1.2.10

Τέλος;



Aγκαλιές τέλος! Η Sheba με πούλησε για ένα γουρουνάκι!
Δε ζηλεύω... Οχι δε ζηλεύω! Κοντεύω να σκάσω απ τη ζήλια λέμε!
Τώρα βέβαια, θα σκέφτεστε...
...τι μας νοιάζει εμάς βρε αγγελάκι και μας ζαλίζεις κάθε τόσο με τη Sheba; Εχετε δίκιο! Καταλαβαίνω! Δεν σας έχω συνηθίσει σε τέτοια και τελευταία το χω παραχέσει το θέμα! Εχω ένα πρόβλημα όμως κι οφείλω να σας το πω: Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι να κλείσω το blog. Το κρατάω με το ζόρι, μα δεν έχω θέμα να γράψω και σας γράφω βλακείες! Θα συνεχίσω έτσι μέχρι να ξεβαρεθώ! Αισθάνομαι την ανάγκη να σας το πω γιατί δεν θέλω να καταχράζομαι τον χρόνο σας εδώ μέσα άδικα! Αυτάααα....
Μην πείτε ότι δεν σας το πα! Μην σκεφτείτε ότι κάτι έγινε, κάποιος με πείραξε κλπ. Ενημερώνω από τώρα πως δεν έγινε τπτ! Ολα είναι καλά.Απλά μετά από 3+ χρόνια εδώ μέσα νομίζω πως έχω κι εγώ δικαίωμα στη βλακεία.Δεν κλείνουμε και δεν κατεβάζω ρολά γιατί δεν θέλω να σας χάσω! Σας αγαπώ πολύ! Δεν σας χαιρετάω! Περνάω φάση, θα μου περάσει...
Σμουατς στα μούτρα σας!









Καλό μήνα είπα;;;;
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Και μια παράκληση!
Επειδή το άλλο blog μ ενδιαφέρει πάρα πολύ και θέλω να προωθήσω τη μεγάλη μου αγάπη, όποιος θέλει και μπορεί, ας βάλει ένα banneraκι με σχετικό link

Τσίρκο το έκανα και σήμερα!
Υπερπαραγωγή! Χα χα χα
Γιούπιιιιιιιιιιιι

33 σχόλια:

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ...ΝΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!

ELENI είπε...

Α ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

μη διανοηθείς σέφαγα!!
Θα πω του τεχνικού μου να διευθετήσει το θέμα σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

ρε βιασύνη να φύγω ...
Καλό μήνα είπα;

ΦΟΥΛΗ είπε...

ρε και καληνύχτα με φιλιά...

Αγνή είπε...

Ε! όχι και να κλείσεις το μπλογκ για μια φάση έλλειψης έμπνευσης...

Όσο για τη Sheba, εγώ σε καταλαβαίνω. Όταν η Μαρούλα κοιμόταν αγκαλιά με έναν άθλιο Σνούπι (αλήτης, από κακή οικογένεια και τεμπελχανείο)..εγώ δε ζήλευα καθόλου!!Και να φανταστείς, εγώ της τον είχα πάρει!!!(Μάνες..αν δε χωνέψουν τον γαμπρό...)..

Το άλλο μπλογκ ποιο είναι?

monahikoslikos είπε...

καλό μήνα!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Oτι βγαινει μεσα απο τη ψυχη, δεν ειναι ποτέ βλακεια
Οκ;
Και μην ακουσω οτι θα φυγεις
γιατι θα πιασω τη χαχαλοβεργα και θα σου καμω τ' ατζα σου μαλακα σα τη κοιλια σου
χα χα

Δεν θελω να φυγειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
κλαπς


Για πες με το μπανερ της ασχετης

Ευρύνοος είπε...

Βρέ ζαβό.. χαχαχα

βάλε το λινκ!!!!!!!!!

έτσι λές βάλτε banner?
βάλε το λινκ πουλάκι μου αγγελάκι μου χαχα


και προτείνω να κάνεις αυτό που έκανα εγώ στο blog Μου.
μία κάρτα με λινκ επάνω μπαίνοντας πριν την ανάρτηση..
έτσι θα μάθουν την Τέχνη σου καταπληκτική μας Angel :)

άκου να φύγει και να κλείσει..
χα..

άντε να δούμε!!

ΚΥΡΙΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΑΛΛΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ http://dark-angel-tattoo.blogspot.com/ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑΤΤΟΥΑΖ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ..

θα βάλω κι εγώ banner.. αλλά θέλω να είναι κάτι σούπερ γμτ..
να σε φτιάξω μαγκάκι.. όπως είσαι άλλωστε :)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χαχα! Πουλημένη διαιτησία! Πάω να βάλω banneraki μήπως και σου φύγει η στεναχώρια τώρα που σε έφτυσε και ο σκύλος σου!!!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου σ ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!Να σαι καλά βρε κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου τσάκω τη φωτό
http://4.bp.blogspot.com/_zQw1l-oVm44/SmNq8lqgnqI/AAAAAAAAE6Y/3goeGknniaE/S1600-R/drkangl1.jpg
και το λινκ
http://dark-angel-tattoo.blogspot.com/
Μες στον πανικό σε βρίσκω!
Χα χα χα χα
Εδώ γύρω θα μαι βρε κοριτσάρα!
Δε χανόμαστε!Φιλιά πολλά φιλενάδα
Ευχαριστώ πολύ

D.Angel είπε...

Αγνή μου είδες το κάθαρμα;
Με πούλησε για ένα γουρουνάκι!
Ντροπή και αίσχος!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς

Λύκε μου επίσης καλέ μου!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Ρίκη μου δεν έχω τι να γράψω!
Κλαψ σνιφ!Α ρε κοπελιά ψυχάρα!
Σ ευχαριστώ πολύ συντέκνισσα!
Εδώ γύρω θα μαι και θα σχολιάζω!
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Ζαβό καλεί τρελό!
Τρελός με λαμβάνει;;;;
Χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Είχα το νου μου στην υπερπαραγωγή με τα τραγούδια βρε!Χα χα χα χα χα
Με ξέρεις, δεν με ξέρεις;
Εντελώς στον κόσμο μου το άτομο!
Χα χα χα χα χα
Το αφήνω πάνω σου!
Κάνε ότι γουστάρεις!
Κλείσαμε κύριε να πάτε αλλού!
Χα χα χα χα χα
Φιλαράκι να σαι καλά!
Γέλασα πολύ!Πάρα πολύ!
Αυτό το μαγκάκι έγραψε!
Ισα ρε μόρτη!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελέ!Σ ευχαριστώ πολύ
από καρδιάς!Τα λέμε!

Gi Gaga Kouni Beli έτσι!
Με κέφι!Τρέχουμε τώρααααα
Χα χα χα χα χα
Αγελαδίτσα μου είσαι κορυφή!
Κάνε το θαύμα σου γιατί θα πέσω στα βαριά στο λέω και θα με τρέχεις!Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ καλό μου!
Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

Στον τρελό είσαι έτοιμη..
σειρά έχει ο Ρομπέν τώρα..

για πέρνα να δείς.. οκ;

άντε φιλιά..

AERIKO είπε...

Καλο Μήνα...!!:) Δηλαδη κι ολοι αυτοι που μας βομβαρδιζουν ανελεητα με αληθινες βλακειες...τι πρεπει να πουν και τι να κανουν με τα ληγμενα που μας πλασάρουν ανεπιτυχως..ε..;

Γραφε οτι θελεις ...το ιστολόγιο αυτο ειναι διαδικτυακο ημερολογιο λεμε...για να περνας τη φαση σου λιγοτερο μοναχικα..!! Καληνυχτα Χαμογελο και Φιλι.! :))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αγγελα οκ

Aristodimos είπε...

Τωρα να πω οτι δεν σε καταλαβαίνω κα δεν σε νιώθω θάναι ψεματα ! ! !
Ετσι καπως ενιωσα κι εγω...
Παρε τον χρόνο σου και κανε αυτο που εσενα ευχαριστει περισσότερο.

Καλό μηνα σου ευχομαι

Αρης

D.Angel είπε...

Τρελέ οκ
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Φιλιά πολλά και στην τρελή με την ιδέα της!Χα χα χα

Αερικό μου καλώς σε και καλό μήνα
Δεν έχεις κι άδικο!Φιλιά πολλά
γλυκιά μου!Να σαι καλά.
Δεν φεύγω, μην αγχώνεστε.
Ετσι εύκολα θα γλυτώσετε από μένα;
Χα χα χα
Καλό βράδυ

Ρίκη μου σ ευχαριστώ από καρδιάς
Να σαι καλά βρε αγρίμι!
Καλό βράδυ

Αρη καλώς σε!
Ηρθες σε περίεργη μέρα!
Χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε!
Θα τη βρω την άκρη μου!
Εδώ γύρω θα μαι!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα.

Η τρελή είπε...

Είναι προσωρινή η "αγάπη" της για το γουρουνάκι......θα ξαναγυρίσει σύντομα, όπως κι έμπνευσή σου άλλωστε.....!
Τρελά φιλιάαααααααα

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Να φύγεις;;;;
Όχι βέβαια!!!
Να κάτσεις εδώ που είσαι!!!!

Και ποιος σου είπε ότι αυτό που εσύ λες "βλακεία" δεν είναι μια όαση για μερικούς από μας που επίσης έχουμε σκυλοβαρεθεί απ΄άλλα κι άλλα;

Καλό μήνα σου είπα; :-))

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

εχεις πεσει περονοσπορος ωρε..?
να κατσεις στα αβγα σου..οχουυ
θα βαλω και μπανερακι..θα κανω και τατοο..αμα ματαρθω..(μπανερακι πως βαζω ιδεα δεν εχω)..ασχετη!

τ φιλια μου..
θα περνω να τσεκαρω..ακινητη ναι??

D.Angel είπε...

Τρελή μου, έτσι νομίζω κι εγώ!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Μια φορα κι εναν τρελο...
έχεις δίκιο!Αλλά...
Δεν ξέρω....
Μην ανησυχείς εδώ γύρω φτερουγίζω!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Καλυψώ μου δεν έχω ιδέα!
Μάλλον θα φταίει η εποχή!
Χα χα χα χα χα
Ακίνητη!Στο υπόσχομαι!
Δεν έχω σκοπό να φύγω το έγραψα και στο ποστ!Σας αγαπώ πολύ και δεν θέλω να σας χάσω!Είστε όλοι ξεχωριστοί!Φιλιά πολλά γλυκιά μου

zoyzoy είπε...

Η αλήθεια είναι ότι το blogging μας "τρώει" την ιδιωτική ζωή.Σε καταλαβαίνω!Θέλεις περισσότερα χάδια απ'την Sheba και δεν προλαβαίνεις!
Είσαι έτοιμη και σε μένα!!
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

η ψυχασθενής ξανθιά είπε...

ελα τωρα μην απολογεισαι...και το να μην εχεις κατι να γραψεις κι αυτο ειναι φαση ...εξαλλου εδω γραφουμε για οτι νοιωθουμε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Και να το θέλεις δεν μπορείς
το μπλοκ να σταματήσεις
τους φίλους σου δεν το μπορείς
έτσι να τους αφήσεις.

Καλό μήνα σε όλους

D.Angel είπε...

Ζουζού μου καλημέρα!
Ναι, η αλήθεια είναι αυτή!
Οχι ότι κάνω και τίποτα σημαντικό
και με κρατάει πίσω!Αλλά νευριάζω με τον εαυτό μου που αποβλακώνομαι με
τις ώρες!Ευχαριστώ πολύ!Φιλιά σε όλους

Ξανθιά μου έχεις δίκιο!
Ηθελα να εξηγήσω!
Είναι όλα οκ
Ευχαριστώ πολύ!
Σε φιλώ

Φάνη μου γρίκα ένα λεπτό
Απ επαέ δεν φεύγω
Το blog μου αυτό το αγαπώ
Κι εσας σας ΝΑΙ σας λατρεύω

Φιλιά πολλά σύντεκνε
Καλό μήνα

Vassilis είπε...

φάση είναι θα περάσει

ότι βρέξει ας κατεβάσει
πάρε σκούπα και φαράσι!

... οι δύο στροφές άσχετες αλλά ταίριαζε η ομοιοκαταληξία :)

Osiris! είπε...

Εγώ θα πω πως... ποτέ δεν ξέρεις πότε κάποιος θα σου χαρίσει όμορφες στιγμές και διάθεση.
Θα πρέπει να έχουμε όλοι τα μάτια μας ανοιχτά γι'αυτό και θα πρέπει να θεωρούμε τους εαυτούς μας τυχερούς αν περιστοιχιζόμαστε από μια παρέα ή άτομα που μπορούν να μας το προσφέρουν αυτό.
Όλοι έχουν το δικαίωμα να χαλαρώνουν και να διασκεδάζουν.
Ακόμη και η Sheba! ;)

Πολλά φιλιά να της δώσεις και ένα απογευματινό clipάκι για σένα.

Μια χαρά τα περνάμε και φρόντισε να είσαι πάντα κάπου εδώ γύρω...
;)

Φιλιά και σε σένα
Cya

D.Angel είπε...

Βασίλη καλώς σε!
Σούπερ το σχόλιο σου!
Χα χα χα Να σαι καλά
Φιλιά πολλά και καλή Τσικνοπέμπτη

Καλησπέρα πειρατάκο!
Αχ αυτή η Sheba!
Μας έχει τρελάνει!Χα χα χα
Ευχαριστούμε πολύ
για το clipάκι, το όμορφο σχόλιο
και τα φιλιά!Πάω να τα μοιραστώ μαζί της γρήγορααααααα.....

Επαε γύρω θα γυρνώ
να σας απολαμβάνω
Κλαίω, γελώ, τσατίζομαι
μα χώρια σας δεν κάνω

Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

kastrini είπε...

Καλησπερα..
Σε καταλαβαινω απολυτα...
Φαση ειναι {οπως την περνανε και αλλοι}..
Σε λιγο καιρο θα εισαι ο.κ.

Φιλια απο το Καστρο...

D.Angel είπε...

Καστρινή μου καλώς σε!
Ναι, φάση είναι!
Δεν είναι τπτ θα περάσει!
Ηθελα μόνο να το ξέρετε!
Φιλιά πολλά πατρίδα
Να σαι καλά

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

αγγελακι
αποστολη εξετελεσθη...επιτελους
φιλια πολλα..:)

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου!
Σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά βρε ψυχή
Φιλιά