23.2.10

Δεν είν αυτό που νομίζεις

Χα χα χα χα χα
Οχιιιι, δεν ρίχνω φάσκελα!
Απλά αναρωτιέμαι...Εντάξει, τα post it δεν είναι κάτι τραγικό, μιας και όλοι το χουμε δει
το έργο και μάλιστα το διασκεδάζουμε! Το να ξεχνάω όμως να τα διαβάσω, είναι! Γι αυτό το λόγο, τελευταία, άρχισα να σημειώνω στην παλάμη μου! Συνήθως, γράφω το αρχικό γράμμα από οτιδήποτε έχω να κάνω πχ Ο- Οδοντίατρος Τ-Τσιγάρα κλπ και την ώρα, αν έχω κάποιο ραντεβού! Μια φορά βέβαια την πάτησα και πήγα στον οδοντίατρο την ώρα που έγραφα, αλλά μια μέρα αργότερα! Μη γελάτε, σας βλέπω!
Είμαι σοβαρά γιατρέ;;;
Χα χα χα χα χα
Καλημέρα σ όλους

Oσο πάω και χειροτερεύω!
Ανάρτηση της προκοπής, για την ώρα δεν προβλέπεται!

30 σχόλια:

Vassilis είπε...

Υπομονή όπου να'ναι φεύγει ο Φεβρουάριος. Θα εξετάσουμε την κατάστασή σου τον επόμενο μήνα :)

Ευρύνοος είπε...

χαχαχα

καλά αφού θυμάσαι και τί σημαίνει το Όμικρον πάλι καλά..

εγώ θα έτρεχα για ομοιοπαθητικό.. :p

καλά Χριστούγεννα..!

ELENI είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ...ΠΑΘΑΙΝΩ ....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

monahikoslikos είπε...

Όρσε να μην στα χρωστάω...
το 'χασες τελείως?

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα Βασίλη λες ε;
Καλημέρες γιατρέεεεεε

Τάσεεε είμαστε εκτός ή η ιδέα μου είναι; Αγγίζω τα όρια λέμε!
Χα χα χα χα
Καλημέρα τρελέεεεεε

Ελένη μου αισθάνομαι καλύτερα τώρα
Χα χα χα Καλημέρααααα

Λύκε μου ναι ναι ναι
Εντελώς όμως!!!Χα χα χα
Είδες τι παθαίνει ο άνθρωπος στα
καλά καθούμενα; Καλημέρααααααα

Λυκάκι θέλω οδηγίες για το πως βάζεις το χρωστάω με λινκ!!!!
Εχω σοβαρά προβλήματα σου λέω!
:)

Katerina είπε...

Δεν έχω φτάσει ακόμη σ΄αυτό το σημείο...
λες να είμαι πιο σοβαρά από σένα??


Καλημέρα :)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Δεν είναι τπτ το ανησυχητικό,μη φοβάσαι!!
Εγω βρήκα άλλο κόλπο για να θυμάμαι σοβαρά ραντεβού!
Τάζω στο μικρό σοκολατίτσα,αν μου θυμίσει οτι τη τάδε μερα και ώρα έχω το τάδε ραντεβού!
Ε λοιπόν,ποτέ δεν έχασα μεχρι τώρα!!
Καλημέραααααα!!!!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

χαχαχα
Φιλενάδα μάλλον πρέπει να κάνεις αυτό που έκανα εγώ ...
Κοίτα στο πίσω μέρος της ταυτότητας που λέει "γεννηθείς την .." και πάρτο απόφαση!
Σιγά σιγά θα σε μάθουν και θα σε ειδοποιούν μόνοι τους. Εξάλλου μπορείς κάλλιστα να επικαλεστείς την καλλιτεχνική σου φύση και την πνευματική σου προσήλωση ... το κάνω και γω και πιάνει ...

korallenia είπε...

Angel,

Δεν είσαι η μόνη! Εγώ τους τελευταίους μήνες έχω κάψει δύο φορές φαγητό γιατί απλώς ξέχασα ότι μαγείρευα… Την πρώτη φορά μάλιστα ένιωθα να μυρίζει κάτι καμένο και έλεγα γμτ τι καίνε πάλι στη γειτονιά! Χαχαχαχαχαχαχα

Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γιατρός εδώ!Η κατάσταση σου κρίνεται σοβαρή!Συστήνω αναρρωτική απεριόριστου χρόνου άδεια,βιταμίνες για σένα και ηρεμιστικά για τους γύρω σου!!Αν πάλι έκανες tatoo τα όσα σημείωνες..εκεί να δεις μνήμη!Απορία:Αν οι υπενθυμίσεις είναι πολλές και τα χέρια γεμίσουν,σημειώνεις το κούτελο;;;Χχαχαχχαχα!Μια χαρά σε βρίσκω!Αν δεν έχουμε και λίγη τρέλα,ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!!

D.Angel είπε...

Κατερίνα μου αφού δεν έχεις φτάσει μάλλον καλύτερα είσαι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Νάντια εγώ που δεν έχω μικρό τι να κάνω;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Τεμαχιστή μου κι εγώ το κάνω αλλά δεν πιάνει!Χα χα χα
Παλιότερα έπιανε αλλά με πείρανε χαμπάρι!Φιλιά πολλά

Κοραλλένια καλώς σε
παλιότερα μία φορά την εβδομάδα πήγαινα κι αγόραζα κατσαρόλα!
Τώρα απλώς, έκοψα το μαγείρεμα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Υ.γ : Ο Γιάννης βρέθηκε;;;
Χα χα χα χα χα

Dreameraki μου αναρρωτική από τι;;;
Χα χα χα χα τα υπολοιπα τα καταλαβαίνω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό απόγευμαααααα
Σμουατς

ΦΟΥΛΗ είπε...

βρε φιλενάδα πολύ νωρίς είναι για σενα!! αυτά είναι για μένα που αν θέλω να πω κάτι και δεν το πω τι στιγμή που το σκεφτομαι, μετά καίω τη φλάντζα και το ξεχνώ χαχα!!!!
Φιλιά πολλά...

George είπε...

μα καλά δεν είναι ανάρτηση της προκοπής αυτή???
:)

korallenia είπε...

Οι προσπάθειες εντοπισμού του ΓΙΑΝΝΗ αναβαθμίζονται συνεχώς…

Πού θα μου πάει. Θα τον βρω!

Φτάνει στο τέλος να μην ξεχάσω ποιον ψάχνω και γιατί τον ψάχνω! Χαχαχαχαχα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αναρρωτική πάσης φύσεως βρε!!Χχαχαχχαχα!Φιλία κοπέλα μου!
(Το Dreameraki καθιερώθηκε,ε;;;Μ΄αρέσει πολυυυυύ!)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ληγμένα παίρνεις παιδί μου? Πέρασε από δω να σου δώσω φρέσκο πράμα!!!
Αφού δε τα σημειώνεις αλλού...πάλι καλά!

Miss Pink είπε...

ε ρε κορίτσι να μην ειμαστε χταπόδια να'χουμε περισσότερο χώρο για σημειώσεις.. :Ρ
με δυο χέρια τι να κάνεις κι εσύ... :ΡΡΡΡ
αν θες μπορείς να με προσλάβεις για γραμματέα σου..
δεν θα ξεχνάω τίποτααααα (δικό σου :Ρ)

zoyzoy είπε...

Α!!εσύ το'χεις κάψει τελείως!Και ακόμα δεν είδες τίποτα!!
Κάτι τέτοιες αναρτήσεις κάνεις και έχεις κάνει τα νεύρα κάποιων κορδέλες:)))

Καλό σου βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

Άθεος είπε...

Και μετά μου λες, γιατί δεν σου γράφω!

NIKITAS είπε...

Μια θάλασσα τα μάτια σου
Καμβάς για ένα ζωγράφο
Κι εγώ μικρά ποιήματα
Για αυτά τα μάτια γράφω..

D.Angel είπε...

Μα βρε Φούλη
δεν βλέπεις ότι είμαι στον κόσμο μου;;;Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

George μου, μάλλον δεν είδες την προηγούμεη ή την προ προηγούμενη
Χα χα χα χα χα Αστα
Μαυρα χάλια!
Φιλιά πολλά

Κοραλλένια μου χαίρομαι
Εισαι σε καλό δρόμο!Χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελοκομείο

Dreameraki μου κι εμένα μ αρέσει!
Ετσι με λέγαν παλιά αλλά μετά καθιερώθηκε το αγγελάκι! Χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

GGKB
Τι θες να πεις;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλό μου

Miss Pink μου
μεγάλη αδικία!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Zoyzoy μου
γιατί; Τι έχουν οι κορδέλες;;;
Ωραιότατες είναι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά καλή μου
Σ όποιον αρέσουμε
Για τους υπόλοιπους...
χεστήκαμε

Αθεε;;;;
Είπα εγώ κάτι τέτοιο;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά καλέ μου

Νικήτα καλωσόρισες
μα κάνε λίγο κράτη
Μάτια, καμβά και θάλασσες
είν η ζωή γεμάτη

D.Angel είπε...

"Κράτει"
ήθελα να γράψω
Πού είσαι Φούλη να αρχίσεις το δούλεμα;Χα χα χα χα

MONKEYCOP είπε...

ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΞΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ.
ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΛΑ!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

D.Angel είπε...

Mα...
Δεν είναι αυτό που νομίζεις!!!!
Χα χα χα χα χα
Καλό σου βράδυ MONKEYCOP

Άθεος είπε...

Δεν είναι αυτό που νομίζεις...
...κάτι δικά μου έλεγα!

D.Angel είπε...

Α καλά τότενες!
Συνέχισε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω παλι τη πατω ετσι οταν θελω να κρυψω καπου κατι
Μετα δε θυμαμαι που το βαζω
Λεω να μου κοψω βεντούζες
χα χα

D.Angel είπε...

Ρίκη μου κι εγώ το παθαίνω
Κρύβω κάτι για να μην το χάσω και τελικά το χάνω!Χα χα χα χα
Μαζί σου!!!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Χάχαχαχααα :)
Καλά να πάθεις!
Για να μάθεις να αφήνεις στους άλλους σημειώματα "ξυπνήστε!" και μετά να "παίρνεις τα βουνά"!
:)))

Ο οδοντίατρος τουλάχιστον πήγε στο ραντεβού; Έμαθες μήπως;
Μπούχαχαχααα :)

Ε... δεν παίζεσαι με τίποτα λέμε!
Μήπως πρέπει να βάλεις στο σβέρκο σου καμιά βάση σαν εκείνες των pc, για να βάζεις το χαρτάκι με τα ραντεβού;
:)))
Μπούχαχαχαα :)))

Φιλιά πολλά.
Ενα μεγάλο Zionίστικο ευχαριστώ! ;)
* * *

D.Angel είπε...

Καλημέρα Osiri
έτσι ε;;;
Καλά να πάθω ε;;;
Επειδή είμαι και μεγάλη μορφή όμως, ξέχασα να σου πω πως μ έβαλε για σφράγισμα επιτόπου!!!Από τότε κάθε φορά που πάω κ ρωτάει ποιός είναι έχει γίνει ατάκα κ απαντάω "Το έκτακτο περιστατικό"
Χα χα χα χα
Καλημέραααααααααααα