2.1.10

1η του μήνα αλλά...

Ξεκινήσαμε πρωί πρωί για το καζίνο της Πάρνηθας!Ηθελα πολύ ν ανέβω με το τελεφερίκ, αλλά ο σύντροφος φοβότανε κι έτσι ζαλίστηκα ανεβαίνοντας πέρα δώθε τις στροφές με το αμάξι! Εφτασα μέχρι τη reception, αλλά δεν τα κατάφερα να μπω μέσα στο καζίνο, μιας και τότε συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει την ταυτότητα και το δίπλωμα στο σπίτι! Αποφασίσαμε να πάμε να φάμε σε μια κρητική ταβέρνα στην Πεντέλη αλλά το μόνο κρητικό πράγμα που είχε ήταν το όνομα! (Μιλάμε για μεγάλη επιτυχία) Μετά το φαγητό και τις μπύρες είπαμε να πάμε cinema και να δούμε κωμωδία -δεν βλέπαμε τα χάλια μας- αλλά δεν την προλάβαμε απ την αρχή αν και στο δρόμο το κοντέρ έγραφε τρελά νούμερα!(γμτ δεν έφαγα ούτε νάτσος) Μετά το cinema κι αφού έχω ξεροσταλιάσει για μια σοκολατόπιτα, ο κολλητός μας τηλ κ προτείνει να περάσουμε απ το σπίτι και να φύγουμε όλοι μαζί για καφέ αλλά εκεί μας περίμενε όλη η παρέα, οπότε άκυρη η σοκολατόπιτα κι η βόλτα. (την έβγαλα με βασιλόπιτα μέχρι να φύγουμε) Μας ζητήσανε να πάμε στου Ψυρρή για ποτάκι αλλά στο δρόμο αλλάξαμε γνώμη και στρίψαμε για Κεραμεικό. Μετά το πρώτο ποτό κι αφού τα είχα δει όλα απ το δρόμο, ανέβα- κατέβα πάρκαρε κλπ είπαμε να πάμε σ ένα άλλο μαγαζί με ζωντανή μουσική για κρασί και μεζεδάκια, αλλά λόγω συνεννόησης κουμπί για άλλη μια φορά, μέχρι ν αρχίσει η μουσική, φάγαμε ήπιαμε και γυρίσαμε στο σπίτι ξεπατωμένοι! Τώρα το ξέρω πως η χθεσινή πρωτοχρονιάτικη ιστορία μου είναι για κλάματα αλλά εγώ όσο κι αν φαίνεται περίεργο τη βρίσκω αστεία!!!!Μόνο εμείς έχουμε την ικανότητα να φτιάχνουμε τέτοια προγράμματα!Κορυφή έτσι;Για σήμερα μέχρι στιγμής δεν έχω πολλά νέα! Εφτασα μέχρι το καζίνο Λουτρακίου με λύσσα μετά τη χθεσινή αποτυχία, αλλά εκεί κατάλαβα ότι δεν το χω!!!Μα καθόλου λέμε!Μετά από δυό χυμούς και άλλους δυο καφέδες άρχισα να παίρνω ανάποδες με όσα έβλεπα!Δεσμίδες κατοστάευρα να εξαφανίζονται σε χρόνο ρεκόρ, γιαγιάδες και παπούδες -οι οποίοι είμαι σίγουρη πως κλαίγονται στα μαγαζιά που πάνε για ψώνια- να παίζουν ολόκληρη τη σύνταξη και το δώρο μαζί! Ανθρωποι που κατέθεσαν πινακίδες για τα τέλη να παίζουν το αυτοκίνητο! Μιλάμε ότι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω με όσους είδα, είναι ότι το ΚΑΠΗ πήγε εκδρομή στο καζίνο!Τόση γερουσία ούτε στην εκκλησία την Κυριακή! Ασε που το επιχειρηματικό μου μυαλό είχε την ιδέα ν ανοίξω γραφείο τελετών απέναντι απ το καζίνο!Δεν μπορεί, όλο και κάποιο χούφταλο θα πάθει καρδιακό με τόση ένταση.Με το ένα πόδι στον τάφο που πας ρε Καραμήτρο να παίξεις και κουλοχέρη; Μα αλήθεια τώρα, με φαντάζεστε εμένα κοράκι;;;;Εεεεε;;;;Η μέρα ακόμα δεν τελείωσε, ετοιμάζομαι για τον δεύτερο γύρο!!!Ομως η καλύτερη στιγμή μου ήταν όταν είδα τ αυτοκίνητα έξω απ το καζίνο!Ρε γμτ που στο διάολο χάθηκε ο σοφέρ;Αφού του χω πει να μην φεύγει όταν χαζεύω.Θα τον διώξω, να πάει αλλού!Αυτό είναι που κάποιος φίλος λέει ντιπ για ντιπ η ξανθιά!Kisses στα μούτρα σας, πάω να ζαλίσω και τους υπόλοιπους!
:p :p :p Τύχη βουνό έτσι;

2010 ευχές, για μια ζωή γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις,
όνειρα που γίνονται πραγματικότητα και εμπόδια που
θα μας κάνουν καλύτερους...
Μα πόσο καλύτερη μπορώ να γίνω πια;;;
Χα χα χα χα

20 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τι έγινε μας μπήκε καλά το νέο έτος!!! βλέπω καζίνο ,αμάξι σούπερ,αλλάξαμε το τουτού; πάντα τέτοια το αξίζεις χιχιχι φιλιάααααα



ΥΓ αλλά δεν σου αξίζει το κοράκι,εκτός αν εχεις κλείσει συμβόλαια από τώρα με τα πουρά...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kisses και στα μούτρα σου μουτρα μωρη κουζουλη....θεοκουζουλη λεμε
χα χα

Εγω σημερα βολτα γιοκ
ξεκινησα διαιτα
ελπιζω να την φτασω μεχρι αυριο
Μεχρι στιγμης παντως ενα πιατο χορτα εφαγα μονο
κι αντι για γλυκο που μου μυρισε μια χουφτιτσα σταφιδουλες
Στο συνιστω κι εσυ οταν εχεις επιθυμια γλυκου

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ελιωσα...αχαχαχαχαχαχαχαχ
εισαι οντως θεοπαλαβη!!!!!
και τι καλα που βλεπεις το ποτηρι μισογεματο...

καλη νυχτα Αγγελακι...:)

ΛΕΩΝ είπε...

Ευχές πολλές κι από μένα Αγγελική!
Αν σε πάει έτσι όλος ο χρόνος....θάχουμε πολλά τρελά να διαβάζουμε στις αναρτήσεις μου φαίνεται!
Φιλιά πολλά και στη Σίμπα!

Άθεος είπε...

Να μην πω τίποτα και μου λένε ρίχνεις καρφιά!
Όπως στρώνει ο καθένας έτσι κοιμάται!
Μα κορίτσι μου, ούτε έναν προγραμματισμό…
Πού πας αυτές τις μέρες, όταν ο ένας λέει έτσι και ο άλλος αλλιώς!
Εγώ ανυπομονώ να τελειώσουν οι μάσες για να αρχίσω το τρέξιμο.
Σήμερα έλεγα ότι θα άρχιζα…. Αλλά έρχονται κάτι γνωστοί και ετοιμάζομαι για τραπεζώματα!
Σιχάθηκα το φαΐ λέμε!
Μάλλον πρέπει να το ρίξουμε στο σέχ, αλλιώς δεν βλέπω να τα χάνουμε!

globalgreek είπε...

αααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
D.Angel, τέλεια ανάρτηση, αλλά σίγουρα όχι ακόμα η καλύτερη του 2010 ;-)))) Φιλιά, ευχές για ότι επιθυμείς και πάνω απ'όλα υγεία για το 2010.

katerina είπε...

Καλή σου χρονιά ..μια χαρά πέρασες γκρινιάρα, αφού είπαμε οτι τίποτα δεν είναι τυχαίο και οι αναποδιές για κάποιο λόγο γίνονται.

kakos lykos είπε...

Αν και με το χρόνο είχατε κάποια προβληματάκια, η πολύ αργά φτάνατε(σινεμά), ή πολύ νωρίς(μάσα χωρίς μουσική), δεν ήταν άσχημα,απεναντίας εγώ βρίσκω ότι ήταν τέλεια! είχε και το σασπένς του, δες το σαν περιπέτεια το ταξίδι στο νομό Αττικής, γιατί αυτό δεν ήταν βόλτα αλλά ολόκληρο ταξίδι.:))))

Όσο για τα "σαραβαλάκια" που έχεις στις φωτογραφίες...

Οι κύριοι με τις κελεμπίες απ' το Dubai και να μου τα χαρίζανε τα αμαξάκια τους και την Ferrari και την Mercedes δεν θα τα παιρνα, όχι γιατί δεν μ' αρέσουν, αλλά μετά θα έπρεπε να δίνω τον χρόνο για τέλη, όσα βγάζω όλο τον χρόνο έτσι όπως καταντήσαμε.

Καλή χρονιά και πάντα να περνάς τέλεια και οι μικροαναποδιές έχουν τον χαβαλέ τους, αν δεν υπάρχουν τι θα έχεις να θυμάσαι, τι θα είναι αυτό που θα κάνει την μέρα διαφορετική;

D.Angel είπε...

Φούλη μου δεν έχεις δίκιο!
Φαντάζεσαι να τους παίρνω μέτρα στην είσοδο για ένα άψογο service και χορηγό τον φούρναρη με δωρεάν παξιμαδάκι για τον καφέ;;;
Τρελά λεφτά λέμε!Χα χα χα χα
Δεν την παλεύω φιλενάδα!Φιλιά πολλά
και καλή χρονιά να χουμε!

Ρίκη μου ήντα γινε;Τα κατάφερες και σήμερα;;;Ελπίζω ναι!Πρόσεχε μόνο μην αρχίσεις να βελάζεις στο τέλος!Δεν την παλεύω με μια χούφτα σταφίδες καλή μου!Μια χούφτα σοκολατάκια χρειάζομαι!Φιλιά πολλά
και να περνάς όμορφα στα πάτρια!
Μπεεεεεε

Καλυψώ μου να σαι καλά!Χαίρομαι όταν σας κάνω να γελάτε έστω και με τη βλακεία μου!Το φχαριστιέμαι κι εγώ μη νομίζεις!Φιλιά πολλά γλυκιά μου και καλή χρονιά!

Λιονταράκι μου δεν μασάμε εμείς!
Γελάμε και με τ ανάποδα - που μεταξύ μας- μακάρι να ταν αυτά τ ανάποδα όλο το χρόνο!Πλάκα έχει!
Φιλιά πολλά κι από μένα κι από στη Sheba σμουατς!

Αθεε μη μασάς, λέγε ότι θες!Ελεύθερα!Εξάλλου κι εγώ αυτό κάνω!Οσο για τον προγραμματισμό μου...Χμ φημίζομαι γι αυτόν αλλά και για τις συνεννοήσεις που κάνω δεν το ξέρεις;;;Ομως μ αρέσει!Τη βρίσκω αφάνταστα και γελάω πολύ με όσα συμβαίνουν!Ασε που το ξέρω από πριν, πως δεν παίζει να κάνω πλάνο και να μου βγει!!!Είναι ωραίο το αυθόρμητο βρε συ!φαντάζεσαι να σχεδιάζεις κάτι για ένα μήνα και να μην κάτσει κ να φας ξενέρωμα;
Δεν είναι φρίκη!!!Είμαι χύμα στο κύμα και μ αρέσειιιιιιιιιιιιιι
Αντε με το καλό ν αρχίσεις το τρέξιμο, κι εγώ να κάθομαι από μια μεριά και να σε θαυμάζω τρώγοντας, ναι;;;;Κι αμα τα χάσεις, να μου το πεις για να ψάξω να τα βρω!Χα χα χα
Φιλιά πολλά Αθεε μάλλον δεν έχουμε καμία επαφή εμείς οι δύο!lol

globalgreek ναι, πιστεύω πως θ ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια κουφά!
Ακόμα δεν αρχίσαμε!Χα χα χα Χαίρομαι που σ άρεσε!Σ ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές από καρδιάς
Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου να σαι καλά!
Μια χαρά πέρασα, δεν λέω όχι, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν δεν δουλεύω κουράζομαι περισσότερο!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά συντέκνισσα!Να περνάς όμορφα

Λυκάκι μου καλώς σε!Περνάω φάση προσαρμογής ακόμη αλλά έχει γέλιο!
Οσο για το ταξίδι,αυτό δεν είναι τίποτα, έχω κάνει και χειρότερα... αμέεεε!Χα χα χα Το αυτοκίνητο τώρα δεν μπορώ να σου πω ότι δεν μ άρεσε!Ειδικά το SLR όπως και να το κάνεις θα το θελα για μια βόλτα!Το άλλο το λαχανί με την καμία!Θα ντρεπόμουν να μπω μέσα!Μήπως η ferrari ήταν δώρο στον φουκαρά που πήρε το μερσεντές;;;Στο ένα σαράβαλο το άλλο δώρο;;;;Χα χα χα
Μια βόλτα την ήθελα, ψέματα δεν θα πω!Αλλά να την οδηγήσω εγώ να το φχαριστηθώ!!!Και μετά ξύπνησα!οκ
Φιλιά πολλά και καλή χρονιά λυκάκι μου!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
εμείς τα είπαμε στο μαγαζάκι με την ζωντανή μουσική το βράδυ της Πρωτοχρονιάς....
Χάσατε όμως που φύγατε νωρίς, γιατί το πρόγραμμα ήταν ΣΟΥΠΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ...........
Με συντροφιά τα ρακόμελα (που παραπονέθηκες που δεν πίνω ρακί σε σένα, άμα βάλεις και μελάκι το πίνω με χίλια).
Ευτυχώς που την επόμενη μέρα δεν ξέχασες τα απαραίτητα χαρτιά και μπήκες στο καζίνο.
Δεν μας είπες όμως αν έπαιξες!!!!!
Η ιδέα του γραφείου τελετών απέναντι από το καζίνο πολύ πρωτότυπη.
Άμα χρειαστείς συνέταιρο είμαι μέσα, θα βγάλουμε τρελό χρήμα λέμε...
χα χα χα χα χα χα χα χα χα

Καλή Χρονιά να έχεις φιλενάδα με υγεία, αγάπη, επιτυχίες και σε προσωπικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο και ότι άλλο επιθυμείς.
Πολλά φιλιά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μιλαμε εισαι απαιχτη !!!!


Παω και για δευτερη μερα


μπεεεεεεεεε


χα χα

THE LONELY SKIPPER είπε...

πουλω νεκροφορα σε καλη τιμη επισκευασμενη και με λιγα χιλιομετρα
εισαγωγη απο γερμανια ενδιαφερεσαι
εχω καντηλια ηλιακα ,για προστασια και οικονομια ελαιολαδου ,καθως και μαρμαρινους ταφους προ κατ εξ ΑΙΓΥΠΤΟΥ KAI KINAΣ ΠΑΡΕ ΤΗΛ666666
Kανω ευκολιες αναλαμβανω εκδοση δΑΝΕΙΟΥ.ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΕΛΕΤΗΣ PUPLIC RELATION,ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΤΑ
ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.

zoyzoy είπε...

Πού πας ρε Αντζελα με ανάδρομο Ερμή??
Ολα τα σχέδια πίσω!Καθυστερήσεις,όλα στραβά και ανάποδα.Υπομονή ώς τις 15/1!
Μετά και στο καζίνο προγραμμάτισε να πας και γραφείο απέναντι φτιάξε τώρα μπορεί και να μην τα κακαρώνουν περιμένοντας τη μπίλια!!
Και'γω περιμένω να τελειώσουν οι γιορτές να ξεκινήσω πάλι τζόκινγκ!
Ελα να κάνεις χάζι:lol:
Φιλιά θαλασσινά!

Άθεος είπε...

"μάλλον δεν έχουμε καμία επαφή εμείς οι δύο!"
Για να το λες αυτό, μάλλον χοντρούλα θα είσαι!
Άσε... θα τρέξω με τη zoyzoy κι εσύ κάτσε να κοιτάς μασουλώντας!

D.Angel είπε...

Σαββινάκι μου το ξέρω πως έχασα,
αλλά είδες την παρέα, δεν τράβαγε!
Κάποια άλλη φορά στάνταρ θα κάτσω να τους ακούσω γιατί τα τραγούδια μ άρεσαν!Στο καζίνο δεν έπαιξα!Αφού σου λέω δεν το χω!Συνεταιράκι ε;;;
Τα γρήγορα φτυάρια χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ φιλενάδα!

Ρίκη μου καλά το πας συνέχισε!Μόλλις θ αρχίσεις τα "μουυυυ" θ ανησυχήσω!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Γείτονα είσαι πολύ μπροστά λέμε!
Χα χα χα Πέθανα στο γέλιο!
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια!
Χα χα χα χα χα

Ζουζού μου, έλα ντες...Πού πάω;
Δεν κάθομαι στ αυγά μου καλύτερα!
Μέχρι τις 15 λες ε;Καλά θα το σκεφτώ!Βρε σεις παλαβώσατε και το ρίξατε στο τρέξιμο;;;Θα πάρω τη Φούλη και θα ρθω να σας θαυμάσω!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Αθεε το επαφή δεν πήγαινε στα κιλά, πήγαινε στο γεγονός ότι εκπέμπουμε σε διαφορετικό μήκος κύματος για να μη σου πω σε εντελώς αντίθετο! εντελώς αλλού λέμε!Αλλά μιας και το έθιξες δεν τραβάω ζόρι να σου απαντήσω πως δεν είμαι απλά χοντρούλα!Είμαι βαρέων βαρών!Οπότε τρέξε με τη Ζουζού η τρέχα γύρευε γενικώς!lol
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Το πως τα περάσατε, δεν θα το σχολιάσω... είναι φανερό ότι περνάτε τέλεια και σας εύχομαι να έχετε μια ΥΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ με περισσότερη τρέλλα, υγεία πολύ χρήμα και άπειρα ταξίδια...

Όσον αφορά στο καζίνο, θέλω να πω πως όλα τα πράγματα, σαν λαός, έχουμε τον τρόπο να τα "στολίζουμε" με το δικό μας Ελληνικό "χρώμα".
Ετσι λοιπόν, και το καζίνο πήρε και αυτό την κατάλληλη... θέση!

Περαστικά και... εις άλλα με υγεία... (σε όσους "τυχερούς", πέσει το... "φλουρί"...

Μπούχαχαχααα :)))

Αλήθεια... ποια η γνώμη σου για το καρναβάλι... Εν Ελλάδι;
:)))

Cause... coming... SOON! :)))

Osiris! είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ με περισσότερη τρέλλα...

...και περισσότερο ύπνο από μένα... :)))

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δε σε φοβάμαι εσένα! Μια χαρά θα τα τα βολέψεις και φέτος!

D.Angel είπε...

Osiri σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Εζησα μεγάλες στιγμές χα χα χα
Το καρναβάλι;;;Τι να σου πω βρε Osiri ιδέα δεν έχω!Καρνάβαλους πάντως έχουμε κάθε μέρα στη ζωή μας!Κρίμα που δεν τους καίμε!
Χα χα χα χα
Σου εύχομαι να βρεις χρόνο να συνδυάσεις δουλειά,ξανθές,ρούμι και ύπνο το νέο χρόνο!Φιλιά πολλά

GGKB
και πολύ καλά κάνεις!Αν και δεν την παλεύω, θα τα βολέψω!Αέραααααα
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά καλό μου

Rich είπε...

Very nice

SEO Services India