσα φαντάστηκα κάτι σαν κι αυτό...κι έτριψα τα χέρια μου! Φύγαμεεε είπα, και πετάχτηκα αλαφιασμένος!
Ολο αριστεράαααααα... Ωρα για δράση! Μετά από κάμποσα μίλια, βρεθήκαμε σ ένα παράξενο μέρος! Ναι! Εδώ πρέπει να δώσω τη μάχη μου, σκέφτηκα και ρίχτηκα στον καβγά! Πάλεψα με σερπαντίνες, αφρούς και χαρτοπόλεμο... Στη συνέχεια άρχισα μια μάχη με κάποιον Τζακ Ντάνιελς και κάποιον μυστήριο Τζόννυ Γουόκερ! Κι αφού άρχισα να μπερδεύω άγγελους με δαίμονες, παιδιά των λουλουδιών και κοκκινοσκουφίτσες, εμφανίστηκε ο Μπομπ πρόθυμος να με πάει στην πριγκίπισσα!

Και μόλις την αντίκρισα, κόντεψα να πάθω ένα έμφραγμα και δυό εγκεφαλικά! Αυτή δεν είναι η πριγκίπισσα των Θρακομακεδόνων, γορίλας στην ομίχλη είναι!
Χαρίζω όλο το χρυσάφι μου, για να την πάρετε πίσω ΤΩΡΑ
-Μα γιατί πειρατάκο μου; Ελα και θα είμαι φρόνιμη!
-Στο κλουβί σου γρήγορα και δεν θα βγείς από κει, μέχρι να σε πάω στον πατέρα σου
-Δεν θέλω να πάω στον μπαμπά, εσένα θέλω....
-Φύγε από δω, μη σε κρεμάσω στην κουπαστή!Ευτυχώς τη γλίτωσα για την ώρα!
Σας χαιρετώ όλους.
Το πάρτι συνεχίζεται και σήμερα και πρέπει να σκεφτώ τι θα φορέσω!
Οσο για την πριγκίπισσα! Χμμμμ
Ακούστε το τραγούδι που της αφιέρωσα κι εξαφανίστηκα lol
http://www.youtube.com/watch?v=t849ect5mzk

Happy V day

29 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

θεά θεά σε λέω!!!! και το τραγούδι τέλειο...
καλά αν δεις τι σου εχω θα πάθεις!!
Να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνετε..
Φιλιά...

zoyzoy είπε...

Αυτά είναι!Τέλεια πάντα τέτοια πάρτυ να κάνεις να διασκεδάζεις και να χαίρεσαι!
Καλή συνέχεια και καλά κούλουμα με φιλιά θαλασσινά!

Άθεος είπε...

Ωραίο το άσμα και το μανάρι η πειρατίνα!

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Άντε βρε πάντα τέτοια!!!
Έτσι και καλύτερα να περνάτε!!!!

matriga είπε...

Καλά έπαθα την πλάκα μου με την ανάρτηση αυτή ;-)
Τι πριγκίπισσα απίστευτη είναι αυτή;
Άσε η αφιέρωσή σου! Όλα τα λεφτά ο μπετατζής χα χα χα
Βρήκε το σημείο G, τώρα που οι επιστήμοντες βρήκαν πως δεν υπάρχει lol

Eίσαι απίθανη και τρελαίνομαι με τον συνειρμό σου. 'Αντε και του χρόνου με περισσότερη τρέλλα!
Καλά κούλουμα :)

D.Angel είπε...

Φούλη μου περνάω φάση!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και
το νου σου στον χαρταετό ε;;;
Χα χα χα χα

Ζουζου μου και μη χειρότερα!
Δεν πάω καλά τελευταία!
Το κακό βέβαια δεν είναι αυτό
αλλά το γεγονός ότι αρχίζει και
μ αρέσει!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Αθεε έχεις πυρετό;
Δεν κάνεις πλακίτσα σήμερα;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και ευχαριστώ
για το μανάρι! :)

Μια φορά κι έναν τρελό
να σαι καλά και να περνάς όμορφα!
Φιλιά πολλά και καλά κούλουμα!

Matriga μου
χα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα
Γορίλας στην ομίχλη!
Χα χα χα χα χα
Μα να μην ξέρεις τον μπετατζή;
Μιλάμε για ποιότητα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και Happy V Day
:)

Osiris! είπε...

Η λαγάνα δεν είναι φτυάρι!
Ούτε κουτάλι.
Εντάξει;

Χάχαχαχαχαχαχααα :)

Καλά να περάσετε όπου και αν πάτε σήμερα.
...Και ό,τι ..μα Ο,ΤΙ και αν φάτε!!!!!!! :)))

Πάρε για να... μάθεις! ;)

Άντε... δέσε την πριγκίπισσα τώρα για να φύγω... :)))

Φιλιά πολλά και γλέντιααα

Lilith είπε...

Αγγελάκι μου, άλλη φορά να ζητάς CV (με απαραίτητη φωτογραφία) της πριγκήπισσας πριν ριχτείς στη μάχη διάσωσης!
Χαχαχαχαχαχαααα!!!
Ελπίζω να κλειδώνει καλά το κλουβί... :)))

Φιλιά πολλά!

Iανος είπε...

Μαλιστα...
Μου θυμησες πειρατικο του Καπτεν Τζιμη που ελεγε και ο Κουτρας στο σταυρο του νοτου...
Μια χαρα περνατε παντως εσεις οι πειρατες! ;)
Ετσι ομορφα και χαρουμενα να εισαστε παντα! :)
Πολλα φιλια!!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Τι έχουμε εδώ??
Το κυνήγι της πριγκηπέσσας???
Κάπου τη ξέρω τούτη!!
ΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!

Γιώργος Φάκος είπε...

χρόνια πολλά, καλή Σαρακοστή

THE LONELY SKIPPER είπε...

ευτυχως και γλυτωσες τα βαλκανικα
μπουντρουμια .τωρα παρεα με τον τζωνυ
ουοκερ και τον τζακ ντανιελς αυτο θα ηταν το αποτελεσμα να βλεπεις το κουασιμοδο ριτσαρ γκιρ και την τραβεστο εδω της γειτονιας,κουκλα σαν την
συγχωρεμενη βασιλειαδου(λαθος μαλλον η ρακη θα ηταν νοθεμενη)
οσο για το οτι σκεπτεσαι να ξεκινησεις διαιτα περιμενε λιγο
σε λιγο θες δεν θες διαιτα θα εφαρμοσθει εξ αναγκης ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ ΟΙ ΧΑΡΑΕΤΟΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ (Καλα τα πουλια
τι σχεση εχουν με το μεταναστευτικο?
)

D.Angel είπε...

Πειρατή ευχαριστώ
αλλά άργησα να δω το σχόλιο και έσκασα στο φαί!
Χα χα χα χα χα
Μπορείς να φύγεις άφοβα μόλις της πέταξα μια μπανάνα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Λιλιθάκι μου
είδα κι έπαθα να γλιτώσω!
Χα χα χα χα χα
Εβαλα διπλή κλειδαριά μη φοβού!
Φιλιά πολλάααααααα

Ιανέ μου σ ευχαριστούμε πολύ!
Εχει πέραση η στολή!Εμπνέει!
Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ καλέ μου!
Φιλιά πολλά

Νάντια καλώς σε!
Διόλου απίθανο μιας κ είναι από
Βrahami city
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Γιώργο μου
σ ευχαριστώ πολύ επίσης!
Φιλιά πολλά

Γείτονα
μίλησε κανείς για δίαιτα;;;
Χα χα χα χα
Μόνο στο φαγητό δεν μπορώ ν αντισταθώ λέμε!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ELENI είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μα ένα τέτοι πειρατή
όποιος τον συναντήσει
θαρρώ αξέχαστες στιγμές
μαζί τους πως θα ζήσει.

Καλή σαρακοστή σε όλους.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμ τετοια πριγκιπισα τι ηθελες, να τη γλιτωσει;
Κάποιος θα την απηγαγε...
χα χα


Ασε φιλεναδα εχω κι εγω πρβλημα στο πισι
Μάλλον κολλησε ιο, δεν ειμαι και σιγουρη αλλα τετοια καθστερηση που κανει που αλλου να οφειλετε;
Εχθες με νευρόπαιξε μεχρι που το εκλεισα και ηρεμησα.

Καλη εβδομάδα!

D.Angel είπε...

Επίσης Λενάκι
Να σαι καλά

Φάνη μου
η αλήθεια είναι πως μένω αξεχαστος!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σύντεκνε
Καλή Σαρακοστή

Ρίκη μου
είναι κολλητικό;
Κάνε ένα σκανάρισμα με ότι έχεις και δεν έχεις βρε φιλενάδα!
Ρίξε και λίγο Azax-χλωρίνη κλπ
Amoxil των 500 ότι να ναι!
Φιλιά πολλά και καλά κουράγια!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ωραία μας πέρασες το πως πέρασες το τριήμερο!!!
Πειρατίνα κι εγώ των 7 θαλασσών μου είπαν!!
Να' σαι καλά και όσο περισσότερη χαρά να έχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ.

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ:)))

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Τέλειο!Από την ιστορία μέχρι..τον μπετατζή!!!ΠΟλύ γέλασα!Όσο για τη πειρατίνα..θεά!!!Φιλάκια και..η μάχη με τον Γουόκερ,ποτέ δεν βγαίνει σε καλό!!

D.Angel είπε...

Αστρο μου να σαι καλά κι εσύ!
Φιλιά και ααγκαλιές πειρατίνα :)
Καλή Σαρακοστή

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ
Καλή Σαρακοστή και πολλα φιλιά

Dreameraki μου χαίρομαι που σ άερεσε!
Ολα ήταν σούπερ και γέλασα πολύ!
Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή

Άθεος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι έχω και πυρετό και τώρα που μαθαίνω ότι στην φωτογραφία είσαι εσύ… μου ανεβαίνει κι άλλο!

D.Angel είπε...

Pourquoi?

Άθεος είπε...

Τι γιατί…
Πάντα όταν βλέπω κάτι καλό… μου ανεβαίνει!

D.Angel είπε...

Για τον πυρετό μιλάς,
έτσι;;;
Προτείνω ν αρχίσεις τα κρύα ντουζ!
Αντε βρε και...
περαστικά!
lol

Άθεος είπε...

Φυσικά... φυσικά...!
Ευχαριστώ πολύ!
Τώρα με έπιασε μια καταροή
...χύνομαι ολόκληρος!
...μύτες, μάτια... όλα!

D.Angel είπε...

Πρόσεχε γιατί δεν είναι καλό!
Θα αφυδατωθείς και θα ρέψεις!
Δεν έχεις ακούσει που λένε
έρεψε απ....
τον πυρετό;
Χα χα χα χα
Φιλιά

Άθεος είπε...

Ώπα, σταματώ!
Σε βρίσκω επικίνδυνα έξυπνη και ανυποχώρητη!
Μου αρέσει το σπινθηροβόλο χιούμορ σου!
Αυτό δείχνει ευφυΐα!
…και μ’ αρέσουν οι ευφυείς γυναίκεεεες…

D.Angel είπε...

Μα...
εγώ είμαι πειρατής!
Χα χα χα χα
Καλημέρα

Υ.Γ: Μ αρέσουν οι άντρες που ξέρουν πότε πρέπει να φρενάρουν!
Χα χα χα χα χα