6.1.10

Αν είσαι Θεός...

Σήμερα τα Φώτα κι οι φωτισμοί...
και χαρές μεγάλες και αγιασμοί.Κάτω στον Ιορδάνη τον ποταμό,
κάθεται η Κυρά μας η Παναγιά.
Σπάργανα βαστάει, κερί κρατεί
και τον Αϊ - Γιάννη παρακαλεί:
-Άγιε Γιάννη Αφέντη και Βαπτιστή,
δύνασαι βαπτίσεις Θεού παιδί;

-Δύναμαι και θέλω και προσκυνώ
και τον Κύριό μου παρακαλώ.
Ν΄ ανέβω πάνω στον ουρανό,
Να μαζέψω ρόδα και λίβανο.
-Άγιε Γιάννη Αφέντη και Βαπτιστή,
έλα να βαπτίσεις Θεού παιδί.

Παιδιά του Θεού είναι κι αυτά ρεεεεεεεεεε
Δικά Σου παιδιά
Αυτό είναι το θέλημά Σου;

30 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α ρε Αγγέλα, μου σηκωσες τη πέτσα
Μονο εσυ θα μπορουσες να το πιασεις ετσι το θεμα.....
Μα δε τα βλεπει ο Θεός αυτα τα πτωματάκια;;;;;;;;
Τωρα θα μου πεις, ποιος Θεός
Ε να χαμε να λεγαμε που λεει κι ο φιλος μας ο Αθεος

roadartist είπε...

.....

kastrini είπε...

Θεε μου!!!!!!!!!!!

zoyzoy είπε...

Να δείς χαρά που θα κάνει τώρα ο Αθεος!
Εικόνισμα θα σε κάνει!
Το τραγουδάκι φοβερό!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

αυτοι δεν εχουν σπονσορα τον soros
και spreed και χρηματιστηρια γι αυτο

η ψυχασθενής είπε...

επαθα σοκ...............

Άθεος είπε...

Να μην τα γράφω πάλι zoyzoy, τα έγραψα στο δικό σου blog, η Αγγέλα καλά τα λέει!
Μπράβο ρε φιλενάδες!
Δείτε και το άλλο μου blog

D.Angel είπε...

Ρίκη μου άστα!
Τόσα χρόνια αυτό το μέρος μετράει πληγές και πτώματα!Καλό βράδυ φιλενάδα!Φιλιά πολλά

roadartist μου,
καταλαβαίνω!Ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά

Καστρινή μου
Θεός είναι αυτός;;;Γιατί το επιτρέπει;Φιλιά πολλά

Ζουζου μου ναι χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Γείτονα, έτσι είναι!
Στο όνομα αυτού του Θεού προσεύχονται μερικοί!Αστα!
Φιλιά πολλά

Ψυχασθενή καλώς σε!
Και δεν είδες τίποτα!
Είπα να το κάνω light
Φιλιά πολλά

Βρε καλώς τον Αθεο!
Είναι που έφαγα το γλυκάκι μου!
:PPP
Φιλιά πολλά

Appelsinpiken είπε...

πραγματικα,

αν εισαι θεος γιατι δε μας λυπασαι?

:(

AERIKO είπε...

Σ ΟΣΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΠΑΣ ΘΑ ΣΕ ΝΙΚΗΣΩ.ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ ΑΝ ΤΟΣΟ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΨΥΧΗΣΩ!

Mέσα μας είναι ολα..!! Ο εξ-ανθρωπισμός του είδους μας είναι πρώτα ατομική και μετά συλλογική υπόθεση.Δεν είναι μόνο η Γάζα..είναι τόσο πολλά αμέτρητα αυτά που πονούν την ανθρωπιά...απο τα πολύ απλά τα καθημερινά γύρω μας ως τα μεγάλα και τα παγκόσμια.

Καλημέρα ομορφιά μου.!!! :)

http://www.youtube.com/watch?v=W88r0PzvOnM

αααα....οταν βρεις χρονο ριξε μια ματια κι εδω...http://www.youtube.com/watch?v=4CVBZpzuWUA

Σε φιλώωωωωω!!! :))

Νηρηιδα είπε...

Το θεμα ειναι πως αυτα ειναι εργα ανθρωπων.Και κοιτα ποσο ευκολο το εχουν να κατασπαραζουν το ιδιο τους το ειδος...Ειμαστε οι χειροτεροι κανιβαλοι αυτης της πλασης.

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μπορεί να είναι έργα ανθρώπων, αλλά γίνονται -σχεδόν πάντα- στο όνομα και για τη χάρη διαφόρων θεών. Αμάν φιλενάδα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο φιλενάδα!!!!

D.Angel είπε...

Appelsinpiken
άμα σου απαντήσει ενημέρωσε με,έτσι;
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Καλησπέρα Αερικό μου!
Είσαι τόσο, μα τόσο υπέροχη!
Σ ευχαριστώ πολύ!Το είδα το βίντεο κ ομολογώ πως νευρίασα πολύ!Φιλιά πολλά!Να χεις ένα όμορφο βράδυ

Νηρηίδα, είμαστε είμαστε!
Καλή χρονιά κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Τεμαχιστή καλώς σε και καλή χρονιά!
Ετσι είναι!Οφουυυυ

Φούλη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Σμουατς

Άθεος είπε...

Βλέπω το "φιλενάδα" έχει πέραση εδώ! Λανσάραμε επιφώνημα!

Savvina είπε...

Ένα μόνο θα πώ.
Μπράβο σου φιλενάδα!!!
Πολύ ωραίο θέμα μας έβαλες.
Τα χειρότερα λάθη τα έχουμε κάνει εμείς οι άνθρωποι.
Καλό βραδάκι.
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Οχι ρε Αθεε είναι παλιό!
Εσύ καθυστέρησες να ρθεις στην παρέα μας!Αντε φιλιά και πάλι!

Σαββινάκι σ ευχαριστώ πολύ!
δεν το ψαξα και πολύ!
Μου ρθε κ το βαλα, έτσι απλά!
Ξέρεις πως δεν το πολυκουράζω!
Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό βράδυ κοριτσάκι!Δεν σε λέω φιλενάδα για να σκάσει ο Αθεος!Χα χα χα χα

Savvina είπε...

Άθεε
για να σκάσεις, όπως λέει και το αγγελάκι, εγώ και εκείνη έχουμε κάνει προσωπική γνωριμία, μιλάμε στο τηλέφωνο αλλά και από το internet.
Άρα την θεωρώ φιλενάδα μου και το λέω παντού...
Αλλά δεν θα την πώ έτσι ξανά για απόψε, για να σκάσεις.

ANAZHTHΣH είπε...

Όσο συμβαίνουν αυτά κανείς δεν μπορεί να κοιμάται επαναπαυμένος και αποστασιοποιημένος το βράδυ αφού φιλήσει στοργικά τα δικά ΤΟΥ παιδιά.Ο καθένας μας επειγόντως πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί για αυτά και τόσα αλλα.Φτάνει πια η επιλεκτική ευαισθησία.Όσο για την ευθύνη θεού και ανθρώπου σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Χμ...Καλή χρονιά φίλη μου κι ευχαριστώ για την φιλοξενία.

truth around us......... είπε...

Kali xronia Angelako kai fetos ola na mas toso kala oso oute kai sta pio trela mas oneira den fantazomastan xoux xoxu xoxu xerome pou eisai edo kai matheno nea sou esto kai mesa apo edo ante mou leipsaaaaaaaateeeeeeeeeeee

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τα φιλιά μας και την αγάπη μας.

D.Angel είπε...

Σαββινάκι μάλλον έσκασε κ δεν εμφανίστηκε!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αναζήτηση καλώς σε!
Καλή χρονιά!Πόσο δίκιο έχεις!
Να σαι καλά και να περνάς όποτε θες!
Είμαστε φιλόξενοι εμείς εδώ!
Φιλιά πολλά

Τρουθάκι μου ελπίζω κι εύχομαι να περνάς όμορφα μακριά μας!Κάπου εδώ γύρω θα μαστε!Οποτε θες κ έχεις όρεξη θα χαίρομαι να μου λες μια καλησπέρα!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Κι εμένα μου λειψες!

Αστρο μου, επίσης!
Καλή χρονιά κ φιλιά πολλά κι από μένα!Σμουατς

xastoukoadmin είπε...

Mπράβο ρε Αγγέλα....
Αυτές τις ανυσηχίες αν είχαν όλοι, ο κόσμος θα ήταν σε άλλο επίπεδο!!!

Φιλάρούδια!!!!


Χρόνια καλά με υγεία~

D.Angel είπε...

Καλώς τον!
Χρόνια καλά και με πολλά χαστούκια!
Φιλιά πολλά κι από μένα στα μούτρα σας!Σμουατςςςςςς.....

El Corazon είπε...

Συγκινητική η αναφορά σου
υγεία σε όλα τα παιδάκια του κόσμου..
Kαλή χρονιά κοριτσάρα μου
με υγεια πάνω απο όλα!

D.Angel είπε...

El Corazon καλώς σε!
Χαθήκαμε!Σ ευχαριστώ που με θυμήθηκες!Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

kakos lykos είπε...

Ο άνθρωπος πάντα προσέδιδε ανθρώπινες ιδιότητες στους Θεούς του.
Καλοσύνη, φιλευσπλαχνία, κακία, ζήλια εκδικητικότητα.
Μα είναι δυνατόν, κάτι το άυλο να ρίχνει κλεφτές ματιές, ενώ δεν έχει μάτια;
Είναi δυνατόν η συμπατική ενέργεια να δείχνει καλοσύνη ή να είναι ζηλιάρα;
Μην την ψάχνετε εδώ, κι αν σταθεί στην γειτoνιά μας θα μείνει μόνο για να δημιουργήσει νέους κόσμους και να χαλάσει άλλους.Οι πόλεμοι, η πείνα, τα νεκρά παιδιά είναι δικά μας δημιουργήματα, εμείς οι κατώτεροι θεοί τα φτιάξαμε αυτά.

Καλησπέρα Dreamer Angel!

D.Angel είπε...

Λυκάκι απλά respect
Φιλιά πολλά καλό μου
Καλό βράδυ!

Άθεος είπε...

Εν τάξει μη κτυπιόσαστε… έσκασα!

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα οκ