7.2.10

Μας την πέσανε

Ευκαιρία για άλλο ένα post
Ετσι για να μας ξαναπεί ο Αθεος πως χέστηκε η φοράδα στ αλώνι, όπως και στο προηγούμενο post!Κι εγώ σ αγαπάω 'Αθεε αλλά δεν κάνω έτσι!Χα χα χα χα
Λοιπόν ο λόγος που ανακοινωνάω αυτή τη στιγμή είναι ένας ιός που μου έχει μπλοκάρει όλο το σύστημα -όχι του μυαλού- αλλά του pc και δεν μπορώ να αφήσω σχόλια πουθενά αλλού, εκτός απ το δικό μου blog. Σούπερ σας λέω!Είπα να κάνω αποχή και ήρθε κι ο ιός και μ αποτέλειωσε!
Από την επιφάνεια εργασίας, χάθηκε ο όμορφος φάρος των Χανίων και το μόνο που βλέπω είναι μια ωραιότατη μαύρη οθόνη με τα εξής:
System has been stopped due to a serius malfunction.
Spyware activity haw been detected.
It is recommeded to use spyware removal
tool to prevent data loss.Do not use the computer
before all spyware removed.

Αυτάαααα
Κατά τα άλλα καλά!
Φιλιά πολλά και αν δεν τα παίξει εντελώς ο υπολογιστής, θα τα πούμε!
Σκρουτζάκο αν δεν σου κάνει κόπο
δες το σχόλιο μου στο προηγούμενο post
γιατί δεν μπορώ να σου γράψω!
Εφυγααααααααααααα

Καλή εβδομάδα σε όλους

25 σχόλια:

ELENI είπε...

υπομονηηηηηη!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μη μου κολησεις το γιο σ εφαγα
γκρρρρρρρρρρρρρρ
κολα μου τη κορη αλλα το γιο με τιποτα
χα χα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Από format πώς πάτε?
Αλλάξτε αντιβιωτικό, αρχίστε τις ενέσιμες!!
Καλή εβδομάδα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πάρε πονστάν!!!
Κάνει θαύματα!!!
Καλησπέρααααα!!!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

αμαν βρε Αγγελακι
μια η δεη μια το ιος..
μηπως να εκανες ενα ευχελαιο..ξορκι
βουντου κατιτις..

παντως μπορεις να κανεις ενα ελεγχο
στο υπολογιστη σου με το αντιβαριους που εχεις..
αν δεν λειτουργησει ισως αν εχεις κανα φιλο που να σκαμπαζει απο πισια
και χρησιμοποιησεις την απομακρυσμενη βοηθεια των γουιντους..
(το χω το αγγλικο ομως εεεε)

δοκιμασε επισης επαναεκιννηση πισι
μετα το σκαναρισμα..

αυτα αλλα αλμπανικα γιατρικα ε κατεω...

φιλιαααααα..καλη αναρωση!

matriga είπε...

Αγγελική μου,
Πάρε και και ηρεμιστικά, γιατί εμείς χωρίς κομπιούτερ δεν αντέχουμε ;-)
Καλό βράδυ :)
Πολλά φιλιά!!!

monahikoslikos είπε...

Καλά εσύ είχες κόρη πως βρέθηκες και με ιο...
τς τς τς τς
Καλή εβδομάδα φιλενάδα αλλά φοβάμαι πως πρέπει να αρχίσεις έρευνα αγοράς για νέο pc εκτός κι αν βρεθεί κανας "βαρεμένος" και στο φτιάξει.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μια ώρα παιδεύομαι να σου στείλω φωτό του φάρου αλλά δεν υπάρχει η επιλογή της επικόλλησης!Λες και δεν μπορείς να βρεις εκατό φωτό από το google!Να σου τον ζωγραφίσω;;Ήθελα κάπως να βοηθήσω!Υπομονή..

D.Angel είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ, να στε καλά!Θα τα πούμε!Δεν ξέρω πότε!
Μάλλον χρειάζομαι format
Dreamerακι μου τον έχω σε άπειρες φωτό!Ισως περισσότερες απ όλους χα χα χα Επίσης τον έχω ζωγραφίσει και σε πίνακα!Μόνο ταττοο δεν τον έχω κάνει ακόμα!Ευχαριστώ πάντως
Φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα σ όλους

THE LONELY SKIPPER είπε...

μετα την βαρεμαρα θα μας κολησεις και αλλα ειδες τελικα η ΔΕΗ Εβαλε το χερακι της εισακουσε τις βλαστημιες
του τεκνου της που του κολησες και σου αλλαζει τα φωτα

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Καλά ξεμπερδέματα!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ωχ ήρθε και έδεσε, άντε να καθαρίσεις τώρα, εγώ από μακριά.....
ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Άθεος είπε...

Πού να ήξερα ότι στην ανάρτησή σου αυτή θα γράφεις και για μένα.
Όμως χωρίς να τη διαβάσω, σου απάντησα στην προηγούμενη ανάρτηση… εκεί που χέστηκε η φοράδα!
Καλύτερα όμως που έγινε έτσι, γιατί το σχόλιό μου τώρα φαίνεται πιο ειλικρινές.
Στο κάτω κάτω αθώο ήταν και το έκανα για να σε πειράξω, ελπίζοντας ότι αφού έχεις χιούμορ θα γελάσεις χωρίς να παρεξηγηθείς!
Μα κι εσύ βρε παιδάκι μου, τι ανάρτηση ήταν εκείνη για τη λάμπα..
Πώς λέει το ανέκδοτο: τρώγονται οι λάμπες μαμά;
Όχι!
Τότε γιατί ο μπαμπάς σου λέει κάθε βράδυ, σβήσε τη λάμπα και έλα να τη φας;
Αυτά!!!!
Και φυσικά φιλάκια!

zoyzoy είπε...

Τι έγινε βρε κορίτσι μου ποιό μάτι σε είδε και χάθηκαν όλα απ΄το μπλόκ.
Ρίξε ένα ξεμάτιασμα και άσε τον Αθεο να λέει!
Οι ιοί μακριά από μας και απ΄τα μηχανήματα ξεπερνιούνται μη φοβάσαι!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

Άθεος είπε...

Ναι zoyzoy πες της τώρα να κάνει και ευχέλαιο!

Savvina είπε...

Αχ βρε φιλενάδα....
τι κακό σε βρήκε....
Αμάν βρε κορίτσι μου....
Είπαμε αποχή αλλά όχι να χαθεί και ο Φάρος...
Για κάνε στο pc κανα σέρβις για να έρθει στα ίσια του.
Μέχρι τότε καλή εβδομάδα να έχεις και πολλά φιλιά.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή δύναμη

Αμα τα βάλει με ιούς
να είσαι οπλισμένη
ένα μπουκάλι με ρακή
δίπλα ας περιμένει......

Osiris! είπε...

Φου!... Φου!
Τίποτα ακόμη;

Άμα δεν φύγει και με αυτό, βάλε Αmoxil των πεντακοσίων.
Δεν θα μείνει ιός για ιός!
Βέβαια, μετά θα έχεις πρόβλημα με το στομάχι του pc, αλλά αυτό είναι μια καλή ευκαιρία να μας επισκεφθείς ξανά στο ιατρείο.
...Για να μη χανόμαστε βρε αδελφέ!
Χάχαχαχααα :)

Έλα... δε είναι τίποτα!
Έλληνικό δεν είναι το pc;
Μοναχά μια στιγμή ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!

Σύντομα μαζί μας με κανονική οθόνη.
...Και πριν την Παρασκευή, ε; ;)

Φιλιάααα

Ευρύνοος είπε...

Βάλτη στο πλυντήριο πιάτων..

θα αστράψει ξανά..

καλό βράδυ φιλαράκι :)

Lilith είπε...

Φτου!!!
Είδες που σου έλεγα να μην τον βρίζεις τον τύπο της ΔΕΗ;;;
Τώρα στην έριξε την κατάρα!
Τι κάνουμε τώρα, μου λες;
Μήπως να στείλω αυτούς;
:)))

Δυστυχώς η μόνη βοήθεια που μπορώ να σου προσφέρω είναι να ευχηθώ να ξεμπερδέψεις γρήγορα και με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Καλησπέρα παιδιά!
Επανήλθα!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας και για το χιούμορ σας που δεν το χάνετε ο κόσμος να έρθει τούμπα!
Λοιπόν, Αθεε αρχίζεις και με κουράζεις!Δεν παρεξηγιέμαι τόσο εύκολα και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις τις εξηγήσεις!Είναι όλα οκ
Ολόκληρο promo σου έκανα!Θα πρεπει να με ευχαριστείς χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελέ

Λιλιθάκι μου δεν έπιασε η ευχή σου κούκλα!Κάναμε format και χαθήκαν όλα!Δεν πειράζει όμως, δεν τρέχει τπτ!Φιλιά πολλά

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε, συγνώμη που σας ξεπετάω έτσι αλλά δεν έχω χρόνο να απαντήσω ξεχωριστά σε όλους!
Φιλιά πολλά και καλό σας βράδυ

Osiris! είπε...

Πάρε να μάθεις τι μπορεί να κάνει ένα σοβαρό pc.
15 Softwares ανοίγουν όλα μαζί.
Δώσε σημασία στην ταχύτητα. ;)
Χάχαχαχαααα :)))

Welcome Back Angie
Ραντεβού την Παρασκευή για extra power λιώσιμοοοο!!!

Πολλά φιλιά και μπράβο για το Format.
Έτσι του άξιζε!!! ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα πειρατή είσαι τρελός!
Να σου πω, τα νέα δεν είναι αισιοδοξα!Γιατί κάτι πήρα πρέφα να συμβαίνει χτες και σήμερα δεν έχω ήχο! Οπότε δεν τον γλυτώνω τον τεχνικό πάλι!Γκρρρρρρ
Τι να τα κάνω τα 15 softwares που ανοίγουν μαζί;;;Εδώ δεν μπορώ να κάνω τα βασικά!!!!Μήπως να το χαρίσω όπως μου πες και να το φχαριστηθώ;;;
Εεεε;;;;
Δεν μπορώ ν ακούσω μουσικήηηηηηη

Η τρελή είπε...

Απότι κατάλαβα, πέρασε ο Γολθοθάς...!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Φιλιά Αγγελική μου!

D.Angel είπε...

Τρελή μου όχι ακόμα!
Καλημέρααα κι ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά