19.12.09

Προβληματίζομαι


Μπήκαμε στην τελική ευθεία! Το μαγαζί είναι κομπλέ, τα τελευταία ψώνια γίνανε σήμερα, για να μην τρέχω πανικόβλητη την άλλη εβδομάδα. Οι βιτρίνες γεμάτες και τα είδη συσκευασίας υπεραρκετά, για να με βγάλουν αυτές τις γιορτινές μέρες! Για τη δουλειά μη με ρωτήσετε! Αν πιάσω τα περσινά επίπεδα, θα κάνω πάρτι! Εχουμε φτάσει στο σημείο να ρωτάμε κάθε πελάτη και προμηθευτή που έρχεται, πως είναι η κίνηση στην αγορά, κι όλοι κουνάνε το κεφάλι απαισιόδοξα! Οι δρόμοι γεμάτοι αυτοκίνητα, πήχτρα στην κίνηση, μα τα καταστήματα άδεια! Δεν ξέρω πόσα κανόνια θα βαρέσουν μετά τις γιορτές, αλλά είμαι σίγουρη πως θα ναι πολλά! Για να αλλάξω διάθεση αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στα jumbo. Πάμε Jumbo τώρα και πάμε Jumbo τώρα, είπα κι εγώ να πάω να δω, για ποιο λόγο μας ζαλίζουν με τη συγκεκριμένη διαφήμιση κάθε τρεις και λίγο! Ναι τ' ομολογώ! Δεν έχω ξαναπάει στο συγκεκριμένο μαγαζί, όπως επίσης δεν έχω πάει ποτέ στα Hondos. Δεν τα συμπαθώ καθόλου αυτά τα εμπορικά! Μου τη δίνουν σας λέω!
Πριν από λίγο γύρισα. Περιττό να σας πω ότι γινόταν ο πανικός εκεί μέσα! -Καθώς επίσης και στους δρόμους- Εριξα το απίστευτο μπινελίκι και πάρα πολλές ευχές μέχρι να φτάσω στο σπίτι! Το μόνο πράγμα που αγόρασα ήταν ένα γλειφιτζούρι και μια σακούλα ζελεδάκια! Μη με ρωτήσετε πως μου φάνηκε, εντάξει;;;; $%@!#$*@

27 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Και τώρα θα κάτσεις και θα γλύφεις, θα γλύφεις, θα γλύφεις... με τις ώρες!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

τωρα θες δεν θες ειναι και κοντα σου
για σκεψου οτι ολα τα παιδια χριστουγεννα εννοουν τζαμπο και εαν
η σακουλα και τα δωρα δεν γραφουν
αυτο το λογοτυπο υπαρχει προβλημα
τωρα λες οτι προβληματιζεσαι αυτο
νομιζω οτι θα κανεις ολο και περισοτερο για τα επομενα 80 χρονια
κατα τα αλλα γειτονησα ειμαι πολυ πολυ ΗΑPY To αρχαιο μου αυτοκινητο
θα πληρωνει πορτα για πορσε καλα πως και εγεινε αυτο απορω αντι να χανει αξια γερνοντας ακριβαινει για το κρατος ολοι στο τελος θα ειμαστε
αντικες απο την ανεχεια ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Eαν ελθω για καλαντα
τι θα εισπραξω?

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σε παρακαλώ Αγγέλα να μου φυλάξεις το μισό γλειφιτζούρι και τη μισή σακούλα τα ζελεδάκια...

Μην εισαι πλεονέκτρα και κάτσεις να τα χλαμπακιάσεις μοναχή σου χα χα



Καλέ, τι μαγαζι εχεις φιλεναδα;;

George είπε...

μα καλά απο ολόκληρο Τζάμπο εσύ βρήκες να πάρεις γλειφιτζούρια???
Δλδ χάθηκες να πάρεις ένα τζιπάκι 4Χ4 τηλεκατευθυνόμενο για να έρθω να κάνουμε κόντρες ??/
:)
Φιλιά!!! Κακιασμένη!

kastrini είπε...

ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ......
Αυτο το τζαμπο......
Εχω κανει καταθεσεις εκει μεσα...
Αστα να πανε...οταν εχεις παιδια, σε αναγκαζουν να πας τζαμπο..
Τωρα βεβαια εχω ηρεμησει γιατι μεγαλωσαν..αλλα δεν ξερω για ποσο!!
Οπου ναναι θα με στελνουν τα εγγονια..

Καλησπερα....

D.Angel είπε...

Λύκε το εξαφάνισα λέμε!Χα χα χα
Καλή Κυριακή
Φιλιά πολλάααααα

Γείτονα δεν θέλω να το σκέφτομαι!
Και πολύ περισσότερο δεν θέλω να το ζω!Ευτυχώς δεν έχουμε παιδιά στον κύκλο μας και η κόρη έχει γίνει ολόκληρη φοράδα και δεν την ενδιαφέρουν αυτά!Οσο για τ αμάξι
ήμουν κωλόφαρδη και φέτος! Εισαγωγής το 2007!!!
Μιλάμε γλίτωσα απ αυτό!
Καλά Χριστούγεννα κι από μένα και φιλιά πολλά!Αν έρθεις για τα κάλαντα σε βλέπω με ποδιά και σκούφο να εισπράττεις μόνο κούραση!
Χα χα χα χα

Ρίκη μου τα φαγα!
Δεν φταίω εγώ!Η απίστευτη λαιμαργία μου φταίει για όλα!
Εχω μια σχέση πάθους -φαίνεται άλλωστε- με τα γλυκά!
Ασχολούμαι με αρτοποιία-ζαχ/στική
για την ώρα!Φιλιά πολλάααααα

George μου άργησες καλόμ
Είχα ένα monster κι ένα ραλάκι και τα πουλησα πριν κάνα χρόνο!
Μεγάλωσα πια!Xα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα κακιασμένε γκρρρρ

Καστρινή μου
η αλήθεια είναι ότι το χω ξεχάσει αυτό το σπορ εδω και πολλά χρόνια!
Ελπίζω να μην το ζήσω γιατί το νευρικό μου σύστημα δεν αντέχει!
lol Φιλιά πολλά γλυκιά μου

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ακομα δεν με εχουν παει τα παιδια μου..φυσικα δεν θα την γλυτωσουν..:):)

καλο βραδυ Αγγελακι

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ωχχχ!Πέτυχες τώρα εμένα που τρελαίνομια για Jumbo!Η αλήθεια είναι πως έχει πολλά θετικά αυτό το μαγαζάκι,αναλόγως τη διάθεση σου βέβαια!Δες τα θετικά:Πήγες,χάζεψες ό,τι έχει,άκουσες και τη μουσικούλα σου (εκτός αν πέτυχες το τραγούδι της Γαρμπά,γιατί το βάζουν συχνά,ακόμη να καταλάβω τον λόγο),ψώνισες τα πραγματάκια σου και έδωσες maximum 4 ευρώ!Αν θυμάμαι καλά το συγκεκτιμένο γλειφυτζούρι κάνει 1,90!Άρε master στα Jumbo που έχω!
Φιλά πολλά!Μη ξεχάσεις να πλύνεις δοντάκια!Χαχαχχα!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική σε ποιό πλανήτη είπαμε ζείς;

Ευρύνοος είπε...

χαχαχα

τελικά έχει πλάκα ο υπολογιστής..
πατάς λάθος κομβίον και εξαφανίζεται το σχόλιο απο εκεί που γράφεις και αποστέλλεται ημιτελές..

τι έλεγα; α,ναι..
σε ποιό πλανήτη ζείς εσύ και τώρα μπήκες σε τζαμπο;

την μισή ζωή μου έχω περάσει εκεί μέσα..
τρελαίνομαι για σχολικά..
όποτε πάω, ψωνίζω ασύστολα, μολύβια, γόμες, μηχανικά, μπλοκάκια, χάρακες, τα πάντα όλα!!!
καθώς επίσης και ΠΟΛΛΑ κεριά!!!!!

για παιχνίδια θα σου πώ άλλη φορά..
χαχαχα

καληνύχτα :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Γιατί καλέ τι έχουν τα τζάμπο μια χαρά είναι για σοπιν θεραπι!! όσο για τα χοντος εκεί μάλλον θα κόβει βόλτες η κόρη θες δε θες...
Φιλιά πολλά με την καλημέρα μου...

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

θα αρκεστούμε στην μελαγχολία των ημερών και στο πραγματικό νόημά τους που αν υπάρχει, σίγουρα δεν είναι όλα αυτά που μας περιβάλλουν....καλημέρα φίλτατη...

matriga είπε...

Αγγελική μου, καλή σου μέρα.
Πολύ πλάκα έχεις. Εγώ το λέω και το ξαναλέω: Mια εσύ και άλλη μια η Coca Cola! Μόνο εσύ δεν έχεις πάει στα Hondos!! Είσαι μία και μοναδική και δεν σ' αλλάζω ;-)

Καλές δουλειές και πολλά φιλιά!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το όνειρο κάθε παιδιού
το Jumbo να γυρίσει
πολλές σακούλες παιδικά
μόνο του να γεμίσει.

Πήγες λοιπόν και ψώνισες
μόνο το γλυφιτούρι;
και σακουλάκι με ζελέ
των εορτών για γούρι;

προτείνω ξαναπήγαινε
απελευθερωμένη,
ξέχνα δουλειά κι μαγαζί
μην είσαι αγχωμένη.

καλή ξεκούραση...........

kakos lykos είπε...

Το Jumbo κάνει και πολλές δικές του εισαγωγές από χώρες που έχουν φθηνά εργατικά χέρια (πολλές φορές έχουν κατηγορηθεί είδη του για θέματα αμφιβόλου ποιότητας ή ασφάλειας).Αγοράζει φθηνά, πουλάει φθηνά και είναι πάντα κερδισμένο.Άντε μετά να μπορέσει να ζήσει το μικρό μαγαζί, που κοιτάει να έχει ποιότητα για να έχει και πελατεία.
Εγώ ποτέ δεν αγοράζω από τέτοια καταστήματα σαν το Jumbo, θέλω να ξέρω τι παίρνω.

Καλησπέρα Dreamer Angel και σου εύχομαι όλα να πάνε καλά στις πωλήσεις που θα κάνεις!

Lilith είπε...

Τιιιιιιιι;;;;;;;
Δεν είχες ξαναπάει Jumbo;;;;;;;
Μα το Jumbo είναι ο παράδεισος του παιδιού! Και κατ' επέκταση ο δικός μου! :)))
Άσε που με 20 ευρώ γεμίζεις μισό playroom.
(Το δικό μου playroom εννοείται!)
Έχει και γλυκόριζες το σακκολάκι με τα ζαχαρωτά που πήρες;
Να μου τις φυλάξεις αν έχει. ;)

Φιλιάααααααα!!!

Lilith είπε...

"σακκολάκι"...
Ωραία λέξη!
Σου στέλνω και το "υ"... έμεινε πίσω και κλαίει! :)))

Global Greek είπε...

Χεχε, στο τζαμπο πήγα με τον ανηψιο μου τον Οκτώβριο και δεν τον άφηναν να φύγουμε ! Αν μπορούσα θα κοιμομουν μέσα :-) τελικά με επισε και φύγαμε μετά από ώρες ;-)) Καλές Γιορτές D.Angel

ΛΕΩΝ είπε...

Κουράγιο Αγγελική!
Θα περάσει κι αυτός ο οργασμός κατανάλωσης ....!
Εύχομαι υπομονή και καλή ξεκούραση! Αν δεν τα ξαναπούμε Καλή Χρονιά κορίτσι!
Φιλιά

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου δεν θα γλυτώσουν ε;
Χα χα χα χα Σου εύχομαι να πας σύντομα και να μου πεις εντυπώσεις!
Φιλιά πολλά

Dreamer μου δεν μ άρεσε και δεν έχω σκοπό να ξαναπάω!Τη μουσική δεν τη θυμάμαι καθόλου!Οσο για το γλειφιτζούρι, εντάξει, ζω και χωρίς αυτό!Αστο γλυκιά μου, δεν το χω!!!Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Τρελέεεε άστο κουράστηκα!
Σε ποιόν πλανήτη ζω; Πού βαδίζω;
Τι ψάχνω; Μεγάλα ερωτήματα!Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα σμουατς

Φούλη μου δεν ξέρω!
Εκνευρίζομαι αφάνταστα με αυτά τα μαγαζιά και με τον κόσμο στις ουρές! Ασε το παρκάρισμα!Μεγάλο θέμα σου λέω!Είμαι καλά γιατρέ;;;
Χα χα χα χα Θα το κοιτάξω!
Φιλιά πολλάαααααααα

Καλησπέρα βιοτέχνες!
Και πολύ καλά θα κάνετε!
Κι εγώ μαζί σας!Φιλιά πολλά

Μαράκι μου είδος προς εξαφάνιση;
Χα χα χα χα Λες;;;;
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφαααααα

Φάνη μου να πάρω και μια χούφτα ηρεμιστικά;;;;Χα χα χα χα
Ουτε απ έξω δεν ξαναπερνάω σου λέω!
Δεν είναι για μας αυτά!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Καλό σου βράδυ

Λύκε μου κάπως έτσι λειτουργώ κι εγώ!Συμφωνούμε και χαίρομαι πολύ γι αυτό!Δεν είμαι μόνηηηηη
Γιούπιιιιιιιιιι....Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για τις ευχές!Να σαι καλά! Καλό βράδυ!

Λιλιθάκι μου δεν ξέρω αν είχε, αλλά και να χε είναι πλέον παρελθόν!Χα χα χα χα
Ελα καλέ!Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα παιχνίδια! Πάντα με τα πινέλα και τα αυτοκινητάκια είχα κόλλημα!Από μικρό βλαμένο!lol
Φιλιά πολλά Λιλιθάκι
Καλό σου βράδυ

Global αλήθεια;;;
Μάλλον έχω μεγαλώσει αρκετά!
Τι να πω;Χα χα χα
Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!Καλό βράδυ

Λιονταράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά και να περνάς όμορφα κ τρυφερά με τα ζωάκια σου!
Πολλές γλυκές ευχές κι από μένα!
Φιλιά πολλά

επί λέξει είπε...

...κι από μένα πολλά πολλά πολλά πολλά -μα στο λέω πολλά- εορταστικά και τρελά φιλιά!!!

AERIKO είπε...

Eγω προτείνω αφου είσαι αθηνα να πας μια βόλτα στο allou fan park..να απογειωθείς..οι γιορτες οπως καταντησαν μονο θλιψη με γεμιζουν..
αυτη η ομαδικη υστερια των χαμογελων των ευχων τα φωτακια τα δεντρακια και τα ηχογραφημενα καλαντα με ξενερωνουν υπερβολικα..!! Να περνας ομορφα...ετσι κι αλλοιως Γιορτη ειναι η καθε μερα οταν υπαρχει υγεια και καλη διαθεση..! Φιλί.:)

D.Angel είπε...

επί λέξει
σμουατς σμουατς σμουατς σμουατς
Εντάξει;;;;lol
Να σαι καλά και να περνάς
όμορφα!Σμουατς

Αερικό μου
ούτε το αλλού μ αρέσει!
Είμαι πολύ παράξενη; Εεε;;;
Τι λες;;; Μάλλον ναι!
Φέτος η ψυχολογία μου είναι πολύ αρνητική! Θα περάσει....
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Δεν είσαι του Shopping therapy είναι βέβαιο.
Ωστόσο έχει μια χρησμότητα το θέμα ειδικά αυτές τις μέρες και τα μεγάλα εμπορικά μόνο τώρα χρειάζονται.
Παρ' όλα αυτά έχεις δίκιο, είναι μεγάλο μανίκι όλο αυτό...
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

roadartist είπε...

Είναι όντως πολύ δύσκολα τα πράγματα γενικώς..στον κόσμο.. Πάρα πολύ δύσκολα.. Τα φιλιά μου σου αφήνω, και την αγάπη μου :) Ότι καλύτερο για σένα και όσους αγαπας..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ jumbo!!!
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

D.Angel είπε...

Αστρο μου δεν είμαι!
Είναι περίεργο αυτό;Για δες το αστρολογικά και πες μου!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Roadartist μου σ ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά και σ εσένα!
Να σαι καλά και να περνάς υπέροχα!

Σκρουτζάκο μου ναι!
Και δυο τρομάρες!lol
Καλές γιορτές και σ εσένα!
Να περάσεις όμορφα
Φιλιά πολλά