3.2.10

Μας άλλαξαν τα φώτα

Χτυπάει το τηλ στη δουλειά και είναι το άλλο μου μισό!
-Αγγελική, δεν έχουμε ρεύμα στο σπίτι!
-Δλδ; -Δλδ δεν έχουμε ρεύμα!Δεν λειτουργεί τπτ
-Και τι να κάνω τώρα εγώ; Τον πίνακα τον τσέκαρες;
-Ναι...δουλεύει το θερμοσίφωνο και η κουζίνα και τπτ άλλο!
-Μήπως έχει πέσει κανένας διακόπτης; -Οχι
-Ε τότε θα κάηκε η ασφάλεια -Καλά, πάω να πάρω!
-Πάρε και δοκιμαστικό κατσαβίδι! -Οκ
Τα δοκιμάσαμε όλα, μα δεν άλλαξε τίποτα!Οπότε κάλεσα τη Δεή μπας και βγάλω άκρη με τις βλάβες!Με τα πολλά έρχεται ένας τεχνικός και μας λέει ότι το πρόβλημα είναι δικό τους και θα ενημέρωνε μέσα να το κοιτάξουν!Ερχεται το συνεργείο, κόβει κάτι σύρματα απ την κολόνα τα τυλίγουν με μονωτική ταινία και φεύγουν!Ωραία λέω κι εγώ...και εγένετο φως!
Μπουρμπούτσαλα! Για τη ΔΕΗ μιλάμε!Σιγά μην εγένετο φως! Από τις 2.00 το μεσημέρι που μας το κόψανε είχε πάει 6.00 και είχε αρχίσει να νυχτώνει!Ξανακαλώ τις βλάβες...
-Καλησπέρα σας. -Καλησπέρα
-Τηλεφωνώ από την τάδε οδό για μια βλάβη -Μάλιστα
-Ηρθε ο τεχνικός και το συνεργείο σας, αλλά η βλάβη παραμένει
-Αποκλείεται, με ενημέρωσαν πως το φτιάξανε
-Τι αποκλείεται;Αφού δεν έχω ρεύμα! -Και που να ξέρω εγώ!Αφού σας λέω το φτιάξαμε. Κοιτάξτε τον πίνακά σας, η βλάβη δεν είναι από μας! -Ε καλά τώρα!Κι από ποιόν είναι; Τα κοίταξα όλα, ο τεχνικός είπε ότι έχει πρόβλημα το τριφασικό από εσάς!
-Οχι, αφού το ασανσέρ σας λειτουργεί! -Το ποιό;;;;
-Το ασανσέρ! -Δεν έχω ασανσέρ
-Σε πολυκατοικία δεν μένετε; -Ε και;Σκάλες δεν έχουμε;
-Και που θέλεις να ξέρω εγώ κυρά μου;Να μυρίσω τα νύχια μου;
-Αντε στο διάολο ηλίθιε
"Σιωπή"
Μετά από καμιά ώρα ξανακαλώ!
-Εσύ που βρίζεις είσαι; -Ναι εγώ γιατί με περνάς για τρελή!
-Ε για να το λέω -Τι θα γίνει ρε μαλάκα, θα παίξουμε τώρα;Σου λέω δεν έχω ρεύμα! -Να περιμένεις!
Και περιμένω...και περιμένω...και περιμένω
Ε και δεν άντεξα άλλο!Πήρα το κινητό μαζί μου και βγήκα στη γειτονιά!Οποιον γείτονα ήξερα τον παρακάλεσα να καλέσει στις βλάβες και να πει πως δεν έχει ρεύμα! Και ναι....είναι γεγονός....μας άλλαξαν τα φώτα...αλλά έχουμε ρεύμα....

Τη ΔΕΗ μου μέσα!
&^%@&^*&@ γκρρρρρ....

Ευτυχώς που έγινε κι αυτό και μου ρθε ν ανεβάσω post χα χα χα

35 σχόλια:

AERIKO είπε...

Ναι..ετσι είναι..όταν με βλέπουν γενικα΄στις υπηρεσιες και στο δημόσιο..βγαζουν καντηλες..!! Τους τη λεω και το χαιρομαι..Σημερα πηγα πρωι πρωι στην τραπεζα η υπάλληλος αραχτη με τον καφε..και κατι λουκουμαδες διπλα..πατουσε το πληκτρο στον υπολογιστη με ταχυτητα χελωνας και κατι ξινισμενα μουτρα ως το πατωμα..κι η ουρα ουρα...σε καποια στιγμη παιρνω αναποδες και παω μπροστα και της λέω: βγες εξω να εξυπηρετησω και να εξυπηρετηθω γιατι θα νυχτωθουμε και εχουμε και σοβαρες δουλειες να κανουμε...μου λεει εισαι θρασυτατη πως τολμας και μου μιλας ετσι..της λεω ..η θεση που καθεσαι ανηκει δικαιωματικα σε καποιον νεωτερο...δεν ξερω τι βισμα σε εφερε ως εδω...αλλα ειναι καιρος να παρεις προωρη και να πας σπιτακι σου να βαφεις το νυχακι να τρως το λουκουμα και να κανεις τσατ με την ησυχια σου...έτσι κι αλλοιως και τον πενιχρο μισθο σου και την συνταξη σου εμεις την πληρωνουμε...μην σου τα πολυλογω εκανα θεμα κι ηρθε στη θεση της μια ταχυτατη πιτσιρικα και τελειωσαμε σε χρονο ντε τε...

Όλα του γαμου δυσκολα σ αυτη τη χωρα κι η νυφη τραβεστι...! Αστα..τα διαολια μου..πια..! Δεν αντεχεται η κατασταση..δεν αντεχεται.

Γραφε αγγελε μου γραφε ..χαμογελο εισαι και αχτιδα στη μαυριλα των ψυχων και των καιρων που μας περιβαλλουν.Καληνυχτα Χαμογελο και Φιλί.! :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αυτοματη εξυπηρετηση σου λενε....


Καλα βρε αθεοφοβη, ετσι τους τα είπες;

χα χα χα

Κι εγω το ιδιο θα τους τα ελεγα

Μα που ζουμε τέλος παντων, στη Μπανανια;

So Far Away . . . . . είπε...

Και λίγα τους είπες . . . !

Ελπίζω να χαλάρωσες τώρα !

Καλή σου Νύχτα Αγγελική !

Υ.Γ. Τελικά που ήταν το πρόβλημα ;

D.Angel είπε...

Αερικό μου είναι τραγική η κατάσταση στο δημόσιο!Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
Το χω πάθει άπειρες φορές και επειδή δεν τους αντέχω φροντίζω να πάω σε υπηρεσίες αφού έχω πιει 2 3 καφέδες και είμαι ψυχολογικά έτοιμη να τους αντιμετωπίσω!Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά!
Αερικό μου είσαι πολύ γλυκό πλάσμα!
Σ ευχαριστώ, να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Ρίκη μου έχω και μάρτυρες
Χα χα χα χα
Δεν παλεύονται με τίποτα συντέκνισσα!Και καλά να τους έχεις μπροστά σου να τους ρίξεις και δυο κουτουλίδια αλλά απ το τηλ δεν μπορείς να κάνεις τπτ!Δυστυχώς!
Φιλιά πολλά κοπελιά μου

So far away καλώς σε
Το πρόβλημα τελικά ήταν στο μυαλό τους!Ηλεκτρολόγοι στη Δεη και νομίζουν πως είναι σε υπουργείο το κέρατο μου μέσα!Ευτυχώς που δεν κάηκε κανένα μηχάνημα η μοτέρ γιατί θα παιρνα ανάποδες!
Φιλιά πολλά καλε μου

THE LONELY SKIPPER είπε...

σημερα ΘΥΜΩΣΑ και μαλιστα πολυ
βεβαια καλα φωναζει η κοπελια για
τους τυχερους και αραχτους δημοσιους
υπαληλους, δεν μπορω ομως να καταλαβω
την εννοια οτι η θεση αυτη δικαιωματικα ανηκει σε καποιο νεωτερο
τι εννοει δηλαδη εαν γερνας πρεπει να μενεις ανεργος? η να οδηγεισαι σε ευθανασια? για τι το ακουσαμε και αυτο
απο νεους αυτοι δεν γερασουν? δεν θα αρρωστησουν?ναι οι νεοι εχουν δικαιωμα
στην εργασεια ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ
ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΧΕΤΟΥ
ηλικιας,ικανοτητας,μορφωσης,εμφανησηςΑΝΤΕ εξ αλλου τωρα που ολοι θα πανε για συνταξη στα 67 τι θα περιμενεις απο την κουρασμενη
υπαλληλο παραγωγη?

monahikoslikos είπε...

Με τόση γκαντεμιά απορώ πως δεν σε παίζουν στο τζόκερ.... στάνταρ 0.
καλημέρα και καλό τσίκνισμα.

D.Angel είπε...

Ελα βρε γείτονα!
Δεν ξέρεις την ελληνική πραγματικότητα; Υποθέτω πως το Αερικό μας τα χε πάρει άσχημα με την κυρία τη συγκεκριμένη και το είπε!
Δεν είναι άτομο που κάνει διακρίσεις και είμαι σίγουρη πως δεν το έλεγε γενικά!Εσύ τι ζορίζεσαι καλέ μου;;;;
40 δεν είπαμε ότι είσαι;;;;
Φιλιά πολλά.Καλημέρααααααα

Λύκε μου δεν έχεις κι άδικο!
Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ καλέ μου!Επίσης
Ετοιμάζω το τζάκι!
Φιλιά πολλάαααααα

Αγνή είπε...

Χαχα!! Μπράβο τσαμπουκάς!!

Σε συνέχεια του διαλόγου, νομίζω ότι γενικά οι πολίτες τα έχουμε πάρει με τη νοοτροπία "δημόσιου υπαλλήλου"- εγώ είμαι εξασφαλισμένος, δεν με κουνάει τίποτα και δουλεύω όταν και άμα θέλω. Και δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί/ες δημόσιοι υπάλληλοι (ανεξαρτήτως ηλικίας, τάξης κλπ) που έχουν ακόμη αυτή τη νοοτροπία.

Νομίζω και το αερικό, αυτό ήθελε να τονίσει: ποιος έχει πρόβλημα με μεγαλύτερους/ες που ακόμη και σε μεγάλη ηλικία προσφέρουν με όρεξη τις γνώσεις τους?

Νομίζω πρόβλημα αρχίζουμε κι έχουμε, όταν βλέπουμε αυτή την.. ανορεξιά, την οκνηρότητα, πολλές φορές την αγένεια. Κι αν εκεί είσαι νέος/α και θες να δουλέψεις..σου βγαίνει παράπονο!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ηρέμησε Αγγελική
μην τους εξαγριώνεις
σε βλέπω στο τριπλάσιο
το ρεύμα να πληρώνεις.

Θέλουνε με το μαλακό
είν εξουθενωμένοι
είναι από την κούραση
όλοι εξαντλημένοι.

Τώρα θα περιμένουμε
άλλη ανάρτηση σου
όταν θα κόψουν το νερό
στη βρύση τη δική σου;;;;;

Σήμερα μέρα γιορτινή
να μην το λησμονήσεις
πάρε αυτόν που αγαπάς
να πας να το τσικνήσεις............

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δε σε πιστεύω!! την περασμένη Παρασκευή σηκώθηκα και ως συνήθως μαζί με το καφεδάκι κάνω και μπλογκοτσάρκα,ρεύμα καπούτ,ε από της 8-1 ψάχνανε να βρουν τι φταίει και αφού το φτιάξανε, τυχαία είδαν το ρολόι μου ότι δεν κούναγε
αποτέλεσμα όλοι να έχουν ρεύμα εκτός από μένα,και μιλάμε για 43 κατοικίες...
Να σου πω τι έγινε; μου έβαλαν γέφυρα και μου έδωσαν ρεύμα απο το δίπλα σπίτι προσωρινά είπαν,έχει περάσει μια βδομάδα ,και είμαστε στο προσωρινά...
Καλή τσίκνα.....

THE LONELY SKIPPER είπε...

σε ευχαριστω γειτονησα που με εκαμες
νεωτερο απο αυριο παω στο δικηγορο
για αμοιβαιο διαζυγιο μονο η μοντελες
θα εχουν αυτο το προνομιο? με εκανες
πιο μικρο και απο της κορες μου ειναι να μην κολλησω τωρα στο facebook για
φλερτ ( ας παρω πριν διπλο χαπι)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Αθάνατη Ελλάδα με την πραγματικότητα σου,με τη βαρεμάρα σου και την εξυπηρέτησή σου!

καλά τσικνίσματα
χχχχ

η ψυχασθενής ξανθιά είπε...

ει στην ελλάδα ζουμε!!!!!!!

D.Angel είπε...

Αγνή μου καλησπέρα
Ετσι ακριβώς είναι!
Τα χουμε πάρει και με το δίκιο μας
Τι να πει κανείς;Ελληνικό δημόσιο!
Τα χουν ματώσει απ το ξύσιμο...
Συγνώμη για την έκφραση αλλά δεν αντέχω άλλο!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ κοριτσάρα.

Φάνη μου
Χα χα χα χα
Οχι δεν νομίζω να φτάσω ως εκεί!
Θα μου ρθει ξανά η έμπνευση!
Ολο και κάτι θα βρω!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Υ.γ:Εσκασα απ τα πολλά κοψίδια!

Φούλη μου τι να πω;
Ελλας το μεγαλείο σου!
Καλά κουράγια με δαύτους.
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Γείτονα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα χα
Τι να σου πω; Αψογος!
Χα χα χα Φιλιά πολλά
και....
προσοχή στα χάπια!
Χα χα χα χα

Και λοιπόν;E allora?
άστα να πάνε
Και μη χειρότερα!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Ξανθιά μου ναι!
Δεν αλλάζει τπτ σ αυτόν εδώ τον τόπο!Καφενεία όλοι!
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Σιγά να μην είχατε φώτα στην γειτονιά σας!
Χάχαχααα :)))

Ρε τι γίνεται!!!
Της Ευρώπης έγινε δλδ, ε;

Έπρεπε να του πεις.. "και πως θα πάω εγώ στο πειρατικό χωρίς ρεύμα βρε άσχετε;Ε;"

Θα στο έφερνε μέσα σε 5 λεπτά μιλάμε. Να είσαι σίγουρη! :)))

Καλή... χώνεψη (υποθέτω)!
Φιλιά

D.Angel είπε...

Πειρατή η γειτονιά είχε φώτα!Μόνο εμείς δεν είχαμε!Χα χα χα
Μήπως έχεις σόδες στο πειρατικό;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Miss Pink είπε...

Μη μου συγχύζεσε καθόλου...
με ένα ωραίο γλυκό ειρωνικό υφάκι
πες του..
"δώσε μου το ονοματάκι σου γλυκέ μου, και θα συνεχίσουμε την κουβεντούλα μας στα κανάλια"
να δείς για πότε θα φωταγωγιζόσασταν :ΡΡΡ

άλλαξαν οι αρχές του κράτους κοριτσάκιιιι... ;)
καλημερούδια φωτεινά, αν και βρέχει :Ρ

indiefuck είπε...

Πωωωωωωωωωωωω.... Γολγοθάς!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έτσι είναι παιδί μου. Για να σου κάνει δουλειά το δημόσιο ή πουτάνα θα γίνεις ή που θα αρχίσεις τις χριστοπαναγίες! Χώσε!

D.Angel είπε...

Miss Pink καλημέρα!
Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα αλλά ποιός έχει όρεξη να τρέχει για μαλλί μακιγιάζ κλπ! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

indiefuck καλώς σε
Μπααα μην το λες, υπάρχουν και χειρότερα!Σκέψου την Φούλη που έγραψε το παραπάνω σχόλιο!
Χα χα χα Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ που πέρασες

GGKB προτιμώ την κουρτίνα δύο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά αγελαδίτσα μου
Καλό ξημέρωμα

Lilith είπε...

Angel μου, νομίζω ότι καλύτερα θα ήταν να μην συγχίζεσαι...
Αν σου ανέβει η πίεση, νομίζεις ότι θα στείλει η ΔΕΗ αντιπροσωπεία να σου φέρει λουλούδια; :)))
Άλλωστε, είναι παγκοσμίως γνωστό, ότι τους δημοσίους υπαλλήλους (και ειδικά τους Έλληνες δημοσίους υπαλλήλους) πρέπει να τους μιλάς ευγενικά γιατί... ξέρεις... επειδή βρίσκονται διαρκώς σε νάρκη, αν τους μιλήσεις απότομα παθαίνουν σοκ και μετά δεν μπορούν να λειτουργήσουν!!! Κατά συνέπειαν, η δουλειά σου δε θα γίνει ποτέ!
Think practical my dear Angel. ;)

Φιλιάαααααα!!!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου εύκολο το χεις;
Είχα κανονίσει να φτιάξω το μαλλί
Λούστηκα με κρύο νερό και δεν είχα σεσουάρ να στεγνώσω τα μαλλιά μου!
Την έβγαλα στο αμάξι με το καλοριφέρ μέχρι να ζεσταθώ και ο ηλίθιος τα πήρε που δεν είχα ασανσέρ!
Ελλάς το μεγαλείο σου!Χα χα χα
Φιλιά πολλά Λιλιθάκι
Καλό σου απόγευμα

Lilith είπε...

Τώρα χτύπησες το αδύνατό μου σημείο!
ΛΟΥΣΤΗΚΕΣ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ!
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΕΣΟΥΑΡ!!!
Καλά του έκανες! Δεν το συζητάμε!
Χαχαχαχααααααα!!! :)))

D.Angel είπε...

Πάγωσα σου λέω!Την επόμενη μέρα ήμουν με παναντόλ αναβράζον!
Μήπως θες το τηλ για να τον βρίσεις κι εσύ;;Χα χα χα χα
Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου

γνωστος αγνωστος είπε...

χαχαχα!!!!
γαματες δημοσιες υπηρεσιες ρε!!!!!!!

επί λέξει είπε...

Τελικά, τρελοκόριτσο, ουδέν κακόν αμιγές καλού... Σου έδωσε την έμπνευση πάλι το virtual reality της ελληνικής πραγματικότητας!

Φιλιά πολλά πολλά!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Τώρα αν πω πως ανήκω στο δημόσιο θα φάω ξύλο;;Αν πω πως δεν ανήκω στη ΔΕΗ θα φάω λιγότερο;;;Χαχαχχαχχα!Καλημερούδια!

Άθεος είπε...

Αυτό ήταν όλο κι όλο;
Ε, και λοιπόν!;
Τι θέλεις να μας πεις δηλαδή...
...ότι δεν είχες ρεύμα και τώρα έχεις...
"χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι"!

Global Greek είπε...

Χαχαχαχαχαχα απολαυστικος ο διάλογος με τον υπάλληλο της ΔΕΗ !! Κι εδώ τα ίδια χάλια είναι ! Καλείς για βοήθεια και η ασυνεννοησία=βλακεία παει σύννεφο ! Τουλάχιστον ήλθε το φως!!;-))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΔΕΣ!!!ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ELENI είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

D.Angel είπε...

Γνωστέ μου καλησπέρα!
Γαμάτες ή γάματες;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γνωστέ μου

Επί λέξει μου είδες;
Βρε να μη μ αφήνουν να ησυχάσω!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου

you may say i'm a dreamer..
μια χαρά
τα πάντα όλα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Άθεε μύρισε μέχρι εκεί;;;
Χα χα χα χα
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα παίρνεις όλα τόσο της μετρητοίς
Σου πε κανείς να με διαβάσεις
με το ζόρι;;; Φιλιά πολλά
Καλό σου βράδυ

Global Greek κι εγώ τον χάρηκα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό βράδυ και σ εσενα αλλά και στον παπαγάλο σου!

Σκρουτζάκο μου
πέρασα αλλά δυστυχώς κάτι έχει πάθει το pc μου και εκτός από το δικό μου blog δεν μπορώ ν αφήσω σχόλιο πουθενά!Πάντως οι άγγελοι που έχω ως avatar επιλέχτηκαν για να αιτιολογήσουν α) το dreamer και β)το dark κι από τα δύο μου blog
Φιλιά πολλά καλό μου!
Καλό σου βράδυ

Λενάκι μου επίσης γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Vassilis είπε...

Μα γιατί παραπονιέσαι για τη ΔΕΗ, δεν το ξέρεις τι σημαίνει ;
Δ.Ε.Η. - Δεν Έχουμε Ηλεκτρικό :)

Καλή εβδομάδα.

Άθεος είπε...

Καλέ μην το παίρνεις εσύ τοις μετρητοίς!
Εγώ σε πειράζω!
Ήθελα να δω αν θα σε πειράξει το χιούμορ!
Να σου πω μετά φόβου έβαλα εκείνο το «χέστηκε η φοράδα…» αλλά κάτι μου έλεγε ότι θα το αντιληφθείς και δεν θα με παρεξηγήσεις!
Λοιπόν, μη λες «Σου πε κανείς να με διαβάσεις…»
Σε έσωσε μανάρι μου που μου έστειλες φιλιά… αλλιώς…

D.Angel είπε...

Βασιλάκη κάπως έτσι!
να το εμπεδώσω;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αθεε το ξέρω πως με πειράζεις
δεν χρειάζονται εξηγήσεις
Απλά, οταν με πειράζουν δεν κάνω πίσω
κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να ξέρεις κι εσύ! Με έσωσε ε;;;
Από τι;;; Χα χα χα
Φιλιά πολλά