4.12.09

Oποιος πρόλαβε, πρόλαβε!


Δεν είχα σκοπό να κάνω σήμερα ανάρτηση, αλλά μπήκα το απόγευμα στο blog μου και είδα πως ορισμένοι δεν είδατε το προηγούμενο slide με τις φωτογραφίες απ τα Χανιά! Πήγα στο τέλος της σελίδας μου και δεν υπήρχε ούτε το slide με τη Sheba μου! Ανοιξα το λογαριασμό μου στο slide.com για να δω τα βιντεάκια και να σας τα ξαναβάλω εδώ αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν!
Χαθηκαν απ το λογαριασμό μου 8 βίντεο!Ολες οι φωτογραφίες απ τις καλοκαιρινές διακοπές, όλες οι φωτογραφίες απ τους πίνακες μου κι απ τα tattoo και ότι έχω ανεβάσει κατά καιρούς εδώ, μαζί με τα σχόλια, εξαφανίστηκε! Λυπάμαι πολύ! Οποιος πρόλαβε, πρόλαβε!Τόσες εικόνες, τόση δουλειά...τόσες αναμνήσεις!
Κρίμα! Θα στείλω σχετικό mail κι αν τα καταφέρω και τα βρω...
έχει καλώς!Αυτάαααα....



Είναι κάτι στιγμές τρυφερές και λεπτές
σα κλωστές τυλιγμένες σ' αδράχτι
σε γυρνούν απαλά σε μεθούν σιωπηρά
σε γεμίζουν με πείσμα και άχτι

Για όλα αυτά που ζητάς
Για πολλά που πονάς
Για το τίποτε μιας ευτυχίας

Και γυρνάς σα τρελός
του καθρέφτη εαυτός
θύμα θύτης κακής συγκυρίας

Πλημμυρίζουν το χτες μαγεμένες σκιές
που ξοπίσω μου γράφουν τροχιά
με κρατούνε θαρρώ σαν αλήθειες παλιές
σε λαβύρινθο δέσμιο βαθιά

Είναι κάτι στιγμές σα μικρές πινελιές
ζωγραφιάς που δεν έχει τελειώσει
λείπουν λίγα ακριβά των χρωμάτων νερά
για να δώσουν του τόπου τη γνώση

Για τους κήπους της γης
Για το ροζ της αυγής
Για το κύμα που απόμεινε μόνο

Να χαϊδεύει με αφρούς
τους πικρούς μας καημούς
και να διώχνει της πίκρας τον πόνο...

23 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Eγώ η άσχετη!! ετσι χάνονται αυτά στα καλά καθούμενα; και τι μπορεί να γίνει ;
λυπάμαι πολύ φιλενάδα, και ήταν τόσο όμορφες!!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Αγγελακι καλως ορισες..

νομιζω πως ο μπλογκερ πρεπει να ειχε καποιο προβλημα..καποια στιγμη διοτι και σε εμενα εσβησε ολα τα ιστολογια που παρακολουθω στον πανοπτη..δεν εβλεπα τιποτα..

αν δεν τα ειχες στον σκληρο πολυ κριμα.. καταλαβαινω..:(
(το κομματι απαιχτο)
φιλια πολλα!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα εγώ , ως αλλη Μεναγάκη-δευτερη φορά αποψε που δηλώνω το μέτρο της νοημοσύνης μου- θα ρωτήσω τώρα
Γινονται αυτα τα πράγματα;
Πως τις εχασες παιδακι μου τις φωτο σου;
Δεν μπορεις να τις ξαναβρεις;
Α πα πα
Μα κι εσυ εδω τις ειχες μονο;

monahikoslikos είπε...

Ας ελπίσουμε να είναι κάποια τεχνική βλάβη και να αποκατασταθεί σύντομα...
Είναι πολύ κρίμα να χάνεις τη δουλειά σου έτσι στα ξεκούδουνα...
Την αγάπη μου κι ένα φίλι.

AERIKO είπε...

Ελπίζω να μη χάθηκαν..αλλά εαν δεν τα έχεις σώσει..ξαναφτιάξτα.!Οι στιγμές περνούν αλλά δεν χάνονται..μέσα μας είναι όλες..κι αυτές που μοιραζόμαστε έχουν και τη μεγαλύτερη αξία. Μη μου στενοχωριέσαι.! Καλο βράδυ και όμορφο Σ/Κ.! :)

D.Angel είπε...

Κορίτσια καλησπέρες!
Οι φωτογραφίες ήταν από το κινητό μου και μάλιστα οι προηγούμενες ήταν απ το παλιό κινητό μου το οποίο τα παιξε! Υπάρχει πιθανότητα να είναι σε κάποιον φάκελο και να τις ξαναβρώ!
Σήμερα είδα κάποια σχόλια που μου λέγατε πως δεν τις βλέπετε και άνοιξα το blog μου για να ξανακάνω copy/paste μιας και νόμιζα πως είναι κάποιο πρόβλημα της bloger team.
Δυστυχώς όμως το πρόβλημα ήταν από το slide.com μιας και εκεί ο λογαριασμός μου λέει πως δεν έχω ανεβάσει καμία φωτό!Να μπήκε κάποιος και να τα διέγραψε είναι απίθανο!Δεν μπαίνω από άλλο pc,ούτε μπαίνει κανείς απ το δικό μου!Εστειλα σχετικό μνμ εκεί και ελπίζω να ταχτοποιηθεί σύντομα το όλο θέμα!Φιλιά πολλά κορίτσια!
Καλό Σ/Κ

Λύκε τα νεύρα μου!
Αστα να πάνε σου λέω!
Οι φωτό απ τα tattoo κ οι πίνακες μου δεν χάνονται μιας κ βρίσκονται εδώ!Οι φωτογραφίες απ το νησί κ η Sheba όμως δεν είναι πουθενά!
Μόνο οι τελευταίες απ τα Χανιά είναι ακόμα στο κινητό και πρέπει να τις ξαναπεράσω!Φρίκη σου λέω!
Γαμώ την τεχνολογία μας!Μια χαρά είμασταν παλιά, φιλμ, φωτογραφίες άλμπουμ!%^$@%#?@
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Να σαι καλά!

monahikoslikos είπε...

πρέπει να υπάρχει πρόβλημα με το slide.com... και μένα τα δικά μου τα έχει στο "my Friends"...
Για ρίξε μια ματιά τριγύρω...

kakos lykos είπε...

Εγώ ότι φωτογραφίες ανεβάζω τις έχω σώσει στον υπολογιστή μου και τις ανεβάζω στο blog μόνο από εκεί.Το ίδιο σχεδόν κάνω και στα βίντεο. Ναι μεν βάζω τον κώδικα που δίνει το YouTube, αλλά τα κατεβάζω και τα σώζω και στον υπολογιστή, μήπως και τα αφαιρέσουν από την σελίδα του YouTube και σταματήσουν να παίζουν.

Μακάρι να καταφέρεις να επανακτήσεις τις φωτογραφίες σου.Κράτα πάντα αντίγραφα στον υπολογιστή σου, και σημαντικά αρχεία σου και σε εξωτερικά αντίγραφα(dvd ή εξωτερικό σκληρό δίσκο), γιατί και οι υπολογιστές πολλές φορές μας προδίδουν και παραδίδουν πνεύμα εκεί που δεν το περιμένουμε.

Καλό βράδυ Dreamer Angel και καλό Σαββατοκύριακο!

George είπε...

κρίμα να χαθούν! Και είναι όμορφες εικόνες και σίγουρα γεμάτες συναισθηματική αξία για σένα.
Κρίμα!!

D.Angel είπε...

Λύκε μου, απόψε νυστάζω!
Ασε που έχω ζαλιστεί τόσες ώρες!
Αύριο όμως θα το κοιτάξω ξανά!
Κάπου θα ναι!Δε γίνεται να χάθηκαν;
8 βίντεο;Πολλά δεν είναι για να χαθούν έτσι απλά;Τέλος πάντων!
Ευχαριστώ πολύ!Φιλιά και καλό σου βράδυ!Α στο καλό!Με σκάσανε σήμερα!

Λυκάκι μου το slide.com δεν αφήνει να κατεβάσω βιντεάκια! Και το θέμα είναι ότι ορισμένα slides τα είχα μαζί με μαντινάδες και διάφορα άλλα και ούτε που θυμάμαι τι έγραφα!Θα την βρω την άκρη όμως!
Δεν μπορεί!Κάποια λύση θα υπάρχει!
Εκτός αν μου κάνανε βουντού στο pc!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Ωρε πλακώσαν οι λύκοι απόψε!
Εχουμε πανσέληνο;Ν αρχίσω να χορεύω;;;Εεεε;;;;;Χα χα χα χα
Σμουατς

George
έτσι είναι!Κρίμα!Αστα να πάνε!
Αλλά δεν απελπίζομαι!Θα τις βρω!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ καλέ μου!
Είδες ε;Δεν σε είπα κακιασμένο!

Anastasia είπε...

Δεν τα ειδα δεν τα προλαβα.καλο σαβατοκυριακο σου ευχομαι,καλη συνεχεια.

Η τρελή είπε...

Αγγελική μου, κρίμα! Μπορεί όμως κάπου να είναι κρυμμένες, ψάξε!
Φιλιά και καλό Σαβ/κο!
(Έκανα clopy τους στίχους του υπέροχου τραγουδιού για κάποιον που έχει τις μαύρες του, ναι George για σένα λέω!)

Savvina είπε...

Άρε φιλενάδα
back up δεν τις είχες στον υπολογιστή σου???
Γιατί????
Τώρα ψάξε ψάξε κάπου μπορεί να τις βρεις.
Κρίμα ρε γαμώτο και ήταν υπέροχες, τόση δουλειά χαμένη...

Παπάζογλου....
Μοναδικός....

Καλή σου μέρα.
Καλό Σ/Κ να έχεις.
Πολλά φιλιά.

υγ: χρόνια μου πολλά σήμερα που γιορτάζω.... χαχαχαχαχαχα

D.Angel είπε...

Αναστασία μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω να τα βρω και να καταφέρεις να τα δεις!Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Τρελή μου καλώς σε!
Ψάχνω ψάχνω....
Καλά έκανες και τους "έκλεψες"!
George ίντα παθες;Εεε;;;;;
Αντε, φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Σαββινάκι τα παμε!
Μην τα ξαναλέμε ε;;;Είμαι αλλού!
Το ξέρεις πως δεν πολυασχολούμαι με όλα αυτά!Ελπίζω να τα βρω!
Τες πα!Χρόνια σου πολλά
Να σε χαιρονται όσοι σ αγαπάνε και να χαίρεσαι όσους αγαπάς!!!
Να ναι η κάθε σου μέρα γεμάτη υγεία χαρά κι ευτυχία!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Θα τα πούμε εεε;;;;
Σμουατς

kastrini είπε...

Αλλη ασχετη εγω..πως χανονται δηλαδη?
Εγω τις αποθηκευω στον υπολογιστη και μετα τις περναω στο μπλοκ..
Γινεται να χαθουν κι ετσι?

Ωραιο τραγουδι..

τα φιλια μου..

D.Angel είπε...

Καστρινή μου όχι δεν γίνεται να χαθούν έτσι, εκτός αν έχεις τύχη βουνό όπως εγώ και σου καεί το motherboard! Αστα να πάνε σου λέω!
Λες και μου κανε ποδαρικό ο Μητσοτάκης!Φιλιά πολλά

monahikoslikos είπε...

Εμ, Χανιά, Χανιά και μόνο που ανέπνεες τον ίδιο αέρα με τον ακατονόμαστο ...και λίγα έπαθες.

zoyzoy είπε...

Εύχομαι να τις βρείς κάπου σε μια γωνιά ξεχασμένες στην μνήμη του σκληρού,είναι κρίμα να μην έχεις ζωντανές τόσο όμορφες στιγμές!!

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου
έπιασε τόπο η ευχή σου!
Εύρηκα σου λέω!
Γιου χουυυυυ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

monahikoslikos είπε...

ναιιιι??? μπράβο!!!!
copy paste και στο σκληρό αμέσως...

D.Angel είπε...

Χα χα χα εδώ σου λέω κάηκε το motherboard τι να σου κάνει κι ο σκληρός!Χα χα χα χα
Μαλακίες της slide.com λύκε!
Πρόσεχε κι εσύ με τα δικά σου!
Μην χαθούν!
Φιλιά πολλάαααααα

Osiris! είπε...

Μα γιατί πάντα πρέπει να υπάρχει ένα μπλέξιμο;
Τι θα γίνει με σένααα;;;
Εεεεεε;

Χάχαχαχαχααα :)))
Είναι καλό να έρχεσαι μετά.
Βλέπεις την συνέχεια και δεν ανησυχείς. ;)

Άντε... ακούω λίγο Παπάζογλου και παίρνω το ασανσέρ για τον πάνω όροφο...

Cya

...>

D.Angel είπε...

Osiri κι εγώ την ίδια απορία έχω!
Μάλλον για να μαι σε φόρμα συνέχεια γίνεται!Χα χα χα χα
Πρόσεχε την άνοδοοοοο
Με το μαλακόοοοοοοοοο
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά πειρατάκο!