7.12.09

Dream on


Ξέρω νεκρούς που 'χουν τα μάτια ανοιχτά
και που χτυπάει κανονικά μέσα η καρδιά τους
παν στη δουλειά χτυπάνε κάρτα στις 7
στο μισθολόγιο υπάρχει το όνομά τους.

Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά
και έχουν χωρίσει από τον κόσμο τα δικά τους
γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά
τη μέρα που πεθαίνουν τα όνειρά τους...






Υ.γ.Χτες το βράδυ πήγα κι είδα τον φανταστικό κόσμο του Δρ.Παρνάσσους μιας κι έχω τρελό θέμα με τον Johnny Depp!
Πέρασα ένα υπέροχο βράδυ, αλλά δεν ήταν το χτεσινό :Ρ
Δεν μ άρεσε!Δεν το προτείνω! Περιμένω εντυπώσεις,
αν το δείτε!Η το έργο δεν λέει και πολλά ή εγώ είμαι γκάου...

Καλημέρα σας

24 σχόλια:

Xastoukia είπε...

Την είδα και γώ στο cinema αγγέλα και αυτό που έχω να πώ είναι οτι πέρασα ένα ευχάριστο 2ωρω..Δεν είναι ούτε η ταινία που θα κάνει ουάου, αλλά περνάει ώρα...
Τρομερη ερμηνεια απο την ηθοποιάρα που έφυγε απο τη ζωή πρόσφατα χιθ Λέτζερ!!!
Πάντως και μόνο που έχει στο cinema pop corn kai terastia coca cola , εμένα μου φτάνει....χαχαχαχα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΓΕΛΑ...


XePeTsA

monahikoslikos είπε...

Συνέχισε να ονειρεύεσαι...
Καλη βδομάδα

Roadartist είπε...

πολύ όμορφοι στίχοι.. την ταινία δεν την έχω δει..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Kαλημέρα δεν εχω δει την ταινία!!! στα προσεχώς...όλα καλά;;φιλιά...

Ευρύνοος είπε...

Κάποιος φίλος μου την είδε και είπε να την δώ όπως+δήποτε..

άρα, δέν ξέρω..

θα σου πώ, όταν..

πάντως αυτά που έγραψες αρχικά, ήταν τόσο όμορφα, όσο και αληθινά..

καλημέρα και καλή βδομάδα :)

Vassilis είπε...

Πολλοί που έχουν παραιτηθεί από τα ονειρά τους, ουσιαστικά έχουν "πεθάνει", απλά περιμένουν να "πεθάνει" και το σώμα τους ώστε να μπουν στο ίδιο κουτί!
Λίγο σκληρό αυτό, αλλά είναι η πικρή αλήθεια.
Kαλή εβδομάδα:)

D.Angel είπε...

Χαστούκι από Πέτσα καλώς σε!
Χα χα χα χα!
Βάλε και τα νάτσος και κλείσαμε!
Πέτσα μου πέρασε το 2ωράκι οκ αλλά περίμενα κάτι καλύτερο!
Τέλος πάντων!Φιλιά πολλά

Λύκε μου
σάμπως μένει και τίποτα άλλο;
Υπέροχοι στίχοι!Σ ευχαριστώ
Φιλιά πολλά

Roadartist μου
χαίρομαι που σ αρέσανε!
Δεν χάνεις και πολλά, πίστεψέ με!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου, όλα καλά!
Στο προσεχώς αλλά σε dvd
Μη χαλάσεις τα λεφτά σου για σινεμά,δε λέει!Φιλιά πολλά

Τρελέ μου
περνάει μηνύματα!Μπορεί να σ αρέσει μιας κ το ψάχνεις!Απλά δεν μας λέει κάτι καινούριο και μάλλον εγώ περίμενα πολλά περισσότερα! Δεν ξέρω!
Δες το και μου λες εεε;;;
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου
έτσι είναι!Μεγάλη αλήθεια!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
κι από μένα!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

για αυτο Αγγελακι..
δεν θα παραδιδουμε αμαχητι τα ονειρα μας..ΠΟΤΕ..ετσι?

(την ταινια δεν την εχω δει..αλλα το τρειλερ δεν μου αρεσε..μου φανηκε..δεν ξερω ..καπως....)

φιλια πολλα!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δεν την έχω δει ακόμα, μόνο για τον Χιθ κ για τον Τζόνι θα την έβλεπα επειδή πάντα επιλέγουν άψογες ταινίες. Καλή βδομάδα!

zoyzoy είπε...

Κάτι μου θυμίζουν οι στίχοι κάπου τους ξέρω!

Εγώ παίρνω σοβαρά την κρίση σου και δεν θα την δώ!
Καλή εβδομάδα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τη ταινια δεν την ειδα
όμως....
Αλιμονο στον ανθρωπο που δεν ονειρεύετε καλη μου

η ψυχασθενής είπε...

δεν την ειδα..τρεχω γενικως με διάφορα τελευταία και δεν προλαβαινω

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου
ακριβώς έτσι!
Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!

Στολισμένο μοσχαράκι μου
κι εγώ έτσι νόμιζα...
Επεσα έξω!Φιλιά πολλά
καλό μου!

Ζουζού μου
πάτα στο σχόλιο του μοναχικού λύκου
και θα δεις τι σου θυμίζουν!
Μη σε πάρω στο λαιμό μου!
Εεε;;;;Γούστα είναι αυτά!
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Ρίκη μου έτσι!
Κι αμα τη δεις, πες μου εντυπώσεις!
Φιλιά πολλά

Ψυχασθενή μου
εύχομαι όλα να πάνε καλά
κ να ηρεμήσεις! Οταν τη δεις,
ενημέρωσέ με!

Πέτσααααα
είσαι για άλλον ένα γύρω
ποπ κορν κοκα κόλα και νάτσος με
πολύ τυρί;;;;;Χα χα χα

Φιλιά πολλά σε όλους!Καλό βράδυ

kakos lykos είπε...

"...γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά
τη μέρα που πεθαίνουν τα όνειρά τους..."

Πόσο τραγικό αλήθεια, τυχεροί οι ζωντανοί, όσοι δεν έβαλαν σιγά σιγά νερό στο κρασί των ονείρων τους ώστε να εξαφανιστεί στο τέλος.

Καλό βράδυ Dreamer Angel καλή εβδομάδα :)

artou είπε...

Δεν την έχω δει την ταινία αλλά μου είπαν πως πρέπει να τη δω.Μέσα στις γιορτές λοιπόν


την καλημέρα μου Αγγελάκι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΘΑ ΠΑΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΡΟΥ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

kastrini είπε...

τα ονειρα κι αν πεθανουν, θα γεννησουμε νεα..ποτε μη μενεις καλη μου χωρις ονειρα..ποτε...
ζωη χωρις ονειρα, ειναι νεκρη ζωη..

μια ζωντανη καλησπερα..

D.Angel είπε...

Λυκάκι μου,
λίγοι μα τυχεροί!
Ευχαριστώ που πέρασες και σήμερα
Φιλιά πολλά

Artou μου
θα περιμένω εντυπώσεις!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο περιμένω
κι από σένα εντυπώσεις!Αρχίζω να πιστεύω πως είμαι γκάου!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Καλησπέρα Καστρινή μου!
Πως θα γινόταν αλλιώς;Ε;;;
Κρητικιά είσαι!
Φιλιά πολλά

Εύα Παραδείσου είπε...

Πεθαίνουν τα όνειρα...; Μα ποιός άραγε μπορεί απ΄την καρδιά να τα τραβήξει, να τα πετάξει χαμηλά και σε κομμάτια να σκορπίσει; :)

D.Angel είπε...

Εύα καλώς σε!
Υπάρχουν άνθρωποι που είναι νεκροί από χρόνια και δεν το γνωρίζουν!
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σταματήσει να ονειρεύονται....
κι είναι τόσο θλιβερό!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Osiris! είπε...

Όποιος τολμάει, ας δοκιμάσει να σκοτώσει ένα όνειρο.
...Και αμέσως, θα το δει να γίνεται εφιάλτης.
Όχι! Τα όνειρα δεν μπορείς να τα σκοτώσεις.
Μπορείς όμως να σκοτώσεις τον εαυτό σου.
...Και έτσι να μην υπάρχουν ΓΙΑ ΣΕΝΑ, όνειρα.

Όμως... μετά δεν θα υπάρχεις ούτε και'σύ για αυτά...

no Angel no...

Από ένα "αλλού", φτιαγμένο αποκλειστικά από όνειρα.
Cya

D.Angel είπε...

Καλώς τον πειρατή!
Συμφωνώ μαζί σου captain!
Ετσι ακριβώς!
Τώρα τι θες να πεις
με το τραγουδάκι δεν κατέχω!!!!
Αυτά τα αλλού, είναι πολύ αλλού σου λέω!Χα χα χα ;)
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Θέλω να πω...

"μην ασχολείσαι και ιδιαίτερα (no Angel no cry) με όσους σκοτώνουν τα όνειρά τους, γιατί απλά έχουν πληρωθεί οι ίδιοι γι'αυτό (γιατί στην ουσία τα πούλησαν)και το πολύ πολύ να σου την χαλάσουν εσένα, ή στον καθένα που αντικρύζει το θέαμα.
Δώσε την ενέργειά σου (εσύ και όλοι μας) στα δικά σου όνειρα και ίσως κάποια μέρα, όταν θα περνάμε όλοι ζωή, καταλάβουν το πόσο σημαντικό είναι για κάποιον τα όνειρα"

Παράλληλα, ήθελα να πω...

"Άκου και μια τραγουδάρα"

Αυτάααα :)))

Φιλάρεεες

Cya

D.Angel είπε...

Aαααα οκ then
Το πιασα!:)
Εχεις δίκιο!
Ετσι συμφωνώ ακόμα πιο πολύ!

Το τραγούδι το άκουσα το πρωί
για να πάει καλά η μέρα!
Σ ευχαριστώ από καρδιάς!
Το ξέρεις άλλωστε πως
οτι κάνω είναι από καρδιάς
ακόμα κι όταν....
....μανουριάζω!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά πειρατή!
Να χεις μια όμορφη μέρα