26.12.09

Χριστουγεννιάτικη εκδρομή


Οικογενειακά τραπέζια; Τυπικές επισκέψεις; Φαγητά, ευχές, δώρα; Υποχρεώσεις; Οχιιιιιι...ευχαριστώ δεν θα πάρω! Είμαστε παράξενη οικογένεια! Δεν τα αντέχουμε αυτά! To βρίσκουμε παράδοξο να ξοδεύουμε δύο μισθούς για να εξασφαλίσουμε πλούσιο τραπέζι, ρεβεγιόν, φορέματα και κουστούμια, δώρα, γιρλάντες, φωτάκια, δέντρα, κλπ. Γι αυτό την ημέρα των Χριστουγέννων εντελώς δημοκρατικά ψηφίσαμε κι αποφάσισα, να πάμε εκδρομή μέχρι την ορεινή Κορινθία! Ψάξαμε να βρούμε τη λίμνη Δόξα, αλλά δεν τα καταφέραμε!Στη μέση του πουθενά (μιας και η cosmote έχει σήμα-σήμα καμπάνα -μην αρχίσω να βρίζω μέρες που είναι- έστειλα μνμ σ' έναν τρελό, μπας και βοηθήσει γιατί χάρτη δεν είχαμε, κ δεν βρίσκαμε άνθρωπο να ρωτήσουμε) -Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Είμαστε κάπου στο Ξυλόκαστρο κι έχουμε χαθεί σε κάτι βουνά!
Ξέρεις πως πάμε στη λίμνη Δόξα;
-Ρώτα τον τσοπάνη που θα βρεις μπροστά σου!
-Μπεεεεε.... -Μουυυυυ... Συνεννόηση κουμπί! lol
Τη λίμνη δεν την βρήκαμε!Η διαδρομή που ακολουθήσαμε όμως ήταν πανέμορφη!Το βράδυ επιστρέψαμε στην Αθήνα κ συνεχίσαμε με μια βόλτα στο allou fun park και στα village και τέλος σ ένα ταβερνάκι για φαγητό δίπλα στο τζάκι! Αυτάααα...Κάπου εδώ σας αφήνω με την ευχή:
Να βρούμε τον τρόπο, να πραγματοποιήσουμε επιτέλους τις ευχές που επαναλαμβάνουμε μονότονα εδώ και χρόνια.

Φιλιά πολλά

26 σχόλια:

Vassilis είπε...

Πολύ καλή η επιλογή για την εκδρομή στην ορεινή Κορινθία. Από ότι κατάλαβα πρέπει να τα ...πήρες λίγο στο ..."Δόξα Πατρί" που δεν βρήκες τη Δόξα, αλλά σημασία έχει ότι περάσατε καλά.
Άντε και του χρόνου, δηλ. σε λίγες μέρες:)

monahikoslikos είπε...

Κάναμε την ίδια σκέψη μόνο που εγώ προτίμησα το κρεβάτι μου.
Είχα σκεφτεί να κάνω μια βόλτα στην ορεινή Κορινθία και συγκεκριμενα να ανέβω στη Γκούρα αλλά τελικά δεν...
Και του χρόνου να είσαστε καλά και που θα πάει θα τη βρείτε τη λίμνη... δεν είναι δα και τα Κύθηρα.

ikor είπε...

Ταξιδιάρα ψυχή, πάρε κανένα gps! Ή έστω κανέναν χάρτη!

Αν και αξία έχει το ταξίδι, όπως λένε.

Φιλιά!!

D.Angel είπε...

Βασίλη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ναι η αλήθεια είναι ότι ήθελα να την δω αλλά δεν πειράζει!Αλλη φορά!
Φιλιά πολλά και να περάσετε όμορφα!

Λύκε μου κι η ξεκούραση καλή είναι!
Μην κοιτάς που εγώ δεν μπορώ να κάτσω σ ένα μέρος!Μιλάμε για ειδική περίπτωση!Χα χα χα χα
Το περίεργο είναι ότι τα Κύθηρα τα χω δει!Τη λίμνη δεν κατάφερα να βρω!Χα χα χα χα χα

Ikor μου έχεις δίκο!
Δε βαριέσαι!Απ ότι είδα μας έπεφτε κομμάτι μακριά για ημερήσια εκδρομή!Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αυτη εισαι Αγγέλα
Σιγά ρε παιδι μου, δεν ειναι ολη μας η ζωη ενα πιατο φαί....
Καλά το εκανες κι ας εχασες και το δρομο, διασκεδαστικο ειναι αυτο αρκει να εχει "καλη παρεα" χα χα
Τοτε ας χαθεις στα δαση και στα ρουμανια

katerina είπε...

Η ευχή σου στο τέλος της ανάρτησης..ας βρούμε πράγματι τον τρόπο.
Χρόνια σου πολλά Ονειροπαρμένη..

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Savvina είπε...

Ε μα και συ βρε φιλενάδα, ξεκινάς ταξίδι χωρίς χάρτη, αλλά ούτε ένα GPS.
Και καλά θα μου πείς, έστειλε σε έναν τρελό για ενημέρωση, και η συνεννόηση έγινε κουκούτσι....
Αφού περάσατε καλά αυτό έχει σημασία και ας μην βρήκατε την λίμνη Δόξα.
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι.
Πολλά φιλιά.

Ευρύνοος είπε...

Βρε Αγγελική, τουλάχιστον δέν έδωσες στίγμα-συντεταγμένες να πείς που είσαι..

"είμαστε σε κάτι βουνά" και περιμένεις απάντηση;
χαχαχα

έπρεπε να απευθυνθείς στο μαντείο των Δελφών.. :)
λάθος νούμερο πήρες :p

και που θα πάει, θα την βρείς την Δόξα.. ή την Λόξα..

μα ούτε τσοπάνη να μην βρήκες;
που είχες πάει τελικά;

τέλος πάντων, όταν χάνεσαι είναι καλύτερα να ξέρεις..

πάω να συνεχίσω το playstation τώρα.. :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα φιλενάδα....
Αχ βρε έπρεπε να σου δώσω το GPS είναι χαλασμένο βέβαια, αλλά εσένα μια χαρά θα σε πήγαινε μιας και μου έχει χαλάσει στο γραμμα Μ, άρα εσύ δεν θα είχες κανένα πρόβλημα γιατί Η ΟΡΕΙΝΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ δεν έχει μέσα το Μ..
φτου ατυχία....
Περάσατε καλά και αυτό έχει σημασία.
Πολλά φιλιά..

THE LONELY SKIPPER είπε...

κριμα και εγω σε εβλεπα εκδρομη για την ζουγκλα εχω μια προταση για αποστολη στην γκανα με το πατριαρχειο
θελεις να πας?

Lilith είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αγγελάκι μου!
Τι να την κάνεις τη λίμνη...
Η διαδρομή είναι πάντα αυτό που αξίζει και το απρόοπτο που μπορεί να βρεθεί στο δρόμο σου και να σου αλλάξει κατεύθυνση! :)
Όμορφα φαίνεται να περάσατε πάντως.
Ειδικά αυτό το τελευταίο με το ταβερνάκι και το τζάκι... sounds perfect!

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου κάπως έτσι τα βιώνω τα Χριστούγεννα!Δεν είμαι και πολύ κοινωνικό άτομο!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου δεν είναι η καλύτερη ευχή; Ετσι πιστεύω!Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα!

Φωτεινή μου, επίσης γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά

Σαββίνα- Τρελέ είχα τον πλοηγό του κινητού μαζί μου, αλλά είπαμε...
έχει σήμα-σήμα καμπάνα!Μη μου το θυμίζετε ε;;;;Αντε!
Φιλιά πολλά, πάω να φάω την καταπληκτική μακαρονάδα μου!
Ασχετο!Χα χα χα χα

Φούλη μου,η πρόθεση μετράει!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά και να
περνάς όμορφα στο νησί σου!

Γείτονα μη με δουλεύεις ε;;;;
Αντε!Xα χα χα Ακούς εκεί στη Γκάνα!
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου καλώς σε!
Ηταν όντως πολύ όμορφα!
Η τουλάχιστον, ομορφότερα απ
το να σαι σπίτι με την οικογένεια!
Δεν το αντέχω!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!Να περνάς όμορφα!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

χρονια πολλα αγγελακι
ευτυχισμενος ο χρονος που θα χαμογελασει..να ειναι για εσενα..

οταν αποφασιζουμε να παμε ενα ταξιδι η μια εκδρομη..πιστευω πως το καλυτερο δεν ειναι να διαλεγουμε προορισμο..αλλα κατευθυνση..ο δρομος δεν θα σε απογοητευσει..ουτε και το τερμα του..

φιλια πολλα..
(λεω να ερθω για τατου)

Anastasia είπε...

ευχομαι για μια νεα χρονια με υγεια αγαπη και δυναμη να εχεις.

Osiris! είπε...

Γιατί... πότε βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Σου θυμίζω κάτι μπερδέματα σε καλοκαιρινές συναυλίες. :)))

Αν πρόσεχες καλύτερα και έπαιρνες τις σωστές πληροφορίες, οι ευχές μου "να περάσεις υπέροχα" θα έβγαιναν αληθινές.
Αλλα φαίνεται δεν σε νοιάζει η Ιθάκη. Ο ΔΡΟΜΟΣ για την Ιθάκη φαίνεται ότι σε νοιάζει!

Ιθάκη δεν την είπαμε την ταβέρνα;;;

Μπούχαχαχαααα

Χωρίς πλάκα τώρα... την ζήλεψα πολύ την βόλτα σας και την μάσα δίπλα στο τζάκι.
Άντε... πάντα γλέντια και πάντα κέφια τρελλά.

Χαιρετισμούς και στην cosmote.
Βάλτε καμιά παραπανήσια κεραία βρε παιδιά κι αφήστε την να υπάρχει για ώρα ανάγκης...
:)))

Φιλιάαα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πήγες Χριστουγεννιάτικα
Δόξα να συναντήσεις
προσμένοντας τις λιχουδιές
του τόπου να γνωρίσεις.

Λες πως δεν τα κατάφερες
Αγγελική μη σκας
είναι καλή αιτία
εκεί να ξαναπάς.

Του χρόνου καλύτερα, ότι επιθυμείς.

Roadartist είπε...

Μπράβο σας! Αυτό μάλλον είναι ευτυχισμένη οικογένεια :) πάντα τέτοια, καλή χρονιά..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Aνεμος είπε...

Ας είναι ελπιδοφόρο το 2010 για όλη την ανθρωπότητα.

Καλή χρονιά
……... / | \ .......♥♫ 2010 & ♫*♥
……..... *•♥•* ...... ♠♫ a Happy New Year ♫♦♫*
……... *♥♫♦♫♥* ......
….... *♥•º♦•♫º♥* .....
..... *♥☺♥•♥☺♫♥* .....
.... *♥•♫♥☺º♠☺#♥* .....
... *♥♫♥º♫♥♦♥♫♥♫♦* .....
.. *♥♦♥☺♥♫♥♫♥☺♦º♥* ......
. *♥♦♣♫♥♣♥☺♥♣♥♫♣♥* ......

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ρε συ φιλενάδα δεν τα λένε αυτά! Άκου χάθηκε στην ορεινή Κορινθία!!! Ρεζίλι!! Εγώ πώς θα το postάριζα; Λοιπόν: "Τα Χριστούγεννα πήγαμε βόλτα στην ορεινή Κορινθία και φάγαμε σε μια ταβερνούλα με τζάκι - μούρλια- εκεί κοντά στη λίμνη Δόξα"
Καλό?

η ψυχασθενής είπε...

χρονια πολλα!!παντα να περνας ομορφα!!

Katerina είπε...

ποσο.. ποσο.. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ συμφωνώ με την ευχή σου.. :)

γι'αυτό κι εγώ θα σου ευχηθώ:
χρόνια όσα θες (γιατί με το ζόρι να σου φορτώσω πολλά?? :Ρ)

χρόνια όπως τα θές...

και πολλές πολλές πολλές ευτυχισμένες στιγμές...
γιατί αυτές μένουν στο τέλος ;)

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου σ ευχαριστώ πολύ!
Κάπως έτσι είναι!Το ταξίδι μετράει!
Οσο για το ταττοο!Οποτε θες στείλε mail και το βλέπουμε!Φιλιά πολλά

Αναστασία μου, επίσης!
Να σαι καλά και να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις!

Osiri αμαν ρε συ,
ολα τα θυμάσαι πια;
Ελεος!Τς τς τς
Ωραιότατα τα κοψίδια σου λέω!
Απ την πείνα είχα ξεχάσει τ όνομά μου και ούτε εμένα δεν θυμόμουν πως λέγανε!Τσίμπησα κάτι τις και ξεράθηκα στον ύπνο!Τσίμπησα λέω...
μην κουνάς το κεφάλι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά πειρατάκο

Φάνη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Θα τη βρώ που θα πάει;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist μου λες ε;
Μπορεί!Μετά από τοσα χλμ δεν ρώτησα αν ο σύζυγος ήταν ευτυχισμένος....
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου
σ ευχαριστώ πολύ!Επίσης!
Φιλιά πολλά

Ανεμος πολύ σωστά!
Σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Τεμαχιστή καλό καλό
Σούπερ σου λέω!
Βάλε ότι πήγες και με hammer κι ότι έμεινες και σε sale και ότι
ήσουν με μια ψιλή ξανθιά δίμετρη...
Καλύτερο;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Ψυχασθενή μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ευχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφα
παρ όλα τα προβλήματα!
Φιλιά πολλά

Κατερινάκι μου
να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Κι εσύ ότι επιθυμείς να το πάθεις!
Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις!

Orsalia είπε...

Αντζελα σε χαίρομαι γιατί κάνεις αυτό που επιθυμείς... και να συνεχίζεις να το κάνεις...Να περνάς πάντα όμορφα και ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει αληθινή αγάπη και ζεστασιά.. Αληθινά σου αξίζει!!! Να περνάς πάντα τέλεια!!!

D.Angel είπε...

Λία μου, νομίζω πως όλοι μας θα πρεπε να κάνουμε αυτό που επιθυμούμε...διαφορετικά τι νόημα έχει;Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!Να περνάς καλά μαζί με την οικογένεια σου!Κι ο καινουριος χρόνος να σου φέρεις ότι επιθυμείς!
Φιλιά πολλά