4.1.10

Αυθυποβολή

Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα με την ακρίβεια σε λίγο δε θα μαγειρεύουμε πια σε κατσαρόλα. Θα εφαρμόζουμε την μέθοδο της αυθυποβολής. Φοβερή μέθοδος, σας την προτείνω. Δεν έχετε ακούσει που λένε, αυτός κάτι μαγειρεύει στο μυαλό του σήμερα; Έτσι θα μαγειρεύετε από ’δω και πέρα, με το μυαλό. Δευτέρα, Tρίτη, Tετάρτη θα μαγειρεύετε με το μυαλό σας όσπρια. Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο ψάρια και κρέατα. Aν θέλετε να μαγειρέψετε μπακαλιάρο πρέπει να το σκέφτεστε από την Κυριακή για να τον μαγειρέψετε την Δευτέρα. O μπακαλιάρος, ως γνωστόν, θέλει και μία μέρα μούλιασμα.Ξέχασα να σας πω, πως υπάρχει και η νέα μέθοδος, αυτή του Uri Geller: "Κατσαρόλα γέμισε"

29 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Αύριο μπορείς να μου πεις τι να μαγειρέψω που έχει κολήσει το ...μυαλό μου και δεν δουλεύει?

Roadartist είπε...

Ωραίο το γατόνι.

Appelsinpiken είπε...

xaxaxa

ατιμα μαγειρεματα :D

καλη χρονια :)

Miss Pink είπε...

AX τι καλά να έπιανε αυτόοοοοο...
θα έχανα και μερικά κιλάκια..
θα έλεγα "έστω ότι έφαγα"..
άτιμα μαθηματικά... δεν βοηθάτε :ΡΡΡΡΡΡ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

χα χα χα

εμενα που δε μ αρεσει το μαγειρεμα με βολευει καργα αυτο
Θα εφαρμοζω τη μέθοδος Uri Geller: "Κατσαρόλα γέμισε"
χα χα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Άσε φιλενάδα!
Το δοκίμασα και τούτο το κόλπο αλλά δεν....
Ειναι καλό όμως για δίαιτα!!
Καλή χρονια βρέ!
Με το καλό να μας κάτσει!!
Φιλάκια πολλά.

Savvina είπε...

Καλά φιλενάδα πόσο δίκαιο έχεις....
Σε λίγο θα εφαρμόσουμε τη μέθοδό που μας προτείνεις.
Αλλά καλά με το μαγείρεμα, κάπως θα τα βολέψουμε, με τα γλυκά τι θα κάνουμε? τον καφέ?
Άστα να πάνε είναι τα πράγματα....

Μήπως τελικά να ανοίξουμε το γραφείο τελετών.
Θα υπάρξει κίνηση λόγω ανεργίας και ακρίβειας.

Καλή εβδομάδα να πώ μπας και αλλάξει λίγο η κατάσταση.
Πολλά φιλιά.

Vassilis είπε...

Μην μου πεις ότι ο Geller ετοιμάζει εκπομπή παρέα με τον ... Έκτορα Μποτρίνι! Έχεις κάποια αποκλειστική πληροφορία;

Lilith είπε...

Έχω απορία...
Με το κόλπο του Uri, αν - ας πούμε - πω το "κατσαρόλα γέμισε!" στα κινέζικα, η κατσαρόλα θα γεμίσει με γλυκόξινο χοιρινό και τηγανιτό ρύζι; :)))

Φιλιάαα!!!

ΥΓ: Το αιλουροειδές... όλα τα λεφτά!!!

Global Greek είπε...

Επιτέλους! Η μέθοδος που περίμενα μια ζωή! Από αύριο στην εφαρμογή λοιπόν και τύφλα να έχουν όλοι οι Μισελίν¨-)) Καλημέρες

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αχά! Το ξερα πως υπάρχει τρόπος, πέρα από το να χρησιμοποιώ για τηγάνισμα το ίδιο λάδι για 45 χρόνια σερί! Αυτό με τον Ούρι Γκέλερ, το έχουμε σε βιντεοπρακτική ή θα μας το διδάξεις οσονούπω;
Προσκυνώ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ είπα κατσαρόλα γέμισε, και είχε καρμπονάρα!! χιχιχι...

alterego είπε...

"κατσαρολα γεμισε"
αστο φιλεναδα η παροιμια λεει οτι αν δεν βρεκεις κωλο ψαρια δεν τρως,
ετσι και η κατσαρολα αν δεν ριξεις μεσα κρεας δεν γεμιζει.

Καλη χρονια ναχεις

THE LONELY SKIPPER είπε...

\εαν το εχει καταφερει ο γιουλυ γκελερ η ο γιοργη πασοσκυ να μαγειρευουν ετσι, η εσυ που τους σπονσαρεις σας κανω τωρα συμβολαιο
θα σας τ ακουμπαω,φαγητο θα τρωτε μονο και οταν ειναι νοστιμο.περιμενω
να αισθανθω δια της αυθυποβολης το mesage

ΛΕΩΝ είπε...

Τι καλά που θάτανε! Πολύ θα με βόλευε αυτό εδώ που τα λέμε!
Φιλιάαααααα

AERIKO είπε...

Μαζί σου θέλω να περνώ πίκρες χαρές και λύπες,και δε με νοιάζει για φαΐ να 'χεις συνέχεια πίτες!(κρητικα παραδοσιακες εννοείται..!!:) χαχαχα...Καλησπερούδια...!! :)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Ισχύει το ίδιο και για το φούρνο η μόνο για τα κατσαρολάτα; :-))

D.Angel είπε...

Λύκε τελικά τι έφτιαξες;;;
Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη είπαμε όσπρια!
Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Roadartist μου, ναι!Κι εμένα μ άρεσε πολύ!Φιλιά πολλά

Appelsinpiken καλώς σε!
Είναι μια πονεμένη ιστορία!Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Miss Pink απ ότι κατάλαβα
ζείς ένα δράμα ε;;;Φιλιά πολλά
γλυκιά μου!

Ρίκη μου κι εγώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω!Χα χα χα φιλιά πολλά

NANTIA-BAD RELIGION καλώς σε!
Η θα κάτσει από μόνος του ή θα τον κάτσουμε εμείς!Τι λες;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Σαββινάκι μου, σου κατσε η ιδέα ε;;;Χα χα χα Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά

Βασίλη μου δεν πράμα δεν κατέχω αλλά τώρα που το λες, δεν είναι κακή ιδέα!Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου δεν ξέρω, για δοκίμασε!Κι άμα πιάσει πες μου κι εμένα για να δοκιμάσω ethnic!Eτσι γράφεται τώρα αυτό;;;Τες πα!Απαιχτο το γατάκι!Μ άρεσε πολύ η φάτσα του!Φιλιά πολλά

Global Greek είδες;Πολύ καλό το blogging τελικά!Μαθαίνεις πράγματα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Gi Gaga Kouni Beli χα χα χα χα
Μόλις ετοιμάσω το φαγητό μου, θα σας στείλω το βίντεο σε αποκλειστικότητα!Εντάξει;;;
Χα χα χα Τι έπαθες καλόμ;Εγινες θρήσκος το νέο έτος;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου τράβηξες βίντεο να στείλουμε στον Gi Gaga Kouni Beli;;;;Τι;;;Οχι;;;;Τρέχαααααα
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ελααααα alterego μη μου χαλάς το όνειρο!!!!Γιατί;;;;;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή χρονιά γλυκέ μου!

Γείτονα μάλλον θα περιμένεις για πολύ ακόμα!Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααα

Λιονταράκι μου, εμένα να δεις!
Αλλά μάλλον τζίφος κι αυτό!
Φιλιά πολλά καλό μου!

Αερικό μου να σκεφτώ ένα ταψί μπουρέκι;;;;Εεεε;;;Χα χα χα χα
Αψογη!Σ ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου

Μια φορα κι εναν τρελο
υποθέτω πως ναι!Γάστρα γέμισε!
Εγινε τίποτα ή τσάμπα προσπαθώ;;;;
Χα χα χα φιλιά πολλά

Άθεος είπε...

Α, ρε φιλενάδα, με τα ωραία σου!
Ωραία τα γράφεις!
Αύριο έχω σατιρική ανάρτηση κλείνοντας δυο χρόνια!
Είσαι καλεσμένη στο πάρτυ να μας πεις κι άλλα αστεία!
Εγώ άρχισα δίαιτα. Λέω: Μεγάλε αδυνάτισε!
…και περιμένω να τα χάσω!

D.Angel είπε...

Αθεε καλώς σε!
Πώς και δεν πήγες στο meeting εσύ;;;
΄Η μήπως πήγες και γύρισες νωρίς;
Τέλος πάντων!Σ ευχαριστώ για την πρόσκληση!Θα περάσω!Δε μου λες ρε συ φιλενάδε...να φέρω κι ένα κουτί με γλυκά;;;Ευκαιρία είναι,αφού άρχισες δίαιτα, θα τα φάω μόνη μου!Εεε;;;
Τι λες;;;Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Άθεος είπε...

Πρώτα πρώτα για ποιο meeting μου γράφεις;
Όσο για τα γλυκα… συνηθίζεις εσύ να μασουλάς όσο εγώ αθλούμαι!
Κανένα πρόβλημα!

Mistress Hyde είπε...

Τι σε έπιασε καλέ με τον μπακαλιάρο;

D.Angel είπε...

Αθεε έγινε blogoσυνάντηση γι αυτό ρωτάω!Αλλά μάλλον δεν το ξερες!
Τες πα!Για τα υπόλοιπα που λες
γενικώς για να μαθαίνεις:
http://www.youtube.com/watch?v=idchVn3i2ZY
Χα χα χα φιλιά πολλά

Mistress καλώς σε!
Με τον μπακαλιάρο τπτ με το ξαλμύρισμα έχω θέμα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Άθεος είπε...

Για την συνάντηση πες μου κι όχι ότι σαν θεός μια γυναίκα όλα τα μπορεί!
Πού αναφέρθηκε αυτή κι εγώ δεν άκουσα τίποτα!

D.Angel είπε...

Eσύ είσαι άθεος, το παμε!
Για τη συνάντηση δες εδώ:
http://anasasblog.blogspot.com/2009/12/bloggers.html

Άθεος είπε...

Καλέ εδώ γινόταν συνάντηση blogger και όχι «άθεων»!
Είπα κι εγώ… δεν με ειδοποίησε κανείς;
Αχ φιλενάδα, νομίζω υπογλυκαιμία έπαθες!

D.Angel είπε...

Eγώ απλά για meeting είπα, δε διευκρίνισα!!!Μόλλις τσάκισα ένα προφιτερόλ, μάλλον είχες δίκιο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Εμένα δεν πιάνει η αυθυποβολή ρε Αντζελα απ'΄τις 5μμ της λέω γέμισε και μ'εχει γράψει!
Λές να την πάθω σαν το τζίνι μεσ'το καράβι:lol:

D.Angel είπε...

Ζουζου μου κι η δική μου άδεια είναι!
Τζίφος!Φιλιά πολλά