16.1.10

Ξύπνησες;;;;

Α -Γιατί;
Τ -Για να ρθες για δουλειά!
Α -Γιατί;
Τ -Γιατί έχει δουλειά!
Α -Νυστάζω ρεεεε...
Τ -Γιατί δεν κοιμήθηκες το βράδυ;
Α -'Eβλεπα σ επανάληψη, τα επεισόδια Desperate housewives. Kλείσε, φτιάχνω καφέ κι έρχομαι!
Μετά από ώρα στη δουλειά...
Οπου Α=Αngel όπου Τ=υπάλληλος

A -Tί πεινιρλί είναι αυτό;
Τ -Νέα παραγγελία!Μπορεί από εμφάνιση να μη λέει πολλά, αλλά από γεύση είναι γαμάτο!
Α -Ναι, αλλά έτσι όπως το βλέπω εγώ, ο τόνος πάει στο πρώτο α.....
Τ -Τώρα που το είπες αυτό, άκου τι έμαθα χτες!
Α -Για λέγε!
Τ -Ερευνες έδειξαν, ότι όταν οι άνδρες παρακολουθούν μπάλα κ η ομάδα τους βάζει γκολ αισθάνονται απίστευτη ηδονή!
Α -Τι λες ρε συ; Και τότε τι τις θέλουν τις τσόντες;Ας βλέπουν μπάλα να ........
Τ -Ναι ρε, αλήθεια λέω!Και το ίδιο αισθάνονται λέει και οι γυναίκες όταν πάνε για ψώνια!
Α -Το ίδιο;
Τ -Ναι
Α -Οι γυναίκες;
Τ -Ε ναι
Α -Κι εγώ γιατί δεν αισθάνομαι τίποτα!
Τ -Γιατί δεν πας για ψώνια!
Α -Είναι κι αυτό!Αφού δε μ αρέσει να τρέχω στις βιτρίνες ρε, τι θες να κάνω;
Τ -Ε, είναι φυσιολογικό τώρα αυτό;Εγώ δεν το χω ξανακούσει!
Α -Ε ναι λοιπόν, τ ομολογώ, είμαι ανοργασμική!lol
Τ -A, να χαθείς ρε συ!Εγώ μιλάω σοβαρά κι εσύ κοροιδεύεις!
Α -Δλδ θες να μου πεις τώρα ότι εσύ που πας κάθε 3 και λίγο για ψώνια πας γι αυτό!:PPP
Τ -Οχι, αλλά αισθάνομαι ωραία!
Α -Πρόσεξε, γιατί είχα μια φίλη που αισθανόταν έτσι και τελικά εκτός απ το ότι γέμισε το σπίτι σαβούρες, στο τέλος την πήγαν στο Αιγινήτειο! Δεν κάνω πλάκα, σοβαρά στο λέω!
Τ -Καλά, δλδ εσύ ρε παιδί μου όταν έχεις νεύρα, ένταση κλπ δεν θες να κάνεις shopping therapy;;; Με τι τη βρίσκεις;
Α -Με το να τρέχω με το αμάξι!Ισως αυτό να φταίει ρε κοπελιά!Δεν οδηγάς!
Τ -Δεν είσαι φυσιολογική γυναίκα εσύ!
Α -Γιατί ρε, επειδή μ αρέσουν τ αυτοκίνητα;
Τ -Κάτι άλλο;
Α -Τα ταξίδια!
Τ -Πάμε μια Βουλγαρία να τα συνδυάσουμε και τα δύο;;;;Εχει φθηνή αγορά!
Α -Δεν την παλεύεις έτσι;
Τ -Ε δεν είσαι νορμάλ ρε κοπελιά!
Α -Γιατί εσύ νομίζεις ότι είσαι;;;;; Ντόινγκκκκκ.......

Και ναι, επιτέλους ήρθε η ώρα να σχολάσει η φυσιολογική γυναίκα!
Α -Ψιτ κοπελιά, έλα να πληρωθείς!
Τ -Μισό έρχομαι!
Α -Καλά δεν πειράζει, κάνε δουλειά σου, θα τα δώσω στον άντρα σου, μπας και δει άσπρη μέρα κι αυτός ο φουκαράς πριν το shopping therapy. Xα χα χα χα

Καλό Σ/Κ σε όλουςςςςςς
Bρε τι γίνεται στον κόσμο!Χα χα χα χα
Εξαιρετικά αφιερωμένο το τραγουδάκι

24 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ

:):)

monahikoslikos είπε...

Και δεν φοβάται μην γκαστρωθεί με τόσο shopping therapy...
Και τι θα πει στο σύζυγο, η βιτρίνα με αποπλάνησε?
Καλό Σ/Κ φιλενάδα και χαιρετίσματα στα 2/3 σου...

zoyzoy είπε...

Φαντάσου τώρα να μη βρίσκεις και αυτό που θέλεις στα ψώνια να δείς κάτι οργασμούς της Αγελάδας όνειρο :lol:

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αν τα δύο άκρα είναι τα ψώνια και η ταχύτητα,κάποιος που δεν ευχαριστιέται με κανένα από τα δύο,σε ποιά κατηγορία ανήκει;;Γιατί προβληματίστηκα μια ολιά τώρα!
Χαχχαχαχα!

matriga είπε...

Πάντως φιλενάδα, είσαι αστέρι!
Εγώ το λέω εσύ είσαι μία.... Ξέρεις εσύ ;)
Βάλε και μένα μαζί σου. Με την οδήγηση τη βρίσκω :))

Πολλά φιλάκια

ΛΕΩΝ είπε...

Και εγώ κάπως σαν κι εσένα είμαι ρε γμτ! Λες να πάμε σε κανένα γιατρό ρε φιλενάδα??????
Καλημέρααααααα

Lilith είπε...

Τι σχέση έχει το shopping με το therapy; Για μένα Αγγελάκι μου, therapy δεν είναι ούτε η ταχύτητα, ούτε τα ψώνια. Για μένα therapy είναι να κάτσω σε μια έρημη παραλία καμιά ώρα να κοιτάω και ν' ακούω τα κύματα και τους γλάρους!
Όσο για το shopping... πάντα έλεγα ότι θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη αν είχα κάποιον που να γνωρίζει ακριβώς τα γούστα μου και να τον πληρώνω για να ψωνίζει για μένα όποτε χρειάζεται! :)

Φιλιά πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα θα σε πάρω μαζί μου αύριο πρωί πρωί να πάμε για ψώνια στα ΤΖΑΜΠΟ
ΖΑΡΑ ΜΠΕΡΣΚΑ κλπ ετοιμάσου ναι;;;

kakos lykos είπε...

χαχαχαχαχαχα

Φαντάζομαι βογγητά που θα ρίχνει αυτή στο δοκιμαστήριο!!!
Έλεος!!!

χαχαχαχαχαχαχα

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Λύκε μου σ ευχαριστούμε πολύ όλοι!
Τι να σου πω βρε συ!Λες να συμβαίνει κι αυτό;Χα χα χα Φιλιά πολλά

Ζουζού μου δεν κατέχω!Εσύ το χεις πάθει;;;Για λέγε - για λέγε!lol
Φιλιά πολλά χα χα χα χα όνειρο ε;
Χα χα χα

Dreamer μου δεν έχω ιδέα!Δύσκολα μου βάζεις!Οπως τη βρίσκει ο καθένας. Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Matriga μου άντε με το καλό και το νέο τουτού!Αντε άντε!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ κοριτσάκι!

Λιονταράκι μου όχι καλό μου!Τι μας φταίει ο γιατρός;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου η θάλασσα και οι γλάροι εμένα μου ρχονται μετά την οδήγηση μιας και ακολουθώ σταθερή πορεία στην παραλιακή!Οσο για το shopping μα να μην το χω με τίποτα;
Δεν είναι κακή ιδέα αυτό που λες!Ασε που τσατιζομαι όταν μου κάνουν δώρα ρούχα και πρέπει να πάω να τ αλλάξω!Εφιάλτης σου λέω!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου, τόσους απανωτούς οργασμούς θα τους αντέξω;;;;
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά τρελάρα!

Λυκάκι δεν το χα σκεφτεί αυτό!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά κ καλό βράδυ!

Μάτα είπε...

Εμενα γιατί μου τύχαιναν πάντα στραβά αφεντικά κι όχι τόσο μουρλά σαν εσένα??? Ατυχία γμτ μου!
Φιλιά τρελοκρητικοπούλα μου!

η ψυχασθενής ξανθιά είπε...

εγω παντως οταν πληρωνομαι και περισευουν και ψωνιζω για μενα κανω το καλυτερο σεξ.....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Ούτε εμένα μου αρέσει το window shopping,για ψώνια πάω όταν χρειάζομαι κάτι,τα'χω πει εκτενώς σε ποστ.
Άρα είμαστε 2 οι ανοργασμικές.
Πωωωωωωωωωωωω μου'ρχονται κάτι γνωστοί για shopping να κατεβάσω τα ρολά γιατί δε θα χάσω εγώ το ήρεμο σ/κ μου για να τρέχω να δείχνω τα μαγαζιά της Ιταλίας.

Καλή βδομάδα!

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ....ΠΑΝΤΑ ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ SMART!!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έχεις πρόσκληση για αποκαλυπτήρια!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
μια χαρά φυσιολογική γυναίκα είσαι.
Γουστάρεις να ξεσπάς με γκάζια.
Και εγώ μαζί σου.
Αυτό κάνω και εγώ όταν έχω νεύρα, αλλά όταν έχω και λεφτά πάω και για ψώνια.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Πολλά φιλιά.

THE LONELY SKIPPER είπε...

δηλαδη τελικα στην ταμπελα να γραψω μαζι με τις εκπτωσεις και ποσο οργασμικο ειναι φερ ειπειν το μπλου τζιν η γοβα το φορεμα με τα στρασ?

gsatelite είπε...

axaxaxaxaxaxa!!!!Μιλαμε για ΤΗΝ στιχομυθια,τυφλα να'χει ο Ομηρος
:-))))
(Καλη εβδομαδα,τωρα τελευταια παω με καθυστερηση..)

D.Angel είπε...

Μάτα μου καλώς σε!Μάλλον επειδή δεν το χω το αφεντιλίκι!Δεν ξέρω!Πάντως κι εμένα μου χουν τύχει αφεντικά που δεν τα αντεχα κ ή την έκανα μ ελαφρά ή σκοτωθήκαμε!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Ψυχασθενή μου τί να σου πω;
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;...
καλώς σε στην παρέα μας!Σε καταλαβαίνω απόλυτα!Κι εμένα είναι το χειρότερό μου!Φιλιά πολλά

Ελένη μου καλώς σε!Ασε γλυκιά μου δεν με συμφέρει να γεμίσω το αμάξι μου!Δεν θα φτάσει το μηνιάτικο!Χα
χα χα φιλιά πολλά

GGKB έφτασααα
Φιλιά πολλά

Σαββινάκι καλώς σε!Με καταλαβαίνεις ε;;;Αστα!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομαδα

Γείτονα
κ δεν κάνεις μια δοκιμή;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σύντεκνε το παρατήρησα!
Βάζω απουσίες λέμε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Bubu είπε...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Bubu είπε...

I‘d like to invite you to visit my fashion blog:

http://www.mydarlingbubu.com/

Thank you :). KISSES FROM SPAIN

•••HAVE A NICE WEEK•••

D.Angel είπε...

Hello Bubu
Nice to see you here!
Many thanks for your lovely comment
Kisses girl

Osiris! είπε...

Μετά το προηγούμενο για... το ψώνιο, ήρθε το post για ΤΑ ψώνια.


Όσο έχει κάποιος... καλό είναι να ψωνίζει ή... με όποιον άλλο τρόπο θέλει να την... ψωνίζει. :)

Αρκεί να μην υπάρχει γκρίνια και οι άνθρωποι να κάνουν αυτό που θέλουν, χωρίς να... ζορίζονται. ;)

Την καλησπέρα μου.

D.Angel είπε...

Καλώς τον πειρατή που χει πάρει φόρα!
lol Συμφωνώ μαζί σου!Βέβαια το βρίσκω πολύ δύσκολο να μην υπάρχει γκρίνια μιας και λειτουργούμε περίεργα σαν λαός!Οσον αφορά τη συγκεκριμένη κοπέλα με το shopping therapy ανοίκει σε μια άλλη κατηγορία που με βρίσκει αντίθετη!
Δεν γίνεται να είσαι μισθωτός, σε μια οικογένεια με το μοναδικό εισόδημα και να μου μιλάς για shopping therapy!!!Σταματώ εδώ γιατί θ αρχίσω τη γκρίνια!Χα χα χα
Φιλιά πολλά