19.2.10

Δεν ξέρω

τι λένε τ άστρα και τα ζώδια! Εγώ πάντως μια χαρά περνάωΣήμερα απ το πρωί η μέρα μου ήταν γεμάτη εκπλήξεις! Οχιιιι... δεν μιλάω για σένα 'Αθεε lol αλλά για το RC-CAFE και το άρθρο που ανέβασε από το blog μου D.Angel tattoo. Μεγάλη έκπληξη! Για τον γείτονα και την πρόσκλησή του ;) Και για τον νέο μας φίλο MONKEYCOP κ τα καλά του λόγια!Μυστήριος τύπος, αλλά μ αρέσει! Οχι για όσα λέει για μένα και για τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά γιατί έχει μια τρέλα που για την ώρα πάω με χίλια! Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ! Επίσης ευχαριστώ όσους περνάτε και αφήνετε σχόλια! Οσους με ανέχεστε στα σοβαρά μου, μα και στη βλακεία μου! Οσους με βοηθήσατε και με βοηθάτε με το μπανεράκι μου και την προσπάθεια που κάνω! Είστε μοναδικοί! Αστέρια. Τέλος, ευχαριστώ το Θεό που μ έκανε έξυπνη, όμορφη και μετριόφρων χα χα χα χαΕδώ σταματάω το γλύψιμο lol
Αγαπητοί αναγνώστες, σύντεκνοι και μη και λοιποί συγγενείς σας έχω πρόταση! Η αγαπημένη φίλη και μπλόγκερ Ρίκη Ματαλλιωτάκη ετοίμασε το νέο της βιβλίο με τίτλο "Στων μελτεμιών τις ράχες" και όπως και τα υπόλοιπα είναι αξιόλογο και αρκετά ενδιαφέρον.(κλικ για μεγέθυνση)
Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε την ίδια!

Οσοι ψάχνετε ή προσφέρετε εργασία επισκεφτείτε το νέο blog του Τρελού κ της Αγνής: Ανθρώπινο δυναμικό

Oσοι έχετε χρόνο το Σ/Κ πηγαίνετε να δείτε την ταινία ΑVATAR άσχετο!
Αφιερωμένο το τραγουδάκι σε όλους

Φιλιά πολλά
Να στε καλά και να περνάτε υπέροχα
Εφυγααααααα

19 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω τωρα τι να πω.......
Το βουλωσα.....
Απλα, οπως και κάποιοι άλλοι, οχι και τοσο πολλοί, εισαι η ασπρη πλευρα του ιντερνετ

ΦΟΥΛΗ είπε...

καλησπέρα τι λες κοπέλα μου που θα φάω την ώρα μου σινεμά!! εγώ ήρθα να ξεσαλώσω το AVATAR το εχω στο σκληρό έλεγα να το δω στο καράβι αλλά δεν τα κατάφερα.....
Φιλιά πολλά...

D.Angel είπε...

Ρίκη μου είμαι απλά ο εαυτός μου!
Σμουάτς στα μούτρα σου κ μην πεις τπτ
Καλό σου βράδυ

Φούλη μου έλα και θα σε πονέσω λίγο
Στο υπόσχομαι!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα

RC-CAFE είπε...

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε οποιους και όσο μπορούμε .... ποσο μαλών τους συντοπίτες μας.
Σου εύχομαι να έχεις μια καλή μέρα
Υστερόγραφο
Αυτός ο Νότιας μου έχει κάνει το κεφάλι καζάνι

Φιλικά
Για το Rc-Cafe
Βασίλης Σ

kakos lykos είπε...

Το Avatar το είδα σε 3D, καταπληκτικό!

Ο blogger έχει φάει κάποιο κόλλημα, εδώ και μία ώρα παλεύω να προσθέσω, το banner σου και το banner του ανθρώπινου δυναμικού στο blog μου και κολλάει, μόλις ξεμπλοκάρει θα τα βάλω και τα δύο.

Καλό Σαββατοκύριακο Dreamer Angel :)

ELENI είπε...

ΦΙΛΑΚΙΑ ....ΣΜΟΥΤΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!

D.Angel είπε...

RC-CAFE ψυχάρες!
Βασίλη άσε κι εγώ το ίδιο έχω πάθει και καταπίνω παναντόλ το ένα μετά το άλλο!Φιλιά στα πάτρια
Καλό Σ/Κ

Λυκάκι μου το ίδιο έχω πάθει κι εγώ με το βιβλίο της Ρίκης!Προσπαθούσα χτες πολύ ώρα και τπτ δεν έγινε!
Ετσι έβαλα το ποστ αυτό κι ο Θεός βοηθός!Κάτι έχει πάθει και κολλάει συνέχεια!Φιλιά πολλά κ σ ευχαριστώ πολύ!

Λενάκι μου
Καλό Σ/Κ
Φιλιά

Άθεος είπε...

Εγώ θα πάω να δω το AVATAR
Εσύ θα πας να δεις την AGORA;

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εδώ και 3 βδομάδες παλεύω να πάω να δω το Άβαταρ κι ακόμα δεν έχω καταφέρει γκρρρρρ....μη μου το θυμίζεις!

καλό σαββατόβραδο :)
χχχ

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου!
Πήγα στο καφέ και έκανα αυτό που λέει σε τούτο το link
http://rc-cafe.blogspot.com/2010/02/blog-post_5047.html
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!
Οσο για τον καινούργιο μας...φίλο,πήγα του τάχωσα λιγάκι και ακόμα περιμένω απάντηξη!!
Φιλάκια!

Άθεος είπε...

E, allora... cosa succede?

D.Angel είπε...

Αθεε καλησπέρα!
Τη ζωή της Υπατίας λες ε; Το έχω στα υπόψιν γιατί μ αρέσει το θέμα!Το Άβαταρ φυσικά καμία σχέση, απλά ήθελα να δω γιατί πέσαν σε κατάθλιψη τα αμερικανάκια!lol Εχει ωραία γραφικά και προσωπικά μ άρεσε!Μη με λιθοβολήσεις αν δεν σ αρέσει :)))
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora?
εγώ το είχα στο φτύσιμο αλλά μου το δώσανε και μόλλις το είδα άλλαξα γνώμη!Πραγματικά όμορφο!
Φιλιά πολλά

Νάντια μου το είδα αλλά δεν το σχολίασα! Ο μαιμουδόμπατσος μ αρέσει! Απ τη μία έχει πολύ καλό χιούμορ κι απ την άλλη δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε αν δεν θέλουμε! Ο χρόνος θα δείξει και να σαι σίγουρη πως θα σου απαντήσει.
Μην τρομάζεις τον κόσμο βρε κοριτσάκι!Χα χα χα Φιλιά πολλά

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Τι γλυκό ήταν αυτό..: )
Kαλό βράδυ γλυκιά μου!

Miss Pink είπε...

xixi..
μ'αρέσει η ανάρτηση σου είναι σαν να τη γράφεις χοροπηδώντας :)
σκάω λοιπόν απλά ένα φιλι...
και σκάω! :ΡΡΡΡ
SSSMOUTS

akantoy είπε...

Εαν θελει απλα να αποδειξει οτι οι ανθρωποι υπαρχουν διπλα μας απλα σαν ψυχες εχει καλως...
Αλλα το κακο με εσας τις γυναικες ειναι οτι θελετε να "ξυπνησετε" τον αντρα..απο καποιον που θεωρει ηδη τον αντρισμο του νεκρο.....
Δεν ξερω εαν η φυση τους εχει κανει διαφορετικους η τα βιωματα τους..απλα το μονο πιστευω που μπορουμε να κανουμε ειναι να τους αποδεχτουμε οπως ειναι..
Την καλησπερα μου..

D.Angel είπε...

you may say i'm a dreamer
σ ευχαριστώ πολύ!
Καλό σου βράδυ κοπελιά!
Φιλιά πολλά

Miss Pink προσπαθώ να χωνέψω τα μήλα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κι από μένα
Smouats

Akantoy καλησπέρα και καλωσόρισες
Εμείς οι γυναίκες δεν είμαστε όλες όμοιες όπως κι εσείς οι άντρες δεν είστε όλοι ίδιοι! Διαφορετικές ψυχές όλοι μας!Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

ELENI είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ....ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΑVATAR.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΙΚΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ.ΕΙΝΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ.

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ :)))

D.Angel είπε...

Λενάκι και Σκρουτζάκο
σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια
και για τις ευχές σας!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
κι από μένα