19.1.10

Στις χαραυγές ξεχνιέμαι


Mάσκα δεν έχω να γυρνώ
στο καρναβάλι ετούτο
μόνο μια απόχη να τρυγώ
της θάλασσας την πονηριά
και της σιωπής τον πλούτο.

Bάρα καλή, βάρα γερή
μια ντουφεκιά ζαχαρωτή
κι άσε να νοιώσει η γαλαρία
του χαρτοπόλεμου τη βία.

Σκουπίδι η σκέψη την πετώ
τη λογική απαρνιέμαι,
μ' ένα σαράκι αρμένικο
για δρόμους που δε θέλησα
στις χαραυγές ξεχνιέμαι.

Bάστα το νου, βάστα το νου
να μην γκρινιάξει του καιρού
πού 'φτιαξε με τον πόνο κλίκα
και τσιγκουνεύεται στη γλύκα...
http://www.youtube.com/watch?v=IxN08hDY_EE


Είπα μιας και άνοιξε το τριώδιο, να μπούμε σιγά σιγά στο κλίμα...

26 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Kαλημέρα καλή μου!
Δεν έχεις και άδικο,λίγο πολύ σαν πολίτες του κράτους καρνάβαλου,επιβάλλεται να είμαστε πάντα στο κλίμα!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

gsatelite είπε...

Ομορφο-τι ομορφο,πανεμορφο- κομματι κοπελλια ...μεθυσαμε πρωι-πρωι..
Καλημερες,καλη δουλεια :-)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εχεις αφυπνήσει τον προβληματισμένο Σκορπιό εδώ και καιρό.
Σε λίγο καιρό όμως θα δούμε την άλλη πλευρά, όταν ένας Σκορπιός χαίρεται!!
Φιλιά.

truth around us......... είπε...

kalimera angelako ti kaneis triodio vlepo ti kala ....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βρε ανοιξε κιόλας το τριώδιο;
Τι να τη κανουμε τη μάσκα το τριωδιο βρε Αγγέλα, τότε τη βγαζουμε
και παίζουμε τον....εαυτο μας..

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ανοιξε το τριώδιο
όλοι κουζουλαθείτε,
χωρίς τη μάσκα στα στενά
στις γειτονιές να βγείτε.

Είν΄η ζωή πολύ μικρή
γι αυτό όσο μπορείτε
κάθε λεπτό, κάθε στιγμή
πρέπει να τη χαρείτε.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ ωραία να ξεσκονίσω τη στολή μου!!
Φιλενάδα καλό μεσημέρι,από χθες βράδυ στο νησί...φιλιά....

Η τρελή είπε...

Καταπληκτικό ποίημα!
Είναι στο κλίμα μας.....για πανηγύρια πετάμε τη σκούφια μας!
Φιλιάαααα

D.Angel είπε...

Νάντια καλώς σε!Δυστυχώς έτσι είναι!
Το καρναβάλι ζει και βασιλεύει στη χώρα μας όλο το χρόνο!Φιλιά πολλά

gsatelite πάντα τέτοια σύντεκνε!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Αστρο μου, να τον δούμε!
Αμήν και πότε!Φιλιά πολλά

Τρουθάκι καλησπέρα!
Ναι ναι, μας την πέσαν οι απόκριες!
Χα χα χα Καλά είμαι γλυκό μου!Εσύ;
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου θα συμφωνήσω μαζί σου!
Δυστυχώς έτσι είναι!
Φιλιά πολλά κοπελιά!

Φάνη μου λες να περίμενα το τριώδιο για να κουζουλαθώ;;;
Νομίζω πως το χω όλο το χρόνο!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Φούλη μου τι θα ντυθείς;
Αντε καλό απόγευμα σ εσένα και στη φαμίλια!Φιλιά πολλά

Τρελή μου άστα να πάνε!
Φιλιά πολλά και σ εσένα!
Σμουατς

Roadartist είπε...

Να μη μπορώ με τίποτα να μπω στο κλίμα...;
Καλησπέρα!

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ......ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΤΙΣ ΦΟΒΟΜΟΥΝ!!

Osiris! είπε...

Τι σχέση έχουν οι στίχοι αυτοί και ο Χαρούλης με το τριώδιο;
Το αντίθετο θά'λεγα!

:)

Ύπέροχα και τα δυο!

Yo!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Θα ντυθώ απόδειξη σούπερ μάρκετ...
Α καλό εεεε....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

καλά καρναβαλίσματα!!!εμείς εδώ δε το πολυνιωθουμε το καρναβάλι

καλό βράδυ
χχχ

kastrini είπε...

Υπεροχη αναρτηση..
Αν και παντα καρναβαλι εχουμε στην Ελλαδα..Μια ματια στις ειδησεις και θα δεις..

Μια γλυκια καλησπερα..

Αγνή είπε...

Ακόμη δε χωνέψαμε τη βασιλόπιτα, ετοιμαζόμαστε για καρναβαλισμός.. Φέτος η χρονιά, μας θέλει power!!

D.Angel είπε...

Roadartist μου ούτε κι εγώ, αλλά με μια αλλαγή διακόσμησης στο σπίτι θα το παλέψω!Φιλιά πολλά

Ελένη μου δύσκολο ε;
Δεν ξέρω, εγώ δεν έχω κανένα θέμα μ αυτές!Φιλιά πολλά

Osiri καμία απολύτως!
Κάτι θέλω να πω....
Φιλιά πολλά

Φούλη μου γουάουυυυ
Χα χα χα χα χα
Καλά ε;Να σε δω έτσι
στους δρόμους κ τι στον κόσμο!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora?
μη νομίζεις ότι κάνω και τίποτα συγκλονιστικό!Το πολύ πολύ
να βρεθώ στην Πλάκα μασκαρεμένη
καμιά Κυριακή κι αυτό είναι όλο!
Φιλιά πολλά

Καστρινή μου, έτσι ακριβώς
Γι αυτό έβαλα και το τραγουδάκι!
Φιλια πολλά

Αγνή μου, ξέρεις πόσο ταιριάζει η βασιλόπιτα με την ταραμοσαλάτα;;;
Αλλο πράμα σου λέω Χα χα χα
Φιλιά πολλά

THE LONELY SKIPPER είπε...

καποιος φιλος ειπε οτι θα ντυθει αποδειξη ? ωραια γιατι εγω σκευγομε να ντυθω εφοριακος.ακου τριωδιο
ποτε βγηκαμε? γειτονησα?παλι ΤΖΑΜΠΟ
ΣΕ ΒΛΕΠΩ

Miss Pink είπε...

ήρθες πάλι τρελό καρναβάλι... :)
και οπως λέει και μια διαφήμιση του jumbo
"με τον κουραμπιέ στο στόμα θα το τσικνίσουμε φέτος"
:)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Τι κομμάτι!!!!

Να'σαι καλά...και
Καλή σου μέρα!

D.Angel είπε...

Γείτονα μπααααα
δεν ξαναπάω με τίποτα!
Δεν τα μπορώ αυτά!
Φιλιά πολλάααααα

Miss Pink έτσι ακριβώς!
Θα τα ξεχάσουμε όλα μέχρι το Πάσχα!
Μετά να δούμε τι έχει να γίνει!
Προβλέπω γκρίνιααααα
Αντε μη σας ζαλίζω!Φιλιά πολλά

Μια φορά κι έναν τρελό
χαίρομαι που σ αρέσει!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα

truth around us......... είπε...

Angelako ksereis thelo na se rotiso kati teleios asxeto rotisa kai ti fouli .....mipos ksereis ti kanei i paparouna esvise to blog tis kai tin psaxno ....na do ti kanei oxi tipote alllo ....filia polla kalimera

D.Angel είπε...

Τρουθάκι μου δεν την ξέρω!Δεν την είχα επισκεφτεί ποτέ, τώρα από σένα το μαθαίνω!Λυπάμαι!
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφο το τραγουδάκι!!
Δεν προλάβαμε να μαζέψουμε τα Χριστουγεννιάτικα και πάμε για τρελά καρναβάλια ώς συνήθως.
Καλή Απόκρια με φιλιά θαλασσινά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΤΙ ΣΤΟΛΕΣ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.:))))

D.Angel είπε...

Καλή Αποκριά κι από μένα Ζουζού μου!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μία απ τα ίδια!
Δύο ξεχώρισαν για μένα φέτος
αυτή του τρελού με τον ζουρλομανδία και μια άλλη του Γκάμυ μπερ!Εκείνο ντε με το παριζάκι!!!Χα χα χα
Φιλιά πολλά