17.12.09

Και του χρόνου!

Τα τελευταία χρόνια, έχω έναν πολύ σοβαρό λόγο, που δεν στολίζω δέντρο στο σπίτι! Οχιιιι....δεν θα σας τον πω! Προτιμώ να σας τον δείξω:Ονομάζεται Sheba!
Ετσι και κάνω το λάθος, ν αλλάξω θέση σε κάτι, μέσα στο σπίτι, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει στη θέση του, για πάνω από ένα τέταρτο! Κι επειδή δεν θέλω να μπω στο σαλόνι και να βρω τη Sheba να κάθεται στη Φάτνη, γεμάτη λαμπάκια και μπάλες στο στόμα, προτίμησα να στολίσω την ίδια!Αντε και του χρόνουυυυυυυυ

Υ.γ Μη την βλέπετε έτσι!Επίτηδες παίρνει αυτή την κακορίζικη έκφραση, για να σας ρίξει!Είναι μεγάλο μούτρο σας λέω!

31 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαχα και εγώ δεν στολίζω ,δέντρο γιατί ο στολισμός μου είναι αλλιώς,φαντάσου ένα σπίτι με μπάλες χάμω και τις γάτες να παίζουν με αυτές;;;
Είναι κούκλα η sheba...
Πολλά φιλιά...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Xaxa!Κι εγώ που νόμιζα πως στόλιζες το σκύλο!!!

monahikoslikos είπε...

Καλά τα μελομακάρονα!!!
- Άσχετο???
- Καλέ τι μας λες!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε Αγγέλα

χίλιες φορές καλλιά ο σκύλος παρά το δέντρο

Τι, θα βάλεις τη ζωντανη ύπαρξη με τις σαχλαμπούχλες;;;;

Εχει σύγκριση;;

Καλά, μη με πάρεις και τοις μετρητοις εμένα, γιατι εγώ είμαι λαλημένη με τους σκυλους....για ρώτα και κάναν άλλο καλου κακου

χα χα

Τέλειος πάντως!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Ένα μεγάλο ΣΜΟΥΤΣ στη Sheba!
Άντε ένα μεγάλο φιλί και σε σένα!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
τώρα είσαι πολύ κακιά!!!!!
Γιατί λές τέτοια πράγματα για το πιο ήσυχο σκυλάκι στον πλανήτη?????
ΚΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.............
Τι κάνει το καημένο για να σου δείξει την αγάπη που έχει????
Απλά χοροπηδάει πάνω σου μέχρι να σε ρίξει, πηδάει από καναπέ σε πολυθρόνα και τα έχει καταστρέψει κτλ.
Να ρίξει και το δέντρο και να έχει στα αυτιά της μπάλες και γύρω από τον λαιμό της λαμπάκια, τι κακό έχει????
Μια χαρά είναι το σκυλί σου... λέμε τώρα...
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Να είσαι καλά, πολύ γέλασα...
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι.
Ένα μεγάλο φιλί να δώσεις στη sheba.
Πολλά φιλιά.

Roadartist είπε...

Nα έχεις ένα τέτοιο κουκλί είναι ευτυχία φίλη μου!!! Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ με το γάτο μου, μου έριχνε το δέντρο συνέχεια κάτω..χαχααχ όσο περίεργο και να σου φανεί.. καθόλου δε με ένοιαζε.. Αυτός μόνο μας λείπει..Φιλάκια!

Ευρύνοος είπε...

Αστα αυτά..
αυτό δέν είναι σκυλί..
πές την αλήθεια πρίν του κόψεις την ουρά τί ήταν;

κροκόδειλος..
χαχαχα

να μου την φιλήσεις :)

Vassilis είπε...

Mη μου πεις ότι του φοράς και λαμπάκια όπως στη φωτογραφία που σου στέλνω :) http://www.flickr.com/photos/cwakulat/353499546

D.Angel είπε...

Φούλη μου άσε,δεν θέλω να το φαντάζομαι!!!!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα γατουλάκια σου!
Σμουατς


Gi Gaga Kouni Beli χα χα χα χα
Μπαααα....
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

monahikoslikos σ άρεσαν;
Να υποθέσω πως δεν άδειασε το κουτί ε;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Ρίκη μου θα συμφωνήσω μαζί σου!
Βέβαια η Sheba έχει καταστρέψει όλο το σπίτι, δεν είναι το δέντρο το πρόβλημα!Αλλά δεν μπορώ να την μαλώσω!-Οχι πως ακούει δλδ- Μιλάμε για μεγάλη αρρώστια!Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου σ ευχαριστούμε πολύ!
Φιλιά πολλά και σ εσένα

Σαββινάκι είμαι ε;;;
Καλά, την επόμενη φορά που θα ρθεις δεν θα την μαζέψω!Θα την αφήσω να χοροπηδάει πάνω σου να δεις!Χα χα χα χα
Πολλά φιλιά και σ εσένα φιλενάδα!

Roadartist μου, μην λες τέτοια καλό μου γιατί την ψωνίζει!
Χα χα χα Πάω για ανακαίνιση σου λέω!Στο τέλος μόνο οι τοίχοι και τα κάδρα θα μείνουν στη θέση τους!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάαααα

Τρελέ!Χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Είδες τι κάνουν τα μεταλλαγμένα;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου χα χα χα χα χα
Κορυφαία η φωτογραφία σου!
Χα χα χα χα χα
Μπααααα δεν θέλω να σκέφτομαι
τη συνέχεια! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Εύα Παραδείσου είπε...

Τι φατσουλίνι είναι αυτό!!!! Είναι πανέμορφη, και τα ματάκια της γεμάτα συναίσθημα :) Είναι γλύκα, ούτε δεντράκια ούτε λαμπάκια, είναι το στολίδι του σπιτιού :)

D.Angel είπε...

...και η καταστροφή του επίσης!
Χα χα χα χα χα
Ευα μου να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ!
Τα φιλιά μου

ELENI είπε...

ΟΣΕΣ ΣΚΑΝΤΑΛΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ.....ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥΣ!!!!

Lilith είπε...

Κοίτα Αγγελάκι μου...
Αν δεν θες να στολίσεις δέντρο, εντάξει. Μπορείς να μας το πεις στα ίσα! Δε θα μας πειράξει (θα μας πειράξει δηλαδή αλλά τέλος πάντων...)
Το να ρίχνεις την ευθύνη όμως σ' αυτό το γλυκό πλάσμα (που είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ φρόνιμο και δε θα πείραζει ΠΟΤΕ το δέντρο σου) δεν είναι και τόσο σωστό εκ μέρους σου!
Άλλωστε, μπορεί να την έχεις παρεξηγήσει. Μπορεί να "πείραξε" λίγο το δέντρο σου πέρσι (ή και πρόπερσι) αλλά το έκανε επειδή ήθελε να εκφράσει και τη δική της εικαστική άποψη πάνω στο στόλισμα του σπιτιού!
Καλά δεν τα λέω Sheeba μου; ;)
Απίστευτο το πόσο εύκολα κατηγορούν έναν αθώο οι άνθρωποι!!!
Τς, τς, τς...

Φιλιά πολλά (στη Sheeba, Angel!)

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

βρε Αγγελακι..
μηπως να δοκιμαζες να στολισεις δεντρο??ισως κατι θελει να σου πει το ζωντανο..χα!για κανε μια δοκιμη..
(μεγαλη φατσα η sheeba!!!!)

Καλημερα!!!..:)

artou είπε...

Το λατρεύω αυτό το σκυλί το λατρεύω δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να στολίσεις παρά μόνο ετσι

φιλιά και καλημέρες

elis.pandora. είπε...

Θά πώ 'οτι η Σίμπα είναι κούκλα με το σκόυφο!!!
Επίσης θα πώ ότι έχω τέσσερα καυκάσια πού μπαινοβγαίνουν ότι ώρα τούς βαρέσει μέσα στό σπίτι.
Κάθε χρόνο πού στολίζω τό δέντρο τα μιλάω να μήν το αγγίξουνε καί κανένα ποτέ δέν το χάλασε...
Μόνο ο μικρούλης πέρσι έφαγε ένα μπαλάκι...Φέτος να δώ...ακόμα δέν το στόλισα...
Καλές γιορτές με ζημιές καί μή!!!
Φιλιά καί στή Σίμπα!

gsatelite είπε...

..Ειναι "φατσα" παντως :-))

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Λευτεριά στη Sheba...

Είμαστε μαζί της ...

Καλημερα αγγέλα!!!
ΦΙΛΑΡΕΣ!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Η Sheba νομίζω έχει πιάσει το νόημα της ζωής!Πανέμορφη είναι!Να τη χαίρεσαι!Αν μου πεις κιόλας οτι το Πάσχα τη ντύνεις πασχαλινό αβγό θα τρελαθώ!Φιλιά πολλά και να μου τη φιλήσεις!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου ναι,
αλλά μέχρι ένα σημείο!
Νομίζω πως η δικιά μου κακομαθημένη σκυλίτσα έχει ξεπεράσει κάθε όριο!
Τές πα!Φιλιά Λενάκι

Lilith ok κανένα πρόβλημα!
Θα σου τη στείλω από κει να εκφράσει ελεύθερα τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες!Εεεε;;;Τι λές;;;Θα λείπεις;;;Μα γιατί;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου μπααα
δεν παίζει δεύτερη δοκιμή!
Ούτε να το σκέφτομαι σου λέω!
Χα χα χα φιλιά πολλά

Artou μου είναι αγαπησιάρα η ρουφιάνα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλό μου!

Πανδώρα μου τί να πω;
Θαύμα θαύμα!Εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει τίποτα όρθιο!
Ρώτα το Σαββινάκι να σου πει!
Δεν υπάρχει λέμε!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σύντεκνε, μεγάλη μορφή λέμε!
Χα χα χα Φιλιά πολλάαααα

Πέτσααααααα ίντα λες ωρέ;
Λευτεριά στο δέντρο έπρεπε να λες!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου

Χα χα χα χα Dreamer καλώς σε!
Οχι δεν την ντύνω πασχαλινό αυγό αλλά κάτι θα σκεφτώ μέχρι τότε!
Χα χα χα χα Ευχαριστώ που πέρασες, θα στη φιλήσω -λες και κάνουμε τπτ άλλο όλη μέρα- Φιλιά πολλά και σ εσένα

η ψυχασθενής είπε...

καλέ τι πλάσμα ειν τουτο???αχ γιαβρι μου !!!!!δωστου φιλάκι κι από μενα!!!!μμμμμμμματς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xe xe!!!ΚΑΗΜΕΝΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.

ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

kakos lykos είπε...

Την τελευταία φορά που στόλισα δέντρο είχα απώλειες μερικά μπαλάκια στολίδια, η Ηρούλα μου τα πέρασε για παιχνίδια, πέρυσι δεν έκανα το λάθος να στολίσω, φέτος όμως θα το τολμήσω, ήδη δειλά δειλά έβαλα μερικά στολίδια στο σπίτι και είδα κόσμια συμπεριφορά και από τις δύο τετράποδες αγάπες μου, να δούμε αύριο που θα μπει και το δέντρο θα συνεχίσουν να είναι άγγελοι, ή θα περάσουν για κόκκαλο τους αγγέλους του δέντρου;

Καλό βράδυ Dreamer Angel καλό Σαββατοκύριακο :)

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Το Ονειρεμένες Απάτητες Διαδρομές πάει διακοπές…Ευχόμαστε Καλές Γιορτές με υγεία, ευτυχία, τύχη…

Ας φέρει το 2010 κάθε μέρα έρωτα … κέφι ..όρεξη για ζωή και τρέλες ..γέλιο και πραγματοποίηση κάθε ονείρου…Να είναι κάθε ώρα και στιγμή καλύτερη από την προηγουμένη και κάθε χρόνο η καρδιά να βρίσκει περισσότερη ευτυχία και αγάπη.

Ας κάνουμε μια πρόποση φίλοι μου….

Ποτέ μην πεις ψέματα …μην κλέψεις .. μην ξεγελάσεις .. μην πιεις..
Αν όμως είναι να πεις ψέματα ..πες τα για να βρεθείς με αγαπημένο…
Αν πρέπει να κλέψεις…ξέκλεψε στιγμές για φίλους..
Αν πρέπει να ξεγελάσεις…ξεγέλασε το θάνατο…
Αν πρέπει να πιεις…πιες τις στιγμές που σου κόβουν την ανάσα…γιατί η ζωή δεν είναι οι ανάσες που παίρνεις ..αλλά οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα..

Χρόνια Πολλά και καλά ..

http://apatitesdiadromes.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Sheba όπως κατάλαβες
είσαι στην πρώτη θέση
υπάκουο και ήσυχο,
σκυλί πολύ μ΄αρέσει.

Χρόνια Πολλά σε όλους

D.Angel είπε...

Ψυχασθενή μου δεν είναι σκέτη γλύκα;
Πολλά φιλιά κι από μάς!
Σμουατς

Σκρουτζάκο ναι
δεν ντρέπομαι καθόλου!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ κι από μας

Λυκάκι μου έυχομαι να επιβιώσει το δεντράκι σου!Δυστυχώς εδώ μιλάμε για ένα σκύλο 30 κιλών που δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο πέρασμα του! Δεν το τολμάω...
Είναι ικανή να πιάσει τον κορμό με τα δόντια και να την κινηγάω σ όλο το σπίτι!Αστο καλύτερα!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Συγγραφέα καλώς σε!
Πολύ τρυφερό το μνμ σου!
Σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά
Ανταποδίδω τις ευχές!
Τα φιλιά μου

Φάνη μου ναι ναι, όπως τα λες είναι!Ειδικά οταν κοιμάται!
Χα χα χα Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Καλές γιορτές

kakos lykos είπε...

Αχ Αγγελάκι και γω για τέτοιο σκύλο μιλάω, για μία παλαβιάρα και ατσούμπαλη μποξερίνα που όλα τα βλέπει σαν παιχνίδια.Όπως κατάλαβες έχουν πολλά κοινά ακόμα και στις διαστάσεις :)))

Καλό απόγευμα :)

D.Angel είπε...

Ωχ πόσο σε καταλαβαίνω!
Κουράγιο!Καλά περνάμε και χωρίς δέντρο!Χα χα χα χα
Τη νέα μόδα με τα κρεμαστά δέντρα
απ τα ταβάνια την ξέρεις;;;
Το σκέφτομαι σοβαρά!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ Λυκάκι μου
Φιλιά και στο boxerάκι σου σμουατς

Osiris! είπε...

Sheba... μην ασχολείσαι καλή μου.
Ξέρουμε όλοι την αλήθεια για σένα.

Αγγελάκι,
Πιο υπέροχη φωτογραφία από αυτή δεν θα μπορούσες να βάλεις!

Γειά σου Sheba!!!

You're Unpectable!

Κάτω τα χέρια από την Sheba... προβοκάτορες του βόριου πόλου!!!
:)))

D.Angel είπε...

Οσιρηηηηηη ο Βόρειος γράφεται με ει βρε!Μ άρεσε που με τον πόλο είχες το θέμα!Χο χο χο χο χο
Φιλιά πειρατακο