23.12.09

Ανεκδοτάκι;

Το προηγούμενο βίντεο με το φουκαριάρικο σκυλάκι το έβγαλα, όπως σας ενημέρωσα το πρωί!Λυπάμαι αν σας στεναχώρησα,μα ήταν επείγον κι όφειλα να κάνω, αυτό το ελάχιστο που μπορούσα, έστω κι από εδώ!Το καλό της υπόθεσης είναι ότι κατατέθηκε μήνυση στο συγκεκριμένο πράμα που ονομάζεται άνθρωπος! Ελπίζω κι εύχομαι να πάνε όλα καλά!Για ότι νεότερο, θα σας ενημερώσω!Για την ώρα σας έχω ανεκδοτάκι για να αλλάξουμε λίγο διάθεση!

Τρέχει ο λαγός του σκοτωμού μέσα στο δάσος και ξαφνικά βλέπει το ελάφι αραχτό κάτω από ένα δένδρο, να καπνίζει χασίσι.
- Τι κάνεις εδώ; Είσαι τρελός; Είμαστε μέσα στην φύση, στον καθαρό αέρα και εσύ ρουφάς μαύρο; Εμπρός σήκω να τρέξουμε παρέα να γυμναστούμε.
- Δίκιο έχεις λέει το ελάφι..
Παρατάει τα τσιγαριλίκια και αρχίζει να τρέχει με το λαγό. Εκεί που τρέχανε, συναντούν την αλεπού, να έχει πλακωθεί στην κοκαΐνη.
- Καλά ρε λέει το ελάφι, είμαστε μέσα στο δάσος στον καθαρό αέρα και εσύ σνιφάρεις κόκα; Έλα μαζί μας να τρέξουμε να γυμναστούμε να ανοίξουν τα πνευμόνια μας.
- Δίκιο έχετε ρε παιδιά λέει η αλεπού... και αρχίζει να τρέχει με τους άλλους δύο. Λίγο πιο κάτω συναντούν τον λύκο που ετοιμαζόταν να χτυπήσει ηρωίνη. - Καλά ρε δεν ντρέπεσαι; Να είμαστε μέσα στη φύση στον καθαρό αέρα και εσύ να τρυπιέσαι; Του λέει η αλεπού.. - Aντε σήκω και έλα μαζί μας να τρέξουμε να γυμναστούμε να ανοίξουν τα πνευμόνια μας. Λέει το ελάφι...
Και ο λύκος:
- Δε γαμιέστε πρωί πρωί λέω εγώ, κάθε φορά που παίρνει ο λαγός ecstasy, εμείς θα τρέχουμε σαν τους μαλάκες μέσα στο δάσος;;;

(Οσοι δεν προλάβατε το προηγούμενο βίντεο με το δύστυχο σκυλάκι, δείτε το εδώ) Φιλιά πολλά

23 σχόλια:

Εφη είπε...

θαθελα να ειμαι εγω ο σκυλος αυτος, για να την κατασπαραζα. τπτ αλλο δεν μπορω να πω απο την αγανακτηση που νοιωθω βλεποντας το. καλημερα και καλα Χριστουγεννα, με αγαπη, υγεια και ανθρωπεια.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Το ειδα Αγγέλα μου κάπου αλλου χθες βραδυ κι οντως εγινα ρακος

Να μπορουσα να την επιανα στα χερια μου τη καριολα να της δειξω εγω ποιος ειναι ο αρχηγος

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Η μαλακισμένη θέλει σκότωμα. Επειδή έχω και γω ένα κόκερ σπανιέλ σαν το άτυχο του βίντεο και γνωρίζω ότι είναι ΤΟΣΟ ευγενικά σκυλιά και κρέμονται -κυριολεκτικά- από το αφεντικό τους. Ο δικός μου εάν υψώσω λίγο τη φωνή (αν κάνει καμιά μαλακία δλδ) κατουριέται πάνω του ... Καιέχουν και μια φατσούλα ...παρακαλιάρα που το θεωρώ αδύνατο για ένα νορμάλ άνθρωπο να ξεσπάσει πάνω τους. Ελπίζω από το βίντεο να τη βρουν την ηλίθια, μήπως και γλυτώσει το σκυλάκι.

Roadartist είπε...

Gia ayto egrapha pws eimai 'ektos topou k xronou' me auta pou egrapha sto post.. Den yparxei agapi pleon fili mou, o kosmos exei apotrelathei.
Ayta ta apothimena..o skilakos ti tis ftaiei? ta idia tha kanei se opoion brethei sto dromo tis. :(

George είπε...

μα είναι μουρλή !!! Χρειάζεται νομίζω ιατρική βοήθεια επειγόντως. Είμαι βέβαιος πως τις έχει στριψει. Λέει ασυναρτησίες!!!

gsatelite είπε...

Δεν θελω να το δω,γιατι με βλεπω να την βρισκω,και αμα την βρω δεν θα περασει καλα..
Απλα ενα mail στην Διωξη Ηλεκτρονικου Εγληματος,και ο συντεκνος Σφακιανακης θα πραξει οπως ξερει αυτος...

Καλα Χριστουγεννα σε ολους,θα ξαναγινω κακος μετα τ'Άη Γιαννη

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Δεν έχω λόγια!Τέτοιοι ¨άνθρωποι" πρέπει να έχουν στερηθεί από καλοσύνη και αγάπη και προσπαθούν να βρουν τον χαμένο τους εαυτό βγάζοντας τόσο μίσος,εκεί μόνο που μπορούν.Θυμήθηκα ένα παρόμοιο βίντεο με έναν φοιτήτη,ο οποίος έριχνε από το μπαλκόνι καυτό λάδι σε ένα αδέσποτο σκύλο!Του έφυγε η μαγκιά,όταν βρέθηκε και αποβλήθηκε από τη σχολή.Μπορεί να βρεθεί κι αυτή.Παρακαλάω μέσα από τη καρδιά μου να βρεθεί και να υποφέρει μέσα από τη ψυχή της για ό,τι κάνει.Ντροπή μας.Λεγόμαστε και άνθρωποι.Έχουμε γίνει πιο ζώα και από τα πιο άγρια αρπακτικά.Αηδίασα,συγνώμη.Φεύγω γιατί θα πω πολλά.
Θα το δημοσιεύσω μεσω mail..Καλημέρα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πώς μπορεί να γίνει καταγγελία;
Αν το δει κάποιος αρμόδιος από καποια φιλοζωική,σίγουρα θα υπάρχει τρόπος να βρεθεί.Εγώ δεν γνωρίζω τρόπο για να κινηθώ.Όποιος ξέρει να μου πει πώς και που να κατευθυνθώ,θα ένιωθα πολύ καλά με τον εαυτό μου ώστε να τη καταγγείλω.Ενημερώστε με σας παρακαλώ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν το είδα όλο δεν μπόρεσα,υπάρχει τρόπος να βρεθεί το τσουλί του κερατά; υπάρχει;

Ευρύνοος είπε...

Τελικά όποιος ακούει mad=τρέλα, επηρεάζεται;

το κοριτσάκι αυτό έχει άπειρα ψυχολογικά που πρέπει να λυθούν..
προσωπικά δέν πιστεύω οτι φταίει..
με την έννοια οτι έχει εισπράξει τόσο μίσος, απόρριψη και έλλειψη αγάπης που όλα αυτά την ώθησαν σε αυτά που είδα στο βίντεο..
γνώμη μου είναι οτι πρέπει να βρεθεί και να ακολουθήσει θεραπεία επειγόντως..
άντε να σου τύχει στον δρόμο σου αυτή και να κάνεις σχέση μαζί της..
τρέχα γύρευε..
έχει ένα κόλλημα με τον Θεο-Ήλιο απο ότι κατάλαβα και το μαύρο νυχάκι, ένδειξη οτι πιθανόν να είναι emo, μικρή σε ηλικία το πολύ μέχρι 16-17 υποθέτω..

κρίμα για το πανέμοφρφο σκυλάκι που έπεσε σε λάθος χέρια..

κρίμα για την κατάντια μας..

κρίμα για την Παιδεία αυτού του τόπου..

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Το είδα το πρωί....
Η Αλήθεια είναι το έκλεισα σε κάποια φάση1
Σιχάθηκα αηδίασα οργίασα ....
Δε λέω άλλα γιατι θα αρχίσω τα μπινελίκια τα άπειρα και θα μας κλείσουν όλους!

Vassilis είπε...

Είδα την 1η ματσουκιά και το σταμάτησα.
Αν μπορείς να βρεις το video στο facebook μπορείς αρχικά να κάνεις ένα report στο facebook και παράλληλα να επικοινωνήσεις με αυτό το παρατηρητήριο στην Ελλάδα http://animalabuseingreecearchive.freeforums.org/topic-t62.html

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Ευχομαι ολόψυχα να σωθεί αυτή η γλυκιά φατσούλα!Σας ευχαριστώ από καρδιάς!Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Φιλενάδα
έγινα ράκος τώρα.
Τώρα το είδα και απλά έχω μείνει άφωνη.
Λυπάμαι πολύ για την κοπέλα γιατί έχει μεγάλα ψυχολογικά προβλήματα.
Κρίμα τα νιάτα της.
Το ανέκδοτο τα διάβασα πρώτα και έριξα πολύ γέλιο, μετά όμως....
Καλά Χριστούγεννα κοριτσάκι.
Να είστε όλοι σας καλά.
Πολλά φιλιά.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Κάθε μορφής ναρκωτικά
μπήκανε στη ζωή μας
κι αλλάζουνε αληθινά
την ίδια τη ψυχή μας.


Χρόνια Πολλά.............

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χρονια πολλα φιλτατη! Καλες γιορτες!

Νηρηιδα είπε...

Στο facebook διαβασα οτι το σκυλι το πηραν και η ιδια χρηση ψυχιατρικης βοηθεια οπως ειπε ο πατερας της...Τοτε το σκυλι γιατι της το εδωσαν αφου την ηξεραν;Τι να πω...
Καλες γιορτες θα πω και τον νεο χρονο να μην δουμε αλλα τετοια περιστατικα φιλια πολλα αγγελακι!

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου,
όταν είδα το mail σου....ήταν πολύ αργά για την ανάρτηση, αλλά ο φίλος ΤΙΚΤΟΣ έκανε καλή δουλειά μαζί με την ΟΧΙΑ!
Σ ευχαριστώ και σου στέλνω τις ευχές μου για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!

D.Angel είπε...

Σαββινάκι είναι θλιβερό!
Τι να πει κανείς;
Σε τι έφταιξε;
Τέλος πάντων!
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!
Να περάσετε όμορφα!
Φιλιά πολλά

Φάνη μου έτσι είναι!
Δυστυχώς!
Χρόνια πολλά και καλά!
Τα φιλιά μου

Μοσχαράκι μου να σαι καλά!
Να περάσεις super
Καλά Χριστούγεννα!
Φιλιά πολλά

Νηρηίδα μου σ ευχαριστώ πολύ
για την ενημέρωση!Είναι ευχάριστο που έφυγε απ τα χέρια της το σκυλάκι!Καλά Χριστούγεννα και να περάσεις όμορφα!Πιο όμορφα από ποτέ!Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου δεν πειράζει!
Σ ευχαριστώ πολύ όπως και να χει!
Ευχαριστώ από καρδιάς και τον Τικτο αλλά και την Οχιά!
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

ikor είπε...

Να χαμογελάς πάντα συντέκνισσα! Χρόνια πολλά! Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Χρόνια πολλά σύντεκνε!
Να περάσεις όμορφα!
Φιλιά πολλά κι από μένα

Osiris! είπε...

Υπέροχο το ανέκδοτο, αλλά είδα το clipάκι και τα πήρα άσχημα λέμε!!!
Ντροπή!!!


ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΛΙΑ!!!
ΑΙΣΧΟΣ!!!

Κοίτα φίλε μου κάτι Ευρωπαίοι!

ΧΑΛΙΑ ΛΕΜΕ
ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!!!

Η ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!
...Μάλλον η φάρμα των πιθήκων!

...

Καλό Απόγευμα Αγγελάκι.

D.Angel είπε...

Αστα πειρατή μου!
Αστα να πάνε!Πολύ στεναχωρήθηκα όταν το είδα!Φιλιά πολλά και καλά ταξίδια!