8.12.09

Aγαπητέ Άγιε Bασίλη,

πρώτα πρώτα θέλω να σε ευχαριστήσω για το περσινό σου δώρο που ήταν μια ωραιότατη ρυτίδα στο μεσόφρυδο και έχω να σου πω ότι αν φέτος επιχειρήσεις να μπεις απ' την καμινάδα μου θ' ανάψω το τζάκι και θα σε κλάψουν οι τάρανδοι.Kατά τα άλλα, όπως τα ξέρεις. Eτοιμαζόμαστε για γιορτές καπάκι Xριστούγεννα Πρωτοχρονιά και θα περάσουμε κα-τα-πλη-κτι-κά όπως κάθε χρόνο. Tις ημέρες των παραμονών θα επωφεληθούμε από το συνεχές ωράριο των καταστημάτων για να ξεχυθούμε σύσσωμοι στα μαγαζιά και να ψωνίσουμε ό,τι να' ναι και μετά θα κουβαλάμε τα ό,τι να' ναι μας φορτωμένοι με τις σακουλάρες πάνω κάτω στη Σκουφά, ψάχνοντας δύο ώρες για ταξί. Όταν βρούμε ταξί θα σιχτιρίσουμε την ώρα και τη στιγμή που το βρήκαμε και μπλέξαμε στην κίνηση και γύρω γύρω όλοι θα κορνάρουν και θα βρίζει ο ένας τον άλλο ένεκα της ημέρας. Tο βράδυ της παραμονής των Xριστουγέννων, θα βγούμε έξω για να τιμήσουμε τη γέννηση του Θεανθρώπου και θα στριμωχτούμε κι εμείς στη φάτνη με τα ζώα, δηλαδή στο Rex, στην Aθηνών Aρένα και σε άλλα μέρη. Kαι θα φοράμε όοολες το «μικρό μαύρο φόρεμα». Kαι όοοολοι οι άντρες θα καπνίζουν μια τεράστια γιορτινή πουράκλα που θα βρωμάει και θα ζέχνει. Ύστερα, αφού χορέψουμε τσιφτετέλι και πιούμε ό,τι σκατο-ποτό κυκλοφορεί σε μολότοφ στην αγορά, θα γυρίσουμε στο σπίτι για να ξεράσουμε και να περιμένουμε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Tην παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα ξαναξεχυθούμε στα μαγαζιά να ξαναψωνίσουμε τα ό,τι να 'ναι που περίσσεψαν απ' τα Xριστούγεννα και θα επιστρέψουμε στα σπίτια μας πτώματα για να ετοιμαστούμε άρον άρον για το ρεβεγιόν. Tο πιο ευχάριστο απ' όλα είναι ότι επιτέλους θα συναντηθούμε όλοι μαζί γιατί θα εγκλωβιστούμε στο Σύνταγμα και στην Kηφισίας πρωτοχρονιάτικα και θα καπνίζουμε μέσα στα αυτοκίνητα με αναμμένο το κλιματιστικό και όλα θα είναι ένα σίχαμα. Θα είμαστε και εκνευρισμένοι από πριν που φάγαμε στο σπίτι της μαμάς όπου περάσαμε φριχτά μια και συγκεντρώθηκε όλη η οικογένεια για να τσακωθεί, όπως κάθε χρόνο. Eπίσης όπως κάθε χρόνο, το φαγητό θα είναι χάλια, γιατί το κρέας της γαλοπούλας είναι απαίσιο και σκληρό και άμα κρυώσει γίνεται σαν βατραχοπέδιλο. Παρ' όλα αυτά, θα καταβροχθίσουμε τον άμπακο με έμφαση στη γέμιση και στη βασιλόπιτα και θα σκάσουμε και μετά θα νυστάζουμε και θα θέλουμε να χωρίσουμε τους γκόμενούς μας, γιατί φυσικά αυτοί φταίνε που τραβιόμαστε στη μέση της νύχτας σαν τους ηλίθιους, και στο μεταξύ όλα τα μαγαζιά θα είναι γεμάτα από κόσμο που καλωσορίζει το νέο χρόνο με ξέφρενο ενθουσιασμό, πράγμα το οποίο δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω. Aυτό το στίχο «πάει ο παλιός ο χρόνος ας γιορτάσουμε παιδιά» πρέπει να τον έχει γράψει ο Φόρεστ Γκαμπ γιατί μόνο αν είσαι ο Φόρεστ Γκαμπ γιορτάζεις που λιγοστεύει κατά ένα χρόνο η ζωή σου και θα σε φάει το μαύρο χώμα μια ώρα αρχύτερα. Όσο για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν μας θα το περάσουμε κι αυτό φα-ντα-στι-κά ξαναζουλιγμένοι στα μπουζούκια ή στα κουλά κυριλέ κλαμπ, όπου θα πιούμε κάμποσο πετρέλαιο για το καλό. Tην άλλη μέρα θα είμαστε κουρέλια και θα νομίζουμε ότι έχουμε τυφλωθεί, ωστόσο αργά το μεσημέρι θα σύρουμε τα κόκαλά μας μέχρι το πατρικό για να ξαναφάμε με την οικογένεια ό,τι έμεινε απ' το προηγούμενο βράδυ που η μαμά είχε μαγειρέψει για ένα λόχο.Mετά θα κάνουμε φύλο και φτερό τη χτεσινή βασιλόπιτα για να βρούμε το φλουρί που δεν θα βρεθεί ποτέ γιατί θα το έχει καταπιεί ο παππούς με το πρωινό του ρόφημα. Tο απόγευμα θα χτυπήσουμε και μια κατάθλιψη που δεν είμαστε πια παιδιά και τι μαγικά που ήταν τα Xριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά κάποτε. Kαι μετά οι γιορτές δεν θα λένε να τελειώσουν γιατί θα έχουμε και τα Φώτα και του Aϊ Γιαννιού και αϊ παράτα με αγαπητέ Άγιε Bασίλη, σ' αγαπάω,σ' εκτιμάω, αλλά κοίτα μην τολμήσεις και πλησιάσεις σπίτι μου. Φέτος θέλω μόνο Kαλικάντζαρους. Tουλάχιστον εκείνοι αντιμετωπίζουν την τραγωδία των γιορτών «α-να-τρε-πτι-κά», όπως θα έλεγαν και οι άνθρωποι που εργάζονται στην τηλεόραση.Kαι τώρα κλείνω γιατί πρέπει να γράψω και σ' άλλο κουλό άγιο.
Σε κάνα μήνα έχουμε Bαλεντίνο.

Το κείμενο ανήκει στη δημοσιογράφο, στιχουργό και «τέρας» του Εκατομμυριούχου
Μυρτώ Κοντοβά

21 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ωραιότατο το γράμμα σου, κάπως ετσι έχουν τα πράγματα,να είμαστε καλά να τα ζήσουμε.....
Καλημέρα φιλενάδα...

artou είπε...

χαχαχαχα αυτό θα πει από τη ζωη βγαλμένο χαχαχαχαχα

καλημέρα

Roadartist είπε...

re gamwto den mou aresoun katholou ta xristougenna.. :D !

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τι να σου πω Αγγέλα μου....τι να σου πω...γέλια και δάκρυα μπερδεύτηκαν στα μάτια μου διαβάζοντας το "γράμμα σου'
Το ωραιότερο γράμμα σ' Αι Βασίλη που εχω διαβάσει ποτέ!!!
Καμία σχέση με νερόβραστες και γλυκανάλατες σαχλαμαρίτσες Κρητικιά μου!!!!
Η ωμη πραγματικότητα....η ΑΛΗΘΕΙΑ
Αν τωρα την αληθεια κάποιοι θέλουν να την βλέπουν απαισιοδοξία και να εξακολουθούν να βυθίζονται στην παραίσθηση-δεν μιλάμε πια για ψευθαίσθηση, ειμαστε στο τελευταίο στάδιο-ξάντονε όπως θα λέγαμε και στο τόπο μας Αγγέλα
Αχ ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω απ΄το διάβασμα

Lilith είπε...

Αγαπητό Αγγελάκι-Dj πειρατικού,

Αν και το κείμενο το ανήκει στη Μυρτώ, έχω την αίσθηση ότι σε εκφράζει απόλυτα! :)))
Εγώ θα συμφωνήσω στο σημείο για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς.
Παρόλο που είμαι Christmas φαν μέχρι και το τελευταίο μου κύτταρο, μετά τις 25 με πιάνει κατάθλιψη γιατί δε βρίσκω καμία χαρά στον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς! Τι γιορτάζουμε, ανάθεμα κι αν κατάλαβα ποτέ! :)
Η τσουρεκοβασιλόπιτα όμως πάει φοβερά με το τσάι της επόμενης μέρας! ;)

Φιλιάαα!!!

Lilith είπε...

Το ξεκάρφωτο "το" πριν τη λέξη "ανήκει" στο προηγούμενο σχόλιο, αγνόησέ το.
Δε θα φύγει βέβαια, αλλά αγνόησέ το. :)))

Εύα Παραδείσου είπε...

Αγγελουδένια μου έχω ξεραθεί στα γέλια, δε θυμάμαι πόση ώρα γελούσα ούτε πότε σταμάτησα επειδή γελάω ακόμα!!!! :D Πολύ πετυχημένο πραγματικά!!!! Έγραψε!!! :D :)

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακι

υπαρχουν και τα "αλλα" Χριστουγεννα
εκεινα που περναμε με λιγους αγαπημενους πλαι σε ενα αναμενο τζακι
και ζωντανευουμε μνημες αλλλοτινου καιρου..και τραγουδια και επιτραπεζια.με ανταλαγη δψρων που φτιαξαμε μονοι μας..με μεγαλες αληθινες αγκαλιες...
αρνουμαι να περασω ψευτικες γιορτες..
λυσεις εχουμε και επιλογες
το θεμα ειναι τι διαλεγουμε ΕΜΕΙΣ..

ευχομαι να περασεις
ετσι οπως θα ορισει η καρδια σου
ΑΛΗΘΙΝΑ!


φιλια πολλα!!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου
να μαστε καλά πάνω απ όλα!
Τα υπόλοιπα, θα τα φτιάξουμε!
Οσο μπορούμε βέβαια μιας και
κάποια πράγματα δεν αλλάζουν!
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Artou μα δεν είναι για γέλια;
Εεεε;;;;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Roadartist ούτε κι εμένα
:PPP Tι σύμπτωση ε;;;
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου, ίντα να σου πω ε;;;
Απλά respect.Σ ευχαριστώ πολύ!
Το γράμμα το είδα εδώ και πολύ καιρό και είπα να το κάνω post
μπας και πάρουμε μπρος!
Σε φιλώ γλυκιά μου!Να σαι καλά

Lilith ωωωωωω
τι χαρά είναι αυτή!!!!
Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!
Το Dj μ άρεσε πολύ!Σε λίγο θα το πιστέψω!Χα χα χα Οσο για το κείμενο, με εκφράζει όσο δε φαντάζεσαι!Ισως φταίει η δουλειά,[βλέπε τσουρεκοβασιλόπιτα ;)]Ισως πάλι το ότι μεγάλωσα πρόωρα!Δεν ξέρω!Σου εύχομαι πάντως να συνεχίσεις να είσαι Christmas φαν
μέχρι τέλους!Φιλιά πολλά καλή μου νεράιδα!Πραγματικά χαίρομαι που πέρασες!

Ευα μου, κι εγώ χαίρομαι που σας κάνω να γελάτε!Τη βρίσκω αφάνταστα λέμε!Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα

Καλυψώ μου αν και δεν το βλέπω,
σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά και να περνάς όμορφα!Φιλιά πολλά
Καλό απόγευμα γλυκιά μου

kakos lykos είπε...

χαχαχαχαχαχα

ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ.ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ.ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

επί λέξει είπε...

Έλα, ρε τρελοκόριτσο, όλα έχουν τη γλύκα τους. Άλλωστε "βίος ανεόρταστος μακρά οδός απανδόκευτος"....!
Παρόλα αυτά σου πάει αυτό το ύφος γραφής. Το καταευχαριστήθηκα!

Φιλιά πολλάααα

D.Angel είπε...

Λύκε μου,
πολύ χαίρομαι που σ άρεσε!
Οταν το πρωτοδιάβασα πέθανα στα γέλια
κι είπα να το μοιραστώ μαζί σας!
Αξιζε τον κόπο!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου
σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά!
Να γελάτε!Φιλιά πολλά καλό μου παπί!

Επί λέξει
όλα έχουν τη γλύκα τους, αλλά όχι αυτό βρε!Μιλάς σαν να με ξέρεις!
Οντως μου πάει αυτό το είδος γραφής, αλλά δεν είμαι σε φόρμα
αυτό το διάστημα!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Fetos einai i proti fora pou niotho oti miso tis giortes!!
Thelo na pao spitimouuuuuu
Edo katorthosa kai mpika sti zouzou mou vgainei error!
Eleos re gougli!!
Eimai griniara to xero,elpizo na eisai kala Emena pantos o agios basilis itan yper tou deontos kalos mazi mou gia fetos!!
Filia polla me agapi.

D.Angel είπε...

Νάντια μου καλώς σε!
Μακάρι όλο τον χρόνο που έρχεται
ο μόνος λόγος που θα γκρινιάζεις να είναι η google.
Είμαι καλά κοριτσάκι!Σ ευχαριστώ πολύ που με σκέφτεσαι!
Κοίτα να περνάς όμορφα, απόλαυσε την κάθε στιγμή!Εμείς εδώ θα μαστε και το ξέρεις!Δεν χανόμαστε!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

THE LONELY SKIPPER είπε...

εγω λεω να παω να ενοικιασω μια στολη
του αι βασιλη κΑΙ ΝΑ κανω βολτες
εξω απο της υπηρεσιες καθαριοτητας
των δημων που τα παιδια εχουν παλι
απαργεια θα εχω και μια κρεμασμενη
ταμπελαρα να γραφεις ΑΝΕΡΓΟΣ Kατι πρεπει να μου δωσουν και αυτοι τωρα
που εχω αναγκη μια ζωη 40 τοσα χρονια
τους δινω το κατι τις τους τι λες γειτονησα να ελπιζω?

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία γείτονα
-αρκεί να μην είναι η πεθερά σου-
Χα χα χα χα
Για δοκίμασε πάντως, τι έχεις να χάσεις;Εεεε;;;;

Global Greek είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!! έτσι απλά! Φιλιά κι ελπίζω παρά το διασκεδαστικό κείμενο της Μυρτώ να μην τον διώξεις αν πέσει από την καμινάδα ;-)

Savvina είπε...

Ωραίο γράμμα φιλενάδα.
Άντε καλές γιορτές να έχουμε.
Πάντα με υγεία και χαρά.
Καλό σου βράδυ.
Πολλά φιλάκια.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

1. Η Μυρτώ Κοντοβά μας αρέσει πολύ.
2. Η ρυτίδα στο μεσόφρυδο βγαίνει για να δηλώσει έναν δεσποτισμό που αποκτά ο άνθρωπος.
3. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και καλοδεχούμενα όλα τα δώρα.
4. Τα φιλιά μας και την Καλημέρα μας.

D.Angel είπε...

Global Greek
καλώς σε!Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!Να σαι καλά!Οσο για τον Santa
χμ..... θα το σκεφτώ!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Savvinaki χαίρομαι που σ άρεσε!
Καλές γιορτές με υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη και όνειρααααα
Πολλά και πολύχρωμα όνειραααααα
Φιλιά πολλά

Αστρο μου σ ευχαριστώ
για το υπέροχο σχόλιο αλλά
η ρυτίδα η δικιά μου δείχνει πως
διανύω την δεκαετία των πρώτων -άντα και δε μ αρέσει καθόλουυυυυ
Κλαψ, σνιφ :(((
Αστειεύομαι!Χα χα χα
Σας ευχαριστώ πολύ!Φιλιά πολλά
και καλό Σ/Κ