14.1.10

Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις!

Ποτέ μου δεν ζήτησα
...τους φίλους!
...τους έρωτες!
...τις αγάπες!
...την οικογένεια!
Αντίθετα μάλιστα, ίσως και να τα απωθώ!
Θα με χαρακτήριζα πολύ παράξενο άνθρωπο....
και μη γελάσετε, όσο κι αν φαίνομαι κοινωνική εδώ μέσα,
η αλήθεια είναι άλλη...
Είμαι πολύ απόμακρη και επιλεκτική!
Θα μπορούσατε να πείτε πως είμαι ψώνιο!Ναι, ίσως και να είμαι! Οπως το πάρει κανείς!

Γνωρίζω όμως πολύ καλά τις λέξεις :
αξιοπρέπεια,εμπιστοσύνη,ειλικρίνεια,μπέσα.
Τις αποζητώ γύρω μου, μα δεν τις βρίσκω και φεύγω! Αν αυτό με κάνει ψώνιο!Ναι, χαίρομαι πολύ γι αυτό που είμαι!Αντε βρε, και στα δικά σας!


35 σχόλια:

kastrini είπε...

Κανε μου λιγο χωρο διπλα σου.
Μαλλον κι εγω ψωνιο ειμαι!!!!!!!

Ρητη εντολη του πατερα μου, απο τη μερα που γεννηθηκα. Σε ολη μου τη ζωη να μην ξεχασω τρεις λεξεις.

Λογος, τιμη, αξιες.

Αυτη ειναι η Κρητη μας φιλεναδα...
Αυτοι ειμαστε εμεις...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το λόγο σου να τον κρατάς
θα είναι η τιμή σου
πρέπει αξίες σίγουρα
να έχεις στη ζωή σου

Βγάλε τη μάσκα που φορείς
να δω το πρόσωπο σου
κράτα το κούτελο ψηλά
στο δρόμο το δικό σου.

...Ψωνάρες γειά σας.....

D.Angel είπε...

Καστρινή μου,
λες να ναι γονιδιακό το θέμα;;;
Αν είναι έτσι, να χαρώ διπλά!
Αυτοί είμαστε!Welcome to the club των ψώνιων φιλενάδα!Φιλιά πολλά

Χα χα χα χα χα
Σύντεκνε καλώς σε!
Τι περίμενα ν ακούσω από έναν κρητικό άραγε!!!Χα χα χα χα χα
Γεια σου κι εσένα Φάνη μου!
Εντάξει τα μουρέλα σύντεκνε;;;
Σ άφησε τίποτα ο αέρας;
Ελπίζω ναι!
Φιλιά πολλά

AERIKO είπε...

Έχε τ'αμέντε σου ανε δεις δρόμο φαρδύ και ντρέτο.Ποτέ σε μια ψηλή κορφή δε βγάζει, κάτεχέ το.


Μην ανημένεις θάμματα σε πόρτες με μιας π' ανοίγουν τους πιο μεγάλους θησαυρούς θωρακισμένες κρύβουν....


Όποιος αγαπά τις ξεχασμένες λέξεις
πληρώνει το τίμημα μετρητοίς κι αγόγγυστα.Ακολουθείς το βαθύ σου χτυποκάρδι χωρίς να ζητιανεύεις τα αυτονόητα.Γιατι εχεις μάθει να πετάς κι όχι να σέρνεσαι..Υπάρχουν και γυναίκες αετοί...!!:)

Καλό σου βράδυ ομορφιά μου. :)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλή μας Σκορπίνα, θα πάθεις μεγάλη πλάκα όταν διαβάσεις τι έρχεται!
Από τις καλύτερες χρονιές για τους Σκορπιούς (πάντα βέβαια να συναινεί και όλο το ωροσκόπιο).
Φιλιά.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αυτά τα αγγίζουν ευαίσθητες χορδές και μαρτυρούν μεγάλες αλήθειες..
Με γύρισες και σκέψεις που συνεχώς αναβάλλω και..αναβάλλω και..αναβάλλω.
φιλιάα

ksipnistere είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ....Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δόση βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατοτιτα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς κομματικούς εθνικούς η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες

www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr

ΦΟΥΛΗ είπε...

Α ετσι εξηγείτε που με εχεις κάνει πέρα,γιαυτο δεν με παίρνεις τηλ να πάμε για καφέ; στα φιλάω!!
Η Άντζελα αντικοινωνική χαχαχαχαχα
γέλασα πάλι σήμερα....

D.Angel είπε...

Αερικό μου δεν ξέρω τι να σου πω!
Μ έστειλες!Σ ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!Τα κρατώ!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!Να σαι πάντα καλά!

Αστρο μου να συναινεί γιατί να μη συναινεί ε;;;;Εεεε;;;;
Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Dreamer μου για να αναβάλεις εσύ κάτι παραπάνω θα ξέρεις!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!Να περνάς καλά!

Ξυπνήστε, ξυπνήσαμε!
Τέλος!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Φούλη μου σμουατς!Οχιιιιι δεν είναι μπούφλα, φιλί είναι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλωσόρισες

Roadartist είπε...

Και εγώ επιλεκτική είμαι!
Το έχω αναφέρει άλλωστε και στο Blοg και όσοι με έχουνε γνωρίσει από κοντά..το ξέρουν. :)
όχι όμως ψώνιο! :)
καληνύχτα!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

μπεσα
τι ξεχασμενη λεξη!!!!
και οι αλλες λεξεις σου επισης
μα αυτη μου εκανε κλικ
ελαχιστοι ακομα την προφερουν..
ποσο μαλλον να την ακολουθουν

καλημερα Αγγελακι..:)

ΛΕΩΝ είπε...

Καλώς όρισες στο "Αυγό"......!
Θα δεις...ο κόσμος φαίνεται καλύτερα όταν είσαι μέσα!
Φιλιάααααα

monahikoslikos είπε...

μια καλημέρα, μόνο, σεμνά και ταπεινά...

Lilith είπε...

Το να ξέρεις τι θέλεις από τους ανθρώπους και το να μη θέλεις να συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο, δε σε κάνει ψώνιο.
Έτσι νομίζω δηλαδή.
Άλλωστε, πιστεύω ότι μόνο από τις Angel αυτού του κόσμου, παίρνει ο καθένας αυτό που του αξίζει. ;)

Φιλιά...
Καλημέρα!

D.Angel είπε...

Roadartist μου καλημέρα!
Κι εγώ δεν θα το λεγα!Αλλά πότε γνωρίζουμε τι λένε οι άλλοι πίσω απ την πλάτη μας ε;Εμαθα!Και δεν με χαλάει καθόλου!Φιλιά πολλά καλή μου και να σαι πάντα έτσι:
Επιλεκτική!

Καλυψώ μου, αυτό είναι που με νευριάζει περισσότερο!Οτι κοντεύουμε να τις ξεχάσουμε!Πόσο μάλλον να τις εφαρμόσουμε!Τέλος πάντων!Ας μην νευριάσω πάλι!
Φιλιά πολλά Καλυψώ μου!Καλημέρα

Λιονταράκι μου λες;;;
Εγώ τι μέσα, τι έξω, τα ίδια σκατά μου φαίνεται!Χα χα χα Τέλος πάντων!
Φιλιά πολλά και μια γλυκιά καλημέρα

Λύκε μου καλημέρα!
Να σαι καλά και να περνάς καλύτερα!
Φιλιά πολλά

Lilithaki μου, καλώς σε!
θα συμφωνήσω μαζί σου!Αμεεεε
Καμιά φορά όμως ο κόσμος δεν το δέχεται αυτό!Δεν πρόκειται να με πουν ασυμβίβαστη!Δεν τους αρέσει η λέξη γιατί υπονομεύει το εγώ τους!
Οπότε το ψώνιο, είναι ευκολότερο κ τους κάνει να αισθάνονται και καλύτερα!Προσωπικά θα σου πω ότι όλα αυτά ειναι βλακείες!Δεν ξέρω τι μ έπιασε!Χέστηκα τι σκέφτονται κ τι λένε!Καρφί δε μου καίγεται!
Ούτε θ αλλάξω!Φιλιά πολλά Λιλιθάκι!
Καλημερααααααααα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α ρε Αγγέλα, λες και βγαινουμε τελικα απο καρμπον ειμαστε όλοι εμεις οι Κρητικοι!

Εγω να δεις....
πόσο απόμακρη ειμαι, ακόμα κι όταν πλησιάζω δια ζώσης τον άλλο, ειμαι μακριά....εχω χτισει ένα δικό μου κόσμο, εχω γεννησει τα πλάσματα που θελω να τον κατοικουνε, και μέσα εκει ζω και βασιλευω....
Απ' ολα κι όλους τους υπόλοιπους , σου ειπα, ακομα κι οταν δειχνω να ειμαι εκει, ειμαι μακρια
Αλλα όταν αποφασίσω να αφεθω, αφηνομαι μεχρι εξοντώσεως.....ειναι κι αυτο μεσ τη μουρλα μου

George είπε...

δεν ξέρω τι θα πει απόμακρος αλλά τις λέξεις που έγραψες τις νιώθω κάθε φορά που μπαίνω εδώ.
Και ξέρεις κάτι ? Όλες αυτες οι λέξεις που έβαλες είναι δύσκολες για την εποχή μας.
Απόμακρος και εγώ τότε μαζί σου!

kakos lykos είπε...

Αν αυτό χαρακτηρίζει τα ψώνια, τότε και γω είμαι ψωνάρα και είναι τιμή μου και καμάρι μου.

Καλησπέρα Dreamer Angel :)

Καλό Σαββατοκύριακο :)

Vassilis είπε...

είτε με μάσκα
είτε με ... τραγιάσκα :)
το πιο σημαντικό είναι να αισθάνεσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου τι να πω;
Δες τα σχόλια των σύντεκνων παραπάνω!
Καρμπόν δε λες τίποτα!Αλλά μ αρέσει!
Νόμιζα πως τόση παραξενιά μόνο εγώ την κουβαλάω!Αισθάνομοαι πολύ καλύτερα τώρα!Yes Yes Yes
Eίμαστε πολλοίιιιιιιιιιιιιιι
Φιλιά πολλά φιλενάδα!Να σαι καλά!

George πολύ χαίρομαι με όσα λες!
Με τιμάς πολύ!Μακάρι να καταφέρνω να σας μεταφέρω έστω κι από δω τα όσα αισθάνομαι και τα όσα πιστεύω!
Και μακάρι να σας αγγίζουν!
Δείχνει πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι κι αυτό είναι αισιόδοξο!
Εστω κι απόμακροι!Φιλιά πολλά

Λυκάκι μου έτσι!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σ ευχαριστώ που πέρασες
Καλό Σ/Κ κ σ εσένα!

Βασίλη μου το χω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ σ εσένα κ στην οικογένειά σου!

Miss Pink είπε...

υπάρχει ωραιότερο πράγμα απο το να κοιμάσαι ήσυχος?
απο το να τα έχεις καλά με τη συνείδηση σου και τον εαυτό σου?
είσαι εσύ δίκαια κουκλίτσα μου?
είσαι σωστή με βάση τις δικές σου αρχές και αντιλήψεις..
άσε να σου κολάνε ότι ταμπελίτσα θέλουν..
εξάλλου αυτοί που το κάνουν δεν σταματάνε ποτέ, όσο κι αν εσύ αλλάξεις.. ;)
σμους

zoyzoy είπε...

Αντε καλέ γιατί δεν σου φαίνεται??

Φιλί θαλασσινό!

So Far Away . . . . . είπε...

Τελικά έχεις πολύ μεγάλο λαό γύρω σου για ψώνιο . . .
Μάλλον ξέρω το λόγο .
Επειδή γουστάρεις να είσαι ο εαυτός σου!
Όποιος από τους συνοδοιπόρους
Ταξιδεύει καθημερινά στο blog σου
Καταλαβαίνει αυτό που λέω . . .

Έχεις γίνει εξάρτηση , τουλάχιστον για μένα !

Κάθε μέρα στη δουλειά με το που φτιάξω τον αγαπημένο μου espresso
Στρίβω ένα τσιγάρο , μπαίνω στο internet και κοιτάζω
το link της Αγγελικής και αφού διαβάσω το πως νιώθει σήμερα ,
Ξεκινάω όλες τις απαιτούμενες ενέργειες
μήπως και την παλέψουμε για άλλη μια μέρα !

Άντε ρε Αγγελική να είσαι πάντα καλά !

Καλό βράδυ !

mygreekblogspot είπε...

Γεια σου λεβεντογεννα Κρητη!

D.Angel είπε...

Miss Pink έχεις απόλυτο δίκιο!
Αλλά όπως όλα, έτσι κι αυτό έχει ένα τίμημα!Αξίζει όμως!Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!Σμουατς

Zoyzoy μου είναι που δε μ έχεις συναντήσει από κοντά!:ppppp
Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ κοριτσάρα!

So Far Away τί να σου πω τώρα ε;
Γουστάρω με τρέλα!!!Εξάρτηση εγώ;
Καλά ε;;;Τώρα γουστάρω περισσότερο σου λέω!!!Γιατί δε μου το πες βρε καμάρι μου ότι με διαβάζεις κάθε μέρα πριν τη δουλειά να σου φτιάχνω το κέφι ε;;;;Θα πρόσεχα λίγο να μην σε ψυχοπλακώνω!
Κράτα γερά και πάλεψε το καλό μου!
Τίποτα δεν είναι εύκολο!
Κι αν ξεκινάς μ εμένα να γκρινιάζω
μάλλον πρέπει να κοιταχτείς σύντομα!:PPPP Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!Να ξέρεις πως με συγκίνησες κάθαρμα!

mygreekblogspot σας ευχαριστώ!
Τι να σας πω;Τόση γκρίνια διαβάζετε κάθε μέρα και έρχεστε δυναμικά και με χαιρετισμό που τσακίζει κόκαλα;;;;Παιδιά να το κοιτάξετε κι εσείς αυτό ε;;;
Εγώ οκ, κατέχω το πως είμαι μεγάλη περίπτωση αλλά εσείς;;;Αστειεύομαι!
Να στε καλά!Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ;ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΙΛΟΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

THE LONELY SKIPPER είπε...

kατσε καλα γειτονησα μην μπαινεις στα χωραφια μου ολα και ολα μετα απο εμενα ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΕΡΘΩ
ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΟΥΡΕΚΑΔΙΚΟ Kαι αντε να ξεμπερδευεις καλο ξημερωμα

Iανος είπε...

Kαταρχας καλως σε βρηκα...
Δευτερον υπεροχο τραγουδι απο αγαπημενες Τρυπες...
Στο θεμα τωρα...
Και μενα σημερα το απογευμα μου ειπαν οτι ειμαι απροσιτος και απομακρος ανθρωπος!
Να σου πω την αληθεια δεν με ενοχλησε καθολου,γιατι ο καθενας το κρινει με τα δικα του μετρα και σταθμα την συμπεριφορα του αλλου!
Εμενα με νοιαζει να ειμαι ενταξει με τους ανθρωπους που εχω επιλεξει η θα επιλεξω να ειναι κοντα μου.
Το να κανω η να προσποιηθω κατι αλλο απο αυτο που ειμαι για να κερδισω την συμπαθεια του οποιουδηποτε ειναι κατι που δεν με αφορα! Καλη σου νυχτα!

Mistress Hyde είπε...

Τωωωωωρααααα; Τα δικά μας ήρθαν εδώ και μήνες.
Και πέσαν και οι μάσκες και χαρήκαμε τρελά τι να σου πω.

Γουστάρω ΤΡΥΠΕΣ.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Μακάρι να την εψώνιζαν όλοι σε τούτο τον κόσμο, αν ήταν να γίνουν ψώνια σαν εσένα!!

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου δεν ξέρω!Δεν συναναστρέφομαι με πολύ κόσμο!
Γι αυτό άλλωστε μπλογκάρω!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Γείτονα κι εσύ ψώνιο;;;;
Χα χα χα χα χα χα
Μια χαρά σε βρίσκω!
Μείνε έτσι κι άσε τον κόσμο να κουρεύεται!Φιλιά πολλά

Iανός καλώς σε!Χαίρομαι που πέρασες απ τα λημέρια μου!
Θα συμφωνήσω μαζί σου!Ετσι είμαι κι εγώ, με τη διαφορά ότι δεν περιμένω να μου το πουνε!Οπως βλέπεις τα λέω και μόνη μου!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Mistress Hyde τόση χαρά δεν είχατε που να τη βάλετε ε;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Μια φορά κι έναν τρελό λες ε;;;
Αχ, πολύ σ ευχαριστώ!Ομως ή που θα τα παίζανε τελείως ή που θα πηγαίναν σε μοναστήρι!Δε λέει!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

Καθόλου δε με νοιάζει! Ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ δε με ένοιαξε τι είπε κάποιος από πίσω μου..έχω ένα ρητό.. "αυτοί χάνουν"!~ και το πιστεύω..
και τους ανθρώπους που έρχονται και μένουν στη ζωή θα τους επιλέγω. Δεν γίνεται βρε φιλενάδα :) να ταιριάξουμε με όλους, δεν γίνεται και δε το θέλουμε.. ΤΕΛΟΣ :)

D.Angel είπε...

Roadartist απλά προσκυνώ!
Αυτοί χάνουν!
Φιλιά πολλά Τελος
Χα χα χα χα
Καλό Σ/Κ

Osiris! είπε...

Είσαι πολύ απόμακρη και επιλεκτική και θα σε πουν ψώνιο;
Δεν θα τό'λεγα!
Ψώνιο είναι το αντίθετο!

Μια χαρά είσαι Αγγελάκι.
Ειδικά με τέτοια τραγούδια που παίζεις!

:)))

Πολλά φιλιά
Cya

D.Angel είπε...

Καλώς τον πειρατή με το f16
Βζιννννννννννννν
Χα χα χα χα
Νόμιζα πως δεν σ αρέσουν οι τρύπες!
Το θέμα μας βέβαια δεν είναι οι τρύπες αλλά αυτά που λένε!
Φιλιά πολλά