18.2.10

Ζώδια και οικονομική κρίση

ΣκορπιόςΝιώθεις πως φέτος είναι η χρονιά σου. Δεν είναι. Έτσι νόμιζες και πέρσι και έφαγες τα μούτρα σου. Θα αισθανθείς την ανάγκη να βγαίνεις έξω συνέχεια. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει λίγο από τότε που ήσουν party animal. Δεν υπάρχουν πια ντίσκο και οι φίλοι σου δεν ξεκουνάνε με τίποτα την κωλάρα τους από τον καναπέ. Αν σου αρέσουν τα μπουζούκια, πρέπει να ξέρεις πως δεν πια είναι ανοιχτά όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Στο λέω, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να βρεθείς Τρίτη βράδυ μόνος σου στην Ιερά Οδό, περικυκλωμένος από κακοποιούς, προαγωγούς και εμπόρους ναρκωτικών. Καλά, βρε πουλάκι μου, τώρα σου ήρθε να το ρίξεις στην ψυχαγωγία και τη διασκέδαση; Αν έβγαινες τόσα χρόνια, δεν θα είχαν κλείσει τα μισά θέατρα και εκατοντάδες κινηματογράφοι σε όλη την Αθήνα. Εσύ φταις που γέμισε ο τόπος απρόσωπα multiplex. Στα επαγγελματικά σου έχεις μεγάλες ευκαιρίες. Αν μάλιστα είσαι καστανάς, κουλουρτζής ή πόρνη, θα είσαι συνέχεια στον δρόμο και θα παντρέψεις ιδανικά τη δουλειά με τη διασκέδαση. Μέχρι τον Σεπτέμβριο τα οικονομικά σου πετάνε, αλλά μετά έρχονται στο ζώδιό σου ο Άρης και η Αφροδίτη, ο Δίας ζηλεύει επειδή είναι συνέχεια μόνος του και έχει λαλήσει από την αγαμία, οπότε σε βλέπω λαθρομετανάστη στο Κονγκό. Είναι αυτό που λέμε «γαμήθηκε ο Δίας». Στα ερωτικά, σε πιάνει μια τρελή επιθυμία για σταθερή σχέση ή ακόμα και για γάμο. Σκορπιέ μου, αφού είσαι ζηλιάρης και κτητικός, τι τις θέλεις τις σχέσεις; Υποφέρεις κι εσύ, υποφέρει κι ο άλλος. Αρκέσου στο πληρωμένο σεξ ή, ακόμα καλύτερα, στην αυτοϊκανοποίηση. Άλλωστε, μόνο εσύ μπορείς να σε οδηγήσεις στην απόλυτη ηδονή.

Χα χα χα χα χα χα
Εχω πέσει κάτω απ τα γέλια!
Το αγγελάκι φταίει για όλα :PPP
Koρυφαίο Post
Για όσους θέλουν να διαβάσουν τι λένε και τα υπόλοιπα ζώδια:
http://rc-cafe.blogspot.com/2010/02/2010.html

23 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

όταν σε περνάνε για ζώο επηρεάζονται και τα ζώδια από την κρίση...
σαν κείμενο πάντως είναι καλό.
φιλιά.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πολύ εφευρετικό κείμενο, πάρα πολύ.
Εξυπνο και για όλα τα ζώδια.
Ούτε εμείς να το γράφαμε χα,χα,χα,χα!!
Την καλημέρα μας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα φιλενάδα,έπεσε μέσα η αστρολόγος; χαχα πάω να διαβάσω τι λέει για τον Κριό...
Φιλιά...

ELENI είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΗ ...ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ!!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
έριξα πολύ γέλιο με το ζώδιο μας.
χα χα χα χα χα
:))))))))
Διάβασα και τον Υδροχόο που είναι και ο ωροσκόπος μου.
Εκεί να δείς... μέσα έπεσε σε όλα...
χα χα χα χα χα
Καλό απόγευμα να έχεις.
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε! Τι να πω;Ακόμα γελάω!!!
Φούλη μου κατά το ήμισυ ναι, επεσε μέσα!Κι αυτό είναι ακόμα πιο αστείο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Εγώ είπαμε γιατί μπήκα να δω το δικό μου;;;!!Έχουμε και λέμε:Χάλια οικονομικά,εγκυμοσύνη,γάμο,υποχόνδρια και παρτάκιας!!Όποιος βρει σε ποιο ζώδιο αναφέρομαι δώρο οι προβλέψεις του ωροσκόπου!!Στο μόνο που το βουλώνω,είναι για το στοιχείο του ανθρωποδιώχτη!Κλείσε μου ένα ραντεβού με το μεντιουμ!Τα λέει καλά!!Χαχαχαχαχχ!Πάλι με έκανες και γέλασα!Και θες και να το κλείσεις το blog!!Σα δε ντρέπεσαι!!: )

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχαχαχα πάω να δω το δικό μου

D.Angel είπε...

Dreameraki Τοξοτάκι είσαι;;;
Λέω μήπως!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Και λοιπόν
τρέχα!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Κορυφαίο έπεσε μέσα ή μου φαίνεται κομμένο και γραμμένο για πάρτυ σου!
Πάω ν'απολαύσω και'γω το δικό μου!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα!
Βασικά,πέρσι ξεκίνησε καλά και πήγε τέλεια θα έλεγα!
Φέτος προβλέπεται...μαμάτος και δίδυμος ο χρόνος!!
Στη τελική οτι κάτσει δε με χαλάει!!
Καλησπέραααααα!!!!!!!!!

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ είπε...

καλα τρελλα με κορδελλα τελικα τι μονη θα μεινουμε; εμεις οι σκορπιοι ετσι κι αλλιως αυτοσαρκαζωμαστε εχουμε μια τρελλα που τη ελενχουμε,τα φιλια μου.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

oh my god!!!

ελπιζω να μην βγουν αυτα..γιατι απο οτι λεει θα κανω αναρτησεις απο την φυλακη..μπρρρρ..(εχουν αραγε νετ εκει??)lol

φιλιαα Aγγελακι..
απαιχτο ποστ..:):

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Ω, δεν έχω παράπονο! Πέρα από το ότι φέτος θα φτιάξω καμιά δεκαριά παράλληλες οικογένειες με ενημέρωσαν ότι τα ξενοπηδήματα πρέπει να τα αρχίσω απ' του χρόνου :))))

Να' σαι καλά, γελάω ακόμα!

Καλό βράδυ :)

AERIKO είπε...

Τοίχο-τοίχο θα πηγαίνεις. Ετσι μου λεει απ οτι διαβασα...ΔΕΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...!! Αν περιμενα την αστρολογια να μου πει ζητω που καηκαμε..!! Αλλα με λιγο χιουμορ γλυκαινουν τα πικρα...γιατι πως αλλοιως να ξορκισεις την πικρη σημερινη ελληνικη πραγματικοτητα ;

Σε καληνυχτιζω με Χαμογελο.! Φιλια.!:)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Κορίτσια να στε καλά
Γέλασα πολύ με όλα!
Τι να λέμε τώρα
Είστε Θεές που λέει και η Φούλη
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
και καλό βραδυ
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Έχασες!Είμαι Παρθενάκι!Πάει ο ωροσκόπος..θα μπορέσεις να ζήσεις χωρίς να τον μάθεις τώρα;;;Χχαχαχαχα!Καλό βράδυυ

THE LONELY SKIPPER είπε...

γειτονησα αν και νεωτερη και προοδευτικη παραμενεις σε τετριμενες
προβλεψεις παρε τηλ ,να σου πω το αυγο ειναι αυγομαντια ,θα εισαι κοντα στην πρασινη αναπτυξη και μετα το αποτελεσμα κανεις και το αυγο ντεκοτο
(κονιακ.ζαχαρη.και καλο κτυπημα να αφρατεψει)να πανε κατω τα φαρμακια

D.Angel είπε...

Dreameraki είσαι για δέσιμο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλημέρα γλυκιά μου

Γείτονα είδες χάλι!
Το ξέρω το ντεκότο
Μη μου θυμίζεις το ντεκότο
γείτονα!Εχω ρίξει μάχες
για να το γλιτώσω όταν ήμουν
μικρή!Το έβλεπα και μπλιαχ
Χα χα χα Τραυματική εμπειρία
Πού το θυμήθηκες;
Καλημέρα και φιλιά πολλά
Θα τα πούμε ;)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σου είπε η χαρτορίχτρα σου ότι έρχομαι Αθήνα;όχι!! να την απολύσεις...είμαι στο καράβι..
θα τα πούμε φιλιά...

Iανος είπε...

Εγω παντως σαν Υδροχοος μια χαρα ειμαι...
Τα καλυτερα θα μου ερθουν!!!
Mεταξυ μας καθε χρονο τα ιδια μου λενε και μην σου πω τι παιρνω στο τελος της χρονιας!!!
Δανειζω ευνοια αστρων λεμε...
Οσοι πιστοι προσελθετε...
Πολλα φιλιααα!!!

MONKEYCOP είπε...

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΡΥΒΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΙΚΡΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ ΕΞΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΩ.
ΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.

D.Angel είπε...

Φούλη μου καλώς σε!
Μάλλον θα χεις φτάσει τώρα!
θα τα πούμε!Φιλιά πολλά

Ιανέ μου εύχομαι τα καλύτερα για το τέλος!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Monkeycop
welcome
Κι εγώ χαίρομαι που δεν έπεσες έξω!
Πολύ φοβάμαι πως θα χτύπαγες ;)))
Φιλιά πολλά