25.2.10

Ζion - Foulicats

Πως λέμε Θάντερκατς;Ε, καμία σχέση!
Τι κοινό έχει η Σύρος, με τα λουκούμια, τα tattoo και τις γάτες;
Μα... τη Φούλη βέβαια! Μιλάμε για μεγάλη μορφή! Χα χα χα
Για όσους χάσατε επεισόδια, να ενημερώσω πως η Φούλη το Σ/Κ ήταν στην Αθήνα και βρεθήκαμε για να φτιάξουμε το tattoo της. Σιγά μην σας το δείξω εδώ! Εδώ βλέπετε μόνο πως ήταν πριν το αναλάβω. Το μετά και το δεύτερο tattoo της Φούλης μας θα το δείτε εδώ μαζί με τα σχόλια των φίλων bloggers. Η μέρα μας ήταν σούπερ! Φραπεδιά - Tattoo - Μουσική....Αν και ροκού, δεν την άκουσα να παραπονιέται που στο pc είχα βάλει τη μουσική από τη Zion του πειρατή Osiri. H δεν την άκουγε απ το θόρυβο του μοτέρ ή την είχε ακούσει απ τον πόνο! Χα χα χα Αστειεύομαι! Κάπου εδώ σας αφήνω. Εχουμε και δουλειές...
Προτείνω με τρέλα να επισκεφτείτε το blog της Φούλης που τη γουστάρω με χίλια και είναι αυθεντική και τη Zion του Osiri που
με ταξιδεύει και είναι φανταστική!
Just visit and listen!

25 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είσαι τρελή μαρη!! καλά είναι θα τους κουράσουμε και θα την κάνουν για άλλη γειτονιά!!!
Εγώ κοπέλα μου είμαι σκυλί, γατί, δεν πονάω εύκολα εξωτερικά!!!
Όσο για τη μουσικοί αν εχεις μουσικό αυτί τα ακούς όλα!!
Τέλος σμαααααατς....

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μπρός στα κάλη τι είναι ο πόνος???
ΟΕΟ???
Γειά σας!!

Lilith είπε...

Πήγα στο Tattoo και το είδα το γατάκι. Άψογο!
Πολύ καλή δουλειά!
Όσο για τη Zion... έτσι κι' αλλιώς, μόνιμα εκεί μέσα τη βγάζουμε τις τελευταίες δύο εβδομάδες!
Μας έστειλε ο πειρατής!!! :)))

Φιλιά!!!!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου καλησπέρα!!!
Ναι
Τρελή είμαι κι ότι θέλω κάνω!!!!
Μη με κουρδίζεις μαρήηηηηηη
τι πάει να πει κουράζονται;;;;
Τους έχω δεμένους μπροστά σ έναν υπολογιστή να με διαβάζουν με το ζόρι;;; Ενα κλικ υπόθεση είναι!
Οποιος δεν θέλει, το πατάει
και αντίο! Ετσι, δημοκρητικά πάντα!
Πέρα απ την πλάκα τώρα, υπάρχουν αναγνώστες σου που δεν έρχονται εδώ
και αναγνώστες μου που δεν πηγαίνουν στο tattoo. Απόδειξη τα σχόλια τα σημερινά εδώ και εκεί!
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Νάντια αυτό λέω κι εγώ!
Και γουστάρω λέμεεεεεε
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι το είδα χα χα χα
Οσο για τον πειρατή, τι να πω;
Κάνει αυτό που γουστάρει και το κάνει καλά!!! Φιλιά πολλά

Υ.γ Ακόμα αυτοχαστουκίζεσαι;;
Δώσε σε κάναν άλλον την ευχαρίστηση να το κάνει καλέεε......
Χα χα χα χα

Iανος είπε...

Α να παλι η γατα της Φουλης...χε χε χε!!!
Λοιπον χαιρομαι που καταφερες και αποκατεστησες την φθορα του χρονου στο κομψοτεχνημα της Φουλης...
Ενταξει την ειπα την αποψη μου ,μπορειτε να με λυσετε τωρα και να βγαλετε τις οδοντογλυφιδες απο τα ματια μου; :))
Πολλα φιλιααααα!!!!

Osiris! είπε...

Α μάλιστα!
Δεν της έφτανε ο πόνος δλδ της κοπέλας... είχε και τον πειρατή να της παίρνει το μυαλό.
Και επειδή δεν τον άντεχε, προτίμησε το μοτέρ.
Έτσι εξηγούνται τα πολλά tattoos!!!
Tους απειλείς πως αν δεν καθήσουν φρόνιμα θα τους βάλεις Osiri, Ε;
Χάχαχαχχαααα :)
Μπούχαχαχαααα

Πέρα από την πλάκα...
...αν και έχω δηλώσει πως η Zion ανήκει στους ταξιδιώτες της...

* ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ *

Η Zion θα έχει πάντα τις πόρτες ανοιχτές και ειδικά για όσους ταξιδεύουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο...
...Ειδικά για όσους ονειρεύονται!

Μεγάλη έκπληξη μας έκανες και σήμερα Αγγελάκι!

Τα λόγια είναι φτωχά, αλλά υπάρχει μια ευχή που έχω για σένα:

* VAYA CON DIOS *


Αυτό για σένα από εμένα.
Και αυτό για σένα από τη Zion.

Φιλιά και καλά μας ταξίδια...

Osiris! είπε...

...όμως, με τίποτα...

Osiris! είπε...

...άντε γεια μας!

Άθεος είπε...

Τι τραβάτε κι εσείς οι tattooγράφοι!
Τι τα θέλετε τα γατάκια... και πού τα ζωγραφίζετε;

D.Angel είπε...

Ιανέ μου καλησπέρα!!!
Κι εγώ χαίρομαι που το κατάφερα!
Τι; Να σε λύσουμε;;;
Ακόμα δεν σου κανα το κινέζικο μαρτύριο!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Ιανέ μου
Σ ευχαριστώ που πέρασες

Οsiri καλώς σε!
Είσαι θεότρελος!!! Χα χα χα χα
Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω!
Δεν έχω λόγια!
Τα είπες όλα
Σ ευχαριστώ πολύ για την εικόνα
και για το υπέροχο τραγούδι που
μου χάρισες! Να σαι καλά

Αθεε καλώς σε
Μα γιατί το λες αυτό;
Χα χα χα χα χα
Μια χαρά περνάμε σου λέω!
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

VAYA CON DIOS : GO WITH GOD

Πειρατήηηη κθέρεις και ιθπανικά;
Χα χα χα χα
Φιλιά κ πάλι
Θμουατθ

ΦΟΥΛΗ είπε...

εεεεεε η μουσική με (η) όχι(οι) κάποιος μου το άλλαξε!!! να φανερωθεί τώρα...

Osiris! είπε...

...και ενώ θα... VAYA CON DIOS, πάρε και κάτι για νά'χεις ν'ακούς!
(έπαιζε στον αέρα πριν από λίγο)

* * *

D.Angel είπε...

Φούλη μου όμως είδες
δεν το σχολίασα ε;;;;
Το ξερα πως κάποιος κρύβεται πίσω απ αυτό!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα

Πειρατή σ ευχαριστώ πολύ!
................
Φιλιά και καλό σου βράδυ!

D.Angel είπε...

Xμ...

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ Σ/Κ

matriga είπε...

Αγαπημένη μου, Αγγελική
και καλή μου φιλενάδα, καλή σου μέρα!

Δεν διάβασα τα σχόλια εδώ, όπως άλλωστε και του δικού blog, αλλά είδα την ανάρτηση σου αυτή και σχολίασα στο blog της Φούλης.

Το μόνο που θα σου πω, είναι πως επειδή περνάω δύσκολη φάση και έχω πολύ φόρτο, χάρηκα πολύ που σήμερα διαπίστωσα πως έκανες αυτό το διπλό αφιέρωμα. Συγχαρητήρια!
Για να σου πω την αλήθεια, ήθελα και γω να κάνω ένα αντίστοιχο για την Zion, αλλά το χρωστάω. Άλλωστε δεν έχω χρόνο για να ακούω ούτε μουσική και πρέπει να ακούσω περισσότερο για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Μέχρι σήμερα έχω να πω τα καλύτερα για την μουσική στην Zion.

Σας ευχαριστώ και σένα και τον Osiri με την παρέα του, γιατί είστε αυτοί που είστε και κάνετε την ζωή μου πιο όμορφη ;-)

Τα κοχυλένια μου φιλιά!

zoyzoy είπε...

Τα γατιά θα τα δώ σήμερα!
Αν δεν την κάνει πάλι η Φούλη για Αθήνα.
Τη μουσική την άκουσα ευχάριστα!!
Καλό ΠΣΚ με φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου
καλό Σ/Κ κι απο μένα!
Φιλιά πολλάααααααααα

Μαράκι καλησπέρα
Κι εγώ χαίρομαι, για το διπλό μου αφιέρωμα!Ας την Φούλη να λέει!Χα χα Ξέρω πως ο πειρατής δεν τα πολυσυμπαθεί αυτά αλλά αγγελάκι
είμαι, ότι θέλω κάνω! Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο
Μαράκι! Φιλιά πολλά

Ζουζού μου δες τα και πες μου!
Περιμένω με ανυπομονησία λέμε!
Χα χα χα χα Οσο για τη μουσική
του πειρατή μας, είναι φευγάτη!
Οπως όλα του! Θα με σκοτώσει αν το δει αυτό!Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

ΦΟΥΛΗ εδώ TATOO εκεί
και ΖΙΟΝ παραπέρα
κι ο πειρατής ο Osiris
βγήκανε στον αέρα.

Με μία σου ανάρτηση
διακαναλική,
κι η ζωγραφιά σου ήτανε
απλά φανατστική.

D.Angel είπε...

Ετσα ναι οι φίλοι σύντεκνε
θαρρώ πως το κατέχεις
Κι είναι μεγάλη η τιμή
κοντά σου να τους έχεις!

Πςςςςςςςς
Τι είπα πάλι η γυναίκα!

Καλό σου βράδυ Φάνη μου
Καλό Σ/Κ να χεις
Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Φιλενάδα
πάω να δώ το tattoo....
Θα τα πούμε από εκεί τα υπόλοιπα....
Φιλιάααααααααααααααααα...

D.Angel είπε...

Σαββινάκι καλησπέρα!
Πήγαινε και τα λέμε...
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασε φιλέναδα,με το καινμουργιο λαπ εχω χασει το μπουσουλα
Το μπουσουλα και τους αναγνωστες μου
καθως επίσης κι ολους εσας που ειχα βαλει στη πρωτη σελιδα
Εγω οπου να ναι τα περνω
Και δε μππρω να βρω και το ερωτηματικο απο που μαπινει γαμ

D.Angel είπε...

Ψυχραιμίαααα
Ολα μια συνήθεια είναι!
Καλό μήνα Ρίκη μου
Φιλιά πολλά